Korona muutti seksielämäämme

Anonyymi

Olemme pieneltä paikkakunnalta kotoisin ja olemme kimppaseksin harrastajia.
Omalta paikkakunnalta emme ole voineet hakea seksikumppaneita ja korona lopetti kimppaseksin kokonaan.
Viitisen kuukautta oltiin aivan kaksistaan ja meidän pari sinkkumiestä olivat menettäneet seksin vallan kokonaan tämän koronan aikana.
Halusimme kimppaa ja oli kaksi tuttua potentiaalista ehdokasta.
Päätimme kokeilla molempien kanssa vuorotellen.
Kysyin ystävältäni suoraan hänen seksistä korona aikana.
Hänen sanottuaan seksin olevan jo puolen vuoden ajan olleen tauolla niin kysyin, haluaisiko hän kimppaan mukaan?
Mies oli innoissaan ja soitin vaimolleni että tullaan Markun kanssa että ole valmiina.
Markku oli 2 vuorokautta meillä ja pantiin vaimoani joka puolelta ja joka paikassa.
Joni tuli samalla tapaa mukaan.
Miehet käy usein meillä panemassa vaimoani ja vietetään paljon aikaa muutenkin keskenään.
Vaimoni seksielämä piristyi huomattavasti kun käy kaksi miestä lisää panemassa häntä.
Tällä hetkellä ollaan kimpassa panemasssa 2-4 yötä viikossa me ollaan vain 1N ja 2M kerralla.joskus harvoin ollaan kaikki kolme miestä yhtäaikaa.

12

1033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se aluksi laittoi rutiinit uusiksi. Nyt on pari vierasta etätöissä meillä. Mies tyytyväinen ja itse olen tyydytetty.

      • Anonyymi

        Sullakaan "jormalaiset" ei ole mitään muuta elämää, kuin roikkua täällä ja kommentoida kaikkia ristiin naimisen juttuja. Menisit töihin ja alkaisit maksaa veroja niin kuin muutkin kunnon kansalaiset. Lopeta se somessa runkkailu ja ala mieheksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullakaan "jormalaiset" ei ole mitään muuta elämää, kuin roikkua täällä ja kommentoida kaikkia ristiin naimisen juttuja. Menisit töihin ja alkaisit maksaa veroja niin kuin muutkin kunnon kansalaiset. Lopeta se somessa runkkailu ja ala mieheksi.

        No sulla on ihan sama pulma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sulla on ihan sama pulma.

        Sinusta puhumattakaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sullakaan "jormalaiset" ei ole mitään muuta elämää, kuin roikkua täällä ja kommentoida kaikkia ristiin naimisen juttuja. Menisit töihin ja alkaisit maksaa veroja niin kuin muutkin kunnon kansalaiset. Lopeta se somessa runkkailu ja ala mieheksi.

        Menen heti kun joku palkkaa.
        Oliko tuo työtarjous?


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Menen heti kun joku palkkaa.
        Oliko tuo työtarjous?

        Myy sipulia


    • Anonyymi

      Olen ylpeä kauniista seksikkäästä vaimostani.
      On hieno tunne antaa toistenkin miesten saada kokea seksiä vaimoni kanssa.
      Vaimoni antaa mahtavaa seksiä.
      Isot kiinteät rinnat ja tiukka pillu joka miehen unelma.

      • Anonyymi

        Sellanen mies on läpimätä paska joka haluaa vaimosta halpaa tusinatavaraa jota daijut pökkii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellanen mies on läpimätä paska joka haluaa vaimosta halpaa tusinatavaraa jota daijut pökkii

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Esim "jormalaiset" äijä on munaton runkkari, joka ei itse pysty tyydyttämään muijaansa. Jos sillä ylipäätään on muijaa.


    • Jos saan kysyä niin missäpäin suomea tämä pieni paikkakunta on ?
      Ehkäpä olisi lähellä meitä ja voisimme mahdollisesti harrastaa tätä yhdessä.

      • Anonyymi

        Ylitorniolla melko pieni kylä jossa kaikki tuntee toisensa niin kaverit joihin pystyy luottamaan ovat paras vaihtoehto ja pikkuveljeni on saanut olla vaimoni kanssa.
        Mistä päin olette?


      • Anonyymi

        Sinä olet se idiootti, joka asuu hevon persereijässä. Hyvinkö olet viihtynyt? Mahtaa olla tuoksuisa ilma.


    Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe