Rapsaketjut keksittyjä ja tekaistuja. Ei luottamista.
Seksisaitti.net rapsaketjut
8
2348
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko sinä se joka kiukutteli seksisaitilla? Miksi olet niin lapsellinen ja spämmäät tämän alueen täyteen?
- Anonyymi
Sehän se.
- Anonyymi
Sieltähän on häipyneet kaikki jotka niitä rapsoja kirjoitti ja jäljelle jääneet vain pelaa ja jauhaa saissea.
- Anonyymi
Seksisaitti vaikuttaa h*oramafialaisten ylläpitämältä. He käyttävät valtaa siellä omiin tarkoituksiinsa. Kaikki siellä perustuu siihen, että he saisivat vielä asiakkaita. Taktikoivat siellä koko ajan tämän vuoksi. Heillä paljon siellä tekaistuja "turska nikkejä", joilla kirjoittelevat "rapsoja" itselleen kalastellakseen asiakkaita.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Olen ollut aistivinani, että h*oramafialaiset ovat kiusakseen tehnyt "turska nikkejä" seksisaitille entisen sihteeriopiston mukaan, eli siellä kirjoitelleet h*oramafiaa vastustaneet mies nikit nyt niin, että h*oramafialaiset ovat rekisteröineet sinne niitä ja kirjoittelevat itse niillä ja esiintyy siellä näinä miehinä kiltteinä ja h*oramafiaa puolustavina, vaikka sihteeriopistolla he oikeasti vastustivat h*oramafiaa ja suorastaan halveksivat, koska ei moni h*oramafialainen ole kunnollinen, heissä on psyykensairaita ja päihdeongelmaisia.
- Anonyymi
Ne on kaikki ihan sekaisin siellä. Varokaa!
- Anonyymi
Saila vauhdissa
Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705