Ratkaisu transujen kilpailuun naisten urheilussa!

Anonyymi

Tasoituslähdöt kuten hevosurheilussa, raveissa.

17

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisivat myös kantaa jotain hidastavia lyijypuntteja: paino henkilökohtainen.

      • Anonyymi

        10 kilon kivekset?




      • ViktorAtaman kirjoitti:

        jatkoa....
        Kiva kikka äijällä, sormet akan silmiin niin sillä matsi voitetaan....

        Tässä vielä hyvä matsi Gabilta, älkää jättäkö tätä katsomatta:
        https://www.youtube.com?v=OercU2dEZml

        Brassitytön valmentajamummulla oli enemmän munaa kuin Gabilla....


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Eikös olisi parempi että muodostetaan uusi "luokka" tai miksi tuota kutsuisi?

      Olisi siis miesten urheilu, ja naisten urheilu; ja sitten joko yksi luokka joka on trans-urheilijoille, tai kaksi joissa erotetaan mieheksi identifioituneet naiset, ja naiseksi identifioituvat miehet. Kenties vielä viides niille non-binaryille.

      Samalla kisoihin saadaan paljon enemmän osanottajia ja katsojille paljon enemmän katsottavaa.

      Miksei muuten missään miesten lajissa näy niitä naisesta mieheksi muuttajia jos kerta tuo muutos ei anna mitään etua tai haittaa? Niin kauan kuin näkyy ainoastaan miehiä jotka vaihtaa naiseksi on turha tulla kitisemään "ei tästä ole mitään etua".

      Miesten ja naisten fysiologia, hormonit yms on aivan erilaisia, tämä on biologinen fakta (yksilöiden välillä on toki suuriakin eroja), jotenka siitä seuraa aivan erilainen lihasmuodostus. Sitä että on syntymästään asti ollut mies ja kehittänyt lihasta miesmäisesti ei parin vuoden pillerikuurilla muuteta toiseksi; ja siitä saa etua kaikissa urheilulajeissa joissa lihaksilla on jotain tekemistä.

      • Anonyymi

        Ei kukaan halua katsoa saati urheilla jossain friikkien sarjassa. Transut haluavat naisten sarjaan koska siellä saa etua ”entisestä” sukupuolestaan. Mistään muusta ei ole kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan halua katsoa saati urheilla jossain friikkien sarjassa. Transut haluavat naisten sarjaan koska siellä saa etua ”entisestä” sukupuolestaan. Mistään muusta ei ole kyse.

        Mutta kun tuosta seuraa se että oikeat naiset lopettaa urheilun epäreilussa olosuhteessa ja jäljelle jää nimenomaan freak-show, sekä miesten urheilu.

        Tuossa sahataan oksaa ihan kahdella kädellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun tuosta seuraa se että oikeat naiset lopettaa urheilun epäreilussa olosuhteessa ja jäljelle jää nimenomaan freak-show, sekä miesten urheilu.

        Tuossa sahataan oksaa ihan kahdella kädellä.

        Mitä nuo välittää kun omat voitot on jo ehditty hankkia.

        Transuus on ironian huipentuma:

        Transu vaatii hyväksymään hänet sellaisena kuin on vaikka itse ei hyväksy itseään sellaisena joksi hän on syntynyt.


    • Eipäs kun urheiluhenkilö-kisat!

    • Anonyymi

      Miten vaikeaa heille on muka järjestää oma sarjansa? Tosin mielestäni senkin paikka olisi lähinnä paraolympialaisissa.

      • Anonyymi

        Kun nyt mainitsit ne paraolympialaiset.

        Onhan se aivan helvetillistä syrjintää jos joku itsensä sokeaksi identifioiva näkevä, tai yksijalkaiseksi identifioituva kaksijalkainen ei saisi noihin kisoihin osallistua!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun nyt mainitsit ne paraolympialaiset.

        Onhan se aivan helvetillistä syrjintää jos joku itsensä sokeaksi identifioiva näkevä, tai yksijalkaiseksi identifioituva kaksijalkainen ei saisi noihin kisoihin osallistua!

        😂👍🏻 Tämä oli hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun nyt mainitsit ne paraolympialaiset.

        Onhan se aivan helvetillistä syrjintää jos joku itsensä sokeaksi identifioiva näkevä, tai yksijalkaiseksi identifioituva kaksijalkainen ei saisi noihin kisoihin osallistua!

        Ei nyt ihan samasta asiasta ole kyse koska sukupuoli ei ole vamma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt ihan samasta asiasta ole kyse koska sukupuoli ei ole vamma.

        Silloin kun mennään vastoin sitä kromosimien määrittelemää sukupuolta niin moni on sitä mieltä että vammasta juurkin on kyse.


    • Onhan niitä varten jo paralympialaiset.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe