Kursi on YLE:n pelleohjelmassa töissä. Niko Helenius on kansainvälinen tähti. Ainoa Vammalasta JetSetiin päässyt. Nikon puolisona oli aikanaan superstara Teuvo Loman ja nykyään hänen puolisonaan on ulkomaalainen mies.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005086947.html
Kertoo Sastamalasta kaiken, että täällä edes puhutaan Kursista, kun Helenius on julkkis, jota toimittaja-Kursi ei tule koskaan olemaankaan!
Sastamalassa kohistaan Olli-Pekka Kursista, kun pitäisi puhua Niko Heleniuksesta!!!
5
1529
Vastaukset
- Anonyymi
Jää kiekkoilia?
- Anonyymi
Se on hienoa, kun tänne saadaan nyt vävypoikia ulkomailta asti. Jostain Uudesta-Seelannista kuulemma on kotosin tämä Erney Peterson.
Muistaakseni maantietokirjan mukaan se tarkoittaa että se olis afrikkalainen mies silloin. Saadaan afrikkalaisia geenejä tänne omia valjuja geenejämme täydentämään.- Anonyymi
Lueppa poika maantiedon kirjasi uudestaan. Uusi-Seelanti sijaitsee kyllä kaukana Afrikasta Australian koillispuolella.
- Anonyymi
Ilmeisesti tämä itsensä Muhammediksi esitellyt mies on kerännyt kimpsunsa ja kampsunsa, ja tilat on tyhillänsä. Uutta läänintaitelijaa on hakusessa.
https://www.tyrvaansanomat.fi/elamanmeno/art-2000007707727.html - Anonyymi
Erikoisia miehiä, mutta Helenius on kuuluisuus, vähän kuin Mauri Kunnas, mutta ei yhtään sinnepäinkään. Kunnas on ihmisenä tylsä, Helenius ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724918
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403356- 502873
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52189- 242071
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981591Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488