Mikä sai sut ihastumaan

Anonyymi-ap

Mitä tapahtui?

116

1214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Ihan ylipäätään huomio mieheltä. Olin ollut niin pitkään kaikille näkymätön ja joku uusi huomasi minut. Yhteys, kipinä, vetovoima. Vaikka luulen että se kuitenkin on vain yksipuolista. Tykkää hakea huomiota ja ihailua.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ihan uteliaisuudesta, että mitä huomiota olet hänelle antanut?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan uteliaisuudesta, että mitä huomiota olet hänelle antanut?

        Katsellut, flirttaillut. Hän taas koittaa saada minut jatkuvasti nauramaan, heittää kaikkee sopivaa ja sopimatonta. Vitsailee, pelleilee, kiusaa hyväntahtoisesti. Joskus saattaa hieman koskettaa. Meille on muodostunut omia inside vitsejä jotka vaan me kaks tiedetään. Toistelee nimeäni jatkuvasti. Mutta ei, en erota ystävällisyyden ja kiinnostuksen rajaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsellut, flirttaillut. Hän taas koittaa saada minut jatkuvasti nauramaan, heittää kaikkee sopivaa ja sopimatonta. Vitsailee, pelleilee, kiusaa hyväntahtoisesti. Joskus saattaa hieman koskettaa. Meille on muodostunut omia inside vitsejä jotka vaan me kaks tiedetään. Toistelee nimeäni jatkuvasti. Mutta ei, en erota ystävällisyyden ja kiinnostuksen rajaa.

        Voin sanoa ihan nuo samat miehestä, joka toimii noin. Tiedän vaan, että on naimisissa ja hakee pelkkää huvitusta. Joo, todellakin voisin muuten luulla, että on kiinnostunut, varsinkin koskemisen takia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin sanoa ihan nuo samat miehestä, joka toimii noin. Tiedän vaan, että on naimisissa ja hakee pelkkää huvitusta. Joo, todellakin voisin muuten luulla, että on kiinnostunut, varsinkin koskemisen takia.

        Joo, on naimisissa tämäkin. Alkaako etunimi kirjaimella J? 🫣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, on naimisissa tämäkin. Alkaako etunimi kirjaimella J? 🫣

        Ei ala. 😮‍💨😅 Onneksi, ettei sentään sama henkilö!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ala. 😮‍💨😅 Onneksi, ettei sentään sama henkilö!

        Töissä M***o on tommonen ihmeen superflirtti kaikille, eikä käytä vihkisormustaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä M***o on tommonen ihmeen superflirtti kaikille, eikä käytä vihkisormustaan.

        No, mulla ei osu tämäkää.

        Kertoo kyllä, että näitä flirttaajia tuntuu olevan ihan liikaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No, mulla ei osu tämäkää.

        Kertoo kyllä, että näitä flirttaajia tuntuu olevan ihan liikaa.

        Menin myös ansaan tuollaisen flirtTailijan kanssa. Kunnes huomasin, että okei flirttailee aina, kun näköpiirissä sopiva kohda. Vaikuttanut jopa ihastuneelta, mutta välillä vaikuttanut ihastuneelta johonkin toiseenkin. Eli ei voi ottaa tosissaan. Yleensäkin voi miettiä, että jos on kovin hyvä flirttailemaan, niin on varmasti sitä myös muille.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, on naimisissa tämäkin. Alkaako etunimi kirjaimella J? 🫣

        Alkaa J:llä, ja kuulostaa juurikin hänenlaiseltaan nuo jutut.. mitä on minuun(kin?) kohdistanut. Kaikki täsmää! :O -sivusta-


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa J:llä, ja kuulostaa juurikin hänenlaiseltaan nuo jutut.. mitä on minuun(kin?) kohdistanut. Kaikki täsmää! :O -sivusta-

        Hmmmmh, nyt ehkä tarvitaan lisätuntomerkkejä. Nimikirjaimet J.V? Pieni työpaikka (max 10hlö) jossa ollaan kahdelleen töissä vuorossaan?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa J:llä, ja kuulostaa juurikin hänenlaiseltaan nuo jutut.. mitä on minuun(kin?) kohdistanut. Kaikki täsmää! :O -sivusta-

        Koska nämä ovat yleisiä lauseita. Olisin voinut sanoa samat sanat, mutta hän ei koskaan koskenut minuun. Ja hän on myös J. Yllätys 🙂.
        Joten älä pelkää 😉.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmmmh, nyt ehkä tarvitaan lisätuntomerkkejä. Nimikirjaimet J.V? Pieni työpaikka (max 10hlö) jossa ollaan kahdelleen töissä vuorossaan?

        Tää kuulostaa mun ikävöimältä J.V:ltä paitsi en tiennyt, että naimisissa ja oon uusi henkilö tässä viestiketjussa joten ehkä hänellä kunnon haaremi 😅


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsellut, flirttaillut. Hän taas koittaa saada minut jatkuvasti nauramaan, heittää kaikkee sopivaa ja sopimatonta. Vitsailee, pelleilee, kiusaa hyväntahtoisesti. Joskus saattaa hieman koskettaa. Meille on muodostunut omia inside vitsejä jotka vaan me kaks tiedetään. Toistelee nimeäni jatkuvasti. Mutta ei, en erota ystävällisyyden ja kiinnostuksen rajaa.

        Eikä naisena esiintyvä ja yksin jutskaileva gubbe tietääks se sun nimen ja kaikki


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, on naimisissa tämäkin. Alkaako etunimi kirjaimella J? 🫣

        Kaikkihan ne alkaa nimikirjainten mies sillä1


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä M***o on tommonen ihmeen superflirtti kaikille, eikä käytä vihkisormustaan.

        Jos se rinkula menee rikki hiekkapuhaltimessa, trollisetä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska nämä ovat yleisiä lauseita. Olisin voinut sanoa samat sanat, mutta hän ei koskaan koskenut minuun. Ja hän on myös J. Yllätys 🙂.
        Joten älä pelkää 😉.

        Älä ny hyvä mies hului jännityksessä pidä


      • Anonyymi
        UUSI

        Häntä hakataan kotona


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää kuulostaa mun ikävöimältä J.V:ltä paitsi en tiennyt, että naimisissa ja oon uusi henkilö tässä viestiketjussa joten ehkä hänellä kunnon haaremi 😅

        Oho 😮 kuinka monta meitä on… Varsinainen naistenmies 🙃


    • Anonyymi
      UUSI

      Nikkenakkerton hymy 😂

      • Anonyymi
        UUSI

        😏olen harjoitellut pienen ikäni sitä 🤔


      • Anonyymi
        UUSI

        Jaa jaa voi olla sellainen tyhmyyden ylistys myös se mie niin tiiän- ilme, eli et


    • Anonyymi
      UUSI

      Kun tajusin että on viileä mutta myös velmu. Siitä se ajatus sitten lähti. ☯️

      • Anonyymi
        UUSI

        Like this kinda a person that never loose the cool?


    • Anonyymi
      UUSI

      Hän nainen. Vain olemassa olollaan. Oikeassa paikassa oikeaan aikaan....

    • Anonyymi
      UUSI

      Hän on hän. Vastustamaton.
      Insideläpät, koko pakkaus.
      Joo ja toistelen nimeä. Jäänyt tapa jenkeistä

    • Anonyymi
      UUSI

      Tosi seksikäs ja ihanakin vielä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Vahinko.
      Hieman vain härnäsin, kun huomasin hänen reagoivan siihen niin söpösti.

      • Anonyymi
        UUSI

        Aijaa, hieman? Eikö se oo vähän semmosta joka kerta 🤭


      • Anonyymi
        UUSI

        ...hieman vain härnäsin.... just joo :) ja lehmät lentää


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ...hieman vain härnäsin.... just joo :) ja lehmät lentää

        Ei ollut sinulle, ellet ole A.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut sinulle, ellet ole A.

        No kuka sinä olet? T?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuka sinä olet? T?

        Toivottavasti TS, koska oot ihan paras!


    • Anonyymi
      UUSI

      Pikku hiljaa huomasin jotain joka jäi mieleen ja sydämen sopukkaan.
      En vaan päässyt tunteesta irti.
      Vieläkin olen siinä kiinni, varmaan lopullisesti.
      Hän on se joka saa sieluni soimaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvin vahva suojeluvietti ja jonkinlainen hellä läheisyyden halu häntä kohtaan, ehkä siinä oli aimo ripaus seksuaalisuutta ja jotain kaunista ajatusta joka valtasi mielen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Hän mies on mun "guardian angel".
        En usko että ikinä puukottaisi selkään kuten en itsekään ikipäivänä häntä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän mies on mun "guardian angel".
        En usko että ikinä puukottaisi selkään kuten en itsekään ikipäivänä häntä.

        Näitkö vkl ?!?


      • Anonyymi
        UUSI

        Oispa häneltä. Niin kauniisti sinä sanoit. -sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitkö vkl ?!?

        Nähtiin, tosin humalassa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitkö vkl ?!?

        En nähnyt, vaikka olin ihan huudeilla ja vaihdoin farkutkin verkkareihin. Piti jopa suositeltu pilepaikkakin tsekata.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän mies on mun "guardian angel".
        En usko että ikinä puukottaisi selkään kuten en itsekään ikipäivänä häntä.

        Nämä feikkidialogisi on mies aivan uskomattomia, mut tuikkailussa kandee olla askeleen edellä kelaa miten kelaat


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En nähnyt, vaikka olin ihan huudeilla ja vaihdoin farkutkin verkkareihin. Piti jopa suositeltu pilepaikkakin tsekata.

        Näytit varmaa mies tosi sporttiselta ku sedät tuulihousuis


    • Anonyymi
      UUSI

      Heikko hetki oli?

      • Anonyymi
        UUSI

        😢😢😥


      • Anonyymi
        UUSI

        Is that shit eatable?


    • Anonyymi
      UUSI

      Ehkä enemmänkin "mitkä", kun niitä oli monta. Esimerkkeinä pieniä, omia tapoja, joille hymyilen itsekseni. Myös asiallisen suhtautumisen silloin, kun itsellä oli hölmö olo ja joku muu olisi helposti voinut sanoa jotain kurjaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Tää on kiva. Oli vaihe ettei kiinnostanut ees puhua kenenkään kans saati hymyillä. Loman jälkeen huomasin että ärsytti kun tuuraaja laittoi pinnejä päähän nätimmin, kohensi hiuksia ja ryhtiä. Siit se sit alkoi, hitaasti tajuntaan. Tosi kiva muistella kun ei ollut vielä ketään siinä söheltämässä🥰

    • Anonyymi
      UUSI

      Tuntuu kun näkisin hänen sieluunsa vaikka en näe koko ihmistä.. Jotenkin tunnen sen että hän on kokenut paljon niin hyvässä ja pahassa. Halu pidellä toista hyvänä ja rakastaa pyyteettömästi on aivan älytön.. Se myös pelottaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Näissä asioissa kyllä.Mitä tulee sitten muuten vaan pään rääpimiseen kun menee tunteisiin ni en.


      • Anonyymi
        UUSI

        Mieheltä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näissä asioissa kyllä.Mitä tulee sitten muuten vaan pään rääpimiseen kun menee tunteisiin ni en.

        Kaksi aivan eri asiaa juu


    • Anonyymi
      UUSI

      Niin kauniita luonnehdintoja tässä että harvemmin näkee :)

      • Anonyymi
        UUSI

        If that’s the way you like it


    • UUSI

      Ihastuin siihen sieluun josta näin vilauksen kaikkien maskien alta, maskien joilla suojaa satutettua sisintään.

    • Anonyymi
      UUSI

      En ole ihastunut keneenkään!

    • Anonyymi
      UUSI

      Vitsistä se lähti, mitäs nauroit nainen, tässä sitä nyt ollaan. 😐 Eikä loppua näy ...

      • Anonyymi
        UUSI

        🫣🫣🫣


      • Anonyymi
        UUSI

        Käykö tie naisen sydämeen hykerryksen kautta?


    • Anonyymi
      UUSI

      No,on alkanut taas tällä viikolla ison vaalean kehumiskamppanja!
      Huvittaa, inside piirin nostatusta.
      Siinä ihmisessä ei ole mitään hyvää.

      • Anonyymi
        UUSI

        No niin sitä pitää. Sillä lailla sitten.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei tapahtunut mitään muuta kuin että oltiin samassa huoneessa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Miten te mahduitte sinne yhdessä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten te mahduitte sinne yhdessä?

        Oltiin vierekkäin hyvin mahtui.Melkein lipsahti mutta silloin vielä pystyin hillitsemään.

        sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten te mahduitte sinne yhdessä?

        Millaisia pontuksia pitää olla, ettei huoneessa tilat riitä kahdelle? 😋


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia pontuksia pitää olla, ettei huoneessa tilat riitä kahdelle? 😋

        ed. viesti

        -vielä sivummalta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ed. viesti

        -vielä sivummalta

        No jos on esim nii kovaa vastakätinää ym?


    • Anonyymi
      UUSI

      olin tosi syrjäänvetäytyvä ja välttelin kaikkia ja kaikkea. hän sai minut avautumaan, nauramaan ja uskomaan itseeni. sitten keskustelujen kautta opin tuntemaan häntä enemmän, aloin oppia lukemaan häntä ja huomasin miten hän yrittää pienillä asioilla piristää minua kun olen allapäin. opin luottamaan häneen, arvostamaan ja kunnioittamaan tavalla jota en ole kokenut monenkaan kanssa. ja lopulta huomasin että hän oli päässyt sydämeeni sillä hymyllä joka valaisee harmaimmankin päivän. sellainen mies :)

      • Anonyymi
        UUSI

        Lause alkaa aina isolla alkukirjaimella vai onko botti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lause alkaa aina isolla alkukirjaimella vai onko botti.

        niin alkaa mutta sillä tuskin on väliä täällä? 😅


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        niin alkaa mutta sillä tuskin on väliä täällä? 😅

        Joo, kannattaa unohtaa oikeinkirjoitus aina, kun kirjoittaa julkiselle palstalle. Antaa näin itsestään viisaan kuvan.

        Sivusta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lause alkaa aina isolla alkukirjaimella vai onko botti.

        Hymiömies kokee itseään mielikuvitushahmon kautta aivan täysin epärealistisesti, toveri hyvä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kannattaa unohtaa oikeinkirjoitus aina, kun kirjoittaa julkiselle palstalle. Antaa näin itsestään viisaan kuvan.

        Sivusta.

        Ilman muuta, mutta vielä fiksumpaa on roikkua hymiömiehen teksteissä oikaisemassa


    • Anonyymi
      UUSI

      Miehen lompakko tippui maahan ja aukesi. Se oli menoa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Oliko tyhjä???...💨🏃‍♀️‍➡️VIUUUH!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tyhjä???...💨🏃‍♀️‍➡️VIUUUH!

        Eikuin sieltä tippui vanhaksi mennyt kondomi.


      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä. Jos kaikki on levällään, niin siinä ei sitten paljoa mietitä!


      • Anonyymi
        UUSI

        Oliks siel pörssissäs mies nii paljo kolikoi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Jos kaikki on levällään, niin siinä ei sitten paljoa mietitä!

        Paljolla se sinun sielu sit lähti?


    • Anonyymi
      UUSI

      Ensin ulkonäköön, sitten siihen millainen hän on ja sitten se tunne mikä hänestä tuli ja miltä minusta tuntui. Pitkän ajan jälkeen kun näimme, kuin olisi edellisenä päivänä nähty, niin se tapahtui😏

    • Anonyymi
      UUSI

      Päätin hänet nähdessä, etten ihastu häneen. Yritin vältellä, mutta toisin kävi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ensin näin että voi hemmetti, nyt on hyvännäköinen muikkeli. Heti toisena joku ääni sisälläni sanoi että pysy kaukana tuosta naisesta. No sitten kävi silleen hassusti että taisin ihastua ihan vahingossa 🤔

      • Anonyymi
        UUSI

        Ai,eikö muka kukaan vihjannut?


      • Anonyymi
        UUSI

        😅😆🤗


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai,eikö muka kukaan vihjannut?

        Ei🤔


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        😅😆🤗

        No ei enää naurata 😔


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai,eikö muka kukaan vihjannut?

        Sinä ny et muuta teekkään vissiin kun vihjailet, jos ei muuten niin trollaavalle äijälle paljonpuhuvaan tyyliisi


    • Anonyymi
      UUSI

      Se älyttömän lämmin tunne joka valtasi minut, kun olin ekoja kertoja tekemisissä. Jälkeenpäin muutamissa keskusteluissa huomasin luottavani puolituttuun ihmiseen enemmän kuin kehenkään muuhun. Minun ei tarvitse esittää mitään hänen kanssaan. Varmaan pitää minua outona ja varmaan olenkin siinä ympäristössä tietyllä tavalla. Rikkoi kuoreni, mikä on ollut helpotus. Olisin hänen puolellaan loppuun asti missä vaan milloin vaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minulla täysin sama tunne. Yhdessä olemme taklanneet asioita . Olemme molemmat siellä "outoja lintuja" muiden joukossa, Minultakin hän rikkoi jonkun näkymättömän kuoren, hänen asiat menivät aina prio ykköseen. On ilo tehdä asioista yhdessä, olemme yhdessä vahvoja, kumpikin omalla vahvuusalueella.
        Toivon että tämä ihana yhteys joka paikassa jatkuu. Asia mitä kukaan muu ei ymmärrä eikä tarvikaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla täysin sama tunne. Yhdessä olemme taklanneet asioita . Olemme molemmat siellä "outoja lintuja" muiden joukossa, Minultakin hän rikkoi jonkun näkymättömän kuoren, hänen asiat menivät aina prio ykköseen. On ilo tehdä asioista yhdessä, olemme yhdessä vahvoja, kumpikin omalla vahvuusalueella.
        Toivon että tämä ihana yhteys joka paikassa jatkuu. Asia mitä kukaan muu ei ymmärrä eikä tarvikaan.

        Kyllä. Varmaan kerran elämässä kokee näin jotakuta kohtaan. Minä toivon salaa että tästä syntyisi jotain muutakin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla täysin sama tunne. Yhdessä olemme taklanneet asioita . Olemme molemmat siellä "outoja lintuja" muiden joukossa, Minultakin hän rikkoi jonkun näkymättömän kuoren, hänen asiat menivät aina prio ykköseen. On ilo tehdä asioista yhdessä, olemme yhdessä vahvoja, kumpikin omalla vahvuusalueella.
        Toivon että tämä ihana yhteys joka paikassa jatkuu. Asia mitä kukaan muu ei ymmärrä eikä tarvikaan.

        Samaistun ajatuksiinne.
        Kun tapaa samalla taajuudella olevan, tutun ja kaltaisensa ihmisen alkaa vihdoin ymmärtämään myös itseään paremmin. Tuntuu kun ei olisikaan niin yksin ja eksyksissä. Missään vaiheessa ei ole tullut kysymykseenkään miettiä voisiko häneen ihmiseen luottaa tai että valikoisi jotakin puolia hänen ja muun välillä. Sydän on todellakin päättänyt pysyä hänen rinnalla. Yhdessä mennään tuli mitä tuli.
        Sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Varmaan kerran elämässä kokee näin jotakuta kohtaan. Minä toivon salaa että tästä syntyisi jotain muutakin.

        Uskon myös että kerran elämässä tilanne. Hänellä on ikuisesti paikka sydämessäni vaikka mitään ei koskaan tulisi. Sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon myös että kerran elämässä tilanne. Hänellä on ikuisesti paikka sydämessäni vaikka mitään ei koskaan tulisi. Sivusta

        Juuri näin se on. Ihmisiä tulee ja menee mutta hän on ja jää.
        Ei tule ketään muuta joka pääsisi näin pääni sisään. Ikinä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Se on aina mennyt päin persettä! Ensin ihastuu ja tulkitsee että niin se toinenkin on ja kun on lähestynyt niin matto alta ja paskaa niskaan. On naurettu, on näytelty ties mitä merkkejä, on soiteltu haukkumapuheluita ympäriinsä, on vittuiltu päin naamaa, on levitetty valheita ym. Siksi en yritä enää lähestyä ketään kun on niin vaikea elää niiden virheiden kanssa ja syytösten vaikka olen vain yrittänyt etsiä sitä omaa. Haaveita minullakin on, niinkuin muillakin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Onko piirrelty myös kirkkoveneitä Mallikkaasti?


      • Anonyymi
        UUSI

        Mut imartelee ajatus et oisin joku niistä lukuisista artistic sieluista


    • Anonyymi
      UUSI

      Rakkauspölyä varmaan heitti päälleni.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä yksi asia viehättää miehessä, jos ihastun. Se on intohimoinen suhtautuminen, innostus ja palo johonkin asiaan. Se voi olla työ, harrastus, tavoite, aate. Mitä vain kunhan se asia ei ole muut naiset.

      • Anonyymi
        UUSI

        Niin jos ylisuorittaa sit monessa, kiitos hyvästä huomiosta itseäsi katteettomasti kehuva


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos ylisuorittaa sit monessa, kiitos hyvästä huomiosta itseäsi katteettomasti kehuva

        Näin tää ny lasketaan


    • Anonyymi
      UUSI

      kyllähän minä voin olla ihastunut, vaikka oikaistaan juttuja, selvitellä ja revitään ja peritäänkin.

    • Anonyymi
      UUSI

      nyt hakattiin lutka ja potkin kunnolla takaisin pysy lutka kaukana ja kärsikää teoistanne. vielä on tilaa potkia ja hakata 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      • Anonyymi
        UUSI

        Sinä voit mies juosta myös betoniseinään, et sinä siihen autoa tarvitse


    • Anonyymi
      UUSI

      muutamalle lisää kunnolla turpaan viime vuosista 😂😂😂😂😂😂😂🙂😂😂🙂🙂😂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😅jatketaan aamulla 😅😅😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🙂🙂😂😂😂😂😂

      • Anonyymi
        UUSI

        Oletko mies ikinä otellut ns oman lajitoverin kanssa? Epäilen että osaat korkeintaan vetää letistä


    • Anonyymi
      UUSI

      Joku ihmeellinen magneetti hänessä, mikä veti puoleensa. En vuosiin ole tuntenut sellaista rauhaa kenenkään lähellä kuin mitä hänen lähellään tunsin. Siinä oli/on jotain ihmeellistä. Magiaa. Monta vuotta ajatuksissa on ollut eräs henkilö mutta huomasin yllättäen että en ole pitkiin aikoihin häntä ajatellut. Sydämen on vallannut tämä ihana, komea, taitava sielu, joka toi hetken läsnäolollaan enempi iloa ja onnea elämääni kuin moni muu vuosienkaan ajalta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Taidat sinäki mies olla aikamoinen tuhkamuna ja liian suuret luulot tarinankerrontataidoistas


    • Anonyymi
      UUSI

      miksi vainoat minun mies ja työkuvioita? ja minun kotia?

    • Anonyymi
      UUSI

      Farkkutakamus aikoinaan teki vaikutuksen.

    • Anonyymi
      UUSI

      ei sillä ole mitään tekemistä näiden juttujen kanssa, eikä vaikuta niihin mitenkään.

    • Anonyymi
      UUSI

      kelpaa vain raha, rehellisesti tänne, ei kiinnosta miten toisillenne teette sairaissa jutuissanne ja käsikirjoituksissa ne, toivottavasti otatte kaikki kunnolla turpaan, saatte häpeää kärsitte ja saadaan kunnolla vedettyä takaisin mitä ootte vienyt ja järjestänyt, estänyt ja sabotoinut. joka päivä hakataan ja potkitaan teitä helvetin kovaa, täysin syyttömälle olen valmis jopa tsposmsan laillisesti noita sabotoijia ja, rahan estäjiä ja hskjaajia ja syöjiä. toivottavasti saadaan koko porukan vaikka eri porukoden elämät paskaksi vaikka uudelleen.

    • Anonyymi
      UUSI

      ja extrana eli työpaikka ei kelpaa, ei konsultointi, ei suunnitelmat, teen itse paremmat, samoin kaikessa muussakin, pelkkä raha kertaluonteisesti tai parissa erässä tilille.

    • Anonyymi
      UUSI

      ja korvaus kaikesta käytöstä mitä ootte luvatta tehneet, vieneet ja käyttäneet. ei ole mitään tullut.

    • Anonyymi
      UUSI

      yhteistyötarjoukset ei kiinnosta koska en viitsi edes töitä tuommoisten kanssa tehdä. tik tak kello käy, laillisesti voi ostaa vaikka mitä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ja päälle kunnolla turpaan ja vainoa ja häpäistä ja väkivaltaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    • Anonyymi
      UUSI

      ja vie vittuun minut teidän suunnitelmista, jotka on saatanan karseaa minun kannaltani ja helvetin tuhoisaa, joka elämän alueella. ei vittu tuimlisten kanssa kiinnosta sitten mikään.

    • Anonyymi
      UUSI

      äitini kautta korvaukset ei onnistu, vaan laillisesti "hakataan teidän tyylillä", kunnes saan tahtoni.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1765
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1680
    3. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1531
    4. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1512
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      116
      1204
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      292
      1040
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      224
      975
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      101
      968
    9. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      92
      938
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      153
      927
    Aihe