Kohta olemme sukupuolettomia androgyynejä joka iikka! Hymytyttö -ja Hymypoika -patsaat ovat historiaa, täältä tulee hymyhenkilö-patsas! Patsas näyttää ihan hirveältä btw. :)
Hymypoika ja hymytyttö saavat rinnalleen uuden patsaan – tässä on ”hymyhenkilö” https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/25bbaaf5-b420-4aa8-ae20-806fd278972b
Unohtakaa jo ne sukupuolet
13
146
Vastaukset
Hymyhenkilö-patsaan vaativa lapsi leimautuu poikkeavaksi ja joutuukin kauhean kiusaamisen kohteeksi.
Tämän takia joudutaan perustamaan myös erityinen Itkupilli & Rehtorin Lellikki -patsas...- Anonyymi
Surullista että lapset osaavat olla niin julmia koulussa, itse muistan kun kahdeksannalla luokalla minua kuristettiin luokan käytävällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista että lapset osaavat olla niin julmia koulussa, itse muistan kun kahdeksannalla luokalla minua kuristettiin luokan käytävällä.
Kommunistiviherpiiperomme odottavat jo vesi kielellä milloin ensimmäinen mies synnyttää sen kohutun vauvan!
Silloin vasta se tasa-arvoisuus on saavutettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistiviherpiiperomme odottavat jo vesi kielellä milloin ensimmäinen mies synnyttää sen kohutun vauvan!
Silloin vasta se tasa-arvoisuus on saavutettu.Suomessa mies on jo synnyttänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa mies on jo synnyttänyt.
Kjiäh..., kjiäh..., repesikö paksusuolen ulostuloaukko? Pitikö ommella?
Anonyymi kirjoitti:
Surullista että lapset osaavat olla niin julmia koulussa, itse muistan kun kahdeksannalla luokalla minua kuristettiin luokan käytävällä.
Lapset ei ole julmia, jos niille annetaan kunnon rajat. Aikuiset, jotka eivät aseta lapsille rajoja on niitä julmia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa mies on jo synnyttänyt.
Luultavasti jonkun persreijästä tulleen hymyhyypiön.
- Anonyymi
Jos pystyy synnyttää on nainen vaikka kuinka tuntee sisimmässään mieheltä.
Aina on ollut miehen ja naisen rinnalla poikkeavia joilla on sekä kulki että pillu.
Ei se ole mitään ihmeellistä.- Anonyymi
He ovatkin kehitysvammaisia, eikä mitään 'kolmannen sukupuolen edustajia'. Kyllähän syntyy myös kädettömiä, eikä kukaan väitä että kädettömyys on normi siinä missä kaksikätisyyskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He ovatkin kehitysvammaisia, eikä mitään 'kolmannen sukupuolen edustajia'. Kyllähän syntyy myös kädettömiä, eikä kukaan väitä että kädettömyys on normi siinä missä kaksikätisyyskin.
He eivät ole mitään kehitysvammaisia, sinä taidat ainakin älyn perusteella olla..
Hymyhenkilö-patsas ja kaupan päälle vanha Hymy-lehti.
- Anonyymi
kekek-kekek on hymyilevä piilohinttari, sille hinttipatsas.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
