Ei pilaa luonnollista kauneuttaan meikeillä eikä tarvitse silareita eikä filtteröintiä.
Tytti Yli-Viikari on kaunis luomunainen
20
52
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta luonne on häikäilemätön.
- Anonyymi
Voisin ottaa, tai siis antaa hällekin halutessaan mutta ehdottomasti takaapäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin ottaa, tai siis antaa hällekin halutessaan mutta ehdottomasti takaapäin.
Takaapäin----olen aivan pöyristynyt.!!!!
- Anonyymi
Sulla on HIRVEE nais maku
- Anonyymi
En ole väittänytkään,kirjoitan näitä bussissa.
- Anonyymi
Mutta kuitenkin. Eikös se Viikari käynyt juurikin työnantajan rahoilla kosmetologeilla ja kampaajilla ja ties missä kauneushoitoloissa? Oliko aloittajan kirjoitus sarkasmia ja satiiria?
- Anonyymi
Menihän hänellä jättisummia ulkonäkönsä tuunaamiseen…jos tuossa on tulos 🙄, niin hänenä pyytäisin rahat takaisin.
- Anonyymi
Eihän taitavinkaan kosmetologi ihmeisiin pysty.
- Anonyymi
☺☺☺👓
- Anonyymi
Persialainen runokirja riittää VTV:n ylijohtajan viran hoitamiseen, täytyy olla oikeeta väriä ja kavereita. Ketkä ovat Y-Viikarin puolustajia eduskunnassa?
Verorahoja kun kavalletaan, siitä tulee vain pienen pieni sakko korkeintaan, onhan se aika hävytöntä, kyllä vankeus olisi oikeampi tuomio? Toivottavasti kukaan virastossa ei suostu yhteistyöhön ylimielisen Yli- Viikarin kanssa,? Saapa nähdä mikä iso virka häntä odottaa, hän on hakenut Kansallisgallerian pääjohtajaksi, meriitit kuten syytteet kavalluksesta ja virka-aseman väärinkäytöksestä varmasti riittävät Suomen hyväveli verkostossa antamaan hänelle vielä korkeapalkkaisemman viran ????? Jatkossakin VTV:tä johdetaan ilmeisesti persialaisen runokirjan mukaan ja omilla säännöillä? - Anonyymi
Toivottavasti puhevihalait ei tiukkene enää tästään, niin paljon jäisi vihaa purkamatta jos somessa ei saisi vihata.
- Anonyymi
Käytännössä voisin kestää jos saa vielä yli kympin viran.
- Anonyymi
Voisin tikata saumaan.
- Anonyymi
Vielä ku oppis puhuu totta, niin olis hyvä,
no ei sittenkään. - Anonyymi
Kyllä, olis varmaan hyvä kirjasto-apulainen,
osaa kantaa kirjaa. - Anonyymi
Onko kyseillä rouvalla ns. musta mies? Olen spekulatiivisesti sillä kannalla (60% tod.näköisyys arvioni mukaan).
T. Vedonlyöjä - Anonyymi
Hänelle voitaisiin maksaa palkkaa ilman minkäänlaista työvelvoitetta.
Mielummin niin, että tekee "työnsä" etätöinä. - Anonyymi
Ulkonäön perusteellä hän on kiivennytkin urallaan vaikka onhan tässä maassa paljon esimerkkejä päinvastaisestakin.
- Anonyymi
No ei tuo nyt joku, ketä ehkä tarkoitat ihan ole luomussa.. -50kg niin ollaan luomu kunnossa. Tule sitten kertomaan asiasta taas, jos aihetta.
- Anonyymi
Onneksi ei.. luonnollisuus käsitteenä, -50kg.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214