"Woke-kulttuuri on vapaan kasvatuksen saastaa"!!!!

Anonyymi

"Sisäistä kurittomuutta,sitä ei esiinny venäjällä,kiinassa,afrikassa,etelä-amerikassa,arabi-maissa eikä intiassa"!!!

23

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Woke ja cancel kumpuaa samasta aineksesta, josta antifa, anarkismi, äärivasemmistolaisuus yms. Kyse on radikalisaatiosta, jossa vain aiheet muuttuu.

      • Anonyymi

        "Amerikka,suomi,ruotsi,joitakin eu-maita,australia tässä joitakin mätäpesiä"!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Amerikka,suomi,ruotsi,joitakin eu-maita,australia tässä joitakin mätäpesiä"!!!

        Woke feminismi on päässyt valloilleen mediassa, Nyt kun meillä on hallituksessa monta naista. Se on käsitys naisten ylempiarvoisuudesta eli suoranaisesta vihasta, miesvihasta.
        Ja jos näette tai kuulette naispuolisen toimittajan tai poliitikon puhuvan pahaa miehistä, on kyse naisista, jotka jostain syystä ovat sisäistäneet miesvihan. Sisäistetty woke feminismi tarkoittaa naisten omaksumaa miesvihaa. Kun miehet kasvavat yhteiskunnassa, joka normalisoi ideaa miespuolisten ihmisten ja miehisyyden vähempiarvoisuudesta, myös miehet alkavat nähdä itsensä ja miehisyytensä rajoittavana ja huonona. Sisäistetty miesviha voi esiintyä miehissä yrityksenä etäännyttä itseään toisista miehistä ja miehisyydestä.


      • Woke ja cancel ovat keskustalaisia, koska ne eivät piittaa tasa-arvosta vaan siitä, että "sinä et voi pakottaa minua olemaan mies tai nainen", eli liberaali keskusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Woke feminismi on päässyt valloilleen mediassa, Nyt kun meillä on hallituksessa monta naista. Se on käsitys naisten ylempiarvoisuudesta eli suoranaisesta vihasta, miesvihasta.
        Ja jos näette tai kuulette naispuolisen toimittajan tai poliitikon puhuvan pahaa miehistä, on kyse naisista, jotka jostain syystä ovat sisäistäneet miesvihan. Sisäistetty woke feminismi tarkoittaa naisten omaksumaa miesvihaa. Kun miehet kasvavat yhteiskunnassa, joka normalisoi ideaa miespuolisten ihmisten ja miehisyyden vähempiarvoisuudesta, myös miehet alkavat nähdä itsensä ja miehisyytensä rajoittavana ja huonona. Sisäistetty miesviha voi esiintyä miehissä yrityksenä etäännyttä itseään toisista miehistä ja miehisyydestä.

        kompromettoi- mitä tarkottaa-

        selitys:

        Sanakirja:kompromettoida =

        saattaa huonoon valoon, epäilyksenalaiseksi

        https://www.suomisanakirja.fi/kompromettoida

        joku käytti moista sanaa suomi24ssä!

        Mitä nuo jotkut kuulusat Hollywood-tähdet raivoaa WOKEa vastaan? Ketkä niitä onkaan?


    • Anonyymi

      Mädättäjien työtapa, josta hudetaan kun mädättäjä itse on sen kohteena. Tosin melkein aina aiheesta, mutta mädättäjää ei voi muuten lähestyä.

      • Anonyymi

        "Alkoi suomessakin,kun ruumiillinen kuritus kiellettiin"!!!


    • Anonyymi

      Niissä maissako ei ole esimerkiksi yhtään homoa?

      • Anonyymi

        "Ovat viisaasti "sivussa"!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ovat viisaasti "sivussa"!!!

        Ovat sen verran viksuja, että hoksaavat pysyä sivussa ja korostamatta itseään. Ehkä parasta heidän kannaltaan.


      • Anonyymi

        On kai. Mutta normaaliukseksi sitä ei lasketa eikä sukupuoleksi.

        Kehitysvammahan se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kai. Mutta normaaliukseksi sitä ei lasketa eikä sukupuoleksi.

        Kehitysvammahan se on.

        "Hormoonihäiriö,ehkä rakenteellinen""!!!!


    • Ken vitsaa säästää se lastaan vihaa.

      Eikös se jotenkin noin mennyt ? 😇

      • Anonyymi

        "Kyllä,100 prosenttisesti""""!!!!


      • Anonyymi

        Minun ei ole kertaakaan tarvinnut turvautua aggressiivisiin toimenpiteisiin lapseni suhteen, enkä voisi sellaista edes tehdä.
        Jotta yhteiselo sujuisi, on tunnettava lapsen luonne, että mitä tarpeita se lapselle antaa. Aikuinen tekee pahimman virheen yrittäessään tehdä lapsesta itsensä kaltaista, ja sanontahan menee: "kaltaisistaan ihminen saa ilonsa".
        Tiedän tapauksen, missä hiljainen syrjään vetäytyvä luonteeltaan oleva lapsi teki lopulta itsemurhan hössöttävien vanhempiensa takia. Vasta sen jälkeen vanhemmat heräsivät tajuamaan, että lapsella oli omanlaisensa luonne, ja että sitä olisi pitänyt tukea, eikä sitä, että tämän lapsen täytyisi, kun muutkin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun ei ole kertaakaan tarvinnut turvautua aggressiivisiin toimenpiteisiin lapseni suhteen, enkä voisi sellaista edes tehdä.
        Jotta yhteiselo sujuisi, on tunnettava lapsen luonne, että mitä tarpeita se lapselle antaa. Aikuinen tekee pahimman virheen yrittäessään tehdä lapsesta itsensä kaltaista, ja sanontahan menee: "kaltaisistaan ihminen saa ilonsa".
        Tiedän tapauksen, missä hiljainen syrjään vetäytyvä luonteeltaan oleva lapsi teki lopulta itsemurhan hössöttävien vanhempiensa takia. Vasta sen jälkeen vanhemmat heräsivät tajuamaan, että lapsella oli omanlaisensa luonne, ja että sitä olisi pitänyt tukea, eikä sitä, että tämän lapsen täytyisi, kun muutkin...

        Eipä tuo vitsa meikäläisenkään kasvatustyyliin kuulu mutta faijan nuoruudessa jopa opettajat hakkasivat oppilaita koulussa jos eivät olleet mallin mukaan 😅
        Nykyään hiukan toisin , opettajat ovat avuttomia oppilaiden kanssa jos oppilas sanoo ettei käy hommat 😐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ei ole kertaakaan tarvinnut turvautua aggressiivisiin toimenpiteisiin lapseni suhteen, enkä voisi sellaista edes tehdä.
        Jotta yhteiselo sujuisi, on tunnettava lapsen luonne, että mitä tarpeita se lapselle antaa. Aikuinen tekee pahimman virheen yrittäessään tehdä lapsesta itsensä kaltaista, ja sanontahan menee: "kaltaisistaan ihminen saa ilonsa".
        Tiedän tapauksen, missä hiljainen syrjään vetäytyvä luonteeltaan oleva lapsi teki lopulta itsemurhan hössöttävien vanhempiensa takia. Vasta sen jälkeen vanhemmat heräsivät tajuamaan, että lapsella oli omanlaisensa luonne, ja että sitä olisi pitänyt tukea, eikä sitä, että tämän lapsen täytyisi, kun muutkin...

        "Taidat puhua täyttä soopaa,,entä "oma lapsesi",yleensä kurittomuus johtaa sosiaaliseen tunnekylmyyteen ja älykapasiteetin alenemiseen"!!!


    • Anonyymi

      Woke Is Joke

    • Anonyymi

      Woke, intersektionaalinen feminismi ja identiteettipolitiikka on saastaa, jossa ihmiset leimataan syyllisiksi ilman näyttöä ja jossa enemmistöön kuuluvaa syrjitään yksilövalinoissa, eli valitaan epäpätevämpi vähemmistöön kuuluva.

      Espanjassa LGBTQ+ väki puki Torreviejan karnevaaleilla pikku lapsia seksistisiin transu asuihin. Toivotaan, että Venäjä voittaa sodan ja sen tukena olevat maat, joissa on vielä moraalia ja arvoja jäljellä, pelastavat maailman.

      Espanjan uudessa eläinsuojelulaissa on kirjattu, että ihminen joka harrastaa seksiä eläimen kanssa, voidaan tuomita vankeuteen, jos eläin vahingoittuu fysisesti.

      Eli nuo saastat levittävät vähitellen pedofilian ja eläimiin sekaantumisen "normaaliksi". Tämäkin perustuu uskonnottomuuteen, jossa ihmisen katsotaan olevan eläin muiden joukossa.

      LGBTQ+ ja muut yllä mainitut saastat eivät edusta arvoja, vaikka itse puhuvat niistä, vaan täydellistä moraalista rappiota ja arvottomuutta.

      • Anonyymi

        Äänestäkää puolueita, jotka vastustavat tuota saastaa.


    • Anonyymi

      Kaikki loukkaa patsaat kaadetaan

    • Anonyymi

      Mannerheimin patsas saisi väistyä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe