Kappalehden palstalla oli keskustelua että AKT voisi pysäyttää kaiken liikenteen UPM:n sellutehdasinvestointiin ja varaosatoimitukset käynnissä olevaan. Minusta ajatus on hyvä sillä se nopeuttaisi sopimuksen syntyä eli siitä hyötyisi sekä TA sekä TT.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Nyt olet auttamattomasti myöhässä. Kaikki päälaitteet on jo Uruguayssa.
- Anonyymi
Höpö höpö, investoinneissa mukanaolleena tiedän että laitetoimitukset ovat jatkuvat laivaukset, missään ei olisi tilaa ruostuttaa sellutehtaan laitteistoa. Idea vaikuttaa hyvältä ja käyttökelpoiselta. Toivottavasti idea viedään eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, investoinneissa mukanaolleena tiedän että laitetoimitukset ovat jatkuvat laivaukset, missään ei olisi tilaa ruostuttaa sellutehtaan laitteistoa. Idea vaikuttaa hyvältä ja käyttökelpoiselta. Toivottavasti idea viedään eteenpäin.
Olet pihalla kuin ellak ikouk ja lumiukko! Sä tiedä mistään mitään.
- Anonyymi
Kohta pysähtyy kaikki rahtiliikenne satamissa kun AKT aloittaa lakon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3191369Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3271307- 1041077
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105971
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22767- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5617