Olemme pieneltä paikkakunnalta kotoisin ja olemme kimppaseksin harrastajia.
Omalta paikkakunnalta emme ole voineet hakea seksikumppaneita ja korona lopetti kimppaseksin kokonaan.
Viitisen kuukautta oltiin aivan kaksistaan ja meidän pari sinkkumiestä olivat menettäneet seksin vallan kokonaan tämän koronan aikana.
Halusimme kimppaa ja oli kaksi tuttua potentiaalista ehdokasta.
Päätimme kokeilla molempien kanssa vuorotellen.
Kysyin ystävältäni suoraan hänen seksistä korona aikana.
Hänen sanottuaan seksin olevan jo puolen vuoden ajan olleen tauolla niin kysyin, haluaisiko hän kimppaan mukaan?
Mies oli innoissaan ja soitin vaimolleni että tullaan Markun kanssa että ole valmiina.
Markku oli 2 vuorokautta meillä ja pantiin vaimoani joka puolelta ja joka paikassa.
Joni tuli samalla tapaa mukaan.
Miehet käy usein meillä panemassa vaimoani ja vietetään paljon aikaa muutenkin keskenään.
Vaimoni seksielämä piristyi huomattavasti kun käy kaksi miestä lisää panemassa häntä.
Tällä hetkellä ollaan kimpassa panemasssa 2-4 yötä viikossa me ollaan vain 1N ja 2M kerralla.joskus harvoin ollaan kaikki kolme miestä yhtäaikaa.
Korona muutti seksielämäämme
12
1033
Vastaukset
Kyllä se aluksi laittoi rutiinit uusiksi. Nyt on pari vierasta etätöissä meillä. Mies tyytyväinen ja itse olen tyydytetty.
- Anonyymi
Sullakaan "jormalaiset" ei ole mitään muuta elämää, kuin roikkua täällä ja kommentoida kaikkia ristiin naimisen juttuja. Menisit töihin ja alkaisit maksaa veroja niin kuin muutkin kunnon kansalaiset. Lopeta se somessa runkkailu ja ala mieheksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullakaan "jormalaiset" ei ole mitään muuta elämää, kuin roikkua täällä ja kommentoida kaikkia ristiin naimisen juttuja. Menisit töihin ja alkaisit maksaa veroja niin kuin muutkin kunnon kansalaiset. Lopeta se somessa runkkailu ja ala mieheksi.
No sulla on ihan sama pulma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sulla on ihan sama pulma.
Sinusta puhumattakaan
Anonyymi kirjoitti:
Sullakaan "jormalaiset" ei ole mitään muuta elämää, kuin roikkua täällä ja kommentoida kaikkia ristiin naimisen juttuja. Menisit töihin ja alkaisit maksaa veroja niin kuin muutkin kunnon kansalaiset. Lopeta se somessa runkkailu ja ala mieheksi.
Menen heti kun joku palkkaa.
Oliko tuo työtarjous?- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Menen heti kun joku palkkaa.
Oliko tuo työtarjous?Myy sipulia
- Anonyymi
Olen ylpeä kauniista seksikkäästä vaimostani.
On hieno tunne antaa toistenkin miesten saada kokea seksiä vaimoni kanssa.
Vaimoni antaa mahtavaa seksiä.
Isot kiinteät rinnat ja tiukka pillu joka miehen unelma.- Anonyymi
Sellanen mies on läpimätä paska joka haluaa vaimosta halpaa tusinatavaraa jota daijut pökkii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellanen mies on läpimätä paska joka haluaa vaimosta halpaa tusinatavaraa jota daijut pökkii
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Esim "jormalaiset" äijä on munaton runkkari, joka ei itse pysty tyydyttämään muijaansa. Jos sillä ylipäätään on muijaa.
Jos saan kysyä niin missäpäin suomea tämä pieni paikkakunta on ?
Ehkäpä olisi lähellä meitä ja voisimme mahdollisesti harrastaa tätä yhdessä.- Anonyymi
Ylitorniolla melko pieni kylä jossa kaikki tuntee toisensa niin kaverit joihin pystyy luottamaan ovat paras vaihtoehto ja pikkuveljeni on saanut olla vaimoni kanssa.
Mistä päin olette? - Anonyymi
Sinä olet se idiootti, joka asuu hevon persereijässä. Hyvinkö olet viihtynyt? Mahtaa olla tuoksuisa ilma.
Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530