Bonnevillen putket

ttt

Moi!
Seuraavana muutoslistalla olisi pörinää pihinän tilalle. Millaisia kokemuksia väellä on Bonnevillen aftermarket putkista? TOR, Staintune, Mototwin, Bellacorse jne... Asennuksen helppous, äänen laatu (tämäpä helppo kuvata tekstinä...), kaasuttimeen tarvittavat muutokset? Kaikki kokemukset ennen isohkon investoinnin tekoa otetan kiitollisuudella vastaan!

13

5001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blue

      Mulla on TOR -putket. Niiden mukana tulee myös uusi suutin. Ääni ei noilla paljoa parane, tosin vanhetessaan tulevat hiukan paremmiksi. Asennus oli todella helppoa. Nyt ostaisin varmaankin jotkut muut kuin TORit. Olen kuullut Raaskin putkia ja niiden ääni oli aika mahtava.
      Kalliitahan ne kaikki ovat, voi tietysti yrittää modifoida orkkisputkia.

    • Frank

      näyttäis tarjoavan makeen näköistä Thruxton-käyrää ja Peashooter-tyyppistä äänenvaimentajaa. Bongasin ilmoituksen uudessa Classic Bikessa. Muutenkin on aftermarket-osia uusiin Bonnevilleihin näköjään hyvin saatavilla. Ongelmaksi saattaa muodostua hinta - se on tosiaankin aika kova, mutta takuukin on sitten 10 vuotta...

    • Bonneville Bop

      Itsellä kokemusta Raaskin systeemistä (käyrät ja Desibel änkkärit)... Erittäin tyytyväinen oo ollut. Kun aikanaan sai tilattua Routsista suoraan valmistajalta niin hintakin jäi vain noin kolmasosaan Stormin pyytämästä! Raaskin maantuoja on muuten vaihtunut! Sanoivat hintojen tippuneen sitä myöden! Raaskin putket aika kovaääniset mutta soundi muuten hyvä. Emännän pyörässä Trumpan omat offarit (TOR). Soundi matala eikä häiritsevän kova. Äänekkyys tosiaan lisääntyy iän ja ajokilometrien myötä! Tuota Staintunea kehuvat paljon maailmalla? Paljon on aiheesta väännetty ja keskusteltu! Kannattaa katsastaa New Bonneville Forum ja Triumph Rat Net...

      • ttt

        juu, triumphrat.netissä on vilkasta keskustelua aiheesta. Togat tuntuu olevan suosiossa... Tilaus on jo sisällä. Ihmeen kauan tuntuu kestävän paketin tulo Englannista, sentäs jo kolme päivää kulunu... ;) Ei malttas odotella


      • Togat
        ttt kirjoitti:

        juu, triumphrat.netissä on vilkasta keskustelua aiheesta. Togat tuntuu olevan suosiossa... Tilaus on jo sisällä. Ihmeen kauan tuntuu kestävän paketin tulo Englannista, sentäs jo kolme päivää kulunu... ;) Ei malttas odotella

        ja mistä tilasit?

        entäs Raaskien hinta??


      • TRUMPPAPUMPPA
        Togat kirjoitti:

        ja mistä tilasit?

        entäs Raaskien hinta??

        vähä yli 400e Finnsepp Oy:n kautta tilattuna.


      • ttt
        Togat kirjoitti:

        ja mistä tilasit?

        entäs Raaskien hinta??

        Tilasit Togat suoraan Norman Hydelta, www.normanhyde.co.uk .Hinta toimituskuluineen vähän yli 500e. Samalla otin isommat suuttimet kaasareihin, mutta ne ei montaa euroa maksaneet. Toimitusaika oli tasan viikko. Asennus helppo, sopivat paikalleen todella hyvin. Näyttää hyvältä ja kuulostaa hyvältä.


      • LAASSERI

        Mitkä käyrät? eihän Stormilta tilattavissa Raaskin utkissa ole kuin pelkät äänenvaimentjat, kai??


      • Bonneville Bop
        LAASSERI kirjoitti:

        Mitkä käyrät? eihän Stormilta tilattavissa Raaskin utkissa ole kuin pelkät äänenvaimentjat, kai??

        Mulle tuli koko systeem(käyrät jä änkkärit) kun tilasin aikoinaan Raaskilta suoraan. Uskoisin ja tiedän tuohon Stormin 1300 hintaan sisältyvän saman paketin... Tosin tuo Raaskin myyjä Suomessa on vaihtunut kuten tossa edellä on mainittu! Uusia hintoja en tiedä. Raaskin ämyrit ei istu suoraan Trumpan (Bonneville) omille käyrille! Ja jos saa nuo pelkät ämyrit niin joutuu hieman modifioimaan...


    • Bonneville Bop

      Kaasarin suutinten vaihtoon löytyy myös vinkkejä em. foorumeista. Peter Jenks on oiken tehnyt oppaan suutin rumbaan eri pakari-vaihtoehtojen kanssa. On imroitavissa hänen kotisivuiltaa...

    • Tuore Bonne

      Heip
      Olen ajanut uudella vm 04 Bonnella n. kuukauden ja hyvin kulkee. Äänikin miellyttää, minua ja monia satunnaisia ihailijoitakin. Mutta, kun tekisi mieli vähän korottaa saundia - kohtuullisesti. Onko silloin ainoa vaihtoehto hankkia täysin uudet putket ja sen lisäksi sormeilla suuttimia, kaasareita tai muutakin?

      Onko kokemuksia terv. Timo.

      • Bonneville Bop

        Olen kuullut, että jonkin verran alkuperäisvaimentimia on porailtu avarammiksi. Äänet paranee jonkin verran ja pääsuuntinta kanntaa muuttaa jonkin verran isommaksi (115?) eli sama koko mikä tulee tehtaan Offarien mukana. Itse ajelen setillä: Raask Minizuum, Unifilter, pääsuuttimet 140, yksi prikka neulaa nostamassa. Ihan hyvin on pelittänyt... Mutta niin kuin sanoin ohjeita löytyy netistä vaikka kuinka paljon ja ne on aina vain suuntaa antavii... Sitten se itselle sopivin vain kokeilemalla!


      • Timppa
        Bonneville Bop kirjoitti:

        Olen kuullut, että jonkin verran alkuperäisvaimentimia on porailtu avarammiksi. Äänet paranee jonkin verran ja pääsuuntinta kanntaa muuttaa jonkin verran isommaksi (115?) eli sama koko mikä tulee tehtaan Offarien mukana. Itse ajelen setillä: Raask Minizuum, Unifilter, pääsuuttimet 140, yksi prikka neulaa nostamassa. Ihan hyvin on pelittänyt... Mutta niin kuin sanoin ohjeita löytyy netistä vaikka kuinka paljon ja ne on aina vain suuntaa antavii... Sitten se itselle sopivin vain kokeilemalla!

        Tänks vaan. Täytyy tutkailla talven pimeinä iltoina palstoja ja selvitellä saatavuutta ja hintoja. 1.10. meni koko peli telakalle, joten kevättä odotellessa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7909
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4502
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2198
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1775
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1679
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe