Narsisti nainen

Anonyymi

Varjele hyvä isä ihmisen lasta narsistin uhriksi joutumasta, tähän kun lisätään tkekseenalkoholisoituminen, on sellainen paketti jotta. Tällänen perhe kun tuppaantuu jonnekkin yleiselle paikalle muka vapaehtois työhön , on leikki kaukana. Narsistin luonteen kuvaan kuuluu ,kaikki on oikein mitä he itse tekevät, aivan silmitön valehtelu. Kukaan ei saa mitään hyvää tehdä , kaikki asiat kääntävät just päin vastoin.Jos on jotain särettävää toisten tekeleitä , kaikki vaan kappaleeksi , sitten kuvataan muka toisten tekosina. Käyttävät toisen ihmisen työpanosta hyväkseen,varottaen ettei siitä saa numeroa tehdä. Hyväuskoinen ihminen lankeaa hetkekseen tuohon ansaan. Tuo kyseinen sairaus on ongelma lääkäreille kuin myös poliiseille, sillä ei viisaampaa jälkensä peittelijää ole luotu tähän maailmaan .Aina tekevät itsestään uhrin, että saavat myötäeläjiä ,aina niitä jokunen löytyy asiaan kuin asiaan.

121

5457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei saa selvää kenestä puhutaan, joten aloituksesi on periaatteessa mitätön.

• Anonyymi

Ei ole mitätön, ei tässä mitään nimiä tarvita, Sinunkin ympärilla pyörii kymmeniä naisia,
        joihin nuo tunnusmerkit sopivat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitätön, ei tässä mitään nimiä tarvita, Sinunkin ympärilla pyörii kymmeniä naisia,

Kyllä niin on, reilun 25 vuotta vietin sellaisen kanssa kunnes lähti omille teilleen ja tieysti minun syy, kukapas sitä raittiin ja kotitöistä pitävän miehen kanssa voisi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minun ympärilläni ei kyllä pyöri ketään, kun en ketään edes tunne. Kannattaa olla introvertti ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niin on, reilun 25 vuotta vietin sellaisen kanssa kunnes lähti omille teilleen ja tieysti minun syy, kukapas sitä raittiin ja kotitöistä pitävän miehen kanssa voisi olla.

"Naiset rakastuvat renttuihin", pätee monesti näihin narsisteihin. Tunnen monta
        samantyyppistä tapausta, pitää päästä "tyttöjen kanssa vaikka tansseihin".
        Olet ollut liian hyvä kumppani liittoonne, olen vilpittömän iloinen puolestasi,
        että pääsit eroon tuollaisesta nipottajasta, jolle mikään ei kelpaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sama pätee miehiinkin. Tunnen nimittäin ainakin yhen narsistin joka on mies ja erittäin tyypillinen narsisti, aina itseään kehumassa ja niin kaikki tietävä ja osaava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauanhan tuota oot kehannu katella...viis vuottakin on liikoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä oon kyllä sitä mieltä, ettei narsisti halua erota, vaan hän roikkuu hinnalla millä hyvänsä toisen kimpussa ja kiusaa tätä loputtomiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä oon kyllä sitä mieltä, ettei narsisti halua erota, vaan hän roikkuu hinnalla millä hyvänsä toisen kimpussa ja kiusaa tätä loputtomiin

Aivan totta. Olen kuullut, että eron jälkeen on narsisti kiusannut vuosia exäänsä mm. haukkumalla häntä kaikille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehiä myös. Iisalmessa on yks aika tunnettu mies kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Naiset rakastuvat renttuihin", pätee monesti näihin narsisteihin. Tunnen monta
        samantyyppistä tapausta, pitää päästä "tyttöjen kanssa vaikka tansseihin".
        Olet ollut liian hyvä kumppani liittoonne, olen vilpittömän iloinen puolestasi,
        että pääsit eroon tuollaisesta nipottajasta, jolle mikään ei kelpaa!

Sofia B kohdalla kaikki loksahtaa paikalleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäkin viittaa hyvin tiettyyn henkilöön. Mutta tehnyt jo itsensä naurettavaksi jutuillaan ja valehtelulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha, taas sama vanha tarina. Enää puuttuu suosikkisi "en ole eronnut, vaan minusta on erottu". Kun luet ajatuksella tuota omaa juttuasi ja kuvausta narsistista, voi se todellinen narsisti löytyä yllättävänkin läheltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hupsu on hupsu ja pipossa töröttää tupsu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia B kohdalla kaikki loksahtaa paikalleen.

Paitsi ei mikään osu kohdalleen. Julkkisjuorut on oikea paikka haukkua Sofiaa, siellä on muitakin kaltaisiasi, katkeria naisia. Kauneus on kadehdittava asia, eikös?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minun ympärilläni ei kyllä pyöri ketään, kun en ketään edes tunne. Kannattaa olla introvertti ;)

Kannattaa varoa ettivät pääse takaapäin vaanimalla kehittelemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Mutta kyllä se narsistinainen lähtee vaikka poliisin voimin.

Sitten vaan estot päälle. Ja nautit onnellisesta elämästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ompa ollu fiksu nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hupsu on hupsu ja pipossa töröttää tupsu.

Lomittumisvaikeuksiako siis suojauduimme nopeasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha, taas sama vanha tarina. Enää puuttuu suosikkisi "en ole eronnut, vaan minusta on erottu". Kun luet ajatuksella tuota omaa juttuasi ja kuvausta narsistista, voi se todellinen narsisti löytyä yllättävänkin läheltä.

Narsisti naapurin nainen. Minä minä minä...Tekevinään paljon mutta suullaan tekee ja työnäytös 0.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisti naapurin nainen. Minä minä minä...Tekevinään paljon mutta suullaan tekee ja työnäytös 0.

Voimakkaasti pauhaava päällepuhuminen on myös yksi tunnusmerkeistä .

• Anonyymi

Haruslanka antaako se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa varoa ettivät pääse takaapäin vaanimalla kehittelemään.

Tuuleeko lootuksenlehdistä allergiaa ja voiko haruslankoihin kompastua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauanhan tuota oot kehannu katella...viis vuottakin on liikoo.

Oliko sen seinässä perhosentoukan kuva.

• Anonyymi

Mummoikään ehtineiden narsistinaisten oikut näkyvät vielä neljännessä polvessa asti.

• Anonyymi

Ei se onneksi ole periytyvää.Omat elämäntavat pitkälti vaikuttaa sairauteen, huomattava on toisessa polvessa ainakin voimakkaasti samat elkeet ,kyllä jos oikein kädestä pitäen äiti neuvoo miten tosiasiat käännetään, "ei ole mitään tapahtunutkaan" niin pakkohan lasten on totella .Nuori mummo ,jonka jälkikasvu vasta kolmannessa polvessa, olisi kamalaa jos sairaus oli periytyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se onneksi ole periytyvää.Omat elämäntavat pitkälti vaikuttaa sairauteen, huomattava on toisessa polvessa ainakin voimakkaasti samat elkeet ,kyllä jos oikein kädestä pitäen äiti neuvoo miten tosiasiat käännetään, "ei ole mitään tapahtunutkaan" niin pakkohan lasten on totella .Nuori mummo ,jonka jälkikasvu vasta kolmannessa polvessa, olisi kamalaa jos sairaus oli periytyvää.

En tarkoittanut perimää vaan niitä vääristyneitä tunteita, joita narsisti kylvää jälkipolviensa kannettavaksi. Vävy omine sukulaisineen kyllä huomaa mistä narsistianoppi tehty jne.

• Anonyymi

-sillä ei viisaampaa jälkensä peittelijää ole luotu tähän maailmaan-

Suen salakaatajattiin katteelisina kahteloovat..

• Anonyymi

Vävy voi myös olla narsisti, joka ei anna toisten isovanhempien tavata lapsenlastaan.
      Lapsi on "vain minun omaisuuttani ja minä päätän, ketä hän tapaa"

• Anonyymi

Minkäkin voi olla samanlainen narsisti, kun ketjun aiheenakin nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkäkin voi olla samanlainen narsisti, kun ketjun aiheenakin nainen.

Korjaus: Miniäkin…

• Anonyymi

Potkukelkkamessujen aika ehkä kiireisin.

• Anonyymi

Olinko narsistin kanssa naimisissa vuosikymmeniä, suurimman osan ajasta lapset ja rouva tulivat puhtaaseen kotiin valmiille ruualle, tein sen miellelläni aina kun töiltä kerkesin. Minua hän puhutteli lähes aina sukunimelläni jopa kotona ja kaikista vaikeuksista oli syy minussa, ja jopa hänen salassa tekemästään steriloinistaan kuulin ihan muualta, siis en häneltä kun yhtäaikaa mietittiin lisää lapsia hankkia, siis kaikki selän takana. Onko moinen narsistista käytöstä.

• Anonyymi

Tuollaisen narsisti akan tiedän minäkin. Hänen mihensä tekee kaikki kotityät. Akka juoksee vieraissa ja juo aina itsensä rapakuntoon, soittaa niin miesressu hakee kotiin. Kun ei sitä ilkeä erota, kun mitä ne ihmiset sitten sanovat?
        Lisäksi tuo akka tekee ilkeyksiä naapureilleen....niinkuin pentunsa pieninä.
        Eivät sitten onnistu nekään missään kun on ollut tuollainen äitykkä, esimerkkiä näyttämässä.
        Mies parka eroa jo!

• Anonyymi

Ai että, miten noin huippu miehen kukaan voi jättää. Ootko vapaa vielä? Minä oisin kiinnostunu sinusta

• Anonyymi

Hyviä kommentteja suurin osa

• Anonyymi

Narsistinainen ja taloyhtiö…

• Anonyymi

Joissakin taloyhtiöissä narsisti haukkuu vuorollaan kaikki naapurit, jopa toisen narsistin
        puolesta. Jutut ovat täyttä huuhaata, hän muka tietää kaikki taloyhtiön tekniset asiat paremmin kuin esim. insinöörin koulutuksen saanut isännöitsijä.
        Meitä on moneksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joissakin taloyhtiöissä narsisti haukkuu vuorollaan kaikki naapurit, jopa toisen narsistin
        puolesta. Jutut ovat täyttä huuhaata, hän muka tietää kaikki taloyhtiön tekniset asiat paremmin kuin esim. insinöörin koulutuksen saanut isännöitsijä.
        Meitä on moneksi!

Joo näitä takki auki kouluja käymättömiä tärkeilijöitä riittää, jotka yrittävät olla muka yhtä viisaita kun maisterit tai insinöörit.
        Kyllä taloyhtiöiden asioita hoitamaan pitää löytyä asiantuntemusta ei sellaisella että minä kun kuulun hallitukseen, kävin siellä sun täällä, nyt minulla on uudet vaatteet, ym. itseään tyrkyttävä mummu ei voi hoitaa taloyhtiöiden asioita. PISTE.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä on moneksi!

Hahahaaa....laittakaa mäkeen tuollaiset pierut...hahahaaaa.

Jotkut esittävät koko elämänsä olevansa lääkäreitä, pankinjohtajia, insinöörejä ym. lukeneita ja yrittävät päteä suureen ääneen torilla toitottamalla puhelimeen....hhaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo näitä takki auki kouluja käymättömiä tärkeilijöitä riittää, jotka yrittävät olla muka yhtä viisaita kun maisterit tai insinöörit.
        Kyllä taloyhtiöiden asioita hoitamaan pitää löytyä asiantuntemusta ei sellaisella että minä kun kuulun hallitukseen, kävin siellä sun täällä, nyt minulla on uudet vaatteet, ym. itseään tyrkyttävä mummu ei voi hoitaa taloyhtiöiden asioita. PISTE.

Olipa hyvä kommentti, monesti nämä urputtajat eivät kuulu edes hallitukseen,
        eivätkä ole edes osakkeenomistajia, vaan ovat vuokralaisia, ei heitä kiinnosta
        taloyhtiön investoinnit, omienkin autopaikka- ja vesimaksujen kanssa on
        ajoittain viiveitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa hyvä kommentti, monesti nämä urputtajat eivät kuulu edes hallitukseen,
        eivätkä ole edes osakkeenomistajia, vaan ovat vuokralaisia, ei heitä kiinnosta
        taloyhtiön investoinnit, omienkin autopaikka- ja vesimaksujen kanssa on
        ajoittain viiveitä.

Narsistit ei suostu vuokralla asumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhän pittää nöyrtyä. påskallako se Taavetti linkkuveihtiä ostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isännöitsijä tietää totuuden, mutta narsisti väittää naapureilleen rahojensa olevan
        tavarassa kiinni, siksi pitää asua vuokra-asunnossa toistaiseksi!
        Rakkautta ja köyhyyttä ei voi salata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isännöitsijä tietää totuuden, mutta narsisti väittää naapureilleen rahojensa olevan
        tavarassa kiinni, siksi pitää asua vuokra-asunnossa toistaiseksi!
        Rakkautta ja köyhyyttä ei voi salata.

Paa jo korkki kiinni ja lopeta tuo jonniinjoutava öyhötys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää ensin saada taloyhtiöhallitusten miesjäsenet tajuamaan miten narsistimummut pyörittävät taloja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä on moneksi!

Siperian huskyn ja geologin risteytys, haukkuu ja kaivelee vanhoja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää ensin saada taloyhtiöhallitusten miesjäsenet tajuamaan miten narsistimummut pyörittävät taloja.

Pari kirjallista varoitusta hallituksen toimesta ja sitten pihalle, jos eivät asetu nämä pyörittäjät. Vikuritamallekin löytyy kengittäjä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pari kirjallista varoitusta hallituksen toimesta ja sitten pihalle, jos eivät asetu nämä pyörittäjät. Vikuritamallekin löytyy kengittäjä!

Moni narsistimummovikuritamma istuu itse hallituksessa…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni narsistimummovikuritamma istuu itse hallituksessa…

Seuraavassa vuosikokouksessa vikurin voi jättää valitsematta, jos esim. kaksi muuta hallituksen jösentä eivät ole narsisteja, hommaavat niin paljon valtyakirjoja äänestystä varten, että on vara valita joku järkevämpi uuteen hallitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraavassa vuosikokouksessa vikurin voi jättää valitsematta, jos esim. kaksi muuta hallituksen jösentä eivät ole narsisteja, hommaavat niin paljon valtyakirjoja äänestystä varten, että on vara valita joku järkevämpi uuteen hallitukseen.

Viime yhtiökokouksesta vikurimummo oli poissa ja oli kirjoittanut valtakirjan hallituksen puheenjohtajalle….

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime yhtiökokouksesta vikurimummo oli poissa ja oli kirjoittanut valtakirjan hallituksen puheenjohtajalle….

Äänestikö puheenjohtaja vikuria uuteen hallitukseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä on moneksi!

Laittaako se kyyhkysille ruokaakin parvekkeelle ja postilaatikkoon kompastumalla lähtee pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äänestikö puheenjohtaja vikuria uuteen hallitukseen?

Eipä tuo vastaehdokasta esittänyt.

• Anonyymi

Mikä ruoka tuoksuuko porraskäytävässä kysyykö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkuparakki on hyvä vain

• Anonyymi

Yrittääkö se taloyhtiön valtausta ?.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt sai hallituksessa istuva vikurimummo porttikiellon talossa asuvan toisen mummon huoneistoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä on moneksi!

Just meillä tuollainen nainen taloyhtiössä. Työpaikallakin kaikki hermostuu kun suutaan soittaa ja hidas hoitajatyössä. Pitää ottaa töihin kun hoitajapula niin saa hoitoapulainen olla. Kyllä taloyhtiössä inhottava ihminen,- toisten riesana. Kukaan ei tykkää karkuun lähdetään välillä autoilemaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niinkään saunassa mutta suihkussa hinkuyskä lähtee paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on PISTE.

• Anonyymi

Siis kuka? Koska iISALMI-PALSTA?

• Anonyymi

Todellakin toivon, ettei tielleni enää tule narsisti miestä. Vuosia menee kun pääsee eroon tämmösestä immeisestä ja oma elämä menee hukkaan. Kyllä täytyy sanoa Kaija Koon laulun sanoin, "jotkut ei kadu mitään, mutta MINÄ KADUN, KAIKKI EI TODELLAKAAN MENNYT LAILLA SADUN"

• Anonyymi

Iisalmi täynnä narsistipaska ukkoja tekis mieli muutama nimi listata tähän

• Anonyymi

Etpä taida uskaltaa, onko itsessäsi samaa vikaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etpä taida uskaltaa, onko itsessäsi samaa vikaa?

Eipä ole samaavikaa, pyyhkäiseppä ne haisevat parkkihapot pois otsaltasi niin ei tarvitse tuulensuuntia niin huomioida.

• Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/ca403d52-c115-41c9-8a25-fc0a7a451f57
      TERVEYSMIELI JA MASENNUS
      Muutama tapa paljastaa heti, että sinulle valehdellaan
      Valehteleminen on joillekuille helpompaa kuin toisille. On kuitenkin asioita, jotka voivat paljastaa palturin.

1. Narsistit
      Narsistit ovat usein karismaattisia ja kiinnostavia. Niin kauan kuin he ovat huomion keskipisteessä, he loistavat. Heti kun heidän näkemyksiään alkaa kyseenalaistaa tai haastaa, he kääntävät kelkkansa. Narsisti valehtelee ja manipuloi, jotta saa haluamansa.

2. Päihteiden väärinkäyttäjät

Päihteiden ongelmakäyttäjät joutuvat usein valehtelemaan omasta tilastaan sekä itselleen että muille. Groverin mukaan he voivat sanoa mitä tahansa ylläpitääkseen riippuvuutensa. Valheisiin ei kannata lähteä mukaan, sillä se kapeuttaa helposti omaa elämää.

Kysy yllättävä kysymys

Yksi tapa havaita valheita on kysyä joku aivan odottamaton kysymys. Se voi hämmentää ja paljastaa valehtelijan.

• Anonyymi

Varjele hyvä isä narsistijohtaja Putinin uhriksi joutumista. Narsistin käsittelystä selvinneet selviävät myös Putinin agressioista. He ovat tunteitaan jäsentäneet.

• Anonyymi

Onkohan Putin narsisti?

• Anonyymi

Jos ei kukaan aikoinaan pysäytä narsistia, ajan oloon hänestä kasvaa tyranni.

• Anonyymi

Hyvää 🌹 naistenpäivää narsisti naiselleni näin netin välityksellä, kasvokkain ei uskalla toivottaa.

• Anonyymi

On jo myytävänä kaupoissa ihania narsisseja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On jo myytävänä kaupoissa ihania narsisseja.

Kukkihan se pottukii!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukkihan se pottukii!

Toivottavasti ensi kesänäkin.

• Anonyymi

Tyrkkyakat ovat kaiken pahan alku, ei osata, eikä älytä mitään mutta pitää vaan jokapaikkaan työntää nokkansa.
      Miehet nauravat takanapäin kun yhtiökokouksesta tulevat, miten tämäkin tyhmä tyrkky sanoi sitä ja tätä...tyhmiä kysymyksiä...hahahha...

• Anonyymi

Pahimpia ovat "euroopanomistavat" vuokralaiset, urputtavat kaikista isännöitsijän ohjeista ja yhtiökokouksen päätöksistä , Heillä ei ole minkäänlaista teknistä asiantuntemusta kiinteistön hoidosta, silti puuttuvat asioihin, mitkä eivät heille kuulu millään tavalla, maksavat ehkä karhuamisten jälkeen jälkijunassa vesi-ja autopaikkamaksunsa!

• Anonyymi

Jos taloyhtiössä ei ole muita tulossa hallituksen puheenjohtajaksi, niin säälin jos joudutte valitsemaan juopon, kouluttautumattoman vanhan horon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos taloyhtiössä ei ole muita tulossa hallituksen puheenjohtajaksi, niin säälin jos joudutte valitsemaan juopon, kouluttautumattoman vanhan horon.

Jospa se muuttaisi pois:)

• Anonyymi

Vielä löytyi muutama syklinen pölypalleroinenkin.

• Anonyymi

Helmikuu tavallista voimakkaampaa päinvastoinhapuilevaisuutta jos joku pyysi apua.

• Anonyymi

Muutaman satasen arvoinen autonropponekin pitää parkkeerata miten sattuu naapurin ruutuun, pitäisikö silmälasit uusia, vai eikö ratti käänny!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutaman satasen arvoinen autonropponekin pitää parkkeerata miten sattuu naapurin ruutuun, pitäisikö silmälasit uusia, vai eikö ratti käänny!

Eräässä taloyhtiössä samanoloinen taituri valloittaa kaksi pysäköintituutua, mutta ei
        aina muista maksaa vuokraa talolle yhdestäkään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan sillä jo mieli kammennut ajosuuntaa wikuraiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan sillä jo mieli kammennut ajosuuntaa wikuraiseksi.

Se on ollu jo varsasta lähtien sellainen vikuritamma!

• Anonyymi
      • Anonyymi

https://yle.fi/uutiset/3-12429284
        Väkivalta
        Lähisuhdeväkivalta jää usein pimentoon terveydenhuollossa – tutkija: Siitä kannattaisi kysyä samalla tavalla kuin alkoholista

• Anonyymi

Yskiikö se kovaäänisesti ja suunnatusti ?.

• Anonyymi

Minkä tähe narsisti ei koskaan pyyvä anteeksi??
      Vaikka kaikki paha hänessä ja
      Miksi ei ällyy ? Pörhistellöö ja on niin ihana, ihtesä mielestä. Ee ymmärrä ympärillä kuuluvaa sissäänpäe naarua vua sennii ottaa ihailuna, kun huomiota tuas oes olevinnaa

• Anonyymi

Ei pyydä anteeksi, koska ei ole omasta mielestään ollut koskaan väärässä. Pörhistelee siksi, koska on kulkujätkän ja riikinkukkonaaran jälkeläinen!

• Anonyymi

Vappuna voimme pysähtyä miettimään millaista Äitienpäivää narsisti nainen viettää.

• Anonyymi

Istuu peilin edessä ja miettii mite hyvä on olla muita parempi, omasta mielestään.
        Tosiasiassa onnettomalla itsetunnolla varustettu aina muista syytä etsivä narri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Istuu peilin edessä ja miettii mite hyvä on olla muita parempi, omasta mielestään.
        Tosiasiassa onnettomalla itsetunnolla varustettu aina muista syytä etsivä narri.

Heitänpä vielä kysymyksen tänään etten ensi sunnuntaina,
        mitäpä narsisti nainen haluaa äitienpäivälahjaksi mieheltään / lapsiltaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heitänpä vielä kysymyksen tänään etten ensi sunnuntaina,
        mitäpä narsisti nainen haluaa äitienpäivälahjaksi mieheltään / lapsiltaan?

Rautakanki olisi varmaankin sopiva lahja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin oon peilin edessä koko päivän ja vähän seuraavankin päivän puolelle ja olen onnellinen että pääsin eroon paskasta jonka kanssa elämäni meni pilalle, olen niin ylpeä itsestäni että uskalsin vihdoin ja viimein lähteä omille teilleni ja luottaa siihen, että pärjään niin henkisesti kuin taloudellisesti, ja nyt elämä hymyilee ja on aivan huikeeta, aivan mahtavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä mummot rauhaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä mummot rauhaan

Ai että mummot rauhaan?, entäs äidit ja tyttäret? Naisia hekin. Jotkut empaattisia, jotkut narsisteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että mummot rauhaan?, entäs äidit ja tyttäret? Naisia hekin. Jotkut empaattisia, jotkut narsisteja.

Mummoillakin on äiti ja he ovat äitinsä tyttäriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummoillakin on äiti ja he ovat äitinsä tyttäriä.

Entäpä sitten mummojen isät, kaiken pahan alku ja juuri!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskaperse jenna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä mummot rauhaan

Vae ootko jo nii huonossa kunnossa itekkii

• Anonyymi

Kirjat : narsistit kahdet kasvot, mitä on tunneäly, kateus.
      Ja sitten hyvä vinkki myös miten opetella empatian taidot ja olla manipuloimatta/ alistamatta toisia.. eli paljon olisi opeteltavaa

• Anonyymi

Huhtikuussa mediassa väittivät hiukkasen jälkimmäisimmän muunnoksen hypähtäneen ?.

• Anonyymi

Vanha narttukoira ei varsinkaan opi uusia tapoja, on niin omapäinen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huhtikuussa mediassa väittivät hiukkasen jälkimmäisimmän muunnoksen hypähtäneen ?.

Salaa takaapäin sitten norkoilevat että mitä kukakin syö ruokapaikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt taas elokussa kuului radiosta taas että lintuinfulenssaa taas mukamas taaas, pyöriikö teillä taas oikein mukavasti taaas.

• Anonyymi

Ei ne mitään uhria itsestään tee, täytyy vain varoa etteivät kytke sairauksiinsa, sairauksien hoito se on ammattitaitoisten touhuja vain.

• Anonyymi

Niin kuulemma on ammattitaitoisien. Alkuunsa pikkasen pälisevät vain mutta sitten kun päästään varsinaiseen asiaan niin Grafeenioksidi ja sen toksikologinen riski on nanofarmaseuttisen tutkimuksen kuuma aihe tällä vuosikymmenellä.

• Anonyymi

Eräskin narsisti etsii kokoajan naisia parisuhteeseen ja länkyttää pitkin kyliä pa.. Existään eikä huolehdi lasten elatuksesta eikä halua nähdä lapsiaan on siinä vuoden isää kerta kaikkiaan menisi itseensä

• Anonyymi

Hyppäsikö laukalle, kannattais tarkistaa syklinen pyöräliha ennen kuin täällä arvostelemaan miksi ei JOKU perheeseen suostunut. Oliko omat ominaisuudet loppunut. Siksi apua tarvitiinkin. Herne ei mun nenässäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyppäsikö laukalle, kannattais tarkistaa syklinen pyöräliha ennen kuin täällä arvostelemaan miksi ei JOKU perheeseen suostunut. Oliko omat ominaisuudet loppunut. Siksi apua tarvitiinkin. Herne ei mun nenässäin.

7=> eipä tiedetä niin eikä mennä vielä mapilla sil.

• Anonyymi

Kuinkas on alkutalven piilovalmennus tuottanut ? huom piiilo valmennus

• Anonyymi

Et saanut faneiksi, kaloille vain kaasua lirittelit.

• Anonyymi

Keväisin ja syksyisin ainoastaan bannaanikärpäset silimänripsijä kutittavatko vuan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keväisin ja syksyisin ainoastaan bannaanikärpäset silimänripsijä kutittavatko vuan.

Yleensä kun alennutaan ihmistutkimuksen parissa työskenteleviin sellaisiin viittamaan, on aiempaakin hiljaisempaa tai sitten toimii perinteisesti.

• Anonyymi

Kehittymättömämmällä tasolla narsisteilla aivan keinotteluhommat operaatio iltaruskoa tehdäkseen kylätiellä hiljaisina kun, eivät pysty enää syyttömien syiksi operaatio iltaruskoa lavastamaan. Ei ne itse mihinkään ongelmiin paljasta joutuneensa missään tapauksessa eihän toki.

• Anonyymi

Jotkut peelot olivat jopa koiranomistajienkin tietoja valutelleet vai ?.

• Anonyymi

Eräs siivooja on narsisti,niin itseensä kyllästynyt

• Anonyymi

Kun todennäköisesti kuitenkin xxxxxx ja xxxxxxx ja xxxxxxxx ja xxxxxxxxx ja xxxxxxxxxx vihajengit paisuttavat toimintaansa ja pohjaanpalanut tuoksu paisuu kujanjuoksusta huolimatta takaapäin vakuuttavasti vallitsevaksi. Tavanomaisen luonnontilan tavallista nopeammat muutokset tekolampiparkatin ympäristössä eivät kuitenkaan ole peräisin aurasviitoista, lieneekö ollut joillekkin uikunpolun nuuskaparkkina aikaisemminkin tms. Riistastuskadun uusi uraputki on nyt kuitenkin vahvemmasta seoksesta joka, kestänee ylisiistin ryhmänne kaupustelujätteiden kuljetusta huolettomammin vuodenajoista riippumatta. Havaitaan kyllä jos se muuu homma on jo niin paisunutta että on ajettava puhelinkorvassa ja nopeasti istumatta jokapaikkaan ettei sopat luiskahda housuun pitkälläaikavälillä takaapäin kiihdyttäessä.

• Anonyymi

Tuo taitaa olla sitä kehityskeskustelua.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3316
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1556
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe