Olen mies ja kerron lyhyesti kuinka meillä. Vaimollani on lähes kyltymättömät himot seksiin. Sen tyydyttämiseksi hän on hankkinut useita erilaisia dildota, joita minullekin sitten käytössä esittelee. Minua asia välistä vaivaa, välistä nostattaa haluja. Kuinka moni yleensä harrastanee itsetyydytystä avioliitossa, vai onko se liian tabua edes puhua siitä?
Naisten itsetyydytys parisuhteessa
4
1568
Vastaukset
- Anonyymi
Huomasin vai olla samaa juttua,tyydytti salassa ja yllätyin pari kertaa.
Oli tosi nolona.
Juteltiin asiasta ja päädyttiin hankkimaan vierasta apua.
Nykyän saa vierasta aina tarpeeseen.ei ole joka viikkoina halua,vaan menee kausittain.
Nykyään hänellä on kaksi nuorta miestä jotka käyvät tyydyttämäsä vaimoa yhdessä. - Anonyymi
Se sun vaimo ajattelee minua kun dildoilee yksinään. Et ole tajunnut että minä käyn naimassa sitä sillointällöin kun olet pois kotoa... Pahuksen kuuma mimmi, ihan huippu pillu hänellä. ja tykkää kaikesta erikoisesta. Terv: Naapurin Make
- Anonyymi
Kerrassaan vitsikästä, Make!
- Anonyymi
Ihan normaalia parisuhteessa että ukko vetää usein käteen.🙄
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684