Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska se on niin kamala. Pimahdan siihen tunteeseen. Tiedän, että se ei ole normaalia. Mutta kun en ole tykännyt kenestäkään näin paljon kuin sinusta. 😥
Vastaukset 62
- Anonyymi
Miehelle?
- Anonyymi
Juu. Ap
- Anonyymi
Saa olla aika itserakas leija jo, jos tunnistaa itsensä tämän miehen tekomakeista provoista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa olla aika itserakas leija jo, jos tunnistaa itsensä tämän miehen tekomakeista provoista
Kauheesti kaikkee selostusta ja vihjaista siihen suuntaan, että historiaa löytyy ja ym soopaa ja aika joku autuas uskoo miehen jutut. Tällainen kokija ei varmaan nii välitä ihmistuntemuksensa keskellä että stemmaako mikään itseensä ym
- Anonyymi
naiselle pölvästi rolli
- Anonyymi
Voisit näyttää sen minulle jotenkin. Se merkitsisi minulle todella paljon. Kukaan ei ole koskaan halunnut osoittaa minulle tykkäämistä. Tarkoitan silleen, ettei jää mitään epäselvyyttä. Tämä ei ole mikään syyllistäminen, tiedän etten ole pystynyt osoittamaan samaa sinulle vaikka tykkään sinusta.
- Anonyymi
Olen osoittanut kyllä ilman epäselvyyksiä. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen osoittanut kyllä ilman epäselvyyksiä. Ap
Ok. Et ole sitten hän.
- Anonyymi
Aivan turhaan sitä esiintyvää artistia tunnelmoit. Olet ihastunut lavapersoonaansa etkä itse mieheen näytöksen takana.
- Anonyymi
Älä sekoile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sekoile.
Älä nyt tämähän oli trollaavalta miesaloittajalta suorastaan kekseliäs kommentti
- Anonyymi
Tykkään hänestä naisesta paaaljon!!
- Anonyymi
Mutta olet naimisissa?
- Anonyymi
Samoin sanoin.
- Anonyymi
Olet minun kulta. Jos tulisit vastaan niin sen myös näyttäisin sinulle.
- Anonyymi
Miten voi olla toisen kulta, jos ei edes kohtaa? /sivu ajatus
- Anonyymi
Mistä tiedät ettei se ole molemminpuolista? Onko hän sanonut jotenkin siihen suuntaan sulle?
- Anonyymi
Ei varsinaisesti.
- Anonyymi
Jos hän olisi todella kiinnostunut, hän tekisi täällä muutakin kuin vain katseita ja tekstejä täällä. Ja se on vain peliä. - sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän olisi todella kiinnostunut, hän tekisi täällä muutakin kuin vain katseita ja tekstejä täällä. Ja se on vain peliä. - sivusta
Palsta psykologi iskee jälleen 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta psykologi iskee jälleen 😂
Miksi? Se on totta - sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla se ei lopu tämä selostamisen tarve trollaavan miehen teksteihin jotain ihan omia hologrammeja heijastellen. Tämä palstatodellisuus taitaa olla sinulle kaikki kaikessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla se ei lopu tämä selostamisen tarve trollaavan miehen teksteihin jotain ihan omia hologrammeja heijastellen. Tämä palstatodellisuus taitaa olla sinulle kaikki kaikessa
Sanoo sellainen, joka itse notkuu palstalla trollaamassa 24/7 🤡😂
- Anonyymi
Kannattaisi varmaan puhua kaivatun kanssa. Varsinkin, jos molemmat vapaita ja suht koht normaaleja ihmisiä.
- Anonyymi
Sul on mun numero. Tykkään susta myös paljon. Rakastan edelleen.❤️
- Anonyymi
Tykkään myös yhdestä ihanasta miehestä paljon 🥺❤️
- Anonyymi
Miehen nimen kolmas kirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N 🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N 🤭🤭
Ohi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
E🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
E🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤩
Ohi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
E🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤩
Mun alkukirjain kyllä 🤭
/kommentin ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
R kirjain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun alkukirjain kyllä 🤭
/kommentin apEntä sun kolmas kirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
R kirjain
Ei. Ohi
- Anonyymi
Entä vipa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä vipa?
A 😂😂
5 kirjainta
- Anonyymi
Meillä kaikilla on heikkoutemme. Hitsaamalla palasia yhteen jotakin saadaan aikaan.
- Anonyymi
Tämähän on vielä hirveämpää puppua ku trollaavalla äijällä eli aapeella
- Anonyymi
Ääh, miten niin ei-molemminpuolista?
OLE ROHKEA!!
Mul oli eilen mahis jutella ihastuksen kaa, mut en mä pystyny koska se tunne oli aivan liian ihana. Tuntuu siltä, että saan aivoverenvuodon/verisuonet räjähtää vitunmoisen verenpaineen takia kun se on siinä lähellä. Ole itsekin niin rohkea kuin voit, kiität vielä itseäsi. Ja jos kaikki menee vituralleen, meitä on miljardeja täällä. Nauti !!- Anonyymi
Laiskann nykyihmisen vaikeus toimia muuten kun netistä tilaten on sun oikea ongelmasi
Toi on ihan selitystä ..
Ala toimia ruudun ulkopuolella että teistä tulee te
Ajatuksen voima ei oo ratkasu joka toimii. - Anonyymi
Täällä ollaan hyvinkin kiinnostuneita v#tuista
- Anonyymi
Joo, mäkin susta, mutta en sen enempää, plua muuallakin . . .
- Anonyymi
Naisena yötä päivää esiintyvä mies, eli sinä AP et ole tainnut nähdä sellaista ”plua” iha hetkeen
- Anonyymi
Palaa todellisuuteen
- Anonyymi
Samat sanat läskisarvinen. Sivusta
- Anonyymi
Ootko lapsi
- Anonyymi
Kyllä mies esiintyy tarkoituksellisen lapsellisesti, mitäpä sinä paljonko tienaat tällä öyhötyksellä?
- Anonyymi
tosi ttosi tttosi tttosi tttosi tttosi totista tosittelua, edjektiiviunohduksen iskettyä
- Anonyymi
Naulasiko äitis jalkas lattiaan vai mitä änkkäät?
- Anonyymi
Kiitos trollaava mies, sinäki oot tosi ihana ihminen
- Anonyymi
Ookko manipuloinu kettää nii paljo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookko manipuloinu kettää nii paljo
En todellakaan, mutta oon kova torjumaan sitä
- Anonyymi
Kukaan ei ole tainnut mies sillai pimahtaa ns sinusta koskaan ja kattohirsiäkin lie laskettu ajan kuluksi
- Anonyymi
Aikuinen mies todistelee itselleen että mä tykkään susta niin
- Anonyymi
Juhako siellä?
- Anonyymi
Minä tykkään sinusta. Sinä tykkäät minusta ja kaikki on okay.
- Anonyymi
Kyllä mä uskon että meidän tunne on molemminpuolista. Siksi kai se ei lopukaan
- Anonyymi
Aloittaja vois oikeesti hakea apua,on kyllä tosi kipee...
- Anonyymi
Tämä herättää sekavia tunteita? Voiko enää mihinkään luottaa?!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17343343/asianajotoimisto-heikkila--co-ongelmissa - Anonyymi
Samaistun aloittajan tekstiin täysin. Hulluksihan tämä on mennyt näiden ajatusten kanssa. Koska tulisi vastaan joku toinen, joka saisi saman tunteen aikaan?
- Anonyymi
Mä tykkään jätkästä/miehestä paljon,pimahdan pienesti itsekin
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t861023Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää228830Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️72806- 51679
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien62627Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞35581Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538- 47529
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30525- 37520