Naisilla kova kipailutilanne Mäntyharjulla

Anonyymi

Kaikki himoitsevat vain yhtä, mutta vain paras voi hänet saada.

33

2731

Äänestä

Vastaukset

• Anonyymi

Niin on mutta tonttutyttö jaksaa odottaa tiettyä miestä🤫

• Anonyymi

Onkohan se vapaa?

• Anonyymi

Onhan siellä Mäntyharjulla varmaan myös kauniita naisia 🤔
      tullaan mökille viikonloppuna ja selänpesijää kaivattais 😉

• Anonyymi

Mä oon niin myyty.. ihania katseita.. 😘

• Anonyymi

On se vaan tosi komea ilmestys, bongasin. Tasapainoinen, jäntevä ja liikkuu sulavasti, kyllä silmä lepää.

• Anonyymi

Ei jestas et se yks on komee.. 🤭

• Anonyymi

Älä muuta sano 😌

• Anonyymi

Täällä ollaan kovan kateuden ytimessä.

• Anonyymi

Komea on mahdollista saada. Komea ja empaattinen onkin sitten jo vaikeampi. Komeat, empaattiset sekä muutoinkin tasapainoiset ja hyvin toimeentulevat ovat sitten harvinaisuuksia.

• Anonyymi

Onko sellainen henkilö empaattinen joka käyttää naisia hyväkseen että menestyisi 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sellainen henkilö empaattinen joka käyttää naisia hyväkseen että menestyisi 🤔

En tiedä, kysymys on kai teoreettinen. Tässähän lähinnä naiset peilailee unelmien miesten perään ja ominaisuuksia.

• Anonyymi

On se komee...oli pakko katsoo perään🙈

• Anonyymi

Parhaat ovat Chippendales tasoisia silmää miellyttäviä namikarkkeja

• Anonyymi

Mä kyllä tykkään enempi tavallisista rehdeistä miehistä. Komea ulkonäkö on plussaa jos sitä on mut ei liian sliipattu.

• Anonyymi

Onko se "paras" siis luonteeltaan uskollinen koira? Ja se, joka sen voi saada, voi olla parhaimmillaan vain jänis, eli kissa.
      Vai onko kyseessä luolamies, joka katsoo ulkonäköön, että on sitten mahdollisimman ehostettu nainen vierellä, josta muiden pitäisi olla kateellisia...? Niin pitkään kunnes seisovat alttarilla, saavat lapsen, tajuavat, etteivät lopulta sovi toisilleen, koska toinen haluaa mennä ja kokea, ja toinen olla kotona "takkatulen ääressä viinilasillisen kanssa"?
      Lapsi ihmettelee mistä on kyse, kumpikin haukkuu toisiaan. Lapset on ne, jotka kärsii "mahdollisimman kaunis" -vaatimuksesta.

Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      88
      3184
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      320
      2789
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1546
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1232
    5. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1232
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1031
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      990
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      987
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      960
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      924
    Aihe