Ei ole sellaista myrkkyä joka alkaa vaikuttamaan vasta vuosien päästä

Anonyymi

Ja kun sellaista ei ole, ei rokotevastais-Göbbelseillä ole mitään muutakaan todellisuuteen perustuvaa.

Näin se vaan nyt on.

35

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On vain folion rasahtelua.

    • Anonyymi

      Usko, että sellaista on, riittää.

    • Anonyymi

      On on, arsenikkiakin kun ottaa pikku annoksen joka päivä niin kuolema voi tulla vasta monen vuoden päästä, myrkky kerääntyy elimistöön.

      Suuri annos = pieni annos pieni annos pieni annos pieni annos....

      🧻🗿🧻🧻🗿🧻🧻🐑🐏🐏🐑🐑

      • Anonyymi

        Kaikkia myrkkyjä tekin pelkäätte. Jotkut jopa niin paljon että alkavat riehumaan jos joku polttaa tupakkaa 10 metrin päässä ulkoilmassa. 😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Ihan eri asia.


    • Anonyymi

      Piikissä oleva myrkky aktivoidaankin älypölyn avulla 5G välityksellä.

      • Anonyymi

        Varsinkin Esplanadilla asuvilla on iso riski, Espan katuvaloina käytettyjen mielenhallintalamppujen takia.


      • Anonyymi

        Ai niin. Siihenhän sitä älypölyä tarvitaankin.
        Ihmettelinkin, että miksi siihen rokotteeseen sitä nyt laitetaan, mutta tuohan on aivan selvä asia.


    • Yhtenä esimerkkinä vaikka sokeri sulle 👍

      • Anonyymi

        Sokeri on myrkyllistä? 😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sokeri on myrkyllistä? 😂😂😂😂😂😂😂

        Mutta ei kaikille. Se on kovin yksilöllistä.


    • Anonyymi

      Kaikkien rokotettujen piti kuolla viimeistään syksyllä. Näin väitettiin tällä palstalla lukemattomia kertoja viime keväänä ja kesänä.

      Tästä jo tiedämme ovatko rokotevastaisten väitteet totta vai typeriä valheita.

    • Anonyymi

      No TOTTA HELVETISSÄ NIITÄ ON!!!
      Monestakin aineesta sanotaan, että se lyhentää elinikää !!!!

      Rokoteuskovaisten väitteet ovat erittäin heppoisia, eivätkä perustu mihinkään muuhun kuin ideologiaan, joka taas ei kestä yhtään tarkempaa tutkiskelua...

      • Anonyymi

        Just joo. Tinneri ja nestemäinen saippuakin lyhentävät elinikää jos niitä suoneen ruiskutetaan.


        Mutta kerrohan nyt sitten rokotteessa käytettävän myrkyn nimi ja kemiallinen kaava.

        Ai et voi....eipä yllättänyt. Koska kukaan ei voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just joo. Tinneri ja nestemäinen saippuakin lyhentävät elinikää jos niitä suoneen ruiskutetaan.


        Mutta kerrohan nyt sitten rokotteessa käytettävän myrkyn nimi ja kemiallinen kaava.

        Ai et voi....eipä yllättänyt. Koska kukaan ei voi.

        No ei voikaan kun rokotteen sisältöhän on "liikesalaisuus"...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei voikaan kun rokotteen sisältöhän on "liikesalaisuus"...

        Kaikki rokotteen aineosat poistuvat elimistöstä muutamassa päivässä.


    • Anonyymi

      Miksi rokotteen mahdollisesti aiheuttama allergiakohtaus iskee vartissa, mutta rokotesuoja kehittyy vasta viikkojen kuluttua?

    • Anonyymi

      Leipä on hitaasti tappavaa myrkkyä. Kun sitä syö koko ikänsä niin sitten lopulta kuolee. Minäkin söin leipää mutta vasta 50 vuoden jälkeen alkoi lihominen, sitä ennen se leipä tuli paskana ulos toisesta päästä ilman vaikutuksia.

    • Anonyymi

      Yli 10.002.311.103 kertaa koronarokutus annettu. Missä ovat kymmenet miljoonat rokotuksiin kuolleet?

      • Anonyymi

        Haudassa.


      • Anonyymi

        Mutta kuolleita piti olla 10 miljoonaa. Missä ne loput 10 miljoonaa ovat?


      • Anonyymi

        Mutta missä se myrkky? Siitä ei ollut mitään mainintaa.
        Sitä myrkkyä tässä nyt haetaan.


      • Anonyymi

        Mikä noista tukimuksista kertoo älypölystä ja siitä miten se aktivoidaan 5G-mastojen kautta, en löydä sitä?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä noista tukimuksista kertoo älypölystä ja siitä miten se aktivoidaan 5G-mastojen kautta, en löydä sitä?

        Tännehän väitetään kulkeutuvan jotain saharan autiomaan pölyä, todellisuudessa se pöly on kotoisin paljon lähempää...


    • Anonyymi

      Eli voin vetää röökii ja viinaa huoletta. Kiitti, oot parempi ku mun lekuri.

    • Anonyymi

      On, sellainen joka vie vastustuskyvyn ja estää omien solujen toipumisen.

    • Anonyymi

      No miten rokotemyönteis-mengele selittää sen, että sikainfluenssarokotteen haittoja ilmeni kahden vuoden viiveellä? Vastaava ei voi olla mahdollista keskeneräisen ja riskialttiin mRNA-teknologian kanssa? Kaikenlaisia aivopiereskelyitä se rokotemyönteis-mengeleys aiheuttaakin.

      • Anonyymi

        Nyt ei puhuta sikapiikistä eikä sen haitat kuulu tähän. Eikä sen yhteydessä puhuttu mistään myrkystä. Ja lisäksi niitä narkolepsiatapauksia oli hyvin vähän rokotettuihin verrattuna.

        Kerro nyt siitä myrkystä mistä kysyttiin, jos sellainen kerran on.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja se talidomidi-juttu nyt sitten todistaa jotain koronalääkkeestä?
        Foliohattupäät meuhkaavat nyt myrkystä joka tappaa nopeasti tietyn ajan kuluttua ja ennen sitä ihmisen vointi on ihan normaali. Joten kerropa jotain siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se talidomidi-juttu nyt sitten todistaa jotain koronalääkkeestä?
        Foliohattupäät meuhkaavat nyt myrkystä joka tappaa nopeasti tietyn ajan kuluttua ja ennen sitä ihmisen vointi on ihan normaali. Joten kerropa jotain siitä.

        Hyvän tavan mukaan vastasin avausviestiin, jonka otsikko on "Ei ole sellaista myrkkyä joka alkaa vaikuttamaan vasta vuosien päästä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvän tavan mukaan vastasin avausviestiin, jonka otsikko on "Ei ole sellaista myrkkyä joka alkaa vaikuttamaan vasta vuosien päästä".

        Nyt pitää olla kyse sellaisesta todella tappavasta myrkystä, joka tappaa suurimman osan ihmiskunnnasta, monta miljardia ihmistä, eikä jostain mikä aiheuttaa haittoja joillekin harvoille. Siksi nuo eivät ole mitenkään vertailukelpoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvän tavan mukaan vastasin avausviestiin, jonka otsikko on "Ei ole sellaista myrkkyä joka alkaa vaikuttamaan vasta vuosien päästä".

        Talidomidissahan ei siis ollut myrkkyä. Aine vaan ei toiminut odotetusti, mutta ei se tappanutkaan.

        Koronalääkkeen kohdalla siis on esitetty väitteitä, että siinä on myrkkyä, jonka on tarkoitus tappaa ja vieläpä ihan miljardilluokkaa olevia ihmismääriä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe