Katkeruus entisestä onnesta

Anonyymi

Oletteko katkeria menetettyään ne rakkautenne kohteen? Olin äärimmäisen onnellinen 5 vuotta ja tämän avokkini kanssa seksi oli aivan erilaista kun muiden kanssa johtuen isoista tunteista. Meillä oli hyvää seksiä ja persepano oli jotain ainutlaatuista. Menetin hänet silkkaa tyhmyyttäni, en ollut valmis vakiintumaan ja perhe-elämään, joka johtui opiskeluista ja kaveripiiristä, villiä nuoruutta. Menetin siis ainoan naisen jota olen rakastanut yli 3 vuotta sitten. En pettänyt, seksi ei kenenkään kanssa ole ollut läheskään niin hyvää. En vain ollut valmis toteuttamaan hänen toiveitaan
Rakastan häntä yhä, vaikka olen nussinut paljon muiden pilluja ja persettä, mutta mikään ei tunnu miltään. Kukaan ei pääse lähellekään sitä mitä me olimme. En voi anella naista takaisin vaikka tämän olisin valmis tekemään, koska hän on nyt varattu ja odottaa lasta toiselle. Ottaisin hänet ja hänen lapsen sumeilematta itselleni, mutta olen kuullut että hän rakastaa puolisoaan. Tunnen järjetöntä mustasukkaisuutta ja raivoissani näen sen miehen naivan rakastamaani naista perseeseen ja rakkaani nauttivan. Sekoan näistä ajatuksista. Enkä voi syyttää sitä naista siitä sillä virhe oli minun. Kaipaan niin että järki menee. Nuo viisi vuotta hänen kanssaan oli kuin tarua, olin täydellisen onnellinen sillä se oli oikeaa tunnetta ja jumalaista seksiä. Seksiä oli runsaasti koko suhteen ajan. Virheen tehdessäni menin muiden mukana enkä ajatellut, olin kypsymään, josta maksan liian kovan hinnan. Ketään muuta en ole rakastanut ja tiedän vain hänen olleen minulle sopivin. On hetkiä jolloin haluisin ampua itseni. Mutta sitten muistan, miltä tuntui naida häntä ja työntyä perseeseen ottaen hänet kokonaan ja purkautua sinne. Ei se ole muiden kanssa samaa, vaikka kuinka laukeaa. Ja nyt tällä hetkelläkin se toinen onnekas mies voi olla naimassa rakastaani naista perseeseen? Arvatkaa miltä tuntuu????????????

4

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin makaa kuin petaa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

      • Anonyymi

        Totta. Mutta liian kallis hinta kypsymättömyydestäni. En kaipaa ilkkumista tilanteessa, jossa järki lähtee ja kaipaan vain häntä. Kaikkea olen koittanut. Terapiassa kypsyin ja ymmärsin entistäkin paremmin, että se oli oikeaa tunnetta ja ainoa hyvä asia on, että voin olla uskollisuudesta ylpeä, koska en koskaan koskenut muihin. Olin silloin ja olen nyt rakastunut häneen. Nyt olisin valmis kaikkeen, mutta hän on toisen ja kuinka kaunis raskaanakin, saa kuukauden päästä lapsen. Siksi olen nussinut ympäriinsä, unohtaakseni. Tiedän nyt, että Väärä lääke. Muiden naisten pillut ja perseet ovat vain tyhjiä pilluja ja perseitä, joista vain laukean ja lasken nesteet. Mutta tyhjiä. Se on kuulkaa se tunne mikä ratkaisee. Purkasin vain tuskaani, joka on kasvanut liian suureksi. Haluaisin jakaa lapsen syntymän ja perheineen hänen kanssaan, ottaisin jopa toisen lapsen omakseni kunhan vain saisin hänet. Tein ennen hänet onnelliseksi, kunnes pilasin kaiken kun en kypsymättömyydessäni ollut valmis tarjoamaan hänelle sitä mitä hän halusi. Nyt hän saa sen toisen kanssa ja itse olen katkera ja mustasukkainen. Huonosti siis petasin, lyökää sitten murtunutta miestä. Se on tässä pienin vahinko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Mutta liian kallis hinta kypsymättömyydestäni. En kaipaa ilkkumista tilanteessa, jossa järki lähtee ja kaipaan vain häntä. Kaikkea olen koittanut. Terapiassa kypsyin ja ymmärsin entistäkin paremmin, että se oli oikeaa tunnetta ja ainoa hyvä asia on, että voin olla uskollisuudesta ylpeä, koska en koskaan koskenut muihin. Olin silloin ja olen nyt rakastunut häneen. Nyt olisin valmis kaikkeen, mutta hän on toisen ja kuinka kaunis raskaanakin, saa kuukauden päästä lapsen. Siksi olen nussinut ympäriinsä, unohtaakseni. Tiedän nyt, että Väärä lääke. Muiden naisten pillut ja perseet ovat vain tyhjiä pilluja ja perseitä, joista vain laukean ja lasken nesteet. Mutta tyhjiä. Se on kuulkaa se tunne mikä ratkaisee. Purkasin vain tuskaani, joka on kasvanut liian suureksi. Haluaisin jakaa lapsen syntymän ja perheineen hänen kanssaan, ottaisin jopa toisen lapsen omakseni kunhan vain saisin hänet. Tein ennen hänet onnelliseksi, kunnes pilasin kaiken kun en kypsymättömyydessäni ollut valmis tarjoamaan hänelle sitä mitä hän halusi. Nyt hän saa sen toisen kanssa ja itse olen katkera ja mustasukkainen. Huonosti siis petasin, lyökää sitten murtunutta miestä. Se on tässä pienin vahinko

        Ehkä sun kannattaisi olla tyytyväinen itseesi kun vapautit naisen jota rakastat ja nyt hänellä on asiat hyvin. Hän ei onnekseen ole hölmö joka jää vellomaan menneessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sun kannattaisi olla tyytyväinen itseesi kun vapautit naisen jota rakastat ja nyt hänellä on asiat hyvin. Hän ei onnekseen ole hölmö joka jää vellomaan menneessä.

        En odotakaan että hän jäisi vellomaan menneeseen. Virhe oli minun. Ei ole toisen vapauttamista jättää menneisyyden asiat selvittämättä kuten meille kävi. Vapauttamista olisi pyytää anteeksi ja kertoa pyyteettömästi tunteensa. Haluaisin kertoa hänelle että valitsisin hänet ennen, nyt tai 💯 vuoden päästä. En vaadi anteeksiantoa mutta kertoisin asiat sellaisenaan. Yritän olla onnellinen hänen puolestaan, koska hän saa kauan kaipaamansa lapsen. Vaikeata se on, koska haluaisin olla lapsen isä. Tai edes kasvattaa lapsen hänen kanssaan vaikken ole lapsen biologinen isä. Tekisin mitä vain että voisin olla rakkaan tukena synnytyksessä. Haluaisin mitä vain asioita elämässä, kunhan saisin jakaa ne hänen kanssaan. Kyse ei ole seksistä, vaikka haluan häntä valtavasti ja naida häntä pilluun ja perseeseen
        Tiedän, mitä se on hänen kanssaan. Mutta sitäkin tärkeämpää on rakkaus häneen. Tiedän että tein hänet ennen onnelliseksi kunnes vein häneltä hänen tärkeimmät toiveensa ja pian hän lähtikin. Virheeni myönnän mutta rakkauteni vuoksi jatkan vaikka en jaksaisikaan. Toiveeni voi olla turhia.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe