Koronarokotepassi pakolliseksi joka paikkaan!

Anonyymi

Koronarokotepassi pakolliseksi joka paikkaan! Kannatan ehdotusta!

31

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en kannata!

      • Anonyymi

        Kyllä kannattaisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kannattaisi!

        USA DoD:n lääketieteellisiä tietoja, jotka osoittavat, että armeijan syöpädiagnoosit ovat kolminkertaistuneet kokeellisten rokotteiden käyttöönoton jälkeen – samalla kun neurologiset häiriöt ovat lisääntyneet 10-kertaisesti ja naisten hedelmättömyys on lisääntynyt lähes viisinkertaiseksi.


    • Anonyymi

      Kannatan, että joudut tiukkaan kuriin.

    • Anonyymi

      Minäkin kannatan. En niinkään terveyssyistä, vaan siksi, että tyhmät pysyisivät koloissaan.

    • Anonyymi

      Minäkin kannatan sitä ja myös sitä että joka kuukausi vähintään pitää ottaa uusi tehoste piikki jotta rokotepassi olisi voimassa... Katsotaan sitten loppu vuonna oletko vielä hengissä kun olet pumpannut kehoosi täyteen kemikaaleja...🖕😂🖕odotan innolla tuloksia kuinka teidän lääketieteen koe🐇 lopuksi sitten käy...🤣

      • Anonyymi

        Ei passia, tartutetaan corona kaikkiin rokotevastaisiin.


    • Anonyymi

      Koronapassilla on hyvä harjoitella tulevaa valvontayhteiskuntaa.

      • Anonyymi

        Valvonta 😂horisee kaveri joka käyttää kaikkia sähköisiä alustoja.


    • Anonyymi

      Jos tauti leviää ja ainoa keino ehkäistä sen leviämistä on henkilökontaktien välttäminen, miksi sallitaan henkilökontaktit toimimattoman rokotuksen perusteella?

      Koronapassin tunkeminen väkisin käyttöön, vaikka sillä aiheutetaan tietoisesti taudin levittämistä, kuolemia ja terveydenhoitojärjestelmän kuormittumista, on eettistä tarkastelua kestämätöntä valtapolitiikkaa.

      Aikomukset ajaa rokotuspassin käyttö pysyväksi keinoksi.

      Pakkorokotuksien ajaminen toimimattomalla ja riskialtiilla "rokotteella".

      Nämä selkeät anomaliat johtaa väistämättä monenlaisiin kysymyksiin ja epäilyihin. Eli mistä tässä on lopulta kyse?

      - mRNA-teknologian kehitysprojektin läpivienti?
      - reaaliaikaisen verkkovalvontajärjestelmän kehityksen aloittaminen?
      - ihmisten oikeuksien ja vapauksien rajoittaminen?
      - hätäratkaisu planeetan liikakansoittumiseen?
      - suunnitelmallinen reagointi liikakansoittumiseen?
      - kaikki edelliset?

      • Anonyymi

        Missä tieteellinen näyttö, siitä että rokote ei toimi🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tieteellinen näyttö, siitä että rokote ei toimi🤔

        No missä sitten on tieteellinen näyttö että rokote toimisi..???😲
        Tätä on kestänyt yli 2vuotta on rajoituksia, maskeja, turvavälejä ja ennen kaikkea 85% väestöstä on saanut 2 rokotetta ja silti tällä hetkellä tautimäärät vaan lisääntyy....
        Yhtälailla rokotetut saa taudin ja levittää sitä eteen päin..
        Ainoa sukulaiseni ketä on joutunut sairaalaan hoitoon koronan takia oli urheilua kilpatasolla harrastava 40 mies...ja 2xpiikkiä hihassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tieteellinen näyttö, siitä että rokote ei toimi🤔

        Selitäpä miksi rokotuskattavuuden kasvaessa on koko ajan myös tartunnan saaneitten/sairastuneitten käyrä samassa taulukossa seurannut tiiviisti tuota nousevaa käyrää? Eikö nimenomaan tuon sairastuvuuskäyrän pitäisi laskea kun rokotettujen määrä lisääntyy?


    • Anonyymi

      Freedom Convoy Finland rotat tullaan savustamaan ulos maasta 😂🤣

    • Anonyymi

      ei ikinä kun tämä 2v on ollut hämärämiesten hommaa.
      kaikki on piilloteltu rumpu on vaan soinut piikille.

    • Anonyymi

      Ehkä pääset sillasta joskus

    • Anonyymi

      Koronapassi on sitten 3 kk aina voimassa. Sitten saat uuden piikin. Tottele tottele

    • Anonyymi

      Tuollaisia ovat ihmiskunnan vastustajat (kohta 2:37min):

      https://youtu.be/5Zwj6Vv1BtA?t=156

      Hallitukset ovat näiden renkejä.

    • Kaikkee ne ihmiset haluavatkin 😃

    • Anonyymi

      Älkää käyttäkö sitä passia. Nyt on viimeinen hetki murtaa valvontajärjestelmä, jota meille pakotetaan.

    • Anonyymi

      Sen nimi jo vaihdettiin jos ette tienneet on nykyään rokotuspassi ja kyllä suomi on ajamassa sitä pakolliseksi thl ehdottaa jopa että siihen listään jo muutkin rokotukset yms.

    • Anonyymi

      Rokotetut tulee ohjata jyrkänteen reunalle ja tuupata tyhjyyteen, saavat niitteen tyhjät päät seuraa.

      • Anonyymi

        Toi onkin paras tapa päästä viruksista eroon. Ei oo murha vaan vahinko tönäisy.


    • Anonyymi

      diki passi johon voi lisätä tarpeen mukaan muutkin todesteet ja pankki palvelut jota eu ajaa,

      • Anonyymi

        Sama muuttaa Kiinaan, siellä sentään porukka rikastuu eikä köyhdy. Muuten meno onkin samanlaista kansan kontrollointia.


    • Anonyymi

      Kannatan ennemmin suoraan uuneja, junakyydin maksaa valtio, uuniin saa mukaan muoviämpärin bonuksena jos haluaa?

    • Anonyymi

      Aloittaja on kuin mikäkin paholaisen juoksupoika(tyttö),kun tuota hulluutta mielistelee.Eikö toope tajua että se TULEE JOHTAMAAN pedonmerkkiin.Valitettavasti noita saatanan mielistelijöitä riittää,joilla ei järki päätä pakota ja näin haluavatkin paholaisen vallan maanpäälle!!!

    • Anonyymi

      Aloittaja ottaa vain itse sen pedo(fiili)n merkin, mutta ei pidä tuputtaa toisille.

    • Anonyymi

      Aloittaja-akka on paholaisen morsian.

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe