Rapsaketjut keksittyjä ja tekaistuja. Ei luottamista.
Seksisaitti.net rapsaketjut
8
2017
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko sinä se joka kiukutteli seksisaitilla? Miksi olet niin lapsellinen ja spämmäät tämän alueen täyteen?
- Anonyymi
Sehän se.
- Anonyymi
Sieltähän on häipyneet kaikki jotka niitä rapsoja kirjoitti ja jäljelle jääneet vain pelaa ja jauhaa saissea.
- Anonyymi
Seksisaitti vaikuttaa h*oramafialaisten ylläpitämältä. He käyttävät valtaa siellä omiin tarkoituksiinsa. Kaikki siellä perustuu siihen, että he saisivat vielä asiakkaita. Taktikoivat siellä koko ajan tämän vuoksi. Heillä paljon siellä tekaistuja "turska nikkejä", joilla kirjoittelevat "rapsoja" itselleen kalastellakseen asiakkaita.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Olen ollut aistivinani, että h*oramafialaiset ovat kiusakseen tehnyt "turska nikkejä" seksisaitille entisen sihteeriopiston mukaan, eli siellä kirjoitelleet h*oramafiaa vastustaneet mies nikit nyt niin, että h*oramafialaiset ovat rekisteröineet sinne niitä ja kirjoittelevat itse niillä ja esiintyy siellä näinä miehinä kiltteinä ja h*oramafiaa puolustavina, vaikka sihteeriopistolla he oikeasti vastustivat h*oramafiaa ja suorastaan halveksivat, koska ei moni h*oramafialainen ole kunnollinen, heissä on psyykensairaita ja päihdeongelmaisia.
- Anonyymi
Ne on kaikki ihan sekaisin siellä. Varokaa!
- Anonyymi
Saila vauhdissa
Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?984412- 272355
- 2002169
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082144PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3971848- 1691473
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321065Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72966Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79840