Revolut pankki

Anonyymi

Nyt on Revossa se 100 000 asti oleva talletussuoja ja uusia palveluita tulossa.
Mitä ajatuksia koska aika hyvin istuu yhteen curve kortin kanssa ja innovatiiviset tuotteet.
Muuden jos on joku kiinnostunutliittymään laitapa pullopostia dagon luukku kom
Saat kutsun ja edun.
Heillä palvelut lisääntyy ja nopeus on heillä taas se hyvä asia kokonaisuudessaan. Viisi ystävä kuusikymppiä napsahtaa kutsulla per nenä kuulemma. Mahtava 24k kultainen kortti tuli heilläkin nyt saataville. Terkuin Tuomo

10

3370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen nyt mailia lähettänyt sinullesi ja jää siis nähtäväksi. Tehty.

    • Anonyymi

      Suomalainen ajokortti ei riittänyt tunnistautumiseen, joten ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Ei ajokortti ole enää virallinen tunnistautumisväline Suomessa.


    • Anonyymi

      Tässä parempi jossa kortilla ei ole automaatilla nostokuluja ympäri maailman. Edellyttäen että nostat yli 100 . Todella kätevä reissussa varana jos tarvitse käteistä nostaa ja jokunen lahja osake kai tesla nike tai mitä ikinäsaatkin yllätyksenä ei paha.
      https://traderepublic.com/fi-fi/referral?code=c3cxdct0
      Peilikorttina luksusta elämään.

    • Anonyymi

      Nimimerkillä Tuo ho mo.

      Mutta asiaan, Revolutissa on hyvinä ominaisuuksina valuutan vaihto ja kertakäyttöinen luottokortti.

    • Anonyymi

      Tai debit kortti oikeastaan.
      Irlannissa on saatavissa credit kortti, maksa osissa ostos ja laina tuote.
      Kyllä ilmainen jäsenyys antaa sinulle sen 1000eur edestä valuuttavaihdon kyllä.

    • Anonyymi

      Ainakin tässä saksalainen n26 tarjoa uudelle asiakkaalle 100e ( 12.2-24.2 aikana jos avaa ilmasen tilin ja tekee 101eur korttitapahtuman sinä aikana molemmat saa sen Ystäväpäivä lahjan.
      https://n26.com/r/davyr3184
      Kortti tili ilmainen ja hyvä varalla jos verkko ostoksia tekee kortin saa sulkea helposti ja ottaa uuden virtuaalikortin jos tarvis.

    • Anonyymi

      Kyllä näin on N26 tilin avaaminen perustili 0e plus virtuaalikorttina tai jos muovikortin se olisi se 10e noin.
      Jos tekee 24.2 mennessä 100e tapahtuma saa 100 ystäväpäivä kunniaksi lahjaksi siinä joitaki päiviä kestää kun lahja on tililläsi. Nykyään hyvä olla varalle tili jos jotain mullistuksia katkoksia tms eteesi tulee.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoiselta kuullosta ja viittauskutsulla ollaan nyt myös liityttyä N26 seen.

    • Anonyymi

      Samoin . Peukut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe