Polttareille

Anonyymi

Hei,

Meillä on 3-6 hengen tyttöporukka viettämässä polttareita 5.3 lauantaina Lappeenrannassa. Rajoitukset mukaan lukien tekeminen on vähissä todennäköisesti. Meidän ikä koostuu 19-24 vuotiaita naisista.

Etsimme kyseiselle päivämäärälle hyvää pillun nuolijaa koko polttstiporukalle ja ennen kaikkea morsiamelle.

Kiinnostuitko?

Jätä esim. S-posti niin olemme pian yhteydessä.

27

2535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro kerro

      • Anonyymi

        Kerro itse tarkemmin 🤭


    • Anonyymi

      Täällä olisi pitkä kielinen nuolija. Myös paksua ja pitkää patukkaa olisi tarjolla

      • Anonyymi

        Hei otetaan yhteyttä jos jätät s-postin.


    • Anonyymi

      Olen kyllä hyvä. Saako panna myös?

    • Anonyymi

      Moi! Olen myös työreissulla silloin ja voisin tulla toteuttamaan toiveenne!
      Jos vain sopii? Matkarakastaja 38 varattu mutta silti vapaa reissuillaan!

    • Anonyymi

      Ainoastaan nuolla saa ? Vaan joutuuko töihin?
      6 neitoa on aikamoinen työmaa. Pikkuisen mietityttää.
      Mutta eiköhän tuo nuoleminen onnistu.
      Olisi kiva kokeilla erilaisten ruusujen terälehtien tuoksut

    • Anonyymi

      mutta ajatus kerrassaan kiehtova, sais kerrankin nuolla tarpeekseen!! tyttöjä sakset auki, peput pystyssä, kiimoissaan pienessä pöllyssä ....kyllä kelpaisi!! mikähän on työsuunnitelma, kimppasaunan jälkeen vai päivän muhineita pilluja ja onko apuvälineitä matkassa, morsiammelle dildo pilluun ja toinen peppuun ja sitten kieltä, siinä sitä lahjaa kavereilta...ja minkälaista neitoa tarjolla, tummaa, vaaleaa, isoa, pientä, lisää infoa kiiitos....kaipaa kielimies45

    • Anonyymi

      Aloittajalla on kyllä kiehtova suunnitelma! Itse rakastaisin olla toteuttamassa tällaista kuviota, kun nautin yli kaiken suuseksin antamisesta naisille. Voin vain kuvitella sitä herkullisten makujen sinfoniaa ja vivahteiden kirjoa, mikä polttariporukan pilluista löytyisikään. Se ensimmäinen nuolaisu.. Nuoria naisia, kiimasta märkinä ja odottamassa, että kieli tulee tekemään heille hyvää.
      Olisi verraton tutkimusmatka kokeilla, minkälaisesta hyväilystä kukin pitää, onko se kevyt silittely, pehmeä pyörittely tai kenties nopea täristys se parhaimmalta tuntuva juttu.. Ja että haluaisivatko arvon naiset vähän vuoronperään vai yksi kierros keskeyttämättä alusta loppuun ja sitten uudestaan jonon jatkoksi...

    • Anonyymi

      Ja sulhanen ei saa mitään vihiä tästä salaisesta suunnitelmasta!! Kannattaa laittaa vaikka tänne vaikka työsähköpostin osoite, on niin luotettavaa tarinaa!!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      naisten käyttöön teen mitä haluatte nuolen annan peppua jos teillä sauvat

    • Anonyymi

      Mihin te ukkoja tarvitsette - nuolkaa toisianne!

    • Anonyymi

      Parhaat bileet oli kun sain nuolla ja panna neljää naista. Saunomista juomista ja naimista. Minne pitää tulla, kerrotko paikkakunnan ensin ettei ole liian kaukana. Itse länsi suomssa.

      • Anonyymi

        Opettele ensiksi lukemaan. Paikkahan on aloituksessa mainittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele ensiksi lukemaan. Paikkahan on aloituksessa mainittu.

        Mietin ihan samaa! Kyllä luetunymmärtämisessä on kehittämistä, kun tuollaisen kommentin kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Soitatteko jos laitan numeron??

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      olen 60v mies hyvä nuolija mulle voitte tehdä mitä haluatte myös peppu käytös

    • Anonyymi

      Olisi kiva tietää miten yleistä on naida polttareissa vierasta. Kun näin kuvia oman vaimon polttareista, survival kitissä oli kolme kortsua. Viimeinen kerta oli pantu paljaalla.

    • Anonyymi

      Se hauska ohjelma jos kaikki ei ole leikissä mukana eli tiedä asiasta mitään

      Se on hauska jos osalla on hillopäivät!

    • Anonyymi

      Tämä olisi kyllä ihan minun fantasiani päästä toteuttamaan tallainen. Rakastan suuseksin antamista naisille ja jos heitä olisi vielä useita rivissä ihanat pimpsat levällään, niin voi mikä maanpäällinen paratiisi tuo tilanne olisikaan!

    • Anonyymi

      NUOLEN KAIKKIA VAIKKA KOKO-ILLAN MYÖS PEPPUNI JA KALUNI KÄYTÖSSÄ JOS TEILLÄ SAUVOJA JA SUURIA VOIN KOKEILLA MAHTUUKO

    • Anonyymi

      Parempi kun nuolette vaan keskenänne. Muikkeli tietää miten toista muikkelia nuollaan. Hyi likaisia tussuja.

    • Anonyymi

      Hyvin epätodennäköistä, että joku tuon ikäinen menisi nykyisin naimisiin. Viettäkää vaan tyttöjen iltaa ja lesboilkaa.

    • Anonyymi

      Tuo juttu on mennyt, muuta miks vastaavassa tilanteessa ei olisi leikkiä jossa tehdään asia viimeisen kerran kun se on mahdollista! Eli oikeasti kaikki nuolisi vähintään yhtä ja kaikkia nuoltaisiin!

      Mutta ei taida kantti kestää!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 150 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe