En muista kuinka vanha, ainakin kymmenen vuotta vanha.
Olen laittanut salasanoja.
On pin koodi ja suojakoodi.
Jos hukkaan puhelimen saako puhelimen auki?
Mulla on vanha Nokia puhelin jolla soitan ja txt viestit
11
97
Vastaukset
- Anonyymi
Saa niillä tunnuksilla.
- Anonyymi
Niin minä saan mutta saako muut joilla ei ole salasanoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minä saan mutta saako muut joilla ei ole salasanoja?
Saa jos tunnukset ovat luokkaa 1234, 0000 jne eli helppo arvata.
- Anonyymi
Ei kukaan saa.
- Anonyymi
Vaikka saisikin niin tuskin saa mitään arkaluontoista kaivettua. Itselläni yli 10 vuotta vanha nokia. Saa sieltä isoäitini numeron jos rosmo sen haluaa. Tiedä millainen suhde siitä vielä kehkeytyy.
- Anonyymi
Voi olla arkaluontoisia viestejä yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla arkaluontoisia viestejä yms.
Miksi niitä "arkaluontoisia" juttuja täytyy säilyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi niitä "arkaluontoisia" juttuja täytyy säilyttää?
Eipä niitä aina älyä poistaa vanhoista puhelimista mitä on ollut käytössä. Eikä vuosien päästä' muista mitä tietoja niissä voi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä niitä aina älyä poistaa vanhoista puhelimista mitä on ollut käytössä. Eikä vuosien päästä' muista mitä tietoja niissä voi olla.
Älä suotta ole huolissasi, sillä sinun älynlahjoillasi sinne puhelimeen tuskin on tallennettu mitään valtakunnan turvallisuuden kannalta tärkeitä asioita.
HEH HEH
- Anonyymi
Tv:ssä näytettiin vuosia sitten kun heppu ohitti kännyköiden näppäinlukot ynnämuut muutamassa sekunnissa. Toimittaja oli aivan ihmeissään.
- Anonyymi
Se on hyvä jos olet tyytyväinen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446