Täällä 39-vuotias bi nainen joka haluais tutustua toiseen naiseen jonka kanssa voitais tavata seksin merkeissä. Mitään vakavampaa en nyt etsi.
Haluaisin sun kanssa toteuttaa mun pitkäaikaisen unelman fistauksesta niin, että mä olen vastaanottavana osapuolena. Toki voin saman tehdä myös sulle niin halutessasi. ;) Olen hyvin avoin ja seksuaalinen nainen, joten uskon että pystyn sun fantasiasi toteuttamaan on se sitten mitä vaan pissaleikeistä hellään rakasteluun.
Jos tää teksti aiheutti jotain tuntemuksia sinussa, niin vastaa tähän ja mä kerron miten saat muhun yhteyden.
Toki voit tähän vähän avata sun fantasiaa ja herättää mun kii(man)nnostuksen.. ;)
Nimimerkillä FistaaMua
Lesbo/Bi naista fistaamaan?
10
721
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaa ;)
Kyllä pitkään oon haaveillut päästä koittaa naisen kanssa seksiä 😅 ei siis kokemusta yhtään mut mielelläni nuolisin ja fistaisin jos itsekin sitä saisi myös 👍☺️ aina kaikki osuneet liian kauas 😥
Mulla sama nimimerkki tuolla treffit puolella jos kiinnostaa. En uskalla tänne enää jakaa mitään 🙄
- Anonyymi
Takamuksen polttaminen on viisauden alku.
- Anonyymi
Keskisuomesta löytyisi kokenut fistaajamies, jos naisia ei löydy ja haluat fistauksen kokea. Mielelläni sua fistaian, ensin kylläkin huoellelisesti, pitkään nuolisin, imisin, näykkisin huuliasi, klittaasi saaden sut kastumaan kunnolla ja vasta sitten hitaasti, sormi kerrallaan paikkojasi avaten fistaisn sua ...
- Anonyymi
Oisit ny kertonu, miten sut sais esiin sieltäkiven takaa.
- Anonyymi
Do Dii
- Anonyymi
🤞.
- Anonyymi
Häh?
Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23548Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a1043453"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin973039Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭762923IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-612723Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.962521Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.172222Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa452006Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma171916Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä261524