Tokmannin myyjä valittaa veispuukissa

Anonyymi

Mitä se juoppo tokmannin myyjä valittaa ässän huonosta palvelusta fasessa. Liekkö ite saanut jo kenkää tokmannilta viinan takia tai laiskuutensa. A... Vä.....n on nimi. Opettelisi itse asiakaspalvelun alkeet ja menisi töihin.

16

1813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuntuu olevan jollain pahamieli kun muita pitää mollata!

    • Anonyymi

      A. Vaisanen oli humalassa ja rauhoittavissa mömmöissä aina työ aikanaankin

      • Anonyymi

        Ehkäpä hänellä on samanlainen oikeus arvostella muita kauppoja, kuin aloittajalla tokmannia!
        Mitä ihmeellistä siinä on?


    • Anonyymi

      Miksi ihminen joka ite oli täysi epäsosiaalinen työntekijä rankalla päihde historialla haukkuu s-markettia jossa saa hyvää palvelua.

    • Anonyymi

      Pilleristi edelleen

    • Anonyymi

      Itse olen saanut hyvää palvelua sieltä kaikilta

    • Anonyymi

      Kyllä siellä facebookissa valittaa aika moni muukin. Outokumpu palsta on siitä hyvä esimerkki

    • Anonyymi

      Outokummun tokmanni ei suostu otte rikkinäistä jbl kaiuttinta. Mistä tosi huonosti alkoi kuula ääniä kun laitta enemmän kuin 50 prosentti ääntä, ja sonivat että se johtu että minä kuunteleen ipadin kautta. Ja kokeilivat hiljalla jotain oman lauluun. Ja myyjä katosi minua niinkuin minä ole tosi tyhmä. Vaikka jbl kompanja pyysi viedä sen heille että he lähettä sen eteenpäin. Melkein uusi kaiutin.

      • Anonyymi

        Ja Orlb hammasharjan kanssa oli myyös ongelmiä, että he myyvät vanhoja tavarita tyhjän akun kanssa. Ja suostuivat vaihta vasta sen jälkeen kuin näyttän orlb kompanjan viestin. Ja katsoivat taas niinkuin olen tyhmä. Anteeksi ei ikinä kuka pyytänyt. Ja kun sano kiitos. Sellainen naama että tuntu että olen kaikkien huonoin ihminen maailmassa.


      • Anonyymi

        Jospa sinäkin kuuntelun sijaan alkaisit opetella oikeinkirjoitusta ja kielioppia. . .


    • Anonyymi

      Sama entinen myyjä somessa aina valitusketjuissa itkee mukana ja haukkuu palveluita

    • Anonyymi

      Outokummun Tokmannin myyjien naamat ovat lähes kaikilla nutturalla, ei tervehditä vaikka silmiin katsoo ja kuuluvasti sanoo huomenet.
      Käytävät täynnä tavaraa ja liike muutenkin sekainen seurakunta kaikkea vailla järjestystä.
      Käykääpä huviksenne Joensuun tai muun lähikunnan myymälöissä, missään en ole törmännyt vastaavaan sekasotkuun jossa kärrien kanssa liikkuminen hankalaa. Myyjät ova muualla kohteliaita yleisön palvelijoita, ei perseeseen ammuttuja kehäraakkeja nk. Outokummussa.

      • Anonyymi

        Täysin asiallista porukkaa on. Mutta ammatti-trollin tehtäviin kuuluu valehdella tässäkin asiassa ja huokuttaa ostajat muualle, kuten esim. trollin omaan koti kaupunkiin!

        Erinomaista palvelua Outokummun Tokmannilla, hyvä!


    • Anonyymi

      Tokmannilla on niin ihana käydä kun siellä on vastassa aina iloiset ja palvelualtiit myyjät.
      Ihan aina olen saanut todella hyvää palvelua. Kannattaa käydä vaikka heikompana päivänä niin mieli virkistyy upean palvelun vuoksi.
      Kiitos Tokmannin henkilökunnalle.

    • Anonyymi

      kaiken maailman sekopäät tokulle otetaan kassalle se entinen myyjä joka naama kirjassa toilaisee oli se metallinaama jolla kirkas hiusväri tomannilla. Vanha kaverini tietää tapauksen kun naapurissa asuu!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe