Rakkaus ja valo

Anonyymi

Hyvää alkanutta vuotta kaikille helmille töitten äärille. Toivottavasti vielä ollaan samoilla taajuuksilla ja ollaankin. Me yhdessä voimme antaa luottamusta ja toivoa parempaan suuntaan ♥️ kaikille kaikkialla
Soon moro 🙋‍♀️

18

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yrittänyt tässä lopettaa turhan unelmoinnin. 💔 Ei se auta jos toisen somesta näkee kuinka hänellä ilmeisesti joku tietty nainen jo sydämessään.

      • Anonyymi

        Tai sitten unistaan selittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten unistaan selittää?

        Oi kunpa mul olis rohkeutta ja uskoisin et olisin rakkauden arvoinen.. Ja saisin edes sen viestin lähetettyä, vaikka vastaus olisikin lähes 100% varmuudella kielteinen..


    • Anonyymi

      "voinut särkyä vain koska olet ollut rohkea. Olet uskaltanut antautua, päästää lähellesi ja kulkea yhteistä matkaa toisen ihmisen kanssa. Suojauksen laskeminen on yksi rohkeimmista asioista, joita ihmisenä voit tehdä. Jos se on johtanut kokemukseen sydämesi särkymisestä, toivon, että näistä ajatuksista saat lohtua"

      <<< Sinänsä "hauskasti" sanottu koska itse olen ainakin murtunut ja sydän särkynyt vaikken edes päästänyt ketään lähelleni enkä ollut rohkea kertoakseni tunteistani. Hylkäsin itse itseni.

      • Anonyymi

        "Siis sydämesi on voinut särkyä vain... "


    • Anonyymi

      En tule koskaan pääsemään hänestä yli.
      Rehellisesti voin sanoa että se ei ole eikä tule silti koskaan oleman hukkaan heitettyä aikaa. Hän on sen arvoinen. Mä en selkeästi hänelle ole sitä. Toivon sydämestäni hänen löytävän hänen rakkauden arvoisen naisen.

    • Anonyymi

      Koskaan ei kannattais vetää johtopäätöksiä toisen puolesta jos ei asioista oikeasti ole puhuttu.

    • Anonyymi

      Niin mistä löytää viehättäviä naisia, että olis edes mahdollista ihastua. Sovelluksissa tulee vastaan hyvännäköisiä bissejä kyllä. Mutta haluan lesbonaisen enkä ketään poikatyttömäistä, energialtaan tai ulkoisesti.

      • Anonyymi

        Hm...viehättäviä naisia 🤔 ?! 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hm...viehättäviä naisia 🤔 ?! 🤔

        Esitätkö tahallasi tyhmää? Ite en viehäty kaikista naisista enkä varsinkaan lesboista. Raaka fakta. Jos sulle käy suurin piirtein kuka tahansa naisystäväksi niin hienoa.


    • Anonyymi

      Ykspuolista oli. Olen ruma sisältä ja ulkoa

      • Anonyymi

        Hän se silti on ja tulee aina olemaan 💘💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän se silti on ja tulee aina olemaan 💘💔

        Vihaan itseäni niin paljon, haluisin vain kuolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaan itseäni niin paljon, haluisin vain kuolla.

        Olen vaan taakka maailmassa muille.
        En näe toivoa ja mitä mä edes elän koska mitä täällä edes olla jos aina on vain yksin 😭
        Kaiken lisäks oon seonnut yhden takia. 2 vuotta kuvittelin _aivan kaiken_.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vaan taakka maailmassa muille.
        En näe toivoa ja mitä mä edes elän koska mitä täällä edes olla jos aina on vain yksin 😭
        Kaiken lisäks oon seonnut yhden takia. 2 vuotta kuvittelin _aivan kaiken_.

        Onneks samaan aikaan hänellä sentään menee hyvin ❤️
        Viha ei kanna pitkälle... Toivoisin et hän ei vihaa minua. Onko itsekästä toivoa niin?
        Ikuisesti jään kaipaamaan


    • Hämmentynyt... Mikä salaseura täällä kokoontuu kun vastaukset ei oikein osu ap aloitukseen ”kaikille helmille töitten äärille”. Mitäs jos oon tai joku muu on tyätön 😞
      Vai pitik olla ”lehmille”?
      Ja ”ollaan samoilla taajuuksilla”. No en vissiin oo.
      Vastaan silti 😒

    • Anonyymi

      Nyt alkaa menee hyvin kun rajoitukset poistuu, ei tarvi enää olla työttömänä. Eipä oo enää syytä työttömyydelle. Vai jatkaisko työttämänä ja menis vaan asiakkaana baariin 🤔

      • Anonyymi

        Valitse sekä että, vapaapäivinä voi hengata asiakkaana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3539
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      215
      2967
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2554
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2082
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2075
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1857
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1702
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      15
      1654
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      275
      1370
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1316
    Aihe