Lesbo/Bi naista fistaamaan?

Anonyymi

Täällä 39-vuotias bi nainen joka haluais tutustua toiseen naiseen jonka kanssa voitais tavata seksin merkeissä. Mitään vakavampaa en nyt etsi.
Haluaisin sun kanssa toteuttaa mun pitkäaikaisen unelman fistauksesta niin, että mä olen vastaanottavana osapuolena. Toki voin saman tehdä myös sulle niin halutessasi. ;) Olen hyvin avoin ja seksuaalinen nainen, joten uskon että pystyn sun fantasiasi toteuttamaan on se sitten mitä vaan pissaleikeistä hellään rakasteluun.
Jos tää teksti aiheutti jotain tuntemuksia sinussa, niin vastaa tähän ja mä kerron miten saat muhun yhteyden.
Toki voit tähän vähän avata sun fantasiaa ja herättää mun kii(man)nnostuksen.. ;)
Nimimerkillä FistaaMua

10

748

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiinnostaa ;)

• Kyllä pitkään oon haaveillut päästä koittaa naisen kanssa seksiä 😅 ei siis kokemusta yhtään mut mielelläni nuolisin ja fistaisin jos itsekin sitä saisi myös 👍☺️ aina kaikki osuneet liian kauas 😥

• Mulla sama nimimerkki tuolla treffit puolella jos kiinnostaa. En uskalla tänne enää jakaa mitään 🙄

• Anonyymi

Takamuksen polttaminen on viisauden alku.

• Anonyymi

Keskisuomesta löytyisi kokenut fistaajamies, jos naisia ei löydy ja haluat fistauksen kokea. Mielelläni sua fistaian, ensin kylläkin huoellelisesti, pitkään nuolisin, imisin, näykkisin huuliasi, klittaasi saaden sut kastumaan kunnolla ja vasta sitten hitaasti, sormi kerrallaan paikkojasi avaten fistaisn sua ...

• Anonyymi

Oisit ny kertonu, miten sut sais esiin sieltäkiven takaa.

• Anonyymi

Do Dii

• Anonyymi

🤞.

• Anonyymi

Häh?

Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      105
      807
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe