Taitaa taas Henry Nielsen Nostalgia risteily onnistua huhtikuussa. Kuinkahan monta meitä tulee matkalle? Ehkä kymmeniä?
Kysykää tietoja vaikka MEPAsta
Muuan matkalainen
Henry Nielsen Nostalgia
10
1434
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa kiva lukea tuota vanhaa Henry Nielsen palstaa. Kovasti kehuja tuli yhtiölle ja porukallekin.
Nyt sitten taas Nielsen risteilee huhtikuussa. Aika jännää. - Anonyymi
Voiko tuohon Gabriellaan luottaa ? Ettei tule lyhyt risteily ?
Vanha Skönö- Anonyymi
Merimiehet ovat tottuneet myös vanhoihin laivoihin.
Tuurillahan ne isotkin laivat..... sanottiin.
- Anonyymi
Jääpi välliin tällä kertaa .-
Mauritius- Anonyymi
Eipä jaa välliin, kun liki sata on tulossa.
- Anonyymi
Sitten kun Suomi on Natossa lähdetään reissuun , jos vielä laivat kulkevat ?
Vanha Skönö- Anonyymi
Olipa taas hauska risteily. Hienot ihmiset tapasivat kolmen vuoden tauon jälkeen ja juttua tuntui riittävän. Kyllä näiden risteilyjen pitäisi jatkua vielä muutaman vuoden eli niin kauan, kun porukalla jalat kantavat.
Tosiaan monta iäkkäintä puuttui. Kuulemma sairauksia erilaisia ja vaivoja liikkumisessa jne. Näinhän se on, ikä tuo ongelmia oikeastaan kaikilla.
Mutta kun yli sata kuulemma oli, vaikka yhtiö hiipui jo 1990 luvun alussa. Joku harvinaisuus on paljonkin mainostettu Nielsen henki.
- Anonyymi
- Anonyymi
Tuntui, että Nielsen henki hiipuu koronan myötä.
Nyt risteilyllä oli mukavia jälleennäkemisiä. Risteilyn jälkeen olen jutellut useitakin puheluita entisten seilauskavereiden kanssa.
Tapaaminen herätti pitämään yhteyttä ja sitten tulee puhe jostakin, jota ei ole aikoihin jututtanut ja soitto hänellekin.
Pirteää soittelukesää
- Anonyymi
Olihan Nilsu X reissun valokuvissa 3 jonka kanssa seilasin .- Kippari , sähkö ja motori :D
Skånepåg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995