Ja Haavisto päästää homopumppia
Hallitus nostaa bensan hintaan 2,5euroon
8
696
Vastaukset
- Anonyymi
Hallitus on tosi sairas. Sopiva litrahinta bensalle olisi 1e/l.
- Anonyymi
Muistan, kun vuonna 2008 bensan hinta liikkui 1-1,15euron välillä ja silloin jo puhuttiin bensan olevan kallista.
- Anonyymi
Ihmiset vitun sairaita, kun eivät tajua äänestää perussuomalaisia. Mikäli Persut olisi maamme ainoa puolue, niin maassamme kansalaisten ostovoima kasvaisi, kun bensa yms. tasaverot poistettaisiin kokonaan.
- Anonyymi
Toinen vaihtoehto olisi, että homot, lesbot ja biseksuaalit maksavat tuon 2,5 €/l, mutta heterot korkeintaan 1,1 €/l puoluekannasta riippumatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen vaihtoehto olisi, että homot, lesbot ja biseksuaalit maksavat tuon 2,5 €/l, mutta heterot korkeintaan 1,1 €/l puoluekannasta riippumatta.
Kannatetaan
- Anonyymi
Pst: Perskeko-hallituksen johdolla Suomi liittyi Pariisin ilmastosopimuksen 2017. Tämän sopimuksen (ja siihen liittyvän biopolttoaineiden jakeluvelvoitteen) ansiosta polttoaineen hinnassa on nousupainetta. Ja tietysti maailmanmarkkinahinnat on nyt tapissaan.
- Anonyymi
Haavistoa pitäisi heitellä
- Anonyymi
Jaa jaa. No se on sitten vielä halvempaa kuin Ulvilan Nesteellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230