Olen potenut obsessiivis kompulsiivista häiriötä f 42 ja eräitä yksittäisiä fobioita kuten kadunylityspelkoa ja korkeanpaikankammoa f 40.8, joissa terveyskirjaston diagnostisten kriteereiden mukaan johonkin tilanteeseen ja kohteeseen kohdistuva pelko on liiallista, itsepintaista ja epärealistista, mutta jota lääkäri virheellisesti väitti psykoottiseksi, mitä se ei diagnostisten kriteereiden ja fobian luonteen ja olemuksen mukaan ole, kuuluen nimenomaan fobian sairauden määritykseen ja määritelmään, että pelko fobiassa on liiallista eikä suinkaan psykoottista, josta pelon kohdalla ei löydy edes mitään mainintaa, mutta paljon voimakkaampana kuin kiistellyssä kadunylitysfobiassani pelko on korkeanpaikankammossa, jonka vuoksi myöskään ketään ei ole diagnosoitu psykoottiseksi pelon voimakkuudesta johtuen, jota sitä paitsi on mahdotonta mitatakaan luotettavasti, jotta se voitaisiin määritellä eksaktisti, vaan väite pelon voimakkuudesta perustui täysin lääkärin ja hoitajan mutuun, mutta joka kuitenkin on normaalia pelkoa voimakkaampaa täyttääkseen määritelmän fobiasta, joka on pelkoa, joka kohdistuu vain johonkin tilanteeseen tai kohteeseen, mutta ei ole luonteeltaan psykoottista, joka olisi vallitsevana myös jostakin tietystä kohteesta tai tilanteesta riippumatta mitä minulla ei ilmene, mitä se sitten lieneekään. Ja tämä hämmentää minua kovin.
Poden kadunylitysfobiaa ja korkeanpaikankammoa
Anonyymi
2
60
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös tämä juttu jo käsitelty. Nyt on hyvä aika ottaa askel tämän kadun yli, ja katsella elämää eteenpäin. Eikä märehtiä menneitä.
- Anonyymi
Olen toki jo ylittänyt useampiakin teitä tehden altistusharjoitteita ja sillä tavoin voittanut fobiani joka ei ole niin hallitseva kuin esim. paljon yleisemmässä korkean paikan kammossa vaikka minulle ei olekaan kai varsinaisesti asetettu olekaan asetettu spesifisitä fobiaa koskevaa diagnoosia siitä huolimatta että invalidisoivat pelot on mainittu sairaskertomuksessani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145