"SVT haastatteli somalialaistaustaista ympäristöpuolue vihreiden poliitikkoa Mursal Isaa. Hän kertoi, että ryhmien keskinäinen viestintä on vahvempaa kuin se, mitä Ruotsin viranomaiset tekevät.
Isa kertoo, että yksi ryhmissä kiertävä mielipide on, ettei ruotsia kannata opiskella. Se vie vain aikaa eikä maksa vaivaa. Eikä työntekokaan kannata."
https://alfatvuutiset.fi/ruotsin-ongelmalahio-tjarna-angar-ei-kannata-opetella-ruotsia/
Asia mikä on ymmärretty jo Ruotsissa ei tunnu menevän jakeluun millään Suomessa. Ruotsi on marginaalikieli jota ei tarvita edes Ruotsissa 😂
Ruotsissa on osissa alueista jo luovuttu pakkoruotsista
2
138
Vastaukset
- Anonyymi
Milläköhän viestin saisi perille myös täällä?
Miksi Ruotsissa asuvat ruotsalaiset pitävät ruotsia turhana kielenä mutta osa suomalaisista pitää sitä jotenkin pyhänä? 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491