uutta voimaa puoluejohtoon

Anonyymi

Puoluejohto monen mielestä liikaa keskittynyt pääkaupungin seudulle. Teuvo Roskala voisi olla nyt se nimi joka puoluejohdossa kääntäisi kurssin nousuun

11

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö ole ihan sama kuka siellä puhuu vääristä asioista väärien vaalien aikana?

      Ja se bensa, voi hyvä tavaton, on noussut vähiten mihinkään hyödykkeeseen verrattuna. Tankkasin bensaa jo Tikkurilassa hintaan 1,40 euroa/litra vuonna 2004.

      Meneppäs katsomaan varsin, mitä maksoi muut tavarat tai hyödykkeet silloin?

      Ja kun ostovoima on kasvanut noista ajoista paremmaksi kuin tuo bensan nousu, saamme tänä päivänä halvemmalla sitä bensaa. Ja kun otetaan huomioon se, että nykyauto kuluttaa/100km vähemmän kuin silloin keskimäärin niin?

      On ihan turha ryhtyä mekkaloimaan noin vähäpätöisesti asiasta. Ja ihan väärissä vaaleissa.

      • Anonyymi

        Persut ovat vähän kuin halveksimansa vihreät. Liikaa keskittyneet omiin suppeisiin agedoihinsa, jotka ovat enemmänkin haitaksi kuin hyödyksi Suomelle. Mutta niistä ei voi luopua, koska äänestäjien kovin ydinporukka pitää juuri niitä kaikkein tärkeimpinä. Lisäksi VKK on noussut uhkaamaan kannatusta, jos populistisesta linjasta annetaan vähänkin periksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ovat vähän kuin halveksimansa vihreät. Liikaa keskittyneet omiin suppeisiin agedoihinsa, jotka ovat enemmänkin haitaksi kuin hyödyksi Suomelle. Mutta niistä ei voi luopua, koska äänestäjien kovin ydinporukka pitää juuri niitä kaikkein tärkeimpinä. Lisäksi VKK on noussut uhkaamaan kannatusta, jos populistisesta linjasta annetaan vähänkin periksi.

        Voi sitä päivää kun eduskuntavaalien kannatusmittaukset julkistetaan miten ihmeessä psyykesi sitä kestää kun hypit seinille jo nyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi sitä päivää kun eduskuntavaalien kannatusmittaukset julkistetaan miten ihmeessä psyykesi sitä kestää kun hypit seinille jo nyt?

        Purra oli väärissä vaaleissa väärien argumenttien kanssa. Hävisi kaikki 100-0.

        Persujen yhden asian liike alkaa olla kaluttu. Jokainen tajuaa, ettei sillä tietotasolla voi Suomea johtaa. Aina kun joku Persu avaa suunsa, minua alkaa haukotuttaa kun sen puheen arvaa sanasta sanaan etukäteen. Ikinä sieltä ei tule ratkaisuja mihinkään.

        Olen kyllä hyppinyt riemuissani näiden aluevaalien jälkeen, sillä siinä voitti juuri Suomen kansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Persut ovat vähän kuin halveksimansa vihreät. Liikaa keskittyneet omiin suppeisiin agedoihinsa, jotka ovat enemmänkin haitaksi kuin hyödyksi Suomelle. Mutta niistä ei voi luopua, koska äänestäjien kovin ydinporukka pitää juuri niitä kaikkein tärkeimpinä. Lisäksi VKK on noussut uhkaamaan kannatusta, jos populistisesta linjasta annetaan vähänkin periksi.

        Periaatteessa meillä on kolme puoluetta joilla on tämä yhden agendan juttu. Ne ovat Vihreät, Persut ja Kristilliset.

        Muuta puolueet ovat sekalaista suomalaista sakkia yhteiskunnan eri laidoilta.


      • Banaani taitaa olla housuissasi? Tai "nikkiarmeija"? Sinuna lopettaisin noiden hymiöden jakelun. Se tekee sinusta typerän. Ja samalla kasvatat niiden teollisuushallien kokoa ympäri maailmaa.


    • Anonyymi

      Teuvo kun Teuvo, Roskala tai Hakkarainen. Pääasia on se, että on mies. Akat, Purra ja Meri, ovat näyttönsä antaneet.

      • Ei kestänyt Purra painetta!


      • Anonyymi

        Roskala kuulostaa sopivalta. Muut persujen johtohenkiöt, voisi vaihtaa niihin saman kunnan reippaisiin nuorukaisiin, jos ne nyt eivät joudu lusimaan kovin pikäksi aikaa.


      • Kyllä nillittäjiä vituttaa kun kaikki onnistuu nyt Suomella!

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008572165.html

        Täsätkin purnattu ihan sikana ja totuus vaan on toinen. Suomi paras sivistysvaltio.

        Purra huutaa, Purra puree ja hiki nousee otsanauhaan. Ja kuinkas sitten kävikään?


    • Anonyymi

      Roskala voisi hyvinkin hillitä joukkopakoa Turtiaisen leiriin

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe