Latinan lyhyt oppimäärä

Opiskellessani äskettäin latinankielen lyhyttä oppimäärää, tuli vastaan latinankielinen sana: Corona.

Corona tarkoittaa: Seppele, Kruunu; valorengas, halo, sädekehä, kuulijapiiri, kuulijakunta
-> Seppeleitä käytettiin Antiikin Kreikassa kunniamerkkeinä

Vide: Katso (viitataan tekstiin, tekstikohtaan - tai sivulle)

CoVid

Tarkoitetaanko tällä viittausta uuden kuninkaan tuloon kenties ehkä Raamattuun?

20

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei.

    • Anonyymi

      Nimi tulee siitä että virus muistuttaa kikroskoopissa Auringon koronaa.

      • Anonyymi

        Mikroskoopissa siis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikroskoopissa siis.

        Hra Perhosvaikutus antoi Covidille uuden ja ennen kuulemattomani selityksen jonka voivat varmasti hyväksyä hyvinkin laajat joukot.

        Uskovaiset saavat tulkita sen Jeesuksen uudelleen tuleman ennusteeksi ja pakanaiset vaikka NWO:n tuloon.


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Hra Perhosvaikutus antoi Covidille uuden ja ennen kuulemattomani selityksen jonka voivat varmasti hyväksyä hyvinkin laajat joukot.

        Uskovaiset saavat tulkita sen Jeesuksen uudelleen tuleman ennusteeksi ja pakanaiset vaikka NWO:n tuloon.

        jatkoa.....

        Itse veikkaan tuota jälkimmäistä koska en usko että tämä Covid- pandemia olisi sattumaa vaan tätä on suunniteltu ehkä pari vuosikymmentä?
        Joku perimmäinen tarkoitus tällä täytyy olla emmekä enää koskaan tule palaamaan entiseen.
        Eikö meillä silloin ole edessämme Uusi maailma?


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Hra Perhosvaikutus antoi Covidille uuden ja ennen kuulemattomani selityksen jonka voivat varmasti hyväksyä hyvinkin laajat joukot.

        Uskovaiset saavat tulkita sen Jeesuksen uudelleen tuleman ennusteeksi ja pakanaiset vaikka NWO:n tuloon.

        Kiitos, Viktor! Epähuomiossa jätin mainitsematta, että VIDE:llä voidaan viitata myös TEOKSEEN.


      • Perhosvaikutus kirjoitti:

        Kiitos, Viktor! Epähuomiossa jätin mainitsematta, että VIDE:llä voidaan viitata myös TEOKSEEN.

        Niin, aina vain lähemmäksi päädymme.
        NWO on suomeksi vaikka Uuden Maailman Käskyt.
        Käskyjä ja määräyksiä meille on jo tarjottu alkupaloiksi aivan riittämiin ja lisää tulee yhtä varmasti kuin ilta seuraa aamua...


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Niin, aina vain lähemmäksi päädymme.
        NWO on suomeksi vaikka Uuden Maailman Käskyt.
        Käskyjä ja määräyksiä meille on jo tarjottu alkupaloiksi aivan riittämiin ja lisää tulee yhtä varmasti kuin ilta seuraa aamua...

        Juu, olemme nyt uuden asian äärellä. Tästä voi kehkeytyä vaikka minkälainen hajatelma.


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        jatkoa.....

        Itse veikkaan tuota jälkimmäistä koska en usko että tämä Covid- pandemia olisi sattumaa vaan tätä on suunniteltu ehkä pari vuosikymmentä?
        Joku perimmäinen tarkoitus tällä täytyy olla emmekä enää koskaan tule palaamaan entiseen.
        Eikö meillä silloin ole edessämme Uusi maailma?

        Niin, näin ne väittää. 🧐


    • Anonyymi

      Ei tarkoiteta. Sillä tarkoitetaan sitä, että virus on coronan muotoinen.

      • Mutta eikös Aurinkoa ole palvottu kautta aikojen Jumalana? Silloin, jos virus muistuttaa auringon sädekehää, niin?🧐


      • Perhosvaikutus kirjoitti:

        Mutta eikös Aurinkoa ole palvottu kautta aikojen Jumalana? Silloin, jos virus muistuttaa auringon sädekehää, niin?🧐

        Olen kiertänyt Intiaa aika pitkilläkin reissuilla kolmasti.
        Se on kaunein, hirvein ja ihastuttavin maa koko lätyllämme.

        Heillä on sen kymmenen- tai sata Jumalaa joita hartaana palvovat.
        Vetää suorastaan hiljaiseksi seurata menojaan. Kristittyjä on Intiassa ehkä pari prosenttia ja heitä vainoavat etupäässä muslimit.

        Aurinkoa on toki palvottu..., minä olen sen monasti kironnut Luoja paratkoon.
        Sotilaan duuni etelän mailla 50:n asteen lämmössä ei saa Aurinkoa rakastamaan....


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Olen kiertänyt Intiaa aika pitkilläkin reissuilla kolmasti.
        Se on kaunein, hirvein ja ihastuttavin maa koko lätyllämme.

        Heillä on sen kymmenen- tai sata Jumalaa joita hartaana palvovat.
        Vetää suorastaan hiljaiseksi seurata menojaan. Kristittyjä on Intiassa ehkä pari prosenttia ja heitä vainoavat etupäässä muslimit.

        Aurinkoa on toki palvottu..., minä olen sen monasti kironnut Luoja paratkoon.
        Sotilaan duuni etelän mailla 50:n asteen lämmössä ei saa Aurinkoa rakastamaan....

        Itseasiassa hinduilla on miljoonia jumalia, joka asialla ja jopa kylällä on oma Jumalansa.
        Ei se minusta ole sen naurettavampaa kuin kristinusko.


    • Anonyymi

      Ei unohdeta sitä että korona-virustyyppi ei ole vain yksi virus, vaan joukko viruksia joista osa on tunnettu jo hyvin kauan.

    • Volvo tarkoittaa suomeksi: minä pyörin.

      Tarkoittaako tämä että Volvon ostaja joutuu hillittömään pyörivään liikkeeseen kuin kenties tanssitautinen? Kyllä varmaankin sen sitä täytyy tarkoittaa.

    • Anonyymi

      YouTube video 6 min . ASTERIX JA CORONAVIRUS
      Jukka Harmoinen
      Esim . 1 tässä " suuresta suunnittelijasta" se on se G
      Ei Raamatun ei.

    • Anonyymi

      Corona - Lord of the rings

      Corona tosiaan latinalaisperäinen sana ja tarkoittaa esim. kruunua tai seppelettä >> "golden laurel wreath" >> Ceasar.

      "Stellar corona" on puolestaan auringon osittainen pimennys jolloin corona eli "golden ring" (kruunu, sormus) jää näkyviin.

      Koska ihmisen ylin chakra on nimeltään "kruunuchakra" (crown) sen yläpuolelle siis asetataan pimennys jotta valo ei pääse loistamaan tajuntaan. Näin ihminen saatiin symbolisesti taas pysymään ruodussa ja vastaanottamaan kirkon väärän jumalan sanoman.

      Vanha roomalainen laki - "He who will be deceived, let him be deceived".

      Seppele/corona/laurel wreath

      https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https://tse4.mm.bing.net/th?id=OIP.WIDPyqG1MAr_cGawt3nCzwHaE3&pid=Api&f=1

      https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https://tse4.mm.bing.net/th?id=OIP.fhivR3fb_Oio8250KsfDGAHaHa&pid=Api&f=1

      https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https://tse3.mm.bing.net/th?id=OIP.4MCucCxv_Md_pqcIp42kAgHaHa&pid=Api&f=1

      • Anonyymi
        Perhosvaikutus kirjoitti:

        https://youtu.be/Ah0Ys50CqO8 :)

        Kun artisteja sainataan isoille tuotantoyhtiöille aletaan heidän musiikkivideoillaan myös käyttää satanistista piiloviestintää koska näyttökerrat kasvavat jopa satoihin miljooniin tai jopa miljardeihin saakka.

        Ko. Billie Eilishin videossa painotettiin vahvasti hämähäkkiä. Hämähäkki on kahdeksanraajainen eli 8 eli vähän kuten Spectre (Illuminati) eli mustekala >> gre. okta (8) - pussy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun artisteja sainataan isoille tuotantoyhtiöille aletaan heidän musiikkivideoillaan myös käyttää satanistista piiloviestintää koska näyttökerrat kasvavat jopa satoihin miljooniin tai jopa miljardeihin saakka.

        Ko. Billie Eilishin videossa painotettiin vahvasti hämähäkkiä. Hämähäkki on kahdeksanraajainen eli 8 eli vähän kuten Spectre (Illuminati) eli mustekala >> gre. okta (8) - pussy.

        Hämähäkki symbolisoi paljon muutakin. Koko video on täynnä symboliikkaa, kuten esim. kruunullakin voidaan tarkoittaa montaa eri asiaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe