Täällä 39-vuotias bi nainen joka haluais tutustua toiseen naiseen jonka kanssa voitais tavata seksin merkeissä. Mitään vakavampaa en nyt etsi.
Haluaisin sun kanssa toteuttaa mun pitkäaikaisen unelman fistauksesta niin, että mä olen vastaanottavana osapuolena. Toki voin saman tehdä myös sulle niin halutessasi. ;) Olen hyvin avoin ja seksuaalinen nainen, joten uskon että pystyn sun fantasiasi toteuttamaan on se sitten mitä vaan pissaleikeistä hellään rakasteluun.
Jos tää teksti aiheutti jotain tuntemuksia sinussa, niin vastaa tähän ja mä kerron miten saat muhun yhteyden.
Toki voit tähän vähän avata sun fantasiaa ja herättää mun kii(man)nnostuksen.. ;)
Nimimerkillä FistaaMua
Lesbo/Bi naista fistaamaan?
10
690
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaa ;)
Kyllä pitkään oon haaveillut päästä koittaa naisen kanssa seksiä 😅 ei siis kokemusta yhtään mut mielelläni nuolisin ja fistaisin jos itsekin sitä saisi myös 👍☺️ aina kaikki osuneet liian kauas 😥
Mulla sama nimimerkki tuolla treffit puolella jos kiinnostaa. En uskalla tänne enää jakaa mitään 🙄
- Anonyymi
Takamuksen polttaminen on viisauden alku.
- Anonyymi
Keskisuomesta löytyisi kokenut fistaajamies, jos naisia ei löydy ja haluat fistauksen kokea. Mielelläni sua fistaian, ensin kylläkin huoellelisesti, pitkään nuolisin, imisin, näykkisin huuliasi, klittaasi saaden sut kastumaan kunnolla ja vasta sitten hitaasti, sormi kerrallaan paikkojasi avaten fistaisn sua ...
- Anonyymi
Oisit ny kertonu, miten sut sais esiin sieltäkiven takaa.
- Anonyymi
Do Dii
- Anonyymi
🤞.
- Anonyymi
Häh?
Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663015
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241550- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011