Mitä tehdä asialle?

Anonyymi-ap

Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joille kelpais aasikin). Jos taas laitan kuvan naamasta ja/tai ruumiista, saan heti +500 vastausta ja kaikki on mielinkielin, noudan sulle kuun taivaalta.

Onko vaan parempi hankkia arjesta seuransa? Tulee ne kemiat heti selväksi.

229

5066

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jospa mies brändäät itseäsi jotenkin väärin?

      • Anonyymi

        Miten? En brändää mitenkään kun en ole koskaan kertonut mitään itsestäni. Pelkän sukupuolen, iän ja kuvat koska en ole kovin kiinnostunut saamaan seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten? En brändää mitenkään kun en ole koskaan kertonut mitään itsestäni. Pelkän sukupuolen, iän ja kuvat koska en ole kovin kiinnostunut saamaan seuraa.

        Jos et ole kiinnostunut saamaan seuraa miksi teet seuranhakuilmoituksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ole kiinnostunut saamaan seuraa miksi teet seuranhakuilmoituksia?

        Vastaus siihen on se että naisten huomiohuoraaminen maksimoituu juuri siinä 40-vuoden paikkella, kun se ikääntymisestä johtuva paniikki lopulta iskee. Se on ikä jolloin nainen haluaa vielä viimeiset huomiot ennen romuttamolle lähtöä. Siinä ei paina perhe eikä rahatkaan. Olen nähnyt satoja kertoja kun näin tapahtuu. Miehille tulee vähän samankaltainen kriisi viidenkympin paikkeilla, jolloin ostetaan joku urheiluauto ja ehkä moottoripyöräkin, joskus jopa vene.

        Tässä naisten tapauksessa usein käy niin että paniikinomaisesti aletaan laihduttamaan ja ostelemaan uusia vaatteita, ja käydään erilaisissa paikoissa kerjäämässä huomiota. Usein tähän sisältyy uudet kampaukset, korut ja käsilaukut.

        Kaikki ystävät käydään läpi, lähtiskö joku mun kanssa baariin, risteilylle, ehkä jopa ulkomaan matka. Jos on tuttu valokuvaaja, se laitetaan ottamaan satoja valokuvia.

        Kaiken tämän huoraamisen keskipisteenä on naisen jatkuvat ilmoitukset liittyen tähän huomiohuoraamiseen. Kuten esimerkiksi tullaan Suoli24/7 palstalle valehtelemaan kuinka haen 40-vuotiaana seuraa ja saan 500+ vastausta nuorilta miehiltä ja kaikki ovat minusta kiinnostuneita.

        Sitten toistetaan se sama virhe mikä nuorempanakin, eli ghostataan kaikki lähestyjät vaikka pitäisi antaa persettä kaikille. Koska kymmenen vuoden päästä on jo niin rupsahtanut ettei kelpaa enää sokeallekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus siihen on se että naisten huomiohuoraaminen maksimoituu juuri siinä 40-vuoden paikkella, kun se ikääntymisestä johtuva paniikki lopulta iskee. Se on ikä jolloin nainen haluaa vielä viimeiset huomiot ennen romuttamolle lähtöä. Siinä ei paina perhe eikä rahatkaan. Olen nähnyt satoja kertoja kun näin tapahtuu. Miehille tulee vähän samankaltainen kriisi viidenkympin paikkeilla, jolloin ostetaan joku urheiluauto ja ehkä moottoripyöräkin, joskus jopa vene.

        Tässä naisten tapauksessa usein käy niin että paniikinomaisesti aletaan laihduttamaan ja ostelemaan uusia vaatteita, ja käydään erilaisissa paikoissa kerjäämässä huomiota. Usein tähän sisältyy uudet kampaukset, korut ja käsilaukut.

        Kaikki ystävät käydään läpi, lähtiskö joku mun kanssa baariin, risteilylle, ehkä jopa ulkomaan matka. Jos on tuttu valokuvaaja, se laitetaan ottamaan satoja valokuvia.

        Kaiken tämän huoraamisen keskipisteenä on naisen jatkuvat ilmoitukset liittyen tähän huomiohuoraamiseen. Kuten esimerkiksi tullaan Suoli24/7 palstalle valehtelemaan kuinka haen 40-vuotiaana seuraa ja saan 500 vastausta nuorilta miehiltä ja kaikki ovat minusta kiinnostuneita.

        Sitten toistetaan se sama virhe mikä nuorempanakin, eli ghostataan kaikki lähestyjät vaikka pitäisi antaa persettä kaikille. Koska kymmenen vuoden päästä on jo niin rupsahtanut ettei kelpaa enää sokeallekaan.

        "Miehille tulee vähän samankaltainen kriisi viidenkympin paikkeilla, jolloin ostetaan joku urheiluauto ja ehkä moottoripyöräkin, joskus jopa vene."

        M-57 ja en ole kokenut mitään tuollaista, eikä lähipiirissäkään kukaan. Mutta tiedän että heitä on, joitakin harvoja. Olen tulkinnut niin että kun naisilla alkaa vaihdevuodet (jonka takia kaikki seksuaalinen puuhastelu parisuhteessa loppuu) niin pieni osa miehistä jää kuitenkin syystä tai toisesta kituuttamaan siihen suhteeseen, "korvaten" seksuaaliset puuhat tuolla tavoin. Vähän suurempi osa käy tuttavanaisissa tai ilotyttöjen vastaanotolla, ja suurin osa järjestää eron tavalla tai toisella.

        Muutoin analyysisi osuu nailankantaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten? En brändää mitenkään kun en ole koskaan kertonut mitään itsestäni. Pelkän sukupuolen, iän ja kuvat koska en ole kovin kiinnostunut saamaan seuraa.

        Miksi ilmoitella itsestään, jos koko seuranhakuasia ei kiinnosta?
        Oletpa aika tyhmä.


    • Kyllä moni mies on tosi onnellinen tästä eteenpäin, kun eivät saa ihan liikaa vastauksia.

      Eivät siis saa vastauksia, laittoivat kuvan tai eivät.

      On vaikea siis edes käsittää miten huonosti sinulla on asiat, kun tulee noin paljon vastauksia. Koita kestää. Kaikilla meillä on ristimme kannettavana. Zemppiä.

    • Naisena varmaan haastavaa löytää asiallisia miehiä massasta.

      Mutta esittelyssä voisi koettaa jo jonkunlaisen esikarsinnan järjestää, vaikka osahan ei osaa lukea. 😁
      Siinä kuitenkin sanoisi tyyliin: Jos poltat tupakkaa, juot enemmän kuin 1 annoksen alkoholia joka päivä, asut huitsinnevadassa, harrastat kyttäämistä, elät elämää muiden kautta, voit skipata ja jatkaa seuraavaan profiiliin suoraan, hyvää kesää...

      Muta jos taas olet.....(litania unelmaurhosta) voit laittaa viestiä, niin katsotaan miten selviät ristikuulustelustani läpi? 😄

      • Anonyymi

        Jos mies näkee kuvan siltä katoaa lukutaito
        Jos mies näkee vain iän, ei vastaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies näkee kuvan siltä katoaa lukutaito
        Jos mies näkee vain iän, ei vastaa

        Sinun on tehtävä sellainen arvoitustehtävä sinne, mikä pitää ratkaista ja vastattava vain sillä arvoituksen vastauksella. Sitten on lukutaitoinen tyyppi. 😁


    • Ei kai siinä auta kun itse osata suodattaa tekstien perusteella ne joilla on aivotoiminta yläpäässä eikä alapäässä. 🤷🏼‍♂️

      • Ps. Laita kuva kuitenkin miellummin kehostasi, kuin ruumiista. 👍


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Ps. Laita kuva kuitenkin miellummin kehostasi, kuin ruumiista. 👍

        Kenenköhän ruumiista hän niitä kuvia julkaisee? :)


      • Anonyymi

        Sinäkö luet satoja vastauksia? Itse en jaksa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö luet satoja vastauksia? Itse en jaksa

        Eli onko johtopäätös se, että sinullakaan ei ole aivotoimintaa tai todellista motivaatiota löytää yhtä oikeasti mielenkiintoista miestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli onko johtopäätös se, että sinullakaan ei ole aivotoimintaa tai todellista motivaatiota löytää yhtä oikeasti mielenkiintoista miestä?

        Juu voin myöntää että arjessakin niin paljon miehiä tyrkyllä etten ole koskaan järin vakavasti nettideittailua ottanut!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenenköhän ruumiista hän niitä kuvia julkaisee? :)

        No jaa-a. 😛🤷🏼‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu voin myöntää että arjessakin niin paljon miehiä tyrkyllä etten ole koskaan järin vakavasti nettideittailua ottanut!

        Hyvä, vakavasti otettava mies ei siis ota sinuakaan vakavasti, kuten tästäkin keskustelusta nähdään.

        Jos aikoo kirjallisesti menestyä, on kirjallisiin kykyihin panostettava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö luet satoja vastauksia? Itse en jaksa

        En oo ikinä lukenu. Oon aina osannu referoida sujuvasti moskasta pois paskat. Näkee aika pian millasta juttua kukin laittaa, että kiinnostaako.

        Ja minä en rumiluksena oo satoja viestejä saanu ikinä. 😂👍

        En tosin oo hapantunu missään niin kauaakaan, että olis ehtinyt, silloin 2003 kun kokeilin ekan ja vikan kerran deittinettiä.

        Mä luotan, että törmään ihan sattumalta helmiin. En ettimällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, vakavasti otettava mies ei siis ota sinuakaan vakavasti, kuten tästäkin keskustelusta nähdään.

        Jos aikoo kirjallisesti menestyä, on kirjallisiin kykyihin panostettava.

        En ole alistunut edes kommunikoimaan yhdenkään miehen kanssa joka kuvan takia vastannut vanhalle naiselle. Poistan heti koko profiilin kun olen saanut vaikkapa 300 vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenköhän ruumiista hän niitä kuvia julkaisee? :)

        Venäläisistä varmaankin. Toimii ilmoituksensa mukaan Harkovan suunnalla ensihoitajana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, vakavasti otettava mies ei siis ota sinuakaan vakavasti, kuten tästäkin keskustelusta nähdään.

        Jos aikoo kirjallisesti menestyä, on kirjallisiin kykyihin panostettava.

        Kyllä olen löytänyt deittikumppaneiksi ihan hyviä miehiä, vaikka en ikinä kirjoita mitään esittelyjä. Olen huomannut, että saan enemmän vastauksia kun en kirjoita mitään :D kirjoituksen pitäisi olla hyvä, olen huono sellaisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenköhän ruumiista hän niitä kuvia julkaisee? :)

        Taitaa eukko olla patologi , kun ruumiit mielessä ja oikeen kuvaa niitä.


    • Anonyymi

      Miksi laittaa ilmotuksia mediaan, naiset on liian varovaisia livessä ja muutenkin elämässä.

    • Laita se kuva omasta itsestäsi, 40v wanhana.

      Missä palvelusssa voi esittää ainoastaan valokuvan?

      • Anonyymi

        Tuoreita kuvia laitan. Olen hyvägeeninen. Joka paikkaan voi laittaa kuvan sukupuolen iän eikä paljon muuta. Enempää en ole kertonut. Kuvista näkee ettei ole ylipainoa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoreita kuvia laitan. Olen hyvägeeninen. Joka paikkaan voi laittaa kuvan sukupuolen iän eikä paljon muuta. Enempää en ole kertonut. Kuvista näkee ettei ole ylipainoa. :D

        Täällä on muutamilla yksilöillä suuri ongelma, heidän aivonsa alkavat lähettää pelkkää "error error", kun yli nelikymppinen onkin hyvännäköinen. Sinällään en tajua miten nuo kykenevät edes elämään elämäänsä, sillä tuo ei ole edes harvinaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on muutamilla yksilöillä suuri ongelma, heidän aivonsa alkavat lähettää pelkkää "error error", kun yli nelikymppinen onkin hyvännäköinen. Sinällään en tajua miten nuo kykenevät edes elämään elämäänsä, sillä tuo ei ole edes harvinaista.

        Koko maalimassa on muutama harva 40v tai wanhempi muinaisnainen, joista voi sanoa että eivät ole, puettuna läskienmuokkausvetimiin ja täysi lasti rumuudenpeittoaineita ihollaan, järkyttävän rumia. He ovat miljonäärejä, joille on tehty kymmeniä rumuudenhäivyttämisleikkauksia, ja he käyttävät suurimman osan valveilla olon ajastaan rumuusdenhoitajien salongeissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko maalimassa on muutama harva 40v tai wanhempi muinaisnainen, joista voi sanoa että eivät ole, puettuna läskienmuokkausvetimiin ja täysi lasti rumuudenpeittoaineita ihollaan, järkyttävän rumia. He ovat miljonäärejä, joille on tehty kymmeniä rumuudenhäivyttämisleikkauksia, ja he käyttävät suurimman osan valveilla olon ajastaan rumuusdenhoitajien salongeissa.

        Niitä on valtavasti, maailma täynnänsä. Sä vaan et koskaan edes tajua niiden olevan yli nelikymppisiä, kun aivosi suoltavat pelkkää virhekoodia siinä kohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko maalimassa on muutama harva 40v tai wanhempi muinaisnainen, joista voi sanoa että eivät ole, puettuna läskienmuokkausvetimiin ja täysi lasti rumuudenpeittoaineita ihollaan, järkyttävän rumia. He ovat miljonäärejä, joille on tehty kymmeniä rumuudenhäivyttämisleikkauksia, ja he käyttävät suurimman osan valveilla olon ajastaan rumuusdenhoitajien salongeissa.

        Sellasta se on, kun kuvittelet nelikymppiset parikymppisiksi ja kuusikymppiset nelikymppisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko maalimassa on muutama harva 40v tai wanhempi muinaisnainen, joista voi sanoa että eivät ole, puettuna läskienmuokkausvetimiin ja täysi lasti rumuudenpeittoaineita ihollaan, järkyttävän rumia. He ovat miljonäärejä, joille on tehty kymmeniä rumuudenhäivyttämisleikkauksia, ja he käyttävät suurimman osan valveilla olon ajastaan rumuusdenhoitajien salongeissa.

        Kaikkein oudointa nykyhetkessä on se asia, jonka jokainen silmiään käyttänyt on taatusti huomannut, eli se miten nykypäivän parikymppiset näyttävät nelikymppisiltä ja kolme- ja nelikymppiset taas parikymppisiltä. Mikä siinä on ja liialla ulkonäkönsä viilaamisellako nuo nuoret tejevät itsestään niin paljon ikäistään vanhemman näköisiä? Jostain syystä z-sukupolvi tuntuu ulkoisesti ikääntyvän ihan jumalattoman paljon nopeammin kuin milleniaalit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkein oudointa nykyhetkessä on se asia, jonka jokainen silmiään käyttänyt on taatusti huomannut, eli se miten nykypäivän parikymppiset näyttävät nelikymppisiltä ja kolme- ja nelikymppiset taas parikymppisiltä. Mikä siinä on ja liialla ulkonäkönsä viilaamisellako nuo nuoret tejevät itsestään niin paljon ikäistään vanhemman näköisiä? Jostain syystä z-sukupolvi tuntuu ulkoisesti ikääntyvän ihan jumalattoman paljon nopeammin kuin milleniaalit.

        Totta. Tohon törmää hälyttävän usein. Arvailet leidin ikää, että jotain 35 ja jos sanois vaikka 30, niin se voi kiherrellä iloissaan, että näytänks mä niin nuorelta. Sitten se onkin 25, UPSISTA. Toiseen suuntaan taas röhönaurut, että kiitos kiitos, mutta älä yritä kusettaa, kun se kolmekymppiseltä näyttävä onkin 45 ja menit arvaaman kohteliaana 27.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Tohon törmää hälyttävän usein. Arvailet leidin ikää, että jotain 35 ja jos sanois vaikka 30, niin se voi kiherrellä iloissaan, että näytänks mä niin nuorelta. Sitten se onkin 25, UPSISTA. Toiseen suuntaan taas röhönaurut, että kiitos kiitos, mutta älä yritä kusettaa, kun se kolmekymppiseltä näyttävä onkin 45 ja menit arvaaman kohteliaana 27.

        Multa kysytään paperit Alepassa vaikka oon yli 40-vuotias. En tiedä onko yleistä mutta vähän huvittavaa. Ei ole lapsia eikä isoa vyötärönympärystä. Oikein korostan kapeaa vyötäröä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkein oudointa nykyhetkessä on se asia, jonka jokainen silmiään käyttänyt on taatusti huomannut, eli se miten nykypäivän parikymppiset näyttävät nelikymppisiltä ja kolme- ja nelikymppiset taas parikymppisiltä. Mikä siinä on ja liialla ulkonäkönsä viilaamisellako nuo nuoret tejevät itsestään niin paljon ikäistään vanhemman näköisiä? Jostain syystä z-sukupolvi tuntuu ulkoisesti ikääntyvän ihan jumalattoman paljon nopeammin kuin milleniaalit.

        Moni on tuon huomannut. Mä ite olen miettinyt, että varmaan liika on liika tuossa kauneudenhoidossakin ja sitten on varmaan paljon sellasia trendejä, joilla nuoret ajattelemattomuuttaan vanhentavat ulkonäköään (esim. täyteaineet). Nykyäänhän suositellaan, että viimestään 25:na pitäis muka alkaa käyttää jotain anti age ainesosia ymv. Ei kuulosta kovin järkevältä touhulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multa kysytään paperit Alepassa vaikka oon yli 40-vuotias. En tiedä onko yleistä mutta vähän huvittavaa. Ei ole lapsia eikä isoa vyötärönympärystä. Oikein korostan kapeaa vyötäröä. :)

        Totean sivusta, että samma här. Alkossa kysytään paperit aina ja melkain aina myös kaupassa, mikä on musta ihan naurettavaa, kunnolen jo yli nelikymppinen. Lohduttaudun sillä, että eivät kai ne nuoret tyttöset, jotka multa papereita kyselee sentään alle 18-vuotiaaksi luule. Eikös se suoditus ole nyt, että alle kolmekymppisen oloselta pitäisi kysellä?


      • Anonyymi

        Yleinen havainto, kunbseuraat mistä ihmiset somessa puhuvat. Jopa se z-sukupolvi itse ihmettelee, että mikä on pielessä, kun milleniaalit vanhenevat hitaammin. Tosin jos miettii jotain 80-luvun nelikymppisiä, niin hehän näyttivät aivan mummoilta jo, kun se trendi ja muoti oli silloin sellainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totean sivusta, että samma här. Alkossa kysytään paperit aina ja melkain aina myös kaupassa, mikä on musta ihan naurettavaa, kunnolen jo yli nelikymppinen. Lohduttaudun sillä, että eivät kai ne nuoret tyttöset, jotka multa papereita kyselee sentään alle 18-vuotiaaksi luule. Eikös se suoditus ole nyt, että alle kolmekymppisen oloselta pitäisi kysellä?

        Ollaanko sitten palstan babyfacet😁🙈 vaikka se ikäraja taitaa olla sen 30v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkein oudointa nykyhetkessä on se asia, jonka jokainen silmiään käyttänyt on taatusti huomannut, eli se miten nykypäivän parikymppiset näyttävät nelikymppisiltä ja kolme- ja nelikymppiset taas parikymppisiltä. Mikä siinä on ja liialla ulkonäkönsä viilaamisellako nuo nuoret tejevät itsestään niin paljon ikäistään vanhemman näköisiä? Jostain syystä z-sukupolvi tuntuu ulkoisesti ikääntyvän ihan jumalattoman paljon nopeammin kuin milleniaalit.

        Ikänaiset ja vanhusnaiset näyttävät kylläkin ikäiseltään, kuten aina ennenkin.

        Nuoret tytöt eivät enää ehostele ja meikkaa kauniilla tavalla, kaunistuakseen, koska eivät enää pyri seksuaalisille parinvalintamarkkinoille, ei ole tarve. Sen sijaan he seuraavat ja kopioivat somehulluuksia kuten jättiperse, jättirinnat, ankkahuulet, ja hiusten, kynslakkojen sekä huulitököttien puistattavat värit.

        Kun vauvakuume yllättää, voi käväistä spermapankissa valitsemassa designersiittiöt, tai voi tuhota jonkun yhden yön miehen elämän. Verovaroista sitten maksetaan tytön ja lapsen elämä, jos uhri mies on aivan varaton ja ilman tuloja. #metoo sepitteellä tyttö voi helposti hankkia biletysrahaa, miestä ei enää tarvita muuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikänaiset ja vanhusnaiset näyttävät kylläkin ikäiseltään, kuten aina ennenkin.

        Nuoret tytöt eivät enää ehostele ja meikkaa kauniilla tavalla, kaunistuakseen, koska eivät enää pyri seksuaalisille parinvalintamarkkinoille, ei ole tarve. Sen sijaan he seuraavat ja kopioivat somehulluuksia kuten jättiperse, jättirinnat, ankkahuulet, ja hiusten, kynslakkojen sekä huulitököttien puistattavat värit.

        Kun vauvakuume yllättää, voi käväistä spermapankissa valitsemassa designersiittiöt, tai voi tuhota jonkun yhden yön miehen elämän. Verovaroista sitten maksetaan tytön ja lapsen elämä, jos uhri mies on aivan varaton ja ilman tuloja. #metoo sepitteellä tyttö voi helposti hankkia biletysrahaa, miestä ei enää tarvita muuhun.

        Varmasti, sä kun et osaa lainkaan arvoida naisten ikää. Mutta älä huoli, se on varsin yleinen miesten ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikänaiset ja vanhusnaiset näyttävät kylläkin ikäiseltään, kuten aina ennenkin.

        Nuoret tytöt eivät enää ehostele ja meikkaa kauniilla tavalla, kaunistuakseen, koska eivät enää pyri seksuaalisille parinvalintamarkkinoille, ei ole tarve. Sen sijaan he seuraavat ja kopioivat somehulluuksia kuten jättiperse, jättirinnat, ankkahuulet, ja hiusten, kynslakkojen sekä huulitököttien puistattavat värit.

        Kun vauvakuume yllättää, voi käväistä spermapankissa valitsemassa designersiittiöt, tai voi tuhota jonkun yhden yön miehen elämän. Verovaroista sitten maksetaan tytön ja lapsen elämä, jos uhri mies on aivan varaton ja ilman tuloja. #metoo sepitteellä tyttö voi helposti hankkia biletysrahaa, miestä ei enää tarvita muuhun.

        Yllättäkö vauvakuume enää? Ei ole sosiaalisia paineita hankkia lapsia. Näin pieni syntyvyys viimeksi 1800-luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättäkö vauvakuume enää? Ei ole sosiaalisia paineita hankkia lapsia. Näin pieni syntyvyys viimeksi 1800-luvulla.

        Hyvä kysymys. Itse ainakin tunnen vain sellaisia naisia, jotka ovat aina halunneet lapsia ja sitten sellaisia, jotka ovat enemmän tai vähemmän yllättyneitä, kun ei vauvakuume koskaan iskenytkään. Tuo jälkimmäinen naisjoukko jakaantuu heihin, joilla on ollut viisi-tai kymmenvuotissuunnitelma, johon kuuluu se, että tietyssä kohtaa oletetaan, että alkaa tekemään mieli lapsia ja sitten niihin, jotka eivät koe haluavansa lapsia, mutta joille on koko aikuisikä hoettu, että kyllä sullakin vielä mieli muuttuu. Mä en ole kuullut kuin vain siskonserkkunkumminkaiman legendoja tuollaisista yllättävistä vauvakuumeista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni on tuon huomannut. Mä ite olen miettinyt, että varmaan liika on liika tuossa kauneudenhoidossakin ja sitten on varmaan paljon sellasia trendejä, joilla nuoret ajattelemattomuuttaan vanhentavat ulkonäköään (esim. täyteaineet). Nykyäänhän suositellaan, että viimestään 25:na pitäis muka alkaa käyttää jotain anti age ainesosia ymv. Ei kuulosta kovin järkevältä touhulta.

        No se on bisnestä, mutta kyllä näissä anti-age tuotteissa on tiettyä ideaa kuitenkin. Vanhemmiten pitäisi ehkä olla taitoa käyttää näitä. Mutta en pidä sitä hyvänä ideana että käyttää pelkästään ulkoisesti jotain voiteita tai seerumeja, ne ovat usein kalliitakin, ja tutkimusnäyttöä on varsin niukasti näistä. Vanhentuminen on elimistössä kuitenkin kokonaisvaltaista, ja se heijastuu ulkokuoreen, pitää olla enemmän sisäisesti käytettäviä aineita, joiden tiedetään olevan tehokkaita anti-age tarkoituksessa. Ideoita voi saada vaikka hiirikokeista (mikä aine pidentää niiden elinikää), vaikka näitä tuloksia ei voi suoraan yleistää ihmisiin.

        Esim. kollageeni, astaksantiini, ja A-vitamiinijohdannaiset (esim. retinoli) vaikuttavat ihoon positiivisesti tutkimusten mukaan. Onhan niitä muitakin, esim. Q10 ja niasiini, joita on laitettu voidemuotoon. Joka tapauksessa oman kokemukseni mukaan ihon nuorentuu lähinnä sillä tavalla että sen ärsyyntyy ja hilseilee pois kerros kerrokselta. Se on tyypillistä esim. retinolille, jos sitä käyttää. Tämä on hidas prosessi.


      • Anonyymi
        m36-intj kirjoitti:

        No se on bisnestä, mutta kyllä näissä anti-age tuotteissa on tiettyä ideaa kuitenkin. Vanhemmiten pitäisi ehkä olla taitoa käyttää näitä. Mutta en pidä sitä hyvänä ideana että käyttää pelkästään ulkoisesti jotain voiteita tai seerumeja, ne ovat usein kalliitakin, ja tutkimusnäyttöä on varsin niukasti näistä. Vanhentuminen on elimistössä kuitenkin kokonaisvaltaista, ja se heijastuu ulkokuoreen, pitää olla enemmän sisäisesti käytettäviä aineita, joiden tiedetään olevan tehokkaita anti-age tarkoituksessa. Ideoita voi saada vaikka hiirikokeista (mikä aine pidentää niiden elinikää), vaikka näitä tuloksia ei voi suoraan yleistää ihmisiin.

        Esim. kollageeni, astaksantiini, ja A-vitamiinijohdannaiset (esim. retinoli) vaikuttavat ihoon positiivisesti tutkimusten mukaan. Onhan niitä muitakin, esim. Q10 ja niasiini, joita on laitettu voidemuotoon. Joka tapauksessa oman kokemukseni mukaan ihon nuorentuu lähinnä sillä tavalla että sen ärsyyntyy ja hilseilee pois kerros kerrokselta. Se on tyypillistä esim. retinolille, jos sitä käyttää. Tämä on hidas prosessi.

        Itselläni on ollut ongelmaiho jo teinistä lähtien, eikä se ole täysin viekä nytkään helpottanut, että on tullut monen moisten vaikuttavien aineiden kanssa touhuttu miltei koko ikäni. Nykyään on onneksi tosi hyvin saatavissa myös tuotteita, joissa on aikalailla vain se yksi vaikuttava aine, joten on helppo ottaa vain se, jonka tietää toimivan. Ei tarvitse maksaa itseään kipeäksi jostain valmiista sekoituksesta, jossa on miljoona muutakin ainetta, joista kuitenkin haluaisi vain sen yhden.


      • Anonyymi
        m36-intj kirjoitti:

        No se on bisnestä, mutta kyllä näissä anti-age tuotteissa on tiettyä ideaa kuitenkin. Vanhemmiten pitäisi ehkä olla taitoa käyttää näitä. Mutta en pidä sitä hyvänä ideana että käyttää pelkästään ulkoisesti jotain voiteita tai seerumeja, ne ovat usein kalliitakin, ja tutkimusnäyttöä on varsin niukasti näistä. Vanhentuminen on elimistössä kuitenkin kokonaisvaltaista, ja se heijastuu ulkokuoreen, pitää olla enemmän sisäisesti käytettäviä aineita, joiden tiedetään olevan tehokkaita anti-age tarkoituksessa. Ideoita voi saada vaikka hiirikokeista (mikä aine pidentää niiden elinikää), vaikka näitä tuloksia ei voi suoraan yleistää ihmisiin.

        Esim. kollageeni, astaksantiini, ja A-vitamiinijohdannaiset (esim. retinoli) vaikuttavat ihoon positiivisesti tutkimusten mukaan. Onhan niitä muitakin, esim. Q10 ja niasiini, joita on laitettu voidemuotoon. Joka tapauksessa oman kokemukseni mukaan ihon nuorentuu lähinnä sillä tavalla että sen ärsyyntyy ja hilseilee pois kerros kerrokselta. Se on tyypillistä esim. retinolille, jos sitä käyttää. Tämä on hidas prosessi.

        Ai niin ja minulla niillä ihon pintaan laitettavilla tuotteilla on valtava merkitys, ollut aina. Tämäkin varmasti on yksilöllinen juttu, että miten herkästi oma iho reagoi.


      • Anonyymi
        m36-intj kirjoitti:

        No se on bisnestä, mutta kyllä näissä anti-age tuotteissa on tiettyä ideaa kuitenkin. Vanhemmiten pitäisi ehkä olla taitoa käyttää näitä. Mutta en pidä sitä hyvänä ideana että käyttää pelkästään ulkoisesti jotain voiteita tai seerumeja, ne ovat usein kalliitakin, ja tutkimusnäyttöä on varsin niukasti näistä. Vanhentuminen on elimistössä kuitenkin kokonaisvaltaista, ja se heijastuu ulkokuoreen, pitää olla enemmän sisäisesti käytettäviä aineita, joiden tiedetään olevan tehokkaita anti-age tarkoituksessa. Ideoita voi saada vaikka hiirikokeista (mikä aine pidentää niiden elinikää), vaikka näitä tuloksia ei voi suoraan yleistää ihmisiin.

        Esim. kollageeni, astaksantiini, ja A-vitamiinijohdannaiset (esim. retinoli) vaikuttavat ihoon positiivisesti tutkimusten mukaan. Onhan niitä muitakin, esim. Q10 ja niasiini, joita on laitettu voidemuotoon. Joka tapauksessa oman kokemukseni mukaan ihon nuorentuu lähinnä sillä tavalla että sen ärsyyntyy ja hilseilee pois kerros kerrokselta. Se on tyypillistä esim. retinolille, jos sitä käyttää. Tämä on hidas prosessi.

        Ainakin kasvojen ihon vanhenemista voi huomattavasti ehkäistä päivittäisellä 50 suojakertoimella ja pysyttelemässä pois auringosta viimeistään kolmekymppisestä eteenpäin; aurinkoa ei tarvitse ottamalla ottaa. Suihkurusketus sitten, jos haluaa olla ruskea. Viisikymppisenä ihoni on vieläkin kohtalaisen heleä tällä reseptillä, siihen vielä terveet elämäntavat, liikunta, välimeren ruokavalio ja avot- toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin kasvojen ihon vanhenemista voi huomattavasti ehkäistä päivittäisellä 50 suojakertoimella ja pysyttelemässä pois auringosta viimeistään kolmekymppisestä eteenpäin; aurinkoa ei tarvitse ottamalla ottaa. Suihkurusketus sitten, jos haluaa olla ruskea. Viisikymppisenä ihoni on vieläkin kohtalaisen heleä tällä reseptillä, siihen vielä terveet elämäntavat, liikunta, välimeren ruokavalio ja avot- toimii.

        Tuo on totta. Auringolta suojautuminen on paras anti age teko, jo nuorempana kuin kolmekymppisenä. Aasian suunnassa aloittavat yleensä ja lapsena ja sen todellakin huomaa, että heillä on hyvä iho vanhempana. Eikä se kaikki ole geeneistä kiinni.


      • Anonyymi

        Hmm...Ehkäpä muistotilaisuudessa....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja minulla niillä ihon pintaan laitettavilla tuotteilla on valtava merkitys, ollut aina. Tämäkin varmasti on yksilöllinen juttu, että miten herkästi oma iho reagoi.

        Minulla on ollut lievä atooppinen iho nuorena, ja nyt anti-aging terapiani ovat repineet sen esille taas, saan ainakin signaalin siitä mikä toimii ja mikä ei. Ihoni on siis nyt myös aika herkkä. Kun vahvistaa immuunipuolustusta, näin pitääkin tapahtua. Latentteja infektioita on elimistössä paljon, ne pitää vain saada esille. Vältän kyllä tietysti myös aurinkoa.
        .


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Ollaanko sitten palstan babyfacet😁🙈 vaikka se ikäraja taitaa olla sen 30v.

        Jotain sellaista 🤪. Itsestä se tuntuu oudolta, kun sitä on vain mitä on ja itse sen ikänsä tietää. Voiko se, että ei anna sen iän vaikuttaa mitenkään olla osasyy? Siis kun ei yritäkään käyttäytyä ja pukeutua ja kaikkea sellaista, ikänsä mukaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain sellaista 🤪. Itsestä se tuntuu oudolta, kun sitä on vain mitä on ja itse sen ikänsä tietää. Voiko se, että ei anna sen iän vaikuttaa mitenkään olla osasyy? Siis kun ei yritäkään käyttäytyä ja pukeutua ja kaikkea sellaista, ikänsä mukaisesti.

        Niin juuri, kommandona minihame ylle ja koipi-reidet heilumaan (paljaina).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri, kommandona minihame ylle ja koipi-reidet heilumaan (paljaina).

        Ei ikinä. En ole koskaan käyttänyt mitään tuollaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotain sellaista 🤪. Itsestä se tuntuu oudolta, kun sitä on vain mitä on ja itse sen ikänsä tietää. Voiko se, että ei anna sen iän vaikuttaa mitenkään olla osasyy? Siis kun ei yritäkään käyttäytyä ja pukeutua ja kaikkea sellaista, ikänsä mukaisesti.

        Bonus lapseni mainitsi juhannuksena, että menisin teinistä..🙈😂 Menin kyllä sanattomaksi… mietin että en nyt ehkä ihan. Se on kyllä totta, pukeudu välillä nuorekkaasti..

        Pukeutumisella on kyllä aika suuri vaikutus siihen jos haluaa ns vuosia pois omasta iästä😁 miksei myös sillä käytöksellä.. itse harvemmin ajattelen voinko käyttäytyä näin tai pukeutua näin, kun ikääkin jo on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikänaiset ja vanhusnaiset näyttävät kylläkin ikäiseltään, kuten aina ennenkin.

        Nuoret tytöt eivät enää ehostele ja meikkaa kauniilla tavalla, kaunistuakseen, koska eivät enää pyri seksuaalisille parinvalintamarkkinoille, ei ole tarve. Sen sijaan he seuraavat ja kopioivat somehulluuksia kuten jättiperse, jättirinnat, ankkahuulet, ja hiusten, kynslakkojen sekä huulitököttien puistattavat värit.

        Kun vauvakuume yllättää, voi käväistä spermapankissa valitsemassa designersiittiöt, tai voi tuhota jonkun yhden yön miehen elämän. Verovaroista sitten maksetaan tytön ja lapsen elämä, jos uhri mies on aivan varaton ja ilman tuloja. #metoo sepitteellä tyttö voi helposti hankkia biletysrahaa, miestä ei enää tarvita muuhun.

        Ikänaiset ja vanhusnaiset...?????Mitä oikein tarkoitat? Kyllä nämäkin mainitsemasi naiset ovat ihmisiä, monesti parempia kuin arvostamasi nuoret naiset. Ihmetellä pitää mikä tekee vanhemmasta naisesta hylkiön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikänaiset ja vanhusnaiset...?????Mitä oikein tarkoitat? Kyllä nämäkin mainitsemasi naiset ovat ihmisiä, monesti parempia kuin arvostamasi nuoret naiset. Ihmetellä pitää mikä tekee vanhemmasta naisesta hylkiön.

        Mikään ei tee ikänaisesta tai wanhusnaisesta hylkiötä, mutta vaihdevuodet, ja niiden läheisyys tekee heidät haluttomiksi ja siksi hetekalle kelpaamattomiksi. He kuitenkin kelpaavat moniin muihin tehtäviin.

        Tarkoitan sitä, että ei ole mitään järkeä keskustella munasarjakkaasta yhden otsikon/nimityksen alla. Kuuman teinin ja vielä 2-kymppisen kanssa peuhataan hetekalla, 3-kymppinen kylmenee vuosi vuodelta, 4-kymppinen on haluton, mutta moni yrittää feikata pitääkseen kulissit pystyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei tee ikänaisesta tai wanhusnaisesta hylkiötä, mutta vaihdevuodet, ja niiden läheisyys tekee heidät haluttomiksi ja siksi hetekalle kelpaamattomiksi. He kuitenkin kelpaavat moniin muihin tehtäviin.

        Tarkoitan sitä, että ei ole mitään järkeä keskustella munasarjakkaasta yhden otsikon/nimityksen alla. Kuuman teinin ja vielä 2-kymppisen kanssa peuhataan hetekalla, 3-kymppinen kylmenee vuosi vuodelta, 4-kymppinen on haluton, mutta moni yrittää feikata pitääkseen kulissit pystyssä.

        Ennen vaihdevuosia 40-45v. Iässä, naisen kiima on kovimmillaan.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Bonus lapseni mainitsi juhannuksena, että menisin teinistä..🙈😂 Menin kyllä sanattomaksi… mietin että en nyt ehkä ihan. Se on kyllä totta, pukeudu välillä nuorekkaasti..

        Pukeutumisella on kyllä aika suuri vaikutus siihen jos haluaa ns vuosia pois omasta iästä😁 miksei myös sillä käytöksellä.. itse harvemmin ajattelen voinko käyttäytyä näin tai pukeutua näin, kun ikääkin jo on.

        Mikä vittu on bonuslapsi miehesi edellisestä suhteesta vai se ole sun lapses edes bonus mielessä sä olet sille korkeintaan yhdenlainen roolimalli naisesta


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Bonus lapseni mainitsi juhannuksena, että menisin teinistä..🙈😂 Menin kyllä sanattomaksi… mietin että en nyt ehkä ihan. Se on kyllä totta, pukeudu välillä nuorekkaasti..

        Pukeutumisella on kyllä aika suuri vaikutus siihen jos haluaa ns vuosia pois omasta iästä😁 miksei myös sillä käytöksellä.. itse harvemmin ajattelen voinko käyttäytyä näin tai pukeutua näin, kun ikääkin jo on.

        Vittuako se pukeutuminen iästä kertoo iän voi arvailla yleensä käytöksestä kasvoista si näkee kuulemma sen kun lakkaa saamasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen vaihdevuosia 40-45v. Iässä, naisen kiima on kovimmillaan.

        Mites se miehen kiima?? Nuoret miehet, samoin kuin vähän vanhemmat ja vanhat miekkoset:
        ei kykene, ei seiso, ei jaksa, ei kiinnosta!!
        Kuitenkin porno kiinnostaa.
        Luulette olevanne luomakunnan kruunuja. Paksut mahat ja huono kunto. Lempipuuhana naisten arvostelu ja haukkuminen. Kyllä tavalliselle ylipainoisille ukkelille pitää kelvata normaali nainen vikoineen päivineen. Ei se ulkoinen habitus merkitse sitä, että komea mies/kaunis nainen on se oikea. Kyllä.luonne ja käytös on asia, joka ratkaisee. Sitäpaitsi kauneus katoaa, rumuus vain lisääntyy.


    • Anonyymi

      Sinne omaan profiilitekstiin (ei ihan alkuun) voi laittaa jonkin jipon, jolla tosiaan huomaa heti, että onko toinen edes lukenut sun profiilitekstisi. Minun mielestäni tuo profilitekstin lukeminen on minimivaatimus. Pyydät siis profiilitekstissäsi jotain tyyliin "Jos luit profiilini, niin aloittaisitko ensimmäisen viestisi kertomalla lempivärisi." Tuo pyytämäsi asia voi ihan mikä tahansa sellainen asia, jolla ihminen ei yleensä aloita. Tuota pyyntöä voi pehmittää jollain sopivalla hymiöllä. Osa miehistä tajuaa pointi ja osa ei. Osaa pyyntö kiukuttaa ja osaa ei. Tätä vinkkiä voi myös varioida monin tavoin, omaan persoonaan sopivaksi.

      P.S. Sitä tämä ei tietenkään poista, että on ärsyttävää joutua kehittelemään tällaisia temppuja moisen asian takia.

    • Anonyymi

      Varmaan tuo kirjallinen menettely täytyy olla parempi/kuvaavampi.

      En ole kiinnostunut kaikista 40 v naisista, mutta jos 40 v nainen ilmoittaa harrastuksikseen esim. vanhat traktorit, moottoripyöräilyn ja kalastusvaellukset erämaassa, niin asia on aivan eri.

    • Anonyymi

      Miehet haluavat/hyväksyvät seksuaalisen kumppanin, eivät "seuraa". Miehet eivät kaipaa joutua hankintayritysten kohteeksi, etenkään 40 wuotta wanhan ikänaisen taholta.

      • Anonyymi

        Minulla on satojen tuhansien eurojen varallisuus ja seuraa voin ostaa ja olen ostanutkin. Tämäkään ei lue deitti-ilmoituksessa. :D


      • Anonyymi

        Minulle on se ja sama mitä miehet haluavat ja hyväksyvät. Vain sillä on merkitystä mitä minä haluan ja hyväksyn. :)


      • Anonyymi

        Paskan marjat taas kerran, itsestään huolta pitänyt nelikymppinen saattaa olla huomattavasti vetävämpi tapaus kuin ne sun perseettömät munasarjakkaat teinisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on satojen tuhansien eurojen varallisuus ja seuraa voin ostaa ja olen ostanutkin. Tämäkään ei lue deitti-ilmoituksessa. :D

        Paitsi että kortsun käyttö ja hutsut ei ole vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskan marjat taas kerran, itsestään huolta pitänyt nelikymppinen saattaa olla huomattavasti vetävämpi tapaus kuin ne sun perseettömät munasarjakkaat teinisi

        Totta kai ajatellaan mätähampainen sikapainoinen teini


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että kortsun käyttö ja hutsut ei ole vaihtoehto.

        Joillekin ne on ainoat vaihtoehdot


      • Anonyymi

        Myös iso osa naisista etsii vain seksikumppania. Miestä ei tarvita elättäjäksi, lapsia kiitos ei.
        Jos nainen on 40 vuotiaana vanha ikänainen, mikä on samanikäinen mies? Lyhyt on naisen ikä, jos 40 on jo ikäloppu.
        Naiset elävät paljon vanhemmaksi kuin miehet, naisleskiä on paljon, miesleskiä harvassa.
        40 naisella on vielä työaikaa jäljellä yli kaksikymmentä vuotta. Niin miehelläkin, jos ei dementoidu sitä ennen.


    • Anonyymi

      Treffipalstoilla nelikymppiset, tasokkaat miehet haluavat kolmekymppisen, tasokkaan naisen. Siis jos parisuhdetta etsit. Ei kukaan ala sulta lypsää perustietoja tyhjästä profiilista. Valikoimaa on niin paljon.

      • Anonyymi

        😃 No se on hyvä, että valikoimaa riittää. Sitten kun vielä lakkaisitte valittamasta, että naiset ei koskaan vastaa.


      • Anonyymi

        Ei kaikki 4-kymppiset halua 3-kymppistä puolisoki. Lähiympäristössä on tästä paljon esimerkkeja, toisella kierroksella valitaankin 5-10v vanhempi kun tarkoitus on löytää puoliso. Olen itsekin tälläisessä liitossa. Kysyin kerran miten ihmeessä valitsit vanhemman naisen, vastaus oli että ei niiden 3-kymppisten kanssa löydy mitään yhteistä (henkisellä tasolla) eikä hän ikää ajatellut.

        P.s. Seksielämä on vilkasta. Kun nähdään seksiä on 2-3 krt/pv ja se on hellää, kuumaa ja erinomaista. Parhaimillaan seksiä on ollut 10 krt puolessa vuorokaudessa. Se ei onnistu, jos parin kemiat ei olisi kohdillaan. Myös keskusteluyhteys on tiivis, vuorovaikutus hyvin ja aaltopituus sopii yhteen.

        Tuo mununriipputtaja pappa ei tiedä suhteista mitään. Halventaa naisia, koska on itse tullut keski-ikäisen jättämäksi. Joskus taisi sanoa ikänsä, ja vaikka teksteistä kuvittelisi kokemattomaksi katkeraksi ätmiksi, on pikemminkin katkera eläkeläinen. Suhteissa on pakko antaa, eikä vain passiivisesti ottaa, jos haluaa että kumpikin suhteessa haluaa pysyä. Antamisella tarkoitan muutakin kuin rakastelua, pitää antaa kunnioitusta, läsnäoloa, hellyyttä, kosketusta, empatiaa, osallisuutta yhteisiin asioihin. Rakastelu ei edes ole välttämättömyys suhteessa, jos kumpikaan ei sitä kaipaa. Vain tilanne, jossa toinen haluaa ja toinen ei, tuottaa haasteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki 4-kymppiset halua 3-kymppistä puolisoki. Lähiympäristössä on tästä paljon esimerkkeja, toisella kierroksella valitaankin 5-10v vanhempi kun tarkoitus on löytää puoliso. Olen itsekin tälläisessä liitossa. Kysyin kerran miten ihmeessä valitsit vanhemman naisen, vastaus oli että ei niiden 3-kymppisten kanssa löydy mitään yhteistä (henkisellä tasolla) eikä hän ikää ajatellut.

        P.s. Seksielämä on vilkasta. Kun nähdään seksiä on 2-3 krt/pv ja se on hellää, kuumaa ja erinomaista. Parhaimillaan seksiä on ollut 10 krt puolessa vuorokaudessa. Se ei onnistu, jos parin kemiat ei olisi kohdillaan. Myös keskusteluyhteys on tiivis, vuorovaikutus hyvin ja aaltopituus sopii yhteen.

        Tuo mununriipputtaja pappa ei tiedä suhteista mitään. Halventaa naisia, koska on itse tullut keski-ikäisen jättämäksi. Joskus taisi sanoa ikänsä, ja vaikka teksteistä kuvittelisi kokemattomaksi katkeraksi ätmiksi, on pikemminkin katkera eläkeläinen. Suhteissa on pakko antaa, eikä vain passiivisesti ottaa, jos haluaa että kumpikin suhteessa haluaa pysyä. Antamisella tarkoitan muutakin kuin rakastelua, pitää antaa kunnioitusta, läsnäoloa, hellyyttä, kosketusta, empatiaa, osallisuutta yhteisiin asioihin. Rakastelu ei edes ole välttämättömyys suhteessa, jos kumpikaan ei sitä kaipaa. Vain tilanne, jossa toinen haluaa ja toinen ei, tuottaa haasteita.

        HÖPÖ HÖPÖ!!!!
        Kenenkään paikat, aika ja innostus ei riitä 10 kertaan 12 tunnin aikana.
        Olet nyt laskenut "seksikerroiksi" katseet ja kusella käymisenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HÖPÖ HÖPÖ!!!!
        Kenenkään paikat, aika ja innostus ei riitä 10 kertaan 12 tunnin aikana.
        Olet nyt laskenut "seksikerroiksi" katseet ja kusella käymisenkin.

        Juu ei varmaan jos kestää sen tunnin kerta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki 4-kymppiset halua 3-kymppistä puolisoki. Lähiympäristössä on tästä paljon esimerkkeja, toisella kierroksella valitaankin 5-10v vanhempi kun tarkoitus on löytää puoliso. Olen itsekin tälläisessä liitossa. Kysyin kerran miten ihmeessä valitsit vanhemman naisen, vastaus oli että ei niiden 3-kymppisten kanssa löydy mitään yhteistä (henkisellä tasolla) eikä hän ikää ajatellut.

        P.s. Seksielämä on vilkasta. Kun nähdään seksiä on 2-3 krt/pv ja se on hellää, kuumaa ja erinomaista. Parhaimillaan seksiä on ollut 10 krt puolessa vuorokaudessa. Se ei onnistu, jos parin kemiat ei olisi kohdillaan. Myös keskusteluyhteys on tiivis, vuorovaikutus hyvin ja aaltopituus sopii yhteen.

        Tuo mununriipputtaja pappa ei tiedä suhteista mitään. Halventaa naisia, koska on itse tullut keski-ikäisen jättämäksi. Joskus taisi sanoa ikänsä, ja vaikka teksteistä kuvittelisi kokemattomaksi katkeraksi ätmiksi, on pikemminkin katkera eläkeläinen. Suhteissa on pakko antaa, eikä vain passiivisesti ottaa, jos haluaa että kumpikin suhteessa haluaa pysyä. Antamisella tarkoitan muutakin kuin rakastelua, pitää antaa kunnioitusta, läsnäoloa, hellyyttä, kosketusta, empatiaa, osallisuutta yhteisiin asioihin. Rakastelu ei edes ole välttämättömyys suhteessa, jos kumpikaan ei sitä kaipaa. Vain tilanne, jossa toinen haluaa ja toinen ei, tuottaa haasteita.

        Hyvä kirjoitus, olen samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HÖPÖ HÖPÖ!!!!
        Kenenkään paikat, aika ja innostus ei riitä 10 kertaan 12 tunnin aikana.
        Olet nyt laskenut "seksikerroiksi" katseet ja kusella käymisenkin.

        Kyllä kestää! Paremminkin miten mies kestää?
        Rakastelu on hienoa, ihanaa ja sitä haluaa aina vain lisää.
        Jos hommaan riittää vain se viisi minuuttia, kiitos ei sitten. Ennemmin olen ilman, kuin odottelisin sitä viittä minuuttia.


    • Anonyymi

      Miehillä se kiinnostus vaan nyt lähtee ulkonäöstä, ihan luontainen fakta. Ulkonäkö miellyttää niin lähdetään etenemään. Olet loppuelämäsi sinkku jos kuvattomalla profiililla koitat kumppania hakea.

      • Anonyymi

        Jaa. Mulla ei ole ikinä ollut ongelmaa saada vastauksia kuvattomana ja vieläpä hyvin varteenotettavia vastauksia. Se on hyvä keino karsia suurin osa huonosta aineksesta pois, kun ei laita kuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Mulla ei ole ikinä ollut ongelmaa saada vastauksia kuvattomana ja vieläpä hyvin varteenotettavia vastauksia. Se on hyvä keino karsia suurin osa huonosta aineksesta pois, kun ei laita kuvaa.

        Tasokkaan miehen yhteydenotosta on valovuosien matka parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasokkaan miehen yhteydenotosta on valovuosien matka parisuhteeseen.

        Ei ole ollut lainkaan pitkä matka. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Mulla ei ole ikinä ollut ongelmaa saada vastauksia kuvattomana ja vieläpä hyvin varteenotettavia vastauksia. Se on hyvä keino karsia suurin osa huonosta aineksesta pois, kun ei laita kuvaa.

        Siinä samalla karsit myös muutakin ainesta pois, mahdollisesti ihan käyttökelpoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä samalla karsit myös muutakin ainesta pois, mahdollisesti ihan käyttökelpoista

        En udko, sillä en ole kiinnostunut kuvien mukaan seuransa valitsevista (en itsekään kaipaa kuvia). Varmasti muutoin voivat olla oikein hyviä. Mä en kuitenkaan tarvitse kuin yhden, että tuolla ei sinällään ole merkitystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Mulla ei ole ikinä ollut ongelmaa saada vastauksia kuvattomana ja vieläpä hyvin varteenotettavia vastauksia. Se on hyvä keino karsia suurin osa huonosta aineksesta pois, kun ei laita kuvaa.

        Samaa mieltä👆🏻

        Enemmän tulee ongelmia kun näyttää kuvansa. Siksi on parempi tutustua jollain muulla tapaa ja vasta sen jälkeen näyttää miltä näyttää. Katsella sitten kiinnostaako vielä.😁


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Samaa mieltä👆🏻

        Enemmän tulee ongelmia kun näyttää kuvansa. Siksi on parempi tutustua jollain muulla tapaa ja vasta sen jälkeen näyttää miltä näyttää. Katsella sitten kiinnostaako vielä.😁

        "Enemmän tulee ongelmia kun näyttää kuvansa"

        Samaa mieltä. Osa muuttuu pakkomielteisiksi ja nuorimmat itsensä tyrkyttäjät ovat just ja just parikymppisiä. Tai no kun olin 33, niin nuorin itsensä tyrkyttäjä oli 18. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Enemmän tulee ongelmia kun näyttää kuvansa"

        Samaa mieltä. Osa muuttuu pakkomielteisiksi ja nuorimmat itsensä tyrkyttäjät ovat just ja just parikymppisiä. Tai no kun olin 33, niin nuorin itsensä tyrkyttäjä oli 18. 😂

        Niin ja vaikka toki itseänikin edes vähän kiinnostaa miltä toinen näyttää. On helpompi aloittaa keskustelu jos en ole nähnyt miltä se toinen näyttää. Koska tarkoitukseni on päästä itse siihen ihmisen sisäiseen maailmaan. Ei siihen mitä on pinnalla.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin ja vaikka toki itseänikin edes vähän kiinnostaa miltä toinen näyttää. On helpompi aloittaa keskustelu jos en ole nähnyt miltä se toinen näyttää. Koska tarkoitukseni on päästä itse siihen ihmisen sisäiseen maailmaan. Ei siihen mitä on pinnalla.

        Tietysti toisen ulkonäöllä on väliä. Itselleni kuitenkin on enemmän väliä sillä kokonaisuudella ja sellaisella yleishabituksella, eikä niinkään yksityiskohdilla. Vähemmänkin komeasta saa oikein mukiinmenevän, kun on siistit ja ehjät, häntä pukevat vaatteet päällä ja parta leikattu tai siistitty ja hiukset laitettu hyvin (jos on kalju, niin sitten hiukset leikattu lyhyiksi, ettei se kalju oikein paistamalla paista. Sellaisia miehiä, joista ei kertakaikkiaan saa katseenkestävää, ovat melko harvinaisia. Paljon vaikeampaa on löytää siltä sisäiseltä maailmaltaan sopivaa. Näin ainakin itselläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En udko, sillä en ole kiinnostunut kuvien mukaan seuransa valitsevista (en itsekään kaipaa kuvia). Varmasti muutoin voivat olla oikein hyviä. Mä en kuitenkaan tarvitse kuin yhden, että tuolla ei sinällään ole merkitystä.

        Taidan olla vähän eri koulukuntaa, vaikka se kuva ei kaikkea ratkaisekaan niin kumpi lienee kiinnostavampi vaihtoehto, harmaa kuvaton kuutio tai tai edes huonokin kuva? Siitäkin huolimatta kysyn vaikka laatikkonne pullistelevat viestejä shazam siitä vaan muutenkin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan olla vähän eri koulukuntaa, vaikka se kuva ei kaikkea ratkaisekaan niin kumpi lienee kiinnostavampi vaihtoehto, harmaa kuvaton kuutio tai tai edes huonokin kuva? Siitäkin huolimatta kysyn vaikka laatikkonne pullistelevat viestejä shazam siitä vaan muutenkin :D

        Sehän on vain hyvä, että ihmiset kokevat eri asiat tärkeiksi. Hyvä juttu mitä yksinkertaisemmilla keinoilla saa nuo erilaisuudet ilmi, niin ei kumpikaan turhaan tuhlaa aikaa.

        Mä en tosiaan ole lainkaan kiinnostunut niistä kuvista. Olen monta kertaa saanut moitteitakin siitä, että en kuulemma voi olla tosissani, kun en pyytele kuvia. En myöskään lähettele kuviani kenellekään. Ei musta ylipäänsä löydy kuvia yleisessä jaossa ja hyvä niin. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan olla vähän eri koulukuntaa, vaikka se kuva ei kaikkea ratkaisekaan niin kumpi lienee kiinnostavampi vaihtoehto, harmaa kuvaton kuutio tai tai edes huonokin kuva? Siitäkin huolimatta kysyn vaikka laatikkonne pullistelevat viestejä shazam siitä vaan muutenkin :D

        Ja siis toki multa saa kuvaa pyytää. En mä siitä mitenkään hermostu ja tajuan sen olevan ihan standardikysymys. Oleellista on se miten suhtautuu siihen kielteiseen vastaukseen ja siihen, ettei ole tapanani. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti toisen ulkonäöllä on väliä. Itselleni kuitenkin on enemmän väliä sillä kokonaisuudella ja sellaisella yleishabituksella, eikä niinkään yksityiskohdilla. Vähemmänkin komeasta saa oikein mukiinmenevän, kun on siistit ja ehjät, häntä pukevat vaatteet päällä ja parta leikattu tai siistitty ja hiukset laitettu hyvin (jos on kalju, niin sitten hiukset leikattu lyhyiksi, ettei se kalju oikein paistamalla paista. Sellaisia miehiä, joista ei kertakaikkiaan saa katseenkestävää, ovat melko harvinaisia. Paljon vaikeampaa on löytää siltä sisäiseltä maailmaltaan sopivaa. Näin ainakin itselläni.

        Tietysti on vaikeaa, ei kumppanin löytäminen helppoa ole. Niinku et kaikki natsaa keskenään molempiin suuntiin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis toki multa saa kuvaa pyytää. En mä siitä mitenkään hermostu ja tajuan sen olevan ihan standardikysymys. Oleellista on se miten suhtautuu siihen kielteiseen vastaukseen ja siihen, ettei ole tapanani. 🙂

        No mikäpä sitten herättää sen vastapuolen kiinnostuksen alkujaan, hieno profiiliteksti ?
        Jokin muu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäpä sitten herättää sen vastapuolen kiinnostuksen alkujaan, hieno profiiliteksti ?
        Jokin muu?

        Sitä pitäisi varmaan kysyä heltä. Oman kiinnostukseni tosiaan herättää teksti. Jokin sen tekstin kantainen se on täytynyt toisellakin osapuolella olla, kun muuta ei ole ollut tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä pitäisi varmaan kysyä heltä. Oman kiinnostukseni tosiaan herättää teksti. Jokin sen tekstin kantainen se on täytynyt toisellakin osapuolella olla, kun muuta ei ole ollut tarjolla.

        Eli siellä sentään on jotain tekstiä, no hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siellä sentään on jotain tekstiä, no hyvä

        Ei minulla muuta ole koskaan ollutkaan, kuin pelkkää tekstiä.


      • Anonyymi

        Ikävä tosiasia kun on että naisilla vaikuttaa se heidän oma ulkonäkönsä siihen itsetuntoon paljonkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä tosiasia kun on että naisilla vaikuttaa se heidän oma ulkonäkönsä siihen itsetuntoon paljonkin

        Niinhän se vaikuttaa miehilläkin, kaikilla ihmisillä, varsinkin nuorena. Ikää myöten tuokin yleensä onneksi helpottaa.


    • Anonyymi

      Olet varmaan saanut paljon nestettä naamalle, sitä saa mitä tilaa. Kuva kertoo yhtä vähän kuin 1000 sanaa.

    • Anonyymi

      Näytä tissit!
      Terkuin runkkari pena.

    • No oma kokemus on kyllä se että myös kuvattomiin profiileihin tulee viestejä. Eikä mielestäni niissä ihan mikä tahansa nainen kelpaa.😄

      Huonoa tuuria sulla on kyllä ollut. Suosittelen suomi24 treffejä.. löytyy sieltäkin kyllä vaikka mitä hiihtäjää.. mutta ihan ok väkeä myös.🤗

      Niin kemiathan selviää tapaamalla, tsemppiä sulle sinne irl elämään jos katsot vaikka et harrastuksissa on helpompi tavata mukavia miehiä.

      • Anonyymi

        Suomi24 treffeissä tulee vastauksia heti pelkästään sillä kun laittaa nainen sukupuolekseen. Aina olen arjesta kumppanini löytänyt, en taida vieläkään siis lähteä deittikaruselliin. Jotkut käyvät joka viikko tinder-treffeillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 treffeissä tulee vastauksia heti pelkästään sillä kun laittaa nainen sukupuolekseen. Aina olen arjesta kumppanini löytänyt, en taida vieläkään siis lähteä deittikaruselliin. Jotkut käyvät joka viikko tinder-treffeillä.

        No joka viikkoinen treffeillä juokseminen olis kamalaa😳 Mutta jokainen tekee niin kuin parhaakseen kokee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 treffeissä tulee vastauksia heti pelkästään sillä kun laittaa nainen sukupuolekseen. Aina olen arjesta kumppanini löytänyt, en taida vieläkään siis lähteä deittikaruselliin. Jotkut käyvät joka viikko tinder-treffeillä.

        Olen samaan mieltä Haaveilijan kanssa. Itse päätät miten treffaillet, lähdetkö treffeille jokaisen joka ilmoittaa kiinnostuksensa vai vain sellaisen kandidaatin kanssa, jonka kanssa kolahtaa sisäisellä tasolla.

        Kuvia kannattaa ottaa esiin vasta kun kiinnostus on herännyt molemmin puolin jos ei halua olla vain miehen satunnaispanona. Jos mies hermostuu, ettei saa kuvaa parilla ekalla viestillä, ei tapailutyyli ole kovin pitkäjänteinen. Menköön Tinderin oikealle/vasemmalle systeemiin, siellä valinta tehdään pinnan perusteella.

        Esittelytekstiin kannattaa panostaa ja kertoa asioita itsestään ja mitä on etsimässä. Pitkä ja ajatuksia herättävä teksti karkoittaa lukutaidottomat ja pintaa hakevat eli on merkitystä mitä kirjoittaa. Jos teksti ei kerää yhtään omalta tuntuisia ehdokkaita, ei teksti vastaa sitä mitä olet hakemassa. Pelkkää seksiä hakevia nuoria ja vanhoja miehiä on aina. Senkin voi sanoa, että vastaa vain itsestään pidemmin kertovalle tai pyytää kertomaan missä näkee itsensä 5v päästä.. Se karsii hätäisimmät häntäheikit.

        Liian mielinkielin ei kannata olla eikä 500 viestillä tee mitään! Mielummin muutamia oikeanlaisia, joista löytyy joku oikeasti kiinnostava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaan mieltä Haaveilijan kanssa. Itse päätät miten treffaillet, lähdetkö treffeille jokaisen joka ilmoittaa kiinnostuksensa vai vain sellaisen kandidaatin kanssa, jonka kanssa kolahtaa sisäisellä tasolla.

        Kuvia kannattaa ottaa esiin vasta kun kiinnostus on herännyt molemmin puolin jos ei halua olla vain miehen satunnaispanona. Jos mies hermostuu, ettei saa kuvaa parilla ekalla viestillä, ei tapailutyyli ole kovin pitkäjänteinen. Menköön Tinderin oikealle/vasemmalle systeemiin, siellä valinta tehdään pinnan perusteella.

        Esittelytekstiin kannattaa panostaa ja kertoa asioita itsestään ja mitä on etsimässä. Pitkä ja ajatuksia herättävä teksti karkoittaa lukutaidottomat ja pintaa hakevat eli on merkitystä mitä kirjoittaa. Jos teksti ei kerää yhtään omalta tuntuisia ehdokkaita, ei teksti vastaa sitä mitä olet hakemassa. Pelkkää seksiä hakevia nuoria ja vanhoja miehiä on aina. Senkin voi sanoa, että vastaa vain itsestään pidemmin kertovalle tai pyytää kertomaan missä näkee itsensä 5v päästä.. Se karsii hätäisimmät häntäheikit.

        Liian mielinkielin ei kannata olla eikä 500 viestillä tee mitään! Mielummin muutamia oikeanlaisia, joista löytyy joku oikeasti kiinnostava.

        Totta puhut. En vaan halua kertoa itsestäni mitään julkiseen jakoon niin ehkä parempi etsiä arjesta seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhut. En vaan halua kertoa itsestäni mitään julkiseen jakoon niin ehkä parempi etsiä arjesta seuraa.

        Eihän sinun tarvitse kertoa ulkoisia asioita (joista sinut tunnistaa), vaan voit kertoa mitä ajattelet, mikä on sinulle tärkeää elämässä/suhteessa, minkälainen olet luonteeltasi ja minkälaisten ihmisten kanssa sinulla klikkaa, tai vaikka millaisia unelmia sinulla on loppuelämän suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sinun tarvitse kertoa ulkoisia asioita (joista sinut tunnistaa), vaan voit kertoa mitä ajattelet, mikä on sinulle tärkeää elämässä/suhteessa, minkälainen olet luonteeltasi ja minkälaisten ihmisten kanssa sinulla klikkaa, tai vaikka millaisia unelmia sinulla on loppuelämän suhteen.

        En halua kertoa MITÄÄN, ymmärrätkö? Varsinkaan mitään henkilökohtaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 treffeissä tulee vastauksia heti pelkästään sillä kun laittaa nainen sukupuolekseen. Aina olen arjesta kumppanini löytänyt, en taida vieläkään siis lähteä deittikaruselliin. Jotkut käyvät joka viikko tinder-treffeillä.

        Niin tulee, vähintään neljäkymmentä kpl vaikka laittaisit ilmoituksen sinne sanskriitilla ilman kuvaa ja sama pätee luultavasti muihinkin vastaaviin palveluihin: Siinä voisi tosiaankin pysähtyä tuumimaan sitä että onko kaikki ansaittu huomio ja kiinnostus puhtaasti persoonallisiin ominaisuuksiin kohdistuvaa, köh :D


      • Anonyymi

        Voi kuul jos mies ei laita profiilikuvaa ni sellasta tekstiä ei ykskään mies pystys kirjottaan millä joku nainen vastais si sellaset naiset taas jotka vastailee kuvattomille eivät itse kirjoittele kuvattomille profiileille ennen kuin se on heidän viimeine vaihtoehtonsa jot koittakaas ny ton kauniin kaunistelun sijaan vittu opetella jo puhuun totta vaikka jo iäkäs olenkin olen ajankulukseni selvitelly mitenkä noi nettideitti systeemit toimii ja ne korvaa sen panon ettimisen tänäpäivänä saattaa hyvällä tuurilla jopa löytää sen miehen joka saa seisomaan kun ei känniläistä tartti naisen kotio raahata joka joko sammuu tai ei edes saa seisomaan kyl niilkin aamul seisoo se krapula panetus nääs jos ei o keren karata ennen kun nainen itse on kerenny herätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuul jos mies ei laita profiilikuvaa ni sellasta tekstiä ei ykskään mies pystys kirjottaan millä joku nainen vastais si sellaset naiset taas jotka vastailee kuvattomille eivät itse kirjoittele kuvattomille profiileille ennen kuin se on heidän viimeine vaihtoehtonsa jot koittakaas ny ton kauniin kaunistelun sijaan vittu opetella jo puhuun totta vaikka jo iäkäs olenkin olen ajankulukseni selvitelly mitenkä noi nettideitti systeemit toimii ja ne korvaa sen panon ettimisen tänäpäivänä saattaa hyvällä tuurilla jopa löytää sen miehen joka saa seisomaan kun ei känniläistä tartti naisen kotio raahata joka joko sammuu tai ei edes saa seisomaan kyl niilkin aamul seisoo se krapula panetus nääs jos ei o keren karata ennen kun nainen itse on kerenny herätä

        Vai sellasta. Kyllä mä vain olen vastannut kuvattomille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai sellasta. Kyllä mä vain olen vastannut kuvattomille.

        Eivätkä he olleet viimeisiä, vaan ensimmäisiä, jotka jäivät mieleen.


    • Anonyymi

      rakas ystävä hyvä, älä aattele noi ilkeesti 😢 maailma on julma ja pelottava paikka 😪 mutta ei kaikki miehet kuitenkaan oo noi isoja ja pelottavia 😔.... mä kaipaisin halikaveria 🤗 jotain joka helli huolehtii 😌 ja muista oon täälä myös sua varten ystäväiseni 💝 mä rakastan sua yli kaiken 🥰 oot tärkeä ja rakas ystävä ✨, todella herttainen lämmin ystävällinen nainen 💖 päivittäin sua aattelen ja ikävöin 💔 toivon sulle oikein aurinkoista 🌞 siunattua 🙏 jatkoa. ja paljon haleja tietty 🤗
      ihan ystävänä 💌
      23v. mieheltä sivusta 🧣🎗️🤍✨

    • Anonyymi

      Mun koko elämä on menny näin: miehet hullaantuu ulkonäöstäni, kiikuttavat vanhemmille esittelemään ja haluavat seurustella. Sitten kun heille paljastuu millainen olen sisältä (en avaudu heti) niin he järkyttyvät ja pakenevat pl.puolisoni.

    • Anonyymi

      Ei elämä ole helppoo. .Hali hali ja pusi pusi

    • Anonyymi

      niin mikä ongelma kysyjällä...en ymmärrä..kuva on tuhat sanaa..ok

    • Anonyymi

      Sain elämätä ensimmäisetä naiselta klamydian. Olin varma että se on aids Pitäkää housut jalassa ja Jumala mielessä

    • Anonyymi

      Jos kuvalla ruumiista saa noin paljon vastauksia, niin suomessa esiintyy odotettua enemmän nekrofiliaa.

      Tänä päivänä normaaleja ihmisiä tuntuu ylipäätään olevan yhä vain hankalampi löytää, tai sitten olen vain osunut täysin väärällä polulle globaalin kehityksen valtatiellä, ja juuri siksi onkin parempi pysyä sinkkuna...

      • Anonyymi

        Harkitsen samaa, ei muuta kuin kuin kalmo esiin ja viestejä satelee, haittaakohan rusketusrajat tai tuoreus asiaan mitenkään. Rento meininki varmaan välittyy jokaiselle heti rigor mortiksen jälkeen :D


      • Anonyymi

        Body = keho, ruumis, elimistö, vartalo


      • Anonyymi

        Tuo on totta että normaaleja vaikea löytää. Kehä3 ulkopuolella sentään tiesivät sukupuolensa mutta stadissa olen käynyt 5 deiteillä ja yksikään ei ole sitä sukupuolta miksi syntyi. Tai koe olevansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta että normaaleja vaikea löytää. Kehä3 ulkopuolella sentään tiesivät sukupuolensa mutta stadissa olen käynyt 5 deiteillä ja yksikään ei ole sitä sukupuolta miksi syntyi. Tai koe olevansa.

        Joo, mutta paljon juoppoja, ja outoja hiippareita. Niitä, jotka eivät kenellekään kelpaa.


      • Anonyymi

        PERKELE! KYLLÄ RUUMIILLAKIN ON OIKEUKSIA!
        Seuraavalla pride-marssilla ovat myös ruumiit marssimassa!

        Tasa-arvo kuuluu kaikille, myös ruumiille!


      • Anonyymi kirjoitti:

        PERKELE! KYLLÄ RUUMIILLAKIN ON OIKEUKSIA!
        Seuraavalla pride-marssilla ovat myös ruumiit marssimassa!

        Tasa-arvo kuuluu kaikille, myös ruumiille!

        Eikös tuosta ole tehty elokuvakin jo, Corpse Pride tai jotain sinnepäin 🤔


    • Anonyymi

      90 vuotias mies etsii aivokasta seuraa, muu ei enää toimi.

    • Anonyymi

      Epäilemättä lienee parempi että tormäisi johonkin mielenkiintoiseen ihmiseen livrnä, mitä toki hankalaa jollei käy baareissa.

      • Anonyymi

        Juu tätä olen miettinyt. Saan ihan kyllä rappukäytävästä, kadulta ja harrastuksista deittikutsuja. Olen nyt ajatellut hakeutua kolmeen minuun liittyvään ryhmään jos sieltä löytyisi samankaltaisia. Erilaisuutta niin paljon.


    • Anonyymi

      Kyllä. Teillä on nyt iso ongelma, olette aivan liian kaunis..

    • No mites sitten ratkaistaan ongelma, kun ei olemassa kuin yksi ihminen jonka haluaa ja häntä ei saa, mutta sata muuta on änkemässä ovista ja ikkunoista? Pitääkö vaan tyytyä?

      • Anonyymi

        Korpeen erakkomunkiksi vaan. Rukoilet ja paastoat loppuelämäsi.

        Toinen vaihtoehto on alkaa ryyppäämään, kattomaan pornoa ja vetämään käteen.

        Ihan itse saa valita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korpeen erakkomunkiksi vaan. Rukoilet ja paastoat loppuelämäsi.

        Toinen vaihtoehto on alkaa ryyppäämään, kattomaan pornoa ja vetämään käteen.

        Ihan itse saa valita.

        Tommoseen muorin mörskään ja murisee siellä keskenään?

        https://youtu.be/eZc16uncwnQ?si=beBIm380TwdYPWgg


      • Anonyymi

        Ydin on siinä että etsijät eivät tyydy siihen yhteen vaan jatkavat etsintäänsä loputtomiin vielä parempien vaihtoehtojen toivossa, pakkohan niin on lopulta käydä....sitten joskus 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ydin on siinä että etsijät eivät tyydy siihen yhteen vaan jatkavat etsintäänsä loputtomiin vielä parempien vaihtoehtojen toivossa, pakkohan niin on lopulta käydä....sitten joskus 🙂

        Ai niin, onkos tuo Boschin pesutorni, velipojalla taitaa olla samanlainen 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, onkos tuo Boschin pesutorni, velipojalla taitaa olla samanlainen 😁

        Se on Electroluxin torni. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ydin on siinä että etsijät eivät tyydy siihen yhteen vaan jatkavat etsintäänsä loputtomiin vielä parempien vaihtoehtojen toivossa, pakkohan niin on lopulta käydä....sitten joskus 🙂

        No sitten he ei ole rakastuneet. Rakastunut ei etsi parempia, se näkee rakkaana sen haastavankin, koska rakastaa sitä.

        Mutta joskus on parempi antaa rakkaan mennä, eikä tehdä itsestään vankilaa rakkaalleen, kuin häkkiä linnulle joka häkkiin tukehtuu. Mä näkisin, että aito rakkaus ei kahlitse, mutta se on kuin side joka sitoo tunnetasolla molempia, silloin kun se on molemminpuolista. Ja se tulee luonnostaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ydin on siinä että etsijät eivät tyydy siihen yhteen vaan jatkavat etsintäänsä loputtomiin vielä parempien vaihtoehtojen toivossa, pakkohan niin on lopulta käydä....sitten joskus 🙂

        Minusta tulee vähän sokea paremmille vaihtoehdoille silloin, kun mun sydän ja tunteet on lukinnut vastauksensa, tuo, hän.

        Voin nähdä ja älytä, että toisen kanssa joku asia sujuisi paremmin, mutten pysty kääntämään sydämeni päätä. 😃

        Oon silleen vähän toivoton tapaus.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Minusta tulee vähän sokea paremmille vaihtoehdoille silloin, kun mun sydän ja tunteet on lukinnut vastauksensa, tuo, hän.

        Voin nähdä ja älytä, että toisen kanssa joku asia sujuisi paremmin, mutten pysty kääntämään sydämeni päätä. 😃

        Oon silleen vähän toivoton tapaus.

        Näinhän se taitaa mennä, itse tuli keikuttua siinä välimaastossa ihan liian pitkään...perhekin sitoi, talouskin. Paha mennä sanomaan mikä milloinkin ohjasi mutta lopuksi ohjat otti järki, aluksi sattui mutta katunut en ole pätkääkään.
        Kadotin itseni siinä aika pahasti moniksi vuosiksi, nyt olen löytänyt taas...pystyn olemaan täysin oma itseni. Enkä tarkoita sitä edelleenkään sitä että oma ahterini olisi tärkein asia maailmassa, ei minua edes kiinnosta elää täysin itsekkäästi...hybridi edelleen mutta kevyemmin ja omasta tahdostaan.
        Sydän on aika kumma kapistus, yrittää sotkeentua vähän joka juttuun mukaan vaikka järki kieltäisi 🙂


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Tommoseen muorin mörskään ja murisee siellä keskenään?

        https://youtu.be/eZc16uncwnQ?si=beBIm380TwdYPWgg

        https://youtu.be/p-Odv_0xXLI?si=X60ed8KsUTs2IjOK

        Svais niis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ydin on siinä että etsijät eivät tyydy siihen yhteen vaan jatkavat etsintäänsä loputtomiin vielä parempien vaihtoehtojen toivossa, pakkohan niin on lopulta käydä....sitten joskus 🙂

        Ainahan parempi löytyy pitää tietää mitä etsii jos ulkonäköä etsii joka vuosi aina yksi ikäryhmä taas kahdeksantoista täyttää mä olen keksiny jotain sellaista mitä en ole vie tähän ikään tavannu kun kerran nainen jolla on terve itsetunto en tosin usko että hänenkään itsetuntonsa on enään terveellä tasolla eiköhän hänkin lopulta päätynyt yhteen sellaisen miehen kanssa joka sen häneltä on saanu nakerrettua hänen paraskaverinsa senkin sai hyvälle alulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se taitaa mennä, itse tuli keikuttua siinä välimaastossa ihan liian pitkään...perhekin sitoi, talouskin. Paha mennä sanomaan mikä milloinkin ohjasi mutta lopuksi ohjat otti järki, aluksi sattui mutta katunut en ole pätkääkään.
        Kadotin itseni siinä aika pahasti moniksi vuosiksi, nyt olen löytänyt taas...pystyn olemaan täysin oma itseni. Enkä tarkoita sitä edelleenkään sitä että oma ahterini olisi tärkein asia maailmassa, ei minua edes kiinnosta elää täysin itsekkäästi...hybridi edelleen mutta kevyemmin ja omasta tahdostaan.
        Sydän on aika kumma kapistus, yrittää sotkeentua vähän joka juttuun mukaan vaikka järki kieltäisi 🙂

        Sydän ei tee yhtään mitään muuta kun kierrättää verta verisuonissa sitä on ihan turha syyttää siitä että et itse omaa mieltäsi hallitse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydän ei tee yhtään mitään muuta kun kierrättää verta verisuonissa sitä on ihan turha syyttää siitä että et itse omaa mieltäsi hallitse

        Kyllä minä mieleni aika hyvin hanskaan, liiankin hyvin toisinaan


    • Anonyymi

      Valehtele ja laita, että olet 50v...

      - Sheena

      • Anonyymi

        Niinpä tosiaan ja kerro millainen mies on hakusessa, muuten tulee etupäässä turhia vastauksia.

        - Sheena


      • Anonyymi

        Kuvalla vai ilman? Olen kyllä aina netissä laittanut iän suuremmaksi juuri siksi että edes osa jättäisi vastaamatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvalla vai ilman? Olen kyllä aina netissä laittanut iän suuremmaksi juuri siksi että edes osa jättäisi vastaamatta.

        No mutta tämähän on vallan harhaanjohtavaa🫣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvalla vai ilman? Olen kyllä aina netissä laittanut iän suuremmaksi juuri siksi että edes osa jättäisi vastaamatta.

        Ilman. Voit laittaa kuvan myöhemmin...

        - Sheena


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No mutta tämähän on vallan harhaanjohtavaa🫣

        Jos itse sattuisin tämän ikäisenä deitti-ilmoitusta väsäämään, laittaisin kuvan mutten ikää 😅

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos itse sattuisin tämän ikäisenä deitti-ilmoitusta väsäämään, laittaisin kuvan mutten ikää 😅

        - Sheena

        Niin ikähän on vaan numeroita😉


      • Anonyymi

        Mä aina kun alkaa vituttaan toisen valehtelu totean vai et valehtele vie lisää ja mietin samalla et ehkä niin edes itse uskot omiin valheisiisi siinä kohti suhteessa toinen on luottamuksen jo niin hyvin kadottan et itse en enään edes vaivautus yrittään


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin ikähän on vaan numeroita😉

        Näin se kultamuru on, vähän lisäks särkyjä ja kolotuksia, mut nähdyn perusteella sanoisin että hyvin täs pärjää puolta nuoremmille!! Viittaa asenteeseen, tror jag!!
        Ja päälle💋💋💋💋💢💥💫💕👅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin se kultamuru on, vähän lisäks särkyjä ja kolotuksia, mut nähdyn perusteella sanoisin että hyvin täs pärjää puolta nuoremmille!! Viittaa asenteeseen, tror jag!!
        Ja päälle💋💋💋💋💢💥💫💕👅

        Taitaa moni nuori vaan pitää harrastuksenaan tietokoneita.. tai muita pelejä. Eipä siinä kuntoa saada paremmaksi. Mutta eihän meidän jokaisen tarvitse olla liikunta addikteja, jokainen tekee sitä mitä haluaa tehdä vaikka se ei olisi omalle terveydelle niin suotavaa.


    • Anonyymi

      Lisäksi pelkään että jään kiinni jos laitan kuvallisen deitti-ilmoituksen missä kertoisin jotain itsestäni.

    • Yrität valita toisen runkkaripenoista. Heitä vaikka kruunaa ja klaavaa.

    • Anonyymi

      Ei siinä kai mitään ihmeellistä ole?
      Kai sitä mies vastatessaan pitää mahdollista seksuaalista kanssakäymistä vähintäänkin positiivisena asiana?

      Olet mukava ja ihana, mutta onko mahdollista rakastella kanssasi tulevaisuudessa. Jos vastaus on ei, miksi miehen tulisi tuhlata aikaansa?

      AV

      • Anonyymi

        Jos mies aloittaa keskustelun tuntemattoman naisen kanssa noilla kommenteilla, melkoinen huru-ukko kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies aloittaa keskustelun tuntemattoman naisen kanssa noilla kommenteilla, melkoinen huru-ukko kyseessä.

        Voi olla, mutta sama kai se on naisten kanssa:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, mutta sama kai se on naisten kanssa:)

        AV

        Tässä nyt kuitenkin oli aloittajana nainen ja ilmaisesti heterosellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä nyt kuitenkin oli aloittajana nainen ja ilmaisesti heterosellainen.

        Aivan, tasa-arvohan ei kuulu tällaiselle palstalle.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, tasa-arvohan ei kuulu tällaiselle palstalle.

        AV

        Se, että yrittää käyttää toisten aloituksia olkiukkona itselleen, ei ole tasa-arvoa. Sen sijaan mikään ei tietenkään estä sinua tasa-arvoisesti tekemästä tuollaista aloitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että yrittää käyttää toisten aloituksia olkiukkona itselleen, ei ole tasa-arvoa. Sen sijaan mikään ei tietenkään estä sinua tasa-arvoisesti tekemästä tuollaista aloitusta.

        Ok, voitte siis haukkua miehiä ihan rauhassa, vaikka naiset voivat olla pahempia:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, voitte siis haukkua miehiä ihan rauhassa, vaikka naiset voivat olla pahempia:)

        AV

        Missä tässä nyt muka on miehiä kokonaisuutena haukuttu. Luulenpa, että miehet koko sukupuolena eivöt edes käytä mitäön deittipalveluita. Eli vaikka haukkuisi niitä käyttävät miehetkin (jota tässä tosin ei ole tehty), niin ei edelleenkään onnistuisi haukkumaan miehiä yleisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tässä nyt muka on miehiä kokonaisuutena haukuttu. Luulenpa, että miehet koko sukupuolena eivöt edes käytä mitäön deittipalveluita. Eli vaikka haukkuisi niitä käyttävät miehetkin (jota tässä tosin ei ole tehty), niin ei edelleenkään onnistuisi haukkumaan miehiä yleisesti.

        Jep, itse suosin arkielämää ja ihan normaalia kohtaamista.
        Siinä tilanteessa kun voi itse päättää mitä haluaa, ja seuraukset ovat aina omaa syytä.
        Ei valitusoikeutta.

        Helppoa, ja simppeliä.
        Naisille elämä ei näköjään sitä aina ole.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, itse suosin arkielämää ja ihan normaalia kohtaamista.
        Siinä tilanteessa kun voi itse päättää mitä haluaa, ja seuraukset ovat aina omaa syytä.
        Ei valitusoikeutta.

        Helppoa, ja simppeliä.
        Naisille elämä ei näköjään sitä aina ole.

        AV

        Yllättävän paljon silti harmistuit tästäkin aloituksesta. Miksi miehistä tulee kärttyisiä iän myötä?


    • Anonyymi

      Kumppani löytyy baarista viinaa juomalla. Deitti ilmoituksia ei kannata tehdä

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joille kelpais aasikin). Jos taas laitan kuvan naamasta ja/tai ruumiista, saan heti +500 vastausta ja kaikki on mielinkielin, noudan sulle kuun taivaalta.

      Onko vaan parempi hankkia arjesta seuransa? Tulee ne kemiat heti selväksi.

      Niin,itse käyn harvoin deitti ilmo.
      Kyllä minusta 40 nainen on kaunis mutta kun niitä en löydä niin.
      Ei tuo runkkari Pena:)) vaan yksi Pena on kyllä Pena, kaverini mutta ei runkkari:)
      Aasit kelpaa niille ja todistetusti missä olin töissä aikoinaan..lähi-itä:)
      Kun vain näkisi ilmoituksesi ja oletko eläin rakas ihminen,ei aaseille:)

    • Anonyymi

      Tuon viimeisen lauseen perusteella nainen tietää kysymättäkin, joten miksi esität naista, aloittaja? - cu-

      • Anonyymi

        Koska olen nainen


      • Anonyymi

        Tuon viimeisen lauseen perusteella nainen tietää kysymättäkin, joten miksi esität naista, aloittaja? - cu-

        Voi vittu vai nainen,olen mies ja eläinten ystävä !
        Minulla on kissoja ja koira?
        Niitä on ollut ..mahtavia kaikki,kun osaan kouluttaa.


    • Anonyymi

      Netissä nykydeitti aikana:
      Tekstiilmoitus = oot onneton nyhverö jolla ei oo ulkäköä eikä ketää kiinosta korvienvälisi ..
      Tekstiilmot oli sitä paitsi enenmän sitä ennen 2010 luvun aikakautta kun ei julkaistu kuvia läheskään niin paljon kun nykyään tehdään
      Kuvaimoitus =oot runkkumateriaali tai kivakuva mut sit kun koitan tutustua enenpi mitää ei ookkaan ...
      Koska valtaosa pitää sua huomionkerjääjänä eikä potentiaalisena seura ehdokkaana aikuisten oikeasti.

      Parasta on yrittää tutustua niihin joihin tormää sielä netin ulkopuolella jos törmää ja pyytää sielä ihmisiä kahville tai muille treffeille jos siihen saumaa on .
      Se on varmin tapa ja yleensä ihmiset kertovat selvemmin onko kiinnostusta vai ei..
      Tai osallistua sinkuille suunnattuihin tapahtumiin
      Tai mennä tapahtumiin missä on paljon ihmisiä liikeellä...
      Ja kun ihmisen tapaa todella nii että näkee hänen elämästään muutakin kun täydellisiä kuvia tai 10 sekunin parhaan hetken palasia...
      On heti paljon aidommin mukanakin...
      Ku netti on aina netti jossa pitää pitää pieni kyseenalaistus aina mukana .

      Toivon sinulle silti onnea seuranhakuun
      Sivusta

      • Anonyymi

        Taidan pysytellä poissa nettideittailusta. Olen tosi syvällinen ihminen ja kammoan kaikkea pinnallista mitä rakkaussuhteisiin tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan pysytellä poissa nettideittailusta. Olen tosi syvällinen ihminen ja kammoan kaikkea pinnallista mitä rakkaussuhteisiin tulee.

        Onhan se toki pinnallisempaa ja typerällä tavalla vielä kaiken lisäksi, tuntuu että suurimmalla osalla ei ole kykyä nähdä nenäänsä pidemmällä ollenkaan.
        Tunteista toitotetaan ja suurista henkisistä arvoista, mutta oikeasti näitä ei edes pyritä toteuttamaan käytännössä, ihailun kohteeksi pääseminen riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se toki pinnallisempaa ja typerällä tavalla vielä kaiken lisäksi, tuntuu että suurimmalla osalla ei ole kykyä nähdä nenäänsä pidemmällä ollenkaan.
        Tunteista toitotetaan ja suurista henkisistä arvoista, mutta oikeasti näitä ei edes pyritä toteuttamaan käytännössä, ihailun kohteeksi pääseminen riittää.

        Ei tunteita voi 'toteuttaa', joko niitä on tai ei ole. Siksi tämä naisten höpinä 'kaipaan läheisyyttä' kuulostaa kornilta; siis ihan sama kuka puolituttu mieskö siinä on, kunhan saat läheisyyttä? Kuka hakeutuu toisen fyysiseen läheisyyteen ilman, että nimenomaan on sitä tunnetta jo olemassa? Vai pyritäänkö läheisyyteen siksi, että kädet ristissä toivotaan, että kohtahan sitä tunnetakin tässä päästään varmaan 'toteuttamaan'?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunteita voi 'toteuttaa', joko niitä on tai ei ole. Siksi tämä naisten höpinä 'kaipaan läheisyyttä' kuulostaa kornilta; siis ihan sama kuka puolituttu mieskö siinä on, kunhan saat läheisyyttä? Kuka hakeutuu toisen fyysiseen läheisyyteen ilman, että nimenomaan on sitä tunnetta jo olemassa? Vai pyritäänkö läheisyyteen siksi, että kädet ristissä toivotaan, että kohtahan sitä tunnetakin tässä päästään varmaan 'toteuttamaan'?

        "Tunteista toitotetaan ja suurista henkisistä arvoista" , jos "toteutetaan" sana ei mielestäsi tuohon sovi niin anna vinkki yhdestä sanasta joka koskee kumpaistakin mainittua asiaa siten kuin alkuperäinen tarkoitus on ollut ja korvaa "toteutetaan "-sana sillä, kiitos etukäteen :)


    • Anonyymi

      Mitä luultavammin on enstee kannattaa vai selvittää kaipaatko edes lopulta seuraa vai onko oikeasti parempi olla yksin kun ihmisen kanssa jonka kanssa on pinna kokoajan kireällä

    • Anonyymi

      Mene suoraan amsterdamin ikkunoihin näytille niin saat huomiotaa. Miksi istä pitää jaella itseään.

    • Anonyymi

      Jos työnnät ne tinderit ja muut älykännykät hanuriin ja menet kuntosalille jututtamaan miehiä ja sopimaan treffit.

    • Anonyymi

      Että voivoi
      Nelikymppisestä naisesta voi olla kiinnostunut vähän yli kolmekymppinen.
      Ei siinä mitään naamarasvoja tarvita.
      Kohtaanto-ongelma voi olla siinäkin, että on virheellinen omakuva. Ihmiset yrittävät olla kovasti muuta, mitä ovat. Ihmiset esittävät.
      Otapa itsestäsi kuva. Mene peilin eteen. Onko kuva sellainen millaisena 'näet' itsesi joka päivä. Hah ja hah.
      Nm. Näppylä

    • Anonyymi

      Sun pitäisi 40 vuotiaana tietää että kaikki miehet on runkkaripenoja joiden tavoite on saada sinut sänkyyn jos näytät kiinnostavalta. Kaikki jopa ne kiltimmät kuuntelevat ja myötäilevät elättävät takaraivossaan ajatusta että kohta sukelletaan jalkojen väliin.

      Tämän tekstisi tarkoitus oli se että kaikki taputtaisivat käsiään kuinka suosittu olet 40 vuotiaana.

      • Anonyymi

        "Tämän tekstisi tarkoitus oli se että kaikki taputtaisivat käsiään kuinka suosittu olet 40 vuotiaana."

        Miksi kukaan taputtaisi tai pitäisi tuota edes erikoisena. Eiköhän jokainen nelikymppinen bainen, joka on koskaan noita palveluita kokeillut, ole todennut ihan saman asian. Vastauksia tulee ovista ja ikkunoista, vaikka et edes olisi mitenkään erityisen hemaiseva. Vataosa niistä vastauksista ei ole millään tavalla aitoja ja sieltä on hyvin työlästä yrittää seuloa esille yhtään helmeä.


    • Anonyymi

      Kun luen näitä kirjoituksia ja vastauksia, niin kehoitan "pysymään rannalla, eikä lähteä merta edemmäksi".
      Taso sen mukaista ... sorry.

    • Anonyymi

      Kyllä kiinnostaa !! mutta totuus lienee, varsin yksinkertainen ja SE ON ! Nykyajan naisilla juuri ikään katsomatta ensimmäisenä ja pääasiassa on löytää MAHDOLLISIMMAN RIKAS tai vähintään vakaa varainen mies. Että ns. loppu elämä olisi turvattu ja mahdollisimman vakaa.

      Itse nainen voi ja SAA OLLA KÖYHÄ KUIN KIRKON ROTTA ! . . . . omasta mielestään. Itse en ikinä enkä koskaan ole edes ajatellut edellä mainitsemaani elämän filosofiaa . . . niin jos moista sellaiseksi edes voi kutsua. Eli naisen ei tarvitse olla kävelevä säästöpankki tai muukaan sellainen.

      Minulle riittää normaali elämä normaalein vastoin käymisineen. Isoineen ja pienineen . . . ja yhdessä aina vahvempi. Olen avioeron läpi käynyt aikuinen mies realistisin elämän arvoin. On hyvä osata kuunnella toista osapuolta eli tässä tapauksessa . . . naista.

      Vaan se lienee tänä materialistisena nykyaikana varsin haasteellistsa . . . käytännössä lähes mahdotonta ? Toki uskon jossakin on nainen, joka on vapaa näistä nykyajan ikeistä. On lempeä inhimillinen ilman satulinna asetelmia. Näkee kaksi ihmistä joilla olisi / on mahdollisuus ihan hyvään elämän. Arjen päiviin toisiaan tukien ja ymmärtäen.

      Ei se kovin paljoa vaadi, vain joutavuukset ja ympäriltään plagioitujen joutavuuksien romukoppaan heittämistä . . . . Elämä on nyt ja tässä eikä vasta joskus ensi vuoden VIIDESTOISTA PÄIVÄ ! samaa kuukautta.

      Sanoo ja ajattelee muuan Timppa itäsuomesta . . . . . . .

      • Anonyymi

        "Nykyajan naisilla juuri ikään katsomatta ensimmäisenä ja pääasiassa on löytää MAHDOLLISIMMAN RIKAS tai vähintään vakaa varainen mies."

        Tuo oletus on monille miehille melkeinpä.kaikkein suurin parisuhteen löytämisen este. Se on itseään toteuttava ennustus, joka estää miestä löytämästä naista, joka ei etsi rahaa ja mammonaa. Tuo ajatusmaailma, jota kukaan ei oikeasti pysty estämään valumasta läpi myös omiin puheisiinsa ja käytökseensä, karkottaa pois kaikki taloudellisesti itsenäiset naiset, jotka eivät etsi miehestä elättäjää. Tarjolle tulevat ja jäävät vain sellaiset, jotka oikeasti etsivät juuri sitä rikasta elättäjää.


      • Anonyymi

        Timpat ovat vallanneet koko Suomen. Itse olen länsirannikolla.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nykyajan naisilla juuri ikään katsomatta ensimmäisenä ja pääasiassa on löytää MAHDOLLISIMMAN RIKAS tai vähintään vakaa varainen mies."

        Tuo oletus on monille miehille melkeinpä.kaikkein suurin parisuhteen löytämisen este. Se on itseään toteuttava ennustus, joka estää miestä löytämästä naista, joka ei etsi rahaa ja mammonaa. Tuo ajatusmaailma, jota kukaan ei oikeasti pysty estämään valumasta läpi myös omiin puheisiinsa ja käytökseensä, karkottaa pois kaikki taloudellisesti itsenäiset naiset, jotka eivät etsi miehestä elättäjää. Tarjolle tulevat ja jäävät vain sellaiset, jotka oikeasti etsivät juuri sitä rikasta elättäjää.

        Jos itse on työssäkäyvä uranainen, niin hankala ajatella pariutuvansa pitkäaikaistyöttömän kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos itse on työssäkäyvä uranainen, niin hankala ajatella pariutuvansa pitkäaikaistyöttömän kanssa.

        Voi se olla sinulle vaikeaa, mutta ei läheskään kaikille. Sen työttömyyden syy on pääosin paljon oleellisemoi juttu kuin itse työttömyys. Mä tunnen lähinnä vain sellaisia naisia, jolle tuo työttömyys itsessään ei mikään ongelma. Helpompaahan se jopa on tehdä itse uraa ja töitä, jos kotona on toinen, joka hoitaa kaikki kotiin ja sen hoitoon liittyvät asiat. Sen sijaan jos tuo työttömyys tarkoittaa vaikka sitä, että istuu perseellään sohvalla ja pelaa päivät pääskytysten, eikä laita rikkaa ristiin minkään eteen, niin tottakai se on silloin este.


      • Anonyymi

        Itse olen ollut aina varakkaampi kuin kulloinenkin miesystäväni kiitos kasvatukseni. Nykyinen miesystäväni on 36 (enkä rodellakaan elätä häntä).
        N45 timmi, luomu ja vela. Thanks geenit ja elämäntavat.


    • Anonyymi

      Itse olen nainen 50 v ja ihan helposti löydän itsestään huoltapitävien ikäisteni ja vanhempien miesten seuraa nettisivustolta. Olen myös aloittajan kanssa samalla sivulla, varsinaista parisuhdetta en hae mutta fiksua ja tasokasta seuraa hyvän seksin merkeissä. Ilmoituksessani ei mainita sanallakaan tuosta, koska luotan siihen, että itse tunnistan tapaamieni miesten seasta ne, jotka hakevat jotain samanlaista. Paljon nuorempiakin miehiä olisi tarjolla mutta ikäeron vuoksi meillä ei juurikaan olisi mitääna samaa, joten ikäseni miehet ja hiukan vanhemmat sopivat paremmin minulle. Olen itsestäni huoltapitävä, hyvinkoulutettu, itsenäinen ja useaa kieltä puhuva nainen.

      • Anonyymi

        Etsit seksiseuraa. Silloin viisikymppinen saakin vaikka komean parikymppisen. Veikkaan ap:n etsivän parisuhdetta. Tuo on täysin eri asia. Miehesi ovat luultavasti varattuja.


    • Anonyymi

      Näen sieluni silmin profiilin tyhjällä harmaalla kuvalla.

      Irmeli 41v.
      Lapseni ovat elämäni valo, niitä on edellisestä avioliitosta 3 nurkissa pyörimässä.
      Miehet laitelkaa viestiä, pituus vähintään 185cm, olethan lihaksikas ja muutenkin hyvässä kunnossa.

      Miksi ei tule vastauksia!???

      • Anonyymi

        Tai toisinpäin.

        Elmeri41v
        Olen eronnut ja 3 lapsen yksihuoltaja. Harrastan kalastusta. Kauniit, suuririntaiset, mukavat lapsettomat naiset laittakaa viestiä.

        Miksei tule vastauksia?


      • Anonyymi

        Hahaha...mulla ei oo lapsia eikä tule. Pelkkä tasokas elämä.


    • Anonyymi

      Aloittaja haluaa siis munaa, mutta ei halua jalkoväliinsä miestä, joka homman hoitaisi.
      Yllättävän paljon ruumiiden nussimisesta kiinnostuneita tuntuu olevan, jos ruumiinkuvilla saa +500 vastausta asiasta kiinnostuneilta.

      • Anonyymi

        Niin voi olla etten halua ketään. Rks kerta elämässä "yksin".


      • Anonyymi

        Virhe. .eka kerta


    • Anonyymi

      Kiltti ja hyvä mies ei tietenkään kelpaa..

      • Anonyymi

        Kelpaa toki jos on yli 15cm jalkovälissä ja tyyppi tuoksuu hyvältä


    • Anonyymi

      Mistä Ruumiista ? Tarkoittanet Kehoasi ?

    • Anonyymi

      1. Kerro itsestäsi ja toiveistasi profiilissa paljon enemmän. Jos osaat/jaksat kirjoittaa vain yhden lauseen, en minä ainakaan jaksa tai edes halua alkaa kysellä yhtään mitään vaan skippaan profiilin, koska sellainen henkilö on oletettavasti tyhmä tai laiska tai niin kilpailtu että saa yhteydenottoja surkeallakin profiililla.

      2. "etsii seuraa" kuulostaa siltä, että sitä seuraa haetaan seksiin tai satunnaiseen hauskanpitoon. Ne, jotka etsivät parisuhdetta, skippaavat koska vaikuttaa siis vääränlaiselta henkilöltä, ja ne jotka etsivät seksiseuraa tmv. skippaavat koska siihen hommaan kuva on parempi valintakriteeri kuin tuo lause. "etsii seuraa" ei siis osu mihinkään kohdeyleisöön.

      3. Jos etsit seksiseuraa, nauti lukuisista viesteistäsi, valitse kumppanisi ja lopeta valitus. Jos etsit parisuhdetta ja olet hyvän näköinen, jätä kuva pois profiilista, jotta karsit pois pelkän ulkonäön perässä olevat vonkaajat, ja keskity tekstiin jolla tavoitat fiksut tyypit.

      4. Varsinkin jos saat paljon viestejä, kerro jo profiilissasi millaista seuraa etsit. Miesten on pakko spämmätä monille naisille, koska naiset eivät vaivaudu kertomaan kriteerejään kunnolla eivätkä miehet siksi voi valita kohteitaan järkevästi.

      5. 40 on ikä, jossa naisen kiinnostavuus romahtaa lapsia haluavien miesten silmissä. Jäljelle jäävät seksin etsijät ja miehet, jotka eivät halua lapsia. Eli kiinnostuneista katoavat ne, joille ulkonäöllä ei ollut niin väliä, ja jäljelle jäävät ulkonäkökeskeisemmät.

      • Anonyymi

        Ainakin ulkomailla 40 v raskaana oleva nainen on lääketieteessä ’geriatric gravida’, riskiraskaus.


      • Anonyymi

        Tuo kohta 5.
        Paljon on kiinni siitä, onko ap:llä lapsia. Jos on, niin lapsettomia ei kiinnosta. Silloin on valittava mies, jolla niitä myös on.

        Ei nelikymppisenä nyt enää mitään äitiä lapselle valita, se juna meni jo.

        Kuva on oltava.

        Muuten tässä on paljon hyviä mielipiteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kohta 5.
        Paljon on kiinni siitä, onko ap:llä lapsia. Jos on, niin lapsettomia ei kiinnosta. Silloin on valittava mies, jolla niitä myös on.

        Ei nelikymppisenä nyt enää mitään äitiä lapselle valita, se juna meni jo.

        Kuva on oltava.

        Muuten tässä on paljon hyviä mielipiteitä.

        Ei ole lapsia enkä katsoisi hetkeäkään muiden mukuloita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kohta 5.
        Paljon on kiinni siitä, onko ap:llä lapsia. Jos on, niin lapsettomia ei kiinnosta. Silloin on valittava mies, jolla niitä myös on.

        Ei nelikymppisenä nyt enää mitään äitiä lapselle valita, se juna meni jo.

        Kuva on oltava.

        Muuten tässä on paljon hyviä mielipiteitä.

        "Ei nelikymppisenä nyt enää mitään äitiä lapselle valita, se juna meni jo." Sitähän tuossa juuri sanottiin, että nelikymppisenä naisen kiinnostavuus romahtaa, juuri siksi kun ikä lasten saantiin meni ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole lapsia enkä katsoisi hetkeäkään muiden mukuloita

        Sä esität täydellistä naista, mutta miehillä on luultavasti eri mielipide, ainakin tän lauseen perusteella. Sanot ettiväsi jotain syvällisempää, mutta ainoo mielikuva minkä susta saa niin on sellanen, mikä kiinnostaa 20v miehiä ja niitä ei taas kiinnosta mikään ilman kuvaa. Lisäksi vaikuttaa siltä, että haet vain huomiot/hyväksyntää täältä. T 40v mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin ulkomailla 40 v raskaana oleva nainen on lääketieteessä ’geriatric gravida’, riskiraskaus.

        Siis jo 35-vuotias on. 🙂


    • Anonyymi

      Neitsyt koopiikitön 4-kymppinen suomeapuhuva tatuton savuton alkoton ja sheivaamaton suominainen ois kyllä kova juttu, t neitsytpoika 41

    • Anonyymi

      Täytyy sanoa että itse en näe kovasti arvoa seurustelusuhteella. Jos katsoo naisia niin suurin osa on pyrkyreitä ne joilla on vähänkin ulkonäöllisesti varaa. Kaikki muu merkitsee paitsi se oikea rakkaus joka on sokea varallisuudelle tms pinnallisille asioille. Naiset haluaa miehen joka on komea rikas mieluiten jossain vaikutusvaltaisessa hommassa. Jos katsotte myynti ja ostopalstoja esim netissä naiset on kuin materialistisia harakoita ja ovat jatkuvasti ostamassa jotain aina on jonkun tavaran tarve. Aluksi menee hyvin mutta myöhemmin nainen määräilee sinua päivät pitkät ja tuhlaa kaikki rahat johonkin krääsään. Pahin on vielä jos nainen kannattaa feministisiä arvoja ja vaahtoaa niistä. Ainoa millä nainen hallitsee koko rahaliikennettä ja muita kodin asioita on hänen jalkojen välissään oleva juttu. Voinkin miehet sanoa että sitä saa ja ilmaiseksi ei tarvitse asua tällaisen epäloogisen naputtajan kanssa. Sinkkuna on huomattavasti kivempaa. Saa tehdä mitä haluaa ja aika ajoin harrastaa seksiä. Jää kaikki naisen oikuttelut kokematta. Sääliksi käy kavereita jotka ovat naimisissa ja alkukiva on ohi nyt he ovat alaisia ja loukussa.

      • Anonyymi

        Naisen on kuin pikkulapsia jotka aina vaan haluavat kaikkea mullittelevat ja sitten odottavat että heitä pitäisi kohdella kuin prinsessoja.


      • Anonyymi

        Ja Suomi24 treffit-palsta on piukassa näitä mainitsemiasi loukussa olevia 40-60 vuotiaita miehiä, kuvattomina luonnollisesti.


    • Anonyymi

      Oho tää ketingis oli pitkästäaikaa paljon asiaa

    • Anonyymi

      Turhaa mökötät elä, pelaa ja nauti naiseudestasi sillä kaikki aika on rajallista.

    • Anonyymi

      Suosittelen kirjoittamaan ihan kunnon ilmoituksen eikä lyhyttä oksennusta joka ei kerro sinusta muuta kuin iän, sukupuolen ja olemattomat kirjallisen tekstin tuottamistaidot.

      • Anonyymi

        En oikeasti jaksa koska materiaali mikä vastaa on suurimmaksi osaksi tasotonta. Minulla ei ole ilmoitusta yhtään missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikeasti jaksa koska materiaali mikä vastaa on suurimmaksi osaksi tasotonta. Minulla ei ole ilmoitusta yhtään missään.

        Tietenkin vastaajien joukko on tasoton, jos ilmoitus on se yhden lauseen oksennus. Tasokkaat ei kiinnostu sellaisesta. Huono kehäpäätelmä ajatella, että siksi ei kannattaisi kirjoittaa paremmin. Tietty se tasoton materiaali vastaa myös parempiin ilmoituksiin, mutta ero on että niihin parempiin vastaa _myös_ tasokkaampi materiaali.

        Niin ja sitten se iänikuinen pointti, että naisilla on kyllä oikeus olla itse aktiivisia ja laittaa viestiä mielestään tasokkaille miehille, eikä vain istua laiskana vinkumassa että vain tasoton materiaali on aktiivista.


    • Anonyymi

      Itse menin aikoinaan naimisiin ex-mieheni kanssa, koska hän tosiaan oli komea ja on edelleenkin, vaikutusvaltainen ja karismaattinenkin. Hyvin meillä meni pari vuosikymmentä ja lapset tästä liitosta syntyivät. Sitten keski-iässä olimme molemmat tosiaan muuttuneet persoonoina, häntä ehkä harmitti oma akateeminen menestyminen ja tätä kautta uran nousukiito, ja olisi halunnut, että olen enemmän edustusvaimo. No, nyt hänellä on sellainen, asianajaja, joka on jättäytynyt kotirouvaksi, ja heillä menee hyvin. Näin se elämä aina löytää oikeat raiteet.

    • Anonyymi

      Netistä ei voi olla kukaan varma.Katselepa ympärille muualla ja tee eleet heidän luokse ilmeillä kenestä kiinnostut.Kyllä seuraa saa kun itse puhuu muille.Ei tarvitse olla kun kaupassa.Se onkin sitten eri asia, löytääkö sopivaa aina.

    • Anonyymi

      Näin monen lapsen isänä voi vain todeta sen että kyllä sitä voi kasvattaa muidenkin lapsia samalla jos he olisivat samassa iässä omien kanssa.
      Tämän huomaa oman lapsen kavereiden suhteen, kun he tulevat kylään, he tuntuvat jo omilta lapsilta ja oma käyttäytyminen on sen mukaista.

      AV

    • Anonyymi

      "Jos taas laitan kuvan naamasta ja/tai ruumiista, saan heti +500 vastausta ja kaikki on mielinkielin, noudan sulle kuun taivaalta."

      - Jos olet vielä 4-kymppisenä sinkku, niin ehkä ei kannata olla ihan noin suuri oman arvon tunne... Jos olisit oikeasti sellainen, jolle noudetaan kuu taivaalta, niin olisit löytänyt kumppanin 24-v mennessä... Toki asiat voi olla aika moniselitteisiä.

      • Anonyymi

        "Jos olisit oikeasti sellainen, jolle noudetaan kuu taivaalta, niin olisit löytänyt kumppanin 24-v mennessä"

        Silloinhan olisi pitänyt huolia joku sellainen kuun taivaalta noutaja, jotka ainakin mun mielestäni ovat varsin vastenmielinen miesjoukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos olisit oikeasti sellainen, jolle noudetaan kuu taivaalta, niin olisit löytänyt kumppanin 24-v mennessä"

        Silloinhan olisi pitänyt huolia joku sellainen kuun taivaalta noutaja, jotka ainakin mun mielestäni ovat varsin vastenmielinen miesjoukko.

        No jos on kerran jonoksi asti ottajia... ja varaa valita... niin valitse sitten se "paras ja ihanin", joka on yhtä hyvä kuin oman-arvon tunteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos on kerran jonoksi asti ottajia... ja varaa valita... niin valitse sitten se "paras ja ihanin", joka on yhtä hyvä kuin oman-arvon tunteesi.

        Itselläni on aina ollut se ongelma, että ne jonottajat eivät ole lainkaan oikeanlaisia. Mä en tosin ole harrastanut nettideittalua, kuin yhden parinnviikon kokeilun, jossa totesin, että liian sitovaa ja aikaavievää puuhaan. Sen sijaan irl ne jonottajat on aivan väärää sakkia, pukumiehiä, sijottajia, yrittävät viedä mua viininmaustajaisiin, teatteriin, ravintolaan, kulttuurilomalle, jne. Jostain syystä olen ollut erityisesti lakimiesten kohteena. En näe mitään järkeä ottaa parasta, jota en kuitenkaan halua.

        Mun kohdallani onni on kuitenkin se, että itse lähestymällä olen löytänyt itseäni kiinnostavaa seuraa. 🙂


    • Anonyymi

      "Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joille kelpais aasikin)"

      @@@@@@@@@@

      Luuletko, että ne parhaat tyypit on vielä 40 vuotiaina sinkkumarkkinoilla, sinua varten? Jos vielä 4-kymppisenä joudut miettimään deitti-ilmon tekoa, olet periaatteessa ihan samalla tasolla näiden runkkaripenojen kanssa. Karkeasti sanottuna.

      Sori... Kehittyneet 4-kymppiset valmistautuu viemään omaa lastaan ripille, ja ensimmäiset lapsenlapset näköpiirissä lähivuosina.

      Olen itse 40-v sinkku... Ja alkaa pikkuhiljaa nämä radolliset tosiasiat hahmottumaan myös itselleni..

      • Anonyymi

        wöövöövöööw Et sä voi sanoo noin! Naisvihaa, miso gini!!!!


    • Anonyymi

      Ne runkkari Penat sopii hyvin tollaselle vanhalle tädille. Et ole enää nuori ja kaunis.

    • Anonyymi

      Parasta kun et tee mitään.

      • Anonyymi

        runkkaripena HILJAA avauksessani

        älä puhu. runkkaripenaa


    • Anonyymi

      "Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joille kelpais aasikin).."

      Ja kuvan kanssa, niin kiinnostaa 500 r*nkkaripenaa joille kelpaa aasikin.

      xLiner

    • Anonyymi

      Päivän parhaat naurut! Kylläpä on tädillä korkeat luulot itsestään. Toisen ketjun lavuaariinkusija on sulle juurikin sopiva mies.

    • Anonyymi

      Pelimiehenä kyllä kiinnostaa. Saan saldoani siten suuremmaksi.

    • Anonyymi

      Pelimiehet keskittyvät rumiin ja iäkkäämpiin joilta saa helposti.

    • Anonyymi

      Meinaatko kuolla, kun ruumiista laitat kuvan ?

    • Anonyymi

      Mitä vikaa on nelikymppisissä naisissa? Mitäs vikaa löytyy samanikäisissä miehissä?
      Nelikymppisellä miehellä saattaa olla pari-kolme alaikäistä lasta, joille mies maksaa elätystä, jos miehellä sattuu olemaan tuloja. Siis se mies on lähes PA vielä kauan. Tietysti jos on oikein hyväpalkkainen, ei niin ole. Mutta miksi nelikymppinen mies luulee olevansa nuorempi ja komeampi kuin samanikäinen nainen. Totuus on kuitenkin, että kummatkin ovat jo jonkin verran kulahtaneita ja kankeita liikkeissään. Kuitenkin Luomakunnan Kruunu on se, joka valitsee ja ruotii ja ottaa, jos saa mieluiten sen parikymppisen. Miksi?
      Jos naisella on parikymppinen mies, se on jo melkein pornoa. Mitä eroa tässä on? En tiedä.
      Ei nelikymppinen nainen ole sen rumempi, kiimaisempi tai mitään muutakaan kuin samanikäinen mies.

    • Anonyymi

      Mies vanhenee kuin viini ja nainen vanhenee kuin maito.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1678
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1285
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1202
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      87
      1110
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      912
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      855
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      90
      813
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      758
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      692
    Aihe