Meidät ”vajakit” halutaan sulkea laitoksiin, lääkitä vihannekseksi ja alistaa kaikin keinoin. Miksi todella moni palstalainen haukkuu meitä flättäreitä kehareiksi. Osaako joku selittää?
Salaliitto meitä vajakkeja vastaan
16
81
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi teitä kukaan haluaa sulkea laitokseen, avohoito on niin paljon halvempaa kuin laitoshoito, eikä teidän sekopäinen mielipiteenne ole mikäänlainen uhka yhteiskunnalle, siis sekoilekaan ihan niin paljon kun huvittaa, ei teitä kukaan sulje laitoksiin.
- Anonyymi
Tiedoksesi vaan, et ymmärrä sarkasmia. Osoitit juuri itse olevasi vajakki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedoksesi vaan, et ymmärrä sarkasmia. Osoitit juuri itse olevasi vajakki!
Ymmärsin sarkasmin, toisin kuin sinä, osoitit juuri olevasi vajakki, sinä ihan ite!
Flättäriys on osa yleisempää ilmiötä, missä tyhmä esittää tyhmempää kuin onkaan, toivossa, että ei huomattaisi, kuinka tyhmä hän oikeasti on.
Kaksi kärpästä yhdellä iskulla! Mistä tiedät etten yrittänyt harhauttaa teitä kirjoittamalla välimerkit väärin, jolloin sain teidät uskomaan kirjoitukseni? 😂
- Anonyymi
Mikä on "KEHARI"? Suomenkieltä, kiitos!
Kehitysvammainen eli”kehari”.
Joku jolle on vaikeaa ja yksinkertaisesti mahdotonta sanoa koko sana, vaan sekin pitää lyhentää (joka käyttää sanaa ”kehari”).Perhosvaikutus kirjoitti:
Kehitysvammainen eli”kehari”.
Joku jolle on vaikeaa ja yksinkertaisesti mahdotonta sanoa koko sana, vaan sekin pitää lyhentää (joka käyttää sanaa ”kehari”).Voihan senkin vielä lyhentää: kehis.
Ettehän te ole vaarallisia itsellenne tai muille ihmisille, joten jonkinlainen virallinen väliintulo tuskin on asiallista ehkä Suomen peruskoulutuksen kehittämishankkeita lukuun ottamatta, jotta teidänlaisianne ei tulisi lisää ainakaan fysiikan ja tähtitieteen alkeiskoulutuksen puutteista johtuen.
Minun älykkyysosamääräni on Mensan lyhyen testin mukaan ollut siinä 120-123 tienoilla. Se on suuntaa antava, tiedetään. Olen tehnyt testin muutaman kerran, eikä se tuosta muutu. Se ei ole paljoa, mutta ei nyt kehitysvammaisenkaan ÄO.
En ole opiskellut matikkaa, enkä fysiikkaa siitä syystä että peruskoulu aikani oli ehkä maailman paskinta aikaa ikinä. Sen sijaan minua kiinnosti muut asiat, joissa olen ehkä sinuakin parempi?Perhosvaikutus kirjoitti:
Minun älykkyysosamääräni on Mensan lyhyen testin mukaan ollut siinä 120-123 tienoilla. Se on suuntaa antava, tiedetään. Olen tehnyt testin muutaman kerran, eikä se tuosta muutu. Se ei ole paljoa, mutta ei nyt kehitysvammaisenkaan ÄO.
En ole opiskellut matikkaa, enkä fysiikkaa siitä syystä että peruskoulu aikani oli ehkä maailman paskinta aikaa ikinä. Sen sijaan minua kiinnosti muut asiat, joissa olen ehkä sinuakin parempi?Kuten epäsuorasti ilmaisin, on Suomen peruskoulutusta syytä kehittää, jotta kaltaisiasi yleistiedon kelkasta pudonneita olisi jatkossa mahdollisimman vähän.
Tiedettä, tekniikkaa ja matematiikkaa voi esittää myös oppimaan innostavasti eikä lamauttavasti. Tätä olisi syytä kehittää tulevien sukupolvien hyväksi, ei sinun, koska se on jo myöhäistä. Siksikin kaikki "apu" olisi täysin hyödytöntä.- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
En ole opiskellut matikkaa, enkä fysiikkaa siitä syystä että peruskoulu aikani oli ehkä maailman paskinta aikaa ikinä. Sen sijaan minua kiinnosti muut asiat, joissa olen ehkä sinuakin parempi?Älykkyysosamäärää mittaavat mensa testit ovat täyttä hölynpölyä. Palikkoja katsomalla ei mitata kenenkään älykkyyttä palikkoja katsomalla mitataan palikkojen katsomiskykyä. Jotkut tietokoneetkin on opetettu saamaan kohtalaisia, jopa ihmisiä parempia tuloksia noissa höpöhöpö testeissä. Tietokone tai heikko tekoäly on aina aivan helvetin tyhmä ja älykkyyden vastakohta.
Kollimaattori kirjoitti:
Kuten epäsuorasti ilmaisin, on Suomen peruskoulutusta syytä kehittää, jotta kaltaisiasi yleistiedon kelkasta pudonneita olisi jatkossa mahdollisimman vähän.
Tiedettä, tekniikkaa ja matematiikkaa voi esittää myös oppimaan innostavasti eikä lamauttavasti. Tätä olisi syytä kehittää tulevien sukupolvien hyväksi, ei sinun, koska se on jo myöhäistä. Siksikin kaikki "apu" olisi täysin hyödytöntä.Niinpä. En minä apua tarvitse, koska hyväksyn itseni ilman hienoa uraa ”yhteiskuntakelpoisena”. Olen vapaa, toisin kuin te muut.
Vaikea kuvitella miltä elämä olisi voinut tuntua, jos olisi ollut kuten te muut ”yhteiskuntakelpoiset”. Ehkä sinä olet onnellisempi?
Syntyminen-päiväkoti-koulu-työelämä-eläkepäivät-kuolema. (Eka auto, koulutus, työpaikka, eka asunto, parisuhde, naimisiin, lapset, oma-asunto, kesämökki/vene, rahoitussäästöt, eläke, sairastuminen, kuolema, perintö) <- normaali/toivottu elämä.
Tuohon normaaliin voisi lisätä vielä:
-Kuntosali-harrastus ja uuden vuoden jälkeen alkava ”kesäkuntoon” projekti.Anonyymi kirjoitti:
Älykkyysosamäärää mittaavat mensa testit ovat täyttä hölynpölyä. Palikkoja katsomalla ei mitata kenenkään älykkyyttä palikkoja katsomalla mitataan palikkojen katsomiskykyä. Jotkut tietokoneetkin on opetettu saamaan kohtalaisia, jopa ihmisiä parempia tuloksia noissa höpöhöpö testeissä. Tietokone tai heikko tekoäly on aina aivan helvetin tyhmä ja älykkyyden vastakohta.
No kyllähän tuohon on syytä suhtautua varauksella. Jos oikein kunnolla sählää, niin tulos voi olla vaikka hyvin vaikeasti kehitysvammaisen tasolla.
Perhosvaikutus kirjoitti:
En ole opiskellut matikkaa, enkä fysiikkaa siitä syystä että peruskoulu aikani oli ehkä maailman paskinta aikaa ikinä. Sen sijaan minua kiinnosti muut asiat, joissa olen ehkä sinuakin parempi?Mensan palikkatestit mittaa lähinnä sitä kuinka hyvin on Mensan palikkatestejä harjoitellut.
Motivaatiokin saada "testissä korkea ÄO" hieman vaikuttaa.
Tiedemiesten mukaan ÄO onkin pelkkä myytti.
https://www.sciencedaily.com/releases/2012/12/121219133334.htm
- Anonyymi
Ei ole mitän salalitoja.Rakenen on se vanhuson kuoleman asti kotona.Ottakan vain ne ostopalveluna apu keinot siihen mukaan jos tarve kotihoidolta. Jos niihin ei rahat riitä toimentulotukea anotte.Jälkipolvelle ei perinintöä kannata säästää.Käytäkää omaisuutenne hyvään vanhuuten ja muistakaa arkua ei voi rahalla vuorata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310121Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523395Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493143- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032179- 1162153
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221376Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346