Vain sinua minä rakastan

Anonyymi

En vaan voi näille mun tunteilleni mitään, vaikka kuinka yritän tukahduttaa nää tunteet sua kohtaan. En voi kertoa tunteistani sinulle, koska tiedän että se on täysin mahdotonta, että meistä voisi tulla jotain. Etkä sä varmaan edes tunne samoin ja sua varmaan vaan ahdistaisi, jos kertoisin. Tiedän aika varmasti, että tämä on yksipuolista. Vaikka aikaa on kulunut jo kauan, niin en vain saa sua mielestäni. En saanut viime yönä untakaan, kun vain sinä pyörit mielessäni. Sisälläni roihuaa aina, kun pelkästään mietin sua. Tiedän, että mun pitäisi päästä susta yli, mutta en vaan pääse yli, vaikka tekisin mitä. Niinku siinä yhdessä biisissä lauletaan niin: "Tää yksipuolinen rakkaus saa mut kohta sekoomaan."

Haluan, että nää tunteet hiipuisi ajan kanssa, mutta ei se aika ole mitään auttanut. Tunteeni sinua kohtaan on edelleen yhtä voimakkaat kuin ennenkin. Siihen ei näköjään auta aika, välimatka, etäisyys eikä yhtään mikään. Ehkä pitää vaan hyväksyä, että rakastan sua nyt ja aina, vaikka tiedän, että en voi sinua koskaan saada. Tää hajottaa mua niin paljon, kun en pääse näistä tunteistani eroon millään vaikka kuinka haluaisin. Ehkä sitten, jos löydän jonkun, joka vie multa jalat alta totaalisesti, niin ehkä sitten unohdan sinut. Mutta vielä ei ole tullut vastaan sellaista ihmistä, joka olisi parempi kuin sinä. Vaikka oon yrittänyt kiinnostua muista, niin aina vain sinä palaat mieleeni. Haluan näistä tunteistani eroon siksi, kun tiedän, että tää on yksipuolista ja tavallaan myös väärin. En saisi tuntea näin sinua kohtaan, mutta eihän sitä tunteilleen vaan voi mitään. Kirjoitan nää mun tunteet tänne siksi, koska haluan päästä niistä eroon ja en voi kertoa niistä livenä sulle ja sinua ei varmaan voisi vähempää kiinnostaa, mitä ajattelen sinusta. Ainakin luulen näin. Toivon sulle vaan kaikkea ihanaa ja parasta elämääsi ja toivon, että oot onnellinen. <3

Vain sinua minä rakastan. Nyt ja aina. <3 Vaikka sinä et rakasta minua.

72

3381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisin sanoa samaa miehestä. Ainoa ero etten välitä siitä (enää) että saisinko tuntea näin häntä kohtaan... Rakastan.. olen aina rakastanut.

• Anonyymi

Mikä siitä miehestä tekee unohtumattoman?

• Anonyymi

Varmaankin se "tatsi" miten käsitellä naista...mene ja tiedä. Harvalla taitajan taidot kosketuksen.

• Anonyymi

No mistä sen tiedät ettei mies sinua rakasta?

• Anonyymi

Millä tavalla väärin? Onko toinen teistä varattu?

• Anonyymi

Kyllä siä pääset kun sanoit jo että haluat että joku vie jalat alta. Valitse mies joka rakastaa, älä sitä jotain sinä epätoivossa kaipaat koska et saa

• Anonyymi

Te kyl jaksatte

• Anonyymi

Joo kyseessä on varattu NAINEN, ainakin oli vielä silloin, kun viimeksi näin hänet. En tiedä mikä tilanne on nyt, mutta luultavasti sama. Näin hänet viimeksi viime vuoden heinäkuussa. Ja on siinä paljon muitakin syitä miksi se on väärin. Ja hänessä oli vain sitä jotain, ei sitä voi selittää. Hän oli vaan paras kaikinpuolin! <3 Ja niin kai täistä vielä joskus yli pääsen, sit ku aika on oikea.
      -Aloittaja

• Anonyymi

Ikkunan läpi?

• Anonyymi

Ehkä kuitenkin kannattaisi kokeilla jutella hänen kanssaan. Pääsisit eteenpäin, kun tietäisit mikä on tilanne. Se voisi olla kaunis hetki välillänne, vaikka muuta ei tulisikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä kuitenkin kannattaisi kokeilla jutella hänen kanssaan. Pääsisit eteenpäin, kun tietäisit mikä on tilanne. Se voisi olla kaunis hetki välillänne, vaikka muuta ei tulisikaan.

Miksi te jaatte täällä näitä nerokkaita neuvojanne muille kun itsekin näytätte yöt läpeensä täällä nuokkuvan. Vasta kun itse uskaltaa toimia kuten muita neuvoo kannattaa kertoilla noita juttuja muille.

• Anonyymi

Onko parempi ettet saa häntä ollenkaan? Joskus on hyviä ihmisiä jonka seurassa olet parempi ihminen niin antaako sen ihmisen mennä vai pysyykö kaverina/tuttuna. Siinä on mietittävää mutta olet tainnut päätyä ratkaisuun pysyä kaukana jotta unohtuisi.? On hän nainen varmaan vieläkin.. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko parempi ettet saa häntä ollenkaan? Joskus on hyviä ihmisiä jonka seurassa olet parempi ihminen niin antaako sen ihmisen mennä vai pysyykö kaverina/tuttuna. Siinä on mietittävää mutta olet tainnut päätyä ratkaisuun pysyä kaukana jotta unohtuisi.? On hän nainen varmaan vieläkin.. :)

Ei mun vaikuta selvittää tilannetta hänen kanssaan koska se ei ole mahdollista enää, koska emme ole enää missään tekemisissä. Kerroin kyl joskus hänelle silleen epäsuorasti mun tunteet. Mutta hän ei vastannut siihen mitään eikä vastannut myöskään siihen mitään, kun kysyin mitä mieltä hän on minusta. Niin kyllä tuo kertoo sen että, hän ei välitä. Eli parempi vaan unohtaa koko tyyppi ja etsiä jostain joku ihanampi ja parempi nainen, vaikka tuntuu et häntä parempaa ei oo. Oli hänessä huonojakin puolia, mutta siitä huolimatta rakastan häntä. Mutta toivon todella, että unohtaisin hänet ja pääsisin yli hänestä, koska haluan päästä näistä tunteistani eroon, koska tiedän että se on yksipuolista jne.
        -Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mun vaikuta selvittää tilannetta hänen kanssaan koska se ei ole mahdollista enää, koska emme ole enää missään tekemisissä. Kerroin kyl joskus hänelle silleen epäsuorasti mun tunteet. Mutta hän ei vastannut siihen mitään eikä vastannut myöskään siihen mitään, kun kysyin mitä mieltä hän on minusta. Niin kyllä tuo kertoo sen että, hän ei välitä. Eli parempi vaan unohtaa koko tyyppi ja etsiä jostain joku ihanampi ja parempi nainen, vaikka tuntuu et häntä parempaa ei oo. Oli hänessä huonojakin puolia, mutta siitä huolimatta rakastan häntä. Mutta toivon todella, että unohtaisin hänet ja pääsisin yli hänestä, koska haluan päästä näistä tunteistani eroon, koska tiedän että se on yksipuolista jne.
        -Aloittaja

Onko mahdollista että että hän yritti niistä kertoa mutta liian kierrellen? En ala tarkemmin kysymään miksi ette ole enää tekemisissä mutta eiköhän viesti korjaa senkin yhteyskatkon? Jos niin haluaa mutta et ilmeisesti halua muutakuin tunteesta ja hänestä eroon. Tunteet ne ikävät perk*leet ja silti niin ihanat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko mahdollista että että hän yritti niistä kertoa mutta liian kierrellen? En ala tarkemmin kysymään miksi ette ole enää tekemisissä mutta eiköhän viesti korjaa senkin yhteyskatkon? Jos niin haluaa mutta et ilmeisesti halua muutakuin tunteesta ja hänestä eroon. Tunteet ne ikävät perk*leet ja silti niin ihanat.

En usko, että hänellä oli tunteita. Ei varmaan koskaan ole ollutkaan. Hän luultavasti välitti vaan silleen normisti, mut enää ei varmaan välitä ollenkaan. Uskon, että se näin on. Häneltä kun en mitään vastauksia ole saanut, niin pitää itse päätellä se, että mitä hän ajattelee. Kyllä se on aika selvää, että hän ei välitä. Siksi minunkin olisi jo aika päästä näistä tunteistani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, että hänellä oli tunteita. Ei varmaan koskaan ole ollutkaan. Hän luultavasti välitti vaan silleen normisti, mut enää ei varmaan välitä ollenkaan. Uskon, että se näin on. Häneltä kun en mitään vastauksia ole saanut, niin pitää itse päätellä se, että mitä hän ajattelee. Kyllä se on aika selvää, että hän ei välitä. Siksi minunkin olisi jo aika päästä näistä tunteistani.

En usko, että mitään on enää tehtävissä. Parempi vaan antaa asian olla ja mennä eteenpäin. Toi edellinen viesti oli myös minulta aloittajalta.
        -Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, että mitään on enää tehtävissä. Parempi vaan antaa asian olla ja mennä eteenpäin. Toi edellinen viesti oli myös minulta aloittajalta.
        -Aloittaja

Minulla ollut vähän samankaltainen tilanne ja tiedän että aika raastaavaa kyytiä voi olla. Itse en vain noin hyvää asennetta ja järkevää ajattelua kyennyt edes ajattelemaan, kunnes nyt luin ajatuksiasi. Kiitos!

-sivusta vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi te jaatte täällä näitä nerokkaita neuvojanne muille kun itsekin näytätte yöt läpeensä täällä nuokkuvan. Vasta kun itse uskaltaa toimia kuten muita neuvoo kannattaa kertoilla noita juttuja muille.

Yksittäisestä viestistä päättelit tuon kaiken, että yöt läpeensä notkuu täällä ja kirjoittaja ei ole mitään tehnyt? Enemmänkin vaikuttaa, että kirjoittaja neuvoo kokemuksesta käsin. Voihan täällä tylsyyttäänkin vierailla, jos ei vaikka uni tule tai on jossain päivystyshommissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Aloittaja

Ei voi vastata jos ei esitä kysymystä? itse olen sen verran tunnevammainen että jäädytän näennäisesti tunteet, eli suomeksi lyön täysin lukkoon jos tunteita on liikaa. Viestillinen ulosanti on myös välttävää ja hankalasti tulkittava.. eli on monenlaista kulkijaa täällä.
        Harmi jos teillä meni asiat niin lukkoon että et koe että olisi edes sen yrityksen arvoinen. Mistä keskustelitte viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ollut vähän samankaltainen tilanne ja tiedän että aika raastaavaa kyytiä voi olla. Itse en vain noin hyvää asennetta ja järkevää ajattelua kyennyt edes ajattelemaan, kunnes nyt luin ajatuksiasi. Kiitos!

-sivusta vaan

Taasen trolli vastailee omaan aloitukseensa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Aloittaja

Nyt et siltikään voi olla varma monestakaan syystä! Minä annoin joskus miehelle mun mökkimokkulan puhelinnumeron harmittaa ! ja hukkasin koko sim-kortin esim syy voi olla joku samanlainen Miks ei vastaa voi silti rakastaa! Tosin hän tietää kyllä miten mut saa kiinni jos haluais puhua jostain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt et siltikään voi olla varma monestakaan syystä! Minä annoin joskus miehelle mun mökkimokkulan puhelinnumeron harmittaa ! ja hukkasin koko sim-kortin esim syy voi olla joku samanlainen Miks ei vastaa voi silti rakastaa! Tosin hän tietää kyllä miten mut saa kiinni jos haluais puhua jostain.

Kyllä sen vaan tietää, että hän ei tunne samoin. Ei hän ole puhunut tai tehnyt ikinä mitään sen suuntaista.
        -Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen vaan tietää, että hän ei tunne samoin. Ei hän ole puhunut tai tehnyt ikinä mitään sen suuntaista.
        -Aloittaja

Jos hän ei ole koskaan ottanut omatoimisesti sinuun yhteyttä tai koskaan edes halunnut viettää aikaa seurassasi, katoaa paikalta nopeammin kuin heti, niin sillon se on kyllä aika selvä peli. Ikävä kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän ei ole koskaan ottanut omatoimisesti sinuun yhteyttä tai koskaan edes halunnut viettää aikaa seurassasi, katoaa paikalta nopeammin kuin heti, niin sillon se on kyllä aika selvä peli. Ikävä kyllä.

Siis oltiin me aiemmin yhteyksissä, mutta sitten hänelle tuli jokin, kun hän sanoi yhtäkkiä silleen epäsuorasti että ei halua olla enää tekemissä eikä yhteyksissä tai jotain sen tyylistä hän laittoi. Kyllä se joskus tuntui siltä, että se olisi ollut molemminpuolista, mut ehkä hän oli vaan perus mukava. Että se ei merkinnyt mitään erityistä. Ehkä vaan kuvittelin, että se oisi ollut molemminpuolista.
        -Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikkunan läpi?

Onko tää se ikkunan läpi seuraaja, tulee väkisellä sisälle ja kaataa naisensängylle, repii tisseistä, käyttää erilaisia maskeja, ja piilolinssejä, ettei kukaa tunnista??????????????????? IL.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi vastata jos ei esitä kysymystä? itse olen sen verran tunnevammainen että jäädytän näennäisesti tunteet, eli suomeksi lyön täysin lukkoon jos tunteita on liikaa. Viestillinen ulosanti on myös välttävää ja hankalasti tulkittava.. eli on monenlaista kulkijaa täällä.
        Harmi jos teillä meni asiat niin lukkoon että et koe että olisi edes sen yrityksen arvoinen. Mistä keskustelitte viimeksi?

Siis kyllä minä toisaalta haluaisin selvittää asiat hänen kanssaan, niin sitten se olisi ehkä helpompi päästää irti hänestä. Mutta jos hän on onnellisempi ilman mua, niin en halua sitten häiritä häntä enää, joten siksi on parempi, että en laita hänelle enää mitään. Viimeksi juteltiin ihan perus juttuja, kuulumisia jne.
        -Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kyllä minä toisaalta haluaisin selvittää asiat hänen kanssaan, niin sitten se olisi ehkä helpompi päästää irti hänestä. Mutta jos hän on onnellisempi ilman mua, niin en halua sitten häiritä häntä enää, joten siksi on parempi, että en laita hänelle enää mitään. Viimeksi juteltiin ihan perus juttuja, kuulumisia jne.
        -Aloittaja

Haluat selvittää asiat mutta pelkäät tehdä elettekään sen asian eteen? Perustat kaiken oletuksiisi vaikka sinulla ei ole tietoakaan mitä hän oikeasti ajattelee. En tiedä onko näin mutta heitin oman tulkintani asiaan tänne sinulle luettavaksi. Olisin toivonut että olisitte puhuneet harrastuksista ja eläimistä..
        Toivottavasti kuitenkin saat rohkaistua itsesi ja selvitettyä asian hänen kanssaan. Mielummin kasvotusten kuin viestein, kasvotusten sanotut sanat ymmärtää kutenkin paremmin. Ainakin itselleni näin on helpompi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis oltiin me aiemmin yhteyksissä, mutta sitten hänelle tuli jokin, kun hän sanoi yhtäkkiä silleen epäsuorasti että ei halua olla enää tekemissä eikä yhteyksissä tai jotain sen tyylistä hän laittoi. Kyllä se joskus tuntui siltä, että se olisi ollut molemminpuolista, mut ehkä hän oli vaan perus mukava. Että se ei merkinnyt mitään erityistä. Ehkä vaan kuvittelin, että se oisi ollut molemminpuolista.
        -Aloittaja

Minäkin elin uskossa että oli vain yksipuolista, mutta ajan kuluessa tajusin että ei tuollaista yhteyttä ole ilman tunteita. Jos laitat viestin ja hän ei vastaa niin sillon tiedät ettei halua olla yhteyksissä, voi olla jotain (ainakin silloin) varattuna ihmisenä pakon sanelemaa tekstiä. Koska niin kuuluu tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluat selvittää asiat mutta pelkäät tehdä elettekään sen asian eteen? Perustat kaiken oletuksiisi vaikka sinulla ei ole tietoakaan mitä hän oikeasti ajattelee. En tiedä onko näin mutta heitin oman tulkintani asiaan tänne sinulle luettavaksi. Olisin toivonut että olisitte puhuneet harrastuksista ja eläimistä..
        Toivottavasti kuitenkin saat rohkaistua itsesi ja selvitettyä asian hänen kanssaan. Mielummin kasvotusten kuin viestein, kasvotusten sanotut sanat ymmärtää kutenkin paremmin. Ainakin itselleni näin on helpompi.

No pitää varmaan sit selvittää asiat hänen kanssaan. Kyllä minä oikeasti uskallan sen tehdä, koska oikeasti haluan tietää, mitä hän oikeasti ajattelee. Muuten en saa mielenrauhaa. Jospa se helpottaisi sitten ylipääsemistä, jos kerron hänelle kaiken eli tunteeni häntä kohtaan ja sitten jos hän sanoo suoraan, että ei halua olla enää tekemisissä niin sit jätän hänet rauhaan. -Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pitää varmaan sit selvittää asiat hänen kanssaan. Kyllä minä oikeasti uskallan sen tehdä, koska oikeasti haluan tietää, mitä hän oikeasti ajattelee. Muuten en saa mielenrauhaa. Jospa se helpottaisi sitten ylipääsemistä, jos kerron hänelle kaiken eli tunteeni häntä kohtaan ja sitten jos hän sanoo suoraan, että ei halua olla enää tekemisissä niin sit jätän hänet rauhaan. -Aloittaja

Olet rohkea, varmasti hyvä ratkaisu oman mielenterveydenkin kannalta. Voi olla helpotus molemmille kun pääsette asiasta keskustelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet padonnut itseesi valtavan ihastusrakastumistunteen, niin ei ehkä kannata ihan kaikkia tunteita lyödä tiskiin. Miten olisi, että kertoisi, itsellä olevan mukavaa hänen kanssan/tykkää hänen seurastaan ja pyytäisi tekemään jotain yhdessä.

Itse yksipuoilisissa ihastuksissani tapaan ihastua myös omiin kuvitelmiin siitä toisesta. Toiselle on tosi vaikea paikka vastata yhtäkkiä valtavaan tunteeseen, vaikka pitäisikin henkilöä mukavana ja mahdollisena kumppanina. Siispä, pyydä toista ihmistä viettämään aikaa kanssasi ja näytä itsestäsi hänelle erilaisia puolia. Jos hän ei halua viettää aikaa kanssasi, kun harvakseltaan, niin lienee selvä, että hän ei ole ihastunut sinuun, vaan on kaveri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet padonnut itseesi valtavan ihastusrakastumistunteen, niin ei ehkä kannata ihan kaikkia tunteita lyödä tiskiin. Miten olisi, että kertoisi, itsellä olevan mukavaa hänen kanssan/tykkää hänen seurastaan ja pyytäisi tekemään jotain yhdessä.

Itse yksipuoilisissa ihastuksissani tapaan ihastua myös omiin kuvitelmiin siitä toisesta. Toiselle on tosi vaikea paikka vastata yhtäkkiä valtavaan tunteeseen, vaikka pitäisikin henkilöä mukavana ja mahdollisena kumppanina. Siispä, pyydä toista ihmistä viettämään aikaa kanssasi ja näytä itsestäsi hänelle erilaisia puolia. Jos hän ei halua viettää aikaa kanssasi, kun harvakseltaan, niin lienee selvä, että hän ei ole ihastunut sinuun, vaan on kaveri.

Jotenkin tuntuu ettei Ap ole sellainen ahdistava, hyökkäävä persoona ja osaa varmasti hoitaa tämän ihan rauhallisesti ja mukauttaa asiat/sanottavansa tilanteen mukaan. Ei ole kuin kierrellen aikaisemminkaan ilmaissut tunteitaan..

Hyviä neuvoja kuitenkin. Sivusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Totta, voi mennä ihan lukkoon toisen tunnetulvasta. Jos itsellä ei ole tunteita tai vaikka oliskin, mutta kaikki ei reagoi niin suurieleisesti tunteisiin.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Totta, voi mennä ihan lukkoon toisen tunnetulvasta. Jos itsellä ei ole tunteita tai vaikka oliskin, mutta kaikki ei reagoi niin suurieleisesti tunteisiin.

On tilanteita, joissa kannattaa mennä ihan avoimilla korteilla eikä millään oot ihan kiva ja kanssasi on mukava viettää aikaa. Mutta itepä ratkaisette asiat. On vastaanottajan ongelma, jos ei osaa vastaan ottaa toisen tunteita, jos ne fiksusti ilmaistaan. Historia tietty vaikuttaa ja se, että jos tosiaan kerrot, että toisen kanssa olis kiva viettää aikaa, niin siitä käsityksen ystävyydestä, ei sen enempää.

• Anonyymi kirjoitti:

On tilanteita, joissa kannattaa mennä ihan avoimilla korteilla eikä millään oot ihan kiva ja kanssasi on mukava viettää aikaa. Mutta itepä ratkaisette asiat. On vastaanottajan ongelma, jos ei osaa vastaan ottaa toisen tunteita, jos ne fiksusti ilmaistaan. Historia tietty vaikuttaa ja se, että jos tosiaan kerrot, että toisen kanssa olis kiva viettää aikaa, niin siitä käsityksen ystävyydestä, ei sen enempää.

Mä olen aina avoin, jopa liian avoin. Saan ihmiset loittonemaan avoimuudellani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-sivusta vaan

Ai ihankosamankaltainen!

• Anonyymi

Ei näistä ihastumisista ja varsinkaan rakastumisista tahdo päästä yli millään.

• Anonyymi

Niin, eihän niistä meinaa päästä yli millään, mutta se on silti aina mahdollista.

• Anonyymi

Haavekuvaa on helppoa sanoa rakastavansa aina ja ikuisesti. Varsinkin yksipuolisesti. Kyllä kuitenkin silloin on tosi rakkautta kun tietää kuinka p*rsiistä toinen osaa olla ja siltikin rakastaa.

• Anonyymi

Emmä tiedä oonko mä onnellinen mutta kun tunteeni johtuu hormooneista niin ne on ensisijaisesti lapsen.

Ovuloin kahdesti kuussa. Ja tiedän että se on jo vanhan merkki mutta kun samalla tunnen miel7hyvvee siitä että olen vissiin lapsi sitten .

Mutta kun vauvalla on vain erikoinen äiti sitten.

☺☺🧡🧡🤍🖖

• Anonyymi

Puoliksi lapsi

Niin

Mulla kun ei ookkaa niitä lapsia

• Anonyymi

Hieno kirjoitus. Olipahan tyrmäys. Itsellä on myös tunteita erästä kohtaan, mutta tilanne on varsin hankala monelta kantilta. Mutta haluat eroon tunteista, eiköhän siihen keinoja kuitenkin löydy. Lyöt vaikka pääsi jäähän. Siinä katoaa samalla paljon muutakin, mutta eikö aivovamma ole pikkuhinta loppuelämän rauhasta ja onnellisuudesta?
      Jos rohkeus ei riitä jäällä liukasteluun, voisit tietysti kohdata naisen rehellisesti ja selvittää tilanteenne, jos se on mahdollista, jotta pääset tunnetasolla työstämään asiaa, kun ilmeisesti olet jumissa siinä.

• Anonyymi

Ihan kauheeta mun kynästä voisi olla samat tunteet samat sanat. Ei lähde millään ja tiedän, että on yksipuolista ja vaan mun puolesta .

• Anonyymi

Minä kyllä rakastan Toivon, että olisi ollut häneltä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Säälittävää tekstiä. Hanki hyvä ihminen elämä.

• Anonyymi

Minä poistaisin omani sulle aika halvalla tai laitetaan ilmaiseksi hyväntekeväisyytenä. Sivusta tämä.

• Anonyymi

Trollin tekemä viesti

• Anonyymi

Olisin laittanut tämän epäsuoran markkinoinnin piikkiin. Voi toki trollikin olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin laittanut tämän epäsuoran markkinoinnin piikkiin. Voi toki trollikin olla.

Eipä ota selvää esimerkiksi siitä, että onko naiselta vai mieheltä, mutta näiden provojen taika taitaa olla siinä, että toiset saadaan luulemaan toista ja toiset toista eli nautitaan huomiosta. Jotain naista tässä ollaan niin kovin kehuvinaan, ehkä seuraavassa aloituksessa jo nimitellään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ota selvää esimerkiksi siitä, että onko naiselta vai mieheltä, mutta näiden provojen taika taitaa olla siinä, että toiset saadaan luulemaan toista ja toiset toista eli nautitaan huomiosta. Jotain naista tässä ollaan niin kovin kehuvinaan, ehkä seuraavassa aloituksessa jo nimitellään.

Anteeksi nyt vaan, mutta tuo aloitukseni oli naiselta naiselle eikä ole mikään provo vaan ihan totisinta totta joka sana.
        -Aloittaja

• Anonyymi

Sanot rakastavasi, mutta heti perään kerrot, että et haluaisi rakastaa ja etsit muita. Voiko kylmempää kyytiä kenellekään antaa. Ja sitten pähkäilet, kun toinen ei kerro tunteistaan. Tuolla tavalla tuskin kaivattuasi tulet saamaan, tuskailet vain. Pääset vapaaksi irrottautumalla silmukastasi tavalla tai toisella.

• Anonyymi

Tuokaan ei ole ihan mustavalkoista. Ite näen, että jos joku sanoo etsivänsä muita ja että ei haluaisi rakastaa, niin kyseessähän voi olla esimerkiksi toisen vastaamattomuus tunteisiin, epävarmuus toisen tunteista, mutta totta tuokin että sanamuotoja voi kuvastaa sitäkin, että ei pidä toista riittävän hyvänä tai rakkauden arvoisena. Otapa tommosista sitten selvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokaan ei ole ihan mustavalkoista. Ite näen, että jos joku sanoo etsivänsä muita ja että ei haluaisi rakastaa, niin kyseessähän voi olla esimerkiksi toisen vastaamattomuus tunteisiin, epävarmuus toisen tunteista, mutta totta tuokin että sanamuotoja voi kuvastaa sitäkin, että ei pidä toista riittävän hyvänä tai rakkauden arvoisena. Otapa tommosista sitten selvää.

En tarkoita sitä, että hän ei olisi rakkauden arvoinen. Tottakai hän on. Mutta siinä on juurikin se, että en tiedä yhtään mitä toinen ajattelee tai tuntee jne. Mutta ei tässä varmaan muu auta kuin selvittää asiat hänen kanssaan suoraan ja rehellisesti, jos hän vain on halukas selvittämään asiat. Yritän kuitenkin rauhallisesti kertoa asian hönelle, että en mitenkään hyökkäävästi aio sitä sanoa, koska en ole sellainen, että sanoisin hyökkäävästi asioita.
        -Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarkoita sitä, että hän ei olisi rakkauden arvoinen. Tottakai hän on. Mutta siinä on juurikin se, että en tiedä yhtään mitä toinen ajattelee tai tuntee jne. Mutta ei tässä varmaan muu auta kuin selvittää asiat hänen kanssaan suoraan ja rehellisesti, jos hän vain on halukas selvittämään asiat. Yritän kuitenkin rauhallisesti kertoa asian hönelle, että en mitenkään hyökkäävästi aio sitä sanoa, koska en ole sellainen, että sanoisin hyökkäävästi asioita.
        -Aloittaja

Eli voit epäröidä/perääntyä jos hän on tunteissaan epäselvä, tai oikeastaan niin jo teit? Muista että hän voi tehdä samoin jos aistii että epäröit. Onnea matkaan.

• Anonyymi

Yksinäisyys puristaa rintaa. Miksei meillä ollut yhteistä polkua. Edes muistot eivät lämmitä. Housuihin korahtanut köntsä lämmittää.

• Anonyymi

Niin puristaa mullakin

Ahdistus

• Yym, itse tein päätöksen että annan itseni tuntea enkä pakota tunteita mihinkään suuntaan. Ne vaan riehaantuu, ärsyyntyy jos koittaa sorkkia ja ohjailla.

Hyväksyy, että joku on ihana ja hän saa olla ilman mitään velvotteita keltään mihkään päin.

Jos ihmisillä on tarkoitus päätyä yhteen, niin aikanaan he päätyy tavalla tai toisella yhteen. Ovet avautuu, baana on vapaa. Väkisin vaan ei tapahdu mitään hyvää. Voithan silti ylläpitää tuttavuutta, jos saat mahdollisuuden.

• Anonyymi

Rakastin minäkin sinua, aina ei voi vaan onnistua, onneks sinulla meni paremmin.

• Anonyymi

Mistäs sinä voit tietää miten hyvin tai huonosti " sinulla " on mennyt koska kai vastaajankin älykerroin senverran kertoo että kukaan ketjussa ei tiedä aloittajasta yhtään mitään.
        Vaikkakin sanat palstalla " rakastin minäkin sinua " kertoo kyllä aika alhaisesta ymmärryksestä.
        Mutta tämä on itselle helppo tapa " hoitaa " juttu loppuun, kenen omatunto antaa myöten.

• Anonyymi

Outoja täällä kirjoitetaan milloin miehelle milloin naiselle ja samasta "kynästä" näyttää lähtevän. Sama kieliasu, kuka trollia uskoo. Typerää.

• Anonyymi

Enimmäkseen juuri näin.

• Anonyymi

Olen huomannut saman, että joku "mies" kirjoittaa samaan tyyliin, kuin minä naisena miehelle. Harmillista, kun sitten luullaan trolliksi. Aidosti kirjoitan, enkä esiinny miehenä.

• Anonyymi

Puhuitko minun suullani. Meidän erosta vasta (jo...) 2kk ja hetkeäkään ei ole mennyt etten häntä ajattelisi ja kaipaisi. En usko että tunne on molemminpuolinen mutta tää ikävä on jotain hirveää. Tiedänmyös, että ero oli ainoa ratkaisu mutta silti se on niin raastavaa. Niin, ei siihen auta kuin aika. Kliseistä, mutta niin totta. Toivonkin että aikaa saisi kääntää reilusti eteenpäin (tai reilusti taaksepäin, jos sillä olisin saanut pidettyä meidät yhdessä). Tuntuu kuin yksi pala ruumiistani olisi irroitettu. Kaipaan sinua niin paljon E.

• Anonyymi

Keneltä

• Anonyymi

Pitääkö alkaa tarkistamaan puhelinta tiheämmin vai vaan myöntää että tämä ei ollut minulle?

• Anonyymi

Jos ei yhteyttä ole ottanut niin ei.

• Anonyymi

Tässä aloituksessa oli sitä jotain.. mutta sydänten perusteella voin todeta että ei ainakaan minulle osoitettu. Silti herätti minussa tunteita jotka olen yrittänyt peittää ja sulkea pois tässä pidemmän aikaa. Hänellä on jo tässä vaiheessa luultavasti oma perhe ja elää onnellisinta elämää. En tiedä mutta onnellisuutta hänen elämäänsä ainakin toivon.

• Anonyymi

Oi niitä aikoja... oi niitä aikoja...

• Anonyymi

Nyt se asia sitten selvisi. Ei hänellä ole mua kohtaan tunteita, ei oo koskaan ollutkaan. Kerroin hänelle mun tunteet suoraan ja hän ei vastannut siihen mitään. Ja sen jälkeen hän esti minut. Todella lapsellista toimintaa, mutta ihan sama, ei mua enää kiinnosta se ihminen pätkääkään. Tunteeni loppui kuin seinään tuon jälkeen, mitä hän teki. Onneksi pääsin vihdoin eroon näistä tunteista! Ei vois vähempää kiinnostaa se ihminen enää. Muutenkin hän oli aina välillä mua kohtaan outo ja ilkeä. Onneksi nyt vihdoin tajusin minkälainen ihminen hän on oikeasti. En todellakaan halua ilkeää ihmistä mun elämään. Ansaitsen paljon parempaa kuin hän! Vihdoin sain pisteen tälle jutulle. En todellakaan jää kaipaamaan häntä.

Mutta mulla onkin jo Onneksi eräs paljon ihanampi ja parempi nainen mielessä! <3
      -Aloittaja

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      3143
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1167
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1142
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1065
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      32
      1007
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      868
    7. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      832
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      811
    Aihe