Kuhmoisten alueella on liikkunut ihmisiä jo tuhansien vuosien ajan, mistä osaltaan todistavat kunnan alueelta löytyneet kalliomaalaukset ja muut muinaisjäännökset.
Tietoisku Kuhmoisista
6
124
Vastaukset
- Anonyymi
"Kuhmoisten alueella on liikkunut ihmisiä jo tuhansien vuosien ajan"
Viimeisimpien tietojen mukaan viime vuonna Kuhmoisiin on liikkunut 31 uutta ihmistä. Lämpimästi tervetuloa, jos osutte linjoilla olemaan...!- Anonyymi
Toivottavasti en pilaa iloasi, mutta vuonna 2021 kuntaan muutti 124 uutta asukasta. Kuhmoisista pois muutti 95 hlö, jolloin nettomuutto oli plus 31 hlö.
- Anonyymi
Kukakohan on merkittävin muinaisjäännös?
- Anonyymi
Kirkkoherrat ainakin haudataan parhaille paikoille
- Anonyymi
Suomessa antiikkia ovat jo 50 vuotta vanhat esineet. Kuhmoislaisista suurin osa on.
- Anonyymi
Antiikki on muotia nuortenkin keskuudessa. Täällä sitä piisaa tytöille ja pojille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066