Petos - Sanna Kiiski Aarrepajassa

Anonyymi

Miten MTV3 Jenni Pääskysaari on ottanut ohjelmaansa petoksista syytetyn Sanna Kiiskin ? Ymmärtääkseni petokset ovat lähinnä korupetoksia - ja huijauksia. Sanna Kiiski esittelee ohjelmassa korukelloksi luokiteltavan esineen. Edesauttoiko ohjelma Sannan rikostehtailua ?

10

1211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenenhän kello on ? Ihme että ottivat ohjelmaan.

      • Anonyymi

        Kaverit jeesaa ottamalla ohjelmiinsa. TV-näyttelijille maksetaan hyvin vähästä työstä. Pitää vaan ottaa hämmästyneen ilmeitä ja saa joka jaksosta tonnin tai kaksi.


    • Anonyymi

      Ei ollut korukello vaan isoisälleen kuulunut vanha taskukello.

      • Anonyymi

        Kuka tarkasti ?


    • Anonyymi

      On nauhoitettu jo ennenkuin juttu tuli julkisuuteen. Kyllä mietin myös minäkin kenen kello? Selittely siinä sen pojan kanssa herätti kyllä epäilyksiä, puhuivat niin ristiin poika oli vähän pihalla koko hommasta.

    • Anonyymi

      Ajat sitten nauhoitettu ohjelma. Siinä syy. luulisi kaikkien tietävän tämän.. Mut joo, sanna on floppi ja kuuluisi vankimielisairaalaan.

      • Anonyymi

        Tv - tekniikkaan on kehitetty myös editointi. Kaikkea kuvattua ei ole pakko lähettää meidän vastaanottimiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tv - tekniikkaan on kehitetty myös editointi. Kaikkea kuvattua ei ole pakko lähettää meidän vastaanottimiin.

        Totta, nythän joku teeveekanava voisi lähetellä Katiska ohjelmia joissa rötöstelijä Niko Ranta-Ahoa kuvataan mukavaksi hepuksi. ai niinhän kanavat tekeekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, nythän joku teeveekanava voisi lähetellä Katiska ohjelmia joissa rötöstelijä Niko Ranta-Ahoa kuvataan mukavaksi hepuksi. ai niinhän kanavat tekeekin.

        Jari Aarniota media on suorastaan nuoleskellut saadakseen kuvia ja haastatteluja.


    • Anonyymi

      Tästä voimme päätellä, että kannattaa tehdä rikoksia jos haluat päästä MTV3 kanavan näkyvimpiin ohjelmiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe