Olemme pieneltä paikkakunnalta kotoisin ja olemme kimppaseksin harrastajia.
Omalta paikkakunnalta emme ole voineet hakea seksikumppaneita ja korona lopetti kimppaseksin kokonaan.
Viitisen kuukautta oltiin aivan kaksistaan ja meidän pari sinkkumiestä olivat menettäneet seksin vallan kokonaan tämän koronan aikana.
Halusimme kimppaa ja oli kaksi tuttua potentiaalista ehdokasta.
Päätimme kokeilla molempien kanssa vuorotellen.
Kysyin ystävältäni suoraan hänen seksistä korona aikana.
Hänen sanottuaan seksin olevan jo puolen vuoden ajan olleen tauolla niin kysyin, haluaisiko hän kimppaan mukaan?
Mies oli innoissaan ja soitin vaimolleni että tullaan Markun kanssa että ole valmiina.
Markku oli 2 vuorokautta meillä ja pantiin vaimoani joka puolelta ja joka paikassa.
Joni tuli samalla tapaa mukaan.
Miehet käy usein meillä panemassa vaimoani ja vietetään paljon aikaa muutenkin keskenään.
Vaimoni seksielämä piristyi huomattavasti kun käy kaksi miestä lisää panemassa häntä.
Tällä hetkellä ollaan kimpassa panemasssa 2-4 yötä viikossa me ollaan vain 1N ja 2M kerralla.joskus harvoin ollaan kaikki kolme miestä yhtäaikaa.
Korona muutti seksielämäämme
12
997
Vastaukset
Kyllä se aluksi laittoi rutiinit uusiksi. Nyt on pari vierasta etätöissä meillä. Mies tyytyväinen ja itse olen tyydytetty.
- Anonyymi
Sullakaan "jormalaiset" ei ole mitään muuta elämää, kuin roikkua täällä ja kommentoida kaikkia ristiin naimisen juttuja. Menisit töihin ja alkaisit maksaa veroja niin kuin muutkin kunnon kansalaiset. Lopeta se somessa runkkailu ja ala mieheksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullakaan "jormalaiset" ei ole mitään muuta elämää, kuin roikkua täällä ja kommentoida kaikkia ristiin naimisen juttuja. Menisit töihin ja alkaisit maksaa veroja niin kuin muutkin kunnon kansalaiset. Lopeta se somessa runkkailu ja ala mieheksi.
No sulla on ihan sama pulma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sulla on ihan sama pulma.
Sinusta puhumattakaan
Anonyymi kirjoitti:
Menen heti kun joku palkkaa.
Oliko tuo työtarjous?- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Menen heti kun joku palkkaa.
Oliko tuo työtarjous?Myy sipulia
- Anonyymi
Olen ylpeä kauniista seksikkäästä vaimostani.
On hieno tunne antaa toistenkin miesten saada kokea seksiä vaimoni kanssa.
Vaimoni antaa mahtavaa seksiä.
Isot kiinteät rinnat ja tiukka pillu joka miehen unelma.- Anonyymi
Sellanen mies on läpimätä paska joka haluaa vaimosta halpaa tusinatavaraa jota daijut pökkii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellanen mies on läpimätä paska joka haluaa vaimosta halpaa tusinatavaraa jota daijut pökkii
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Esim "jormalaiset" äijä on munaton runkkari, joka ei itse pysty tyydyttämään muijaansa. Jos sillä ylipäätään on muijaa.
Jos saan kysyä niin missäpäin suomea tämä pieni paikkakunta on ?
Ehkäpä olisi lähellä meitä ja voisimme mahdollisesti harrastaa tätä yhdessä.- Anonyymi
Ylitorniolla melko pieni kylä jossa kaikki tuntee toisensa niin kaverit joihin pystyy luottamaan ovat paras vaihtoehto ja pikkuveljeni on saanut olla vaimoni kanssa.
Mistä päin olette? - Anonyymi
Sinä olet se idiootti, joka asuu hevon persereijässä. Hyvinkö olet viihtynyt? Mahtaa olla tuoksuisa ilma.
Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433594Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4423197Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan292885Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831947- 871537
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541390- 1281380
- 1101320
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721163Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.341039