Natsi-Göbbels, rokotevastaisten oppi-isä

Anonyymi

"Jos kertot valheen, kerro iso."

Näin sanoi Göbbels. Ja rokotevastaiset sanovat, että miljardit ihmiset tapetaan myrkkypiikillä.

Aina joku uskoo, foliohattu toimii siinä magneetin tavoin.

20

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päinvastoin, Göbbelshän on rokotetutkimuksen ja muunkin lääketieteen edelläkävijä. Hänellä oli käytössään suuri määrä ihmisen kanssa yhteensopivia koe-eläimiä. Sellaista mahdollisuutta ei nykyisillä lääketieteen tutkijoilla ole.

      • Anonyymi

        Niin, Natsi-Saksa oli myös eläinten- ja luonnonsuojelun edelläkävijä, väittävät. Aatu ja Göbi huomasivat, että ihmisiä on liikaa ja elikot kärsivät? Tekivät vain egosentrisen oletuksen, että juuri heidän porukkansa on niitä elinoikeuden ansainneita myös jatkossa...


      • Anonyymi

        Se on juuri näin, rokotefanaatikot käyttävät nimenomaan Göbbelsin oppeja. Lisämaustettuna trotskilaisilla metodologialla, että syytä muita siitä mitä itse teet.


    • Anonyymi

      Reubenstitler ei puhu juurikaan käsillään jostain.

    • Anonyymi

      Nimi on siis Goebbels. Hän sanoi: "Valheen on oltava riittävän suuri, jotta siihen uskottaisiin".

    • Anonyymi

      Tai kerro että geenipiikki antaa 95% suojan ja kerro sama valhe uudestaan ja uudestaan......

      :D

      • Anonyymi

        Aloittaja todellisuudessa tunnisti Göbbelsin opit itsessään, mutta kuten koko plandemia ja rokotteet ovat valhetta, niin hän syöksyi sen enempää ajattelematta valehtelemaan ja syyttämään muita siitä mitä itse tekee.


    • Anonyymi

      Asia on juur päin vastoin pösilö, Goebbels edusti valtiota, jossa juuri valtio muuttui pahaksi, vai meinaatko että juutalaiset oli "salaaliittohörhöjä" kun epäilivät natsien aikeita getossaan?

      • Anonyymi

        Göbbels oli suuri valehtelija, ja niin ovat rokotevastaisetkin.

        Jos olet muuta mieltä, niin paljasta nyt rokotteina annettavan myrkyn nimi ja kemiallinen kaava. Koska ilman sellaista myrkkyä ei rokotevastaisilla ole oikein mitään. Paitsi suuria valheita.

        Et voi, vai? Niinpä, olematonta on vaikea osoittaa oikeaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Göbbels oli suuri valehtelija, ja niin ovat rokotevastaisetkin.

        Jos olet muuta mieltä, niin paljasta nyt rokotteina annettavan myrkyn nimi ja kemiallinen kaava. Koska ilman sellaista myrkkyä ei rokotevastaisilla ole oikein mitään. Paitsi suuria valheita.

        Et voi, vai? Niinpä, olematonta on vaikea osoittaa oikeaksi.

        Eipä noita salalittovöyhöjen valheita usko muut kuin vähä-älyiset jälkeenjääneet ja mt-ongelmaiset huuhaahörhöt. Kuten palstalta voi joka päivä nähdä. Pelkkää järjetöntä mölinää eikä vahingossakaan järjen hiventäkään niissä säälittävän typerissä valheissa mitä aina kierrättävät.

        Kaikkien rokotettujen piti kuolla viimeistään syksyllä. Jepjep.


    • Henkisesti heidät ainakin alistetaan orjuuteen 😇
      Jos et käy piikillä 20-25 viikon välein niin rokotteen teho katoaa kuten oikeutesi käydä paikoissa missä passi vaaditaan 😊
      Miellytä siinä sitten ylimistöä juosten piikillä ja nappaillen koronanappeja 😉

      Eiklo tuo tavallaan kuolema ole ? Elää toisten orjana ja jättäen vanha elämä taakseen ?
      😇

      • Anonyymi

        Orjiahan tässä kaikki ollaan muutenkin. Oravanpyörässä juostaan 24/7


      • Anonyymi kirjoitti:

        Orjiahan tässä kaikki ollaan muutenkin. Oravanpyörässä juostaan 24/7

        No jos kauheasti haluaa maailmalta "herkkuja" niin pitää juosta että ne saa ansaittua 😉
        Sekin yksi orjuuden muoto mutta tosin olet vain orja omille himoillesi tuolloin 😇
        Kun elää kohtuullisesti niin eipä tarvitse oravanpyörässä juosta.
        Käy vaan kattelemassa silloin kun huvittaa ja osallistuu kun siltä tuntuu 😊


      • Anonyymi

        Miljoonittain? Mutta yhtään et saa tuotua esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miljoonittain? Mutta yhtään et saa tuotua esille.

        Rokotevastaiset salaliittotollot eivät oikein ymmärrä numeroita, hänen piti sanoa miljardeittain. Pelkästään Suomessakin jo satojatuhansia, tai ehkä jopa miljoona.

        Kun kysyt miksi Suomen sairaalat, lääkärit ja viranomaiset eivät tiedä tuosta mitään, hän vastaa että ne kaikki kuolemat salataan, pimitetään ja sensuroidaan. Mutta kyllä jokainen normaali tervejärkinen tajuaa, ettei satojentuhansien suomalaisten kuolemaa voitaisi mitenkään pimittää, kun pelkästään omaisia olisi miljoona. Rokotevastainen tollo ei tietenkään tätä tajua, koska se edellyttäisi normaalia tervettä järkeä ja kykyä tajuta asioita.


      • Anonyymi

        Suomalainen rekkakuski Kanadassa kertoo ”Vapauden Saattueesta” – Yli 100 000 rekkaa piirittämässä Kanadan rajan ja pääkaupungin !

        "Järkyttävän suuri" koronatyranniaa vastustava - vapautta ja ihmisoikeuksia puolustava - rekkakuskien "Freedom Convoy" etenee kohti Kanadan pääkaupunkia Ottawaa. Kanadassa asuva suomalainen rekkakuski, Jan-Erik Petäjä, taustoittaa tilannetta ja kertoi tapahtumista Toinen perspektiivin haastattelussa 27.1.2022.

        Jani Petäjä asuu perheensä kanssa Kanadassa pienessä kylässä, jossa he ovat asuneet viimeisen parin vuoden ajan. Hän lähti Kanadaan rekkakuskiksi. Hän kertoo valtavaksi kasvaneesta ”Freedom Convoy” -protestista, johon on vahvistamattomien tietojen mukaan liittynyt jo yli 100 000 ajoneuvoa ja saattueet ovat yhteensä lähes 1000 kilometriä pitkiä.

        TÄSSÄ ALKAA KANSANKUSETTAJILLA OLLA KUUMA RINKI PERSEEN ALLA JA MAA POLTTAA MYÖS ALLA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen rekkakuski Kanadassa kertoo ”Vapauden Saattueesta” – Yli 100 000 rekkaa piirittämässä Kanadan rajan ja pääkaupungin !

        "Järkyttävän suuri" koronatyranniaa vastustava - vapautta ja ihmisoikeuksia puolustava - rekkakuskien "Freedom Convoy" etenee kohti Kanadan pääkaupunkia Ottawaa. Kanadassa asuva suomalainen rekkakuski, Jan-Erik Petäjä, taustoittaa tilannetta ja kertoi tapahtumista Toinen perspektiivin haastattelussa 27.1.2022.

        Jani Petäjä asuu perheensä kanssa Kanadassa pienessä kylässä, jossa he ovat asuneet viimeisen parin vuoden ajan. Hän lähti Kanadaan rekkakuskiksi. Hän kertoo valtavaksi kasvaneesta ”Freedom Convoy” -protestista, johon on vahvistamattomien tietojen mukaan liittynyt jo yli 100 000 ajoneuvoa ja saattueet ovat yhteensä lähes 1000 kilometriä pitkiä.

        TÄSSÄ ALKAA KANSANKUSETTAJILLA OLLA KUUMA RINKI PERSEEN ALLA JA MAA POLTTAA MYÖS ALLA.

        Kanadalaisista noin 85% on ottanut ainakin yhden rokotteen ja lähes 80% kaksi, joten sielläkin on vain tuo pieni vähemmistö marginaalipellejä öykkäröimässä, kuten kaikkialla muuallakin. Marginaalipellet ovat ja pysyvät marginaalissa, vaikka kuinka öykkäröisivät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen rekkakuski Kanadassa kertoo ”Vapauden Saattueesta” – Yli 100 000 rekkaa piirittämässä Kanadan rajan ja pääkaupungin !

        "Järkyttävän suuri" koronatyranniaa vastustava - vapautta ja ihmisoikeuksia puolustava - rekkakuskien "Freedom Convoy" etenee kohti Kanadan pääkaupunkia Ottawaa. Kanadassa asuva suomalainen rekkakuski, Jan-Erik Petäjä, taustoittaa tilannetta ja kertoi tapahtumista Toinen perspektiivin haastattelussa 27.1.2022.

        Jani Petäjä asuu perheensä kanssa Kanadassa pienessä kylässä, jossa he ovat asuneet viimeisen parin vuoden ajan. Hän lähti Kanadaan rekkakuskiksi. Hän kertoo valtavaksi kasvaneesta ”Freedom Convoy” -protestista, johon on vahvistamattomien tietojen mukaan liittynyt jo yli 100 000 ajoneuvoa ja saattueet ovat yhteensä lähes 1000 kilometriä pitkiä.

        TÄSSÄ ALKAA KANSANKUSETTAJILLA OLLA KUUMA RINKI PERSEEN ALLA JA MAA POLTTAA MYÖS ALLA.

        Orjat nousee vastarintaan , meni kyykyttäminen liian pitkälle 😅


      • Anonyymi
        IIIXIII kirjoitti:

        No jos kauheasti haluaa maailmalta "herkkuja" niin pitää juosta että ne saa ansaittua 😉
        Sekin yksi orjuuden muoto mutta tosin olet vain orja omille himoillesi tuolloin 😇
        Kun elää kohtuullisesti niin eipä tarvitse oravanpyörässä juosta.
        Käy vaan kattelemassa silloin kun huvittaa ja osallistuu kun siltä tuntuu 😊

        Kelan tuilla on mukava elellä…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kelan tuilla on mukava elellä…

        Kaikille ne ei riitä , pakko saada enemmän ja enemmän 😈
        Sitten kun ne liiat viedään pois niin ulistaan ja osa heittäytyy narun jatkoksi 😅
        Kun uskontona ja elämäntapana on "raha ensin" niin saattaapi moisia käydä 😇


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe