Aiemmin Varmassa nuo Nordean tunnisteet ovat toimineet moitteettomasti, mutta nyt jostakin syystä joka kerta kun klikkaa Varmaan kirjautuessa "Nordea" niin se avaa useista muista eri vaihtoehdoista OP:n tunnisteruudun.
"Hoida TyEL- ja työkykyasiasi verkossa"
- https://idp.varma.fi/cloudlogin/app/cloudlogin/1
Mahtaneeko täällä kellään olla aiheesta kokemusta.
Firefox käytössä ja mielestäni olen kuitenkin hyväksynyt kaikki tarvittavat evästeet ja scriptit (NoScript) kuten aiemminkin.
Varma: Nordean tunnisteet eivät toimi !?
Anonyymi
4
270
Vastaukset 4
- Anonyymi
Outo homma, kun kokeeksi klikkaa muiden pankkien logoja, niin se avaa ain avain tuon OP:n, mutta sitten OP:n kohdalla sai Nordean scriptin näkyviin (ei aiemmin) ja sen hyväksymällä homma sitten toimi normitapaan.
- Anonyymi
Ihan normaalisti toimii kyllä minulla
- Anonyymi
Kokeile poistamalla evästeet ja sallimalla NS:ssä kaikki.
Minulla toimii normaalisti. - Anonyymi
Evästeitä tarvitaan aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560