Mäntyharjulla on komeat näkymät. Näitä maisemia kelpaa katsella vaikka talvella. Kesämaisemista puhumattakaan. Hyvä kun päästään esille myös valtamedian sivuilla.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008535492.html
Mäntyharju on mukava paikka
9
649
Vastaukset
- Anonyymi
Kaljupää tulit spämmään roskaas taas tänne.Sun erotic bisnes loppu kun kaikki sai tietää kuinka perseestä sun toiminta sillä alalla on ollut vuosikausia, kukaan ei tahdo koskeakkaan tollaseen 50v gubbeen jolla ei edes seiso nykyään.
- Anonyymi
Osuvasti kirjoitettu!
- Anonyymi
Olipas hapan heitto. Se on sitä paitsi täynnä paikkaansa pitämättömiä ala-arvoisia väittämiä. Vaikuttaa olevan täysin tietämättömän noloa vuodatusta. Ettei kommentin takaa sittenkin paista lävitse aito savolainen kateus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas hapan heitto. Se on sitä paitsi täynnä paikkaansa pitämättömiä ala-arvoisia väittämiä. Vaikuttaa olevan täysin tietämättömän noloa vuodatusta. Ettei kommentin takaa sittenkin paista lävitse aito savolainen kateus.
Miksi kukaan olisi kateellinen rumalla papalle jolle nauretaan kaikkialla?
- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu juttu tosiaan. Täytyy sanoa ihan suoraan et jäätävän komee ilmestys. On muuten miehekkäästi edukseen noissa talvikuvissa, niin et saa naiset kevätfiiliksille.
- Anonyymi
On muuten aivan ihana tyyppi, joka ei tekemisillään ja varrallisuudellaan leveile, mutta laittaa keittäjän kuin keittäjän vinkumaan sulosävelmiään miehisessä käsittelyssään!
-Sannukka 18 DD- Anonyymi
Olet pipipää kun edelleen kirjoittelet tänne.
- Anonyymi
Kirjoitetaan mitä kirjoitetaan, pääasia että kirjoitetaan. Lehden toimittajan juttu on hyvä. Mäntyharju tulee siinä esille positiivisessa mielessä. Samalla huokuu kuva että Mäntyharju on yrittäjälle ystävällinen paikka.
- Anonyymi
Mä oon ihan 🍓🍓 ripe and ready, nyt ei tarvitsis paljoo yrittää ...
Tulispa tulis kesä ja lämmin pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066