Suomessa vallalla laittomuus

Anonyymi

Sen näkee kaikkialla. Pelkkää moraalitonta bisnestä, valtiovallan valehtelua, median valehtelua. Kaikkinaista petosta, valehtelua, rötöstelyä, omahyväisyyttä, perversioita sun muuta. Laittomuus kukoistaa Suomessa. Mutta niin monissa muissakin maissa, erityisesti lännessä. Onhan se ihmeellistä, että länsimaat ovat sellaisten Euroopan maiden kimpussa, jotka vielä vastustavat homoilun tuputtamista ja muita länsimaisia valheita. Venäjä, Valko-Venäjä, Unkari, Tsekki ja Puola.
Pahuus, sellainen Raamatullinen pahuus ajaa länsimaita, kenties kohta koko maailmaa.

37

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Venäjällä on teille lahkolaissekopäille tilaa. Osta menolippu.

      • Anonyymi

        Tuota Venäjä-valehtelua te tungette joka paikkaan. On kuin viimeinen oljenkorsi siinä rakentamassanne olkiukossa, johon voitte tarttua. Jokainen fiksu näkee teidän valehtelunne. Äly kun ei muuhun riitä, kuin Venäjä-trollitteluun. Säälittävää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota Venäjä-valehtelua te tungette joka paikkaan. On kuin viimeinen oljenkorsi siinä rakentamassanne olkiukossa, johon voitte tarttua. Jokainen fiksu näkee teidän valehtelunne. Äly kun ei muuhun riitä, kuin Venäjä-trollitteluun. Säälittävää!

        Se on todella säälittävää tuo hokeminen Venäjästä.


      • Anonyymi

        Ja sinäkö sitten hyväksyt nuo kaikki rötökset joita aloituksessa luetellaan? Jos näin on, se kertoo osaltaan missä ajassa mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota Venäjä-valehtelua te tungette joka paikkaan. On kuin viimeinen oljenkorsi siinä rakentamassanne olkiukossa, johon voitte tarttua. Jokainen fiksu näkee teidän valehtelunne. Äly kun ei muuhun riitä, kuin Venäjä-trollitteluun. Säälittävää!

        Ensin itse vollottaa siitä kuinka rakasta Venäjäänsä länsimaiden toimesta kiusataan ja perään uhriutuu. Olette te noloa väkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin itse vollottaa siitä kuinka rakasta Venäjäänsä länsimaiden toimesta kiusataan ja perään uhriutuu. Olette te noloa väkeä.

        Menehän kiukkupoika takaisin sinne kouluun.


      • Anonyymi

        yhyyy yhyyy osta menolippu.


    • Anonyymi

      Ei mikään estä lähtemästä, kun on paha olla. Parempaa kohti!

      • Anonyymi

        Juuri näin. Neukuissa on lahkolaisen hyvä olla.


      • Anonyymi

        Kun moraalittomuus ei kelpaa, voi lähteä muualle.
        Oikeasti? Missä ÄO.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun moraalittomuus ei kelpaa, voi lähteä muualle.
        Oikeasti? Missä ÄO.

        Vaikea kysymys.


    • Anonyymi

      Valtaa pitävien esimerkki vaikuttaa yleiseen moraaliin haitallisesti - ja joskus todella tuhoisastikin. Näin on käynyt täällä Suomessa. Hyvässä muistissa ovat muutaman vuoden takaisen hallituksen kahden jäsenen tekemiset.

      • Anonyymi

        Voi voi kun elämä on joillekin reppanoille ja luusereille sitten vaikeaa. Suomi on lukuisissa eri tutkimuksissa ja vertailuissa arvostettu maailman parhaaksi maaksi asua.

        https://www.stat.fi/tup/satavuotias-suomi/suomi-maailman-karjessa.html

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007869075.html

        Sitten urvelot nillittävät kaikesta ja vertailevat Venäjään, joka on barbaarinen takapajula ja sivistymätön roistovaltio, jossa ei ole mitään niitä vapauksia ja oikeuksia mitä meillä on ja joka uhkailee naapurivaltioitaan sodalla. Eikä pääse noissa mittareissa edes 50 ensimmäisen maan joukkoon, vaan on siellä häntäpäässä samoilla sijoilla kuin Tadzikistan, Vietnam ja Libya.


    • Anonyymi

      Jopa perustuslaille pieraistaan.

    • Anonyymi

      Totta kirjoitat, nyt valitaan vaikka minkälaisia rikollisia asioita hoitamaan, jopa korkeammalla taholla. Millään ei ole väliä. Sakko tuomioilla mennään, hyvä jos ei anneta bonuksia palkan lisäksi!!

      • Anonyymi

        Aivan, persuissa on eniten rikostuomion saaneita.


    • Anonyymi

      Eu:n politbyroo nauttii syytesuojasta tälläkin hetkellä. Se kertoo jotain mikä on homman nimi.

    • Alempien viettien vietävissä olevat lihapäät himoissaan rellestävät mutta kyllä se palautus tulee kun aika on 😇👍
      Suomut silmillä sanotaan 😉

      • Anonyymi

        Humen lain (Humen giljotiinin) mukaan tosiasioista ei voi johtaa moraalisia sääntöjä. Näyttää tosiaan siltä, että nämä nykyiset ateistiset johtajat rakentavat viettiensä pohjalle oman ja muita velvoittavan moraalinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Humen lain (Humen giljotiinin) mukaan tosiasioista ei voi johtaa moraalisia sääntöjä. Näyttää tosiaan siltä, että nämä nykyiset ateistiset johtajat rakentavat viettiensä pohjalle oman ja muita velvoittavan moraalinsa.

        Länsimaissa moraalista ei voi johtaa tosiasioita.


    • Anonyymi

      Aloittaja on täysin oikeassa.

    • Anonyymi

      Paha saa vallan hetkeksi.
      Sitten maailma tuhotaan ja luodaan uusi taivas ja uusi maa.

    • Anonyymi

      Siitä pikkuhiljaa, kun vihreät tulivat politiikkaan, alkoi se ensin pikku laittomuuksilla, sitten alkoi pervoilu julkistua, laittomuudet kasvoivat ja pervoilu lasketaan jo normaaliksi, muutettiin biologiakin ja terroristeja tuodaan Suomeen....

      No, jossain vaiheessa se lyö vihreitä korville, kun loppuu vihreän roskasakin elättäjät. Ja ne loppuvat, taatusti. Kukaan ei viitsi raataa elättääkseen moista roskajoukkoa.

    • Anonyymi

      totta ja Aarniokin jäävuoren huippu ja vakava oire...

    • Anonyymi

      Aivopesu näyttää menevän Venäjällä syvälle. Lapsesta kun siihen on kasvanut. Terroristitkin havittelevat juuri lapsia. Länsimaissa ei valehdella uutisissa, ja jos katsot faktat tapahtumista, niin huomaat, että se on Venäjä joka valehtelee. Venäjä ja kumppanit kuuluu valheiden valtakuntaan; he ovat pahoja.

    • Anonyymi

      Hallituksen räksyrakit tulivat välittömästi ketjuun, tuputtamaan venäjää..

      • Anonyymi

        Äärioikeiston sekopäisyys on nyt mennyt potenssiin 10. Johtuu varmaan vaalien mahalaskusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äärioikeiston sekopäisyys on nyt mennyt potenssiin 10. Johtuu varmaan vaalien mahalaskusta.

        Äärioikeisto ajaa traktorilla ja katselee missä muut yli-ihmiset on.


    • Anonyymi

      Ja kun yhteiskunnassa kaikki sellaiset joiden pitäisi olla hyviksiä,
      mässäileekin pahalla,
      ketjua on enää vaikea pysäyttää ellei kansa nouse
      yhdessä pahuutta vastaan.

    • Anonyymi

      Pian täällä jo soditaankin.

    • Anonyymi

      Kommunistimaihin voi ostaa menolipun. Itse en kannata kommunismia joten jään länteen.

    • Anonyymi

      Itä-euroopan kommunistiperintöä ihannoiva uskovainen? Huh.miten ihminen voi olla noin ristiriitainen kuin aloittaja? Kun tietää mitä joukkovainoa ne on harrastaneet ja nytkin vain ortodoksisuus on sallittu.

    • Anonyymi

      Eri maat tekevät rikollisen suhmuroinnin osalta yhteistyötä. Se on lain yläpuolella eli ei rikollista siinä mielessä. Jotkut tavalliset ihmiset jopa antavat lapsiaan näille tietämättä, miksi. Kannattaisi miettiä.

    • Anonyymi

      Venäjän nootti, Kiinalainen järjestäytynyt yhteiskunta, ne on jossain toisessa maailmankaikkeudessa verrattuna länsimaiseen moraalittomaan sekopäiseen ja vähäjärkiseen öyhöttämiseen.

    • Anonyymi

      On sitä luettelemissasikin maissa, palkkamurhiakin yhtä paljon, kuin Shigagossa konsanaan. Kun saavat jonkun syyttömän kiinni, niin komento kuuluu: Keksikää rikos.

    • Anonyymi

      Sekä villa vihnuksen vaivaistaloon,että elisan rosvovalokuituun

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe