Vampyyri elokuvat

Manaaja

Laittakaa listaan kaikki teidän lempi vampyyri leffanne?

25

4362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauhea ihminen

      Ei oo susikkei mutta tässä jotaa hyvii vampyyri leffoi.

      Blade 1, 2 ja 3
      Hämärästä aamunkoittoon 1, 2 ja 3

      Ja ja, no nyt ei tuu muuta mieleen..

    • Katsoja

      Fright Night - Kauhun Yö.

      80 -luvulla tehty ja aikoinaan melko suosittu elokuva.

      Katsoin sen uudestaan muutama kuukausi sitten DVD:ltä, eikä se mikään kummoinen ole, mutta
      jotain mielenkiintoista siinä kuitenkin on:
      Pojan mukaan naapurissa asuu vampyyreja, mutta eihän nyt kukaan sellaista usko - vanhemmat etenkään!

    • Duke
      • nasudragon

        - Kadotettujen kuningatar
        - Dracula 2001
        On niitä muitakin mutta nyt en niitä muista mutta rakastan vampyyri elokuvia..
        Onko joku samalainen??


      • p08

        Suosittelen tuota "The Fearless Vampire Killers". Yksi parhaita näkemiäni elokuvia - aivan sairas. Noista vakavammista elokuvista John Carpenterin leffa on paras, tai sitten tuo Bram Stoker's Dracula. En osaa päättää. Ovat niin erilaisia.


      • Duke
        p08 kirjoitti:

        Suosittelen tuota "The Fearless Vampire Killers". Yksi parhaita näkemiäni elokuvia - aivan sairas. Noista vakavammista elokuvista John Carpenterin leffa on paras, tai sitten tuo Bram Stoker's Dracula. En osaa päättää. Ovat niin erilaisia.

        Näin joskus pentuna tuon "The Fearless Vampire Killers" leffan ja jäi jotenkin mieliin. Hyviä kohtia mitä muistan mm...

        1) Homodracula jahtas sitä apupoikaa käytävillä
        2) Kauniita naisia (Sarah)
        3) Se kyttyräselkä palvelia (söi mm. suden)
        4) Mieleenpainuva musiikki
        5) Wanha professori jäi kiinni ikkunaan

        Ihan oma tunnelma tuossa leffassa... olis pakko saada!


      • gothgirl
        Duke kirjoitti:

        Näin joskus pentuna tuon "The Fearless Vampire Killers" leffan ja jäi jotenkin mieliin. Hyviä kohtia mitä muistan mm...

        1) Homodracula jahtas sitä apupoikaa käytävillä
        2) Kauniita naisia (Sarah)
        3) Se kyttyräselkä palvelia (söi mm. suden)
        4) Mieleenpainuva musiikki
        5) Wanha professori jäi kiinni ikkunaan

        Ihan oma tunnelma tuossa leffassa... olis pakko saada!

        Joo,kyllä tuo elokuva on saatavilla DVD:nä ulkomailla,itse tilasin kyseisen elokuvan ebay.comin kautta liikkeestä joka hyväksyy myös käteismaksun,eikä hintakaan ollut kuin 21 dollaria postikuluineen!Olen joskus myös nähnyt kyseisen elokuvan,mutta en enää muista siitä juuri mitään...

        Minun lempielokuviani ovat ehdottomasti kaikki Hammerin Dracula elokuvat,missä näyttelee Christopher Lee,oikeita klassikoita!Ja jos haluaa hyvää kauhuparodiaa aiheesta,niin kannattaa metsästää käsiinsä "Dracula,Father and Son" elokuva,ekan kerran katsottaessa meinasin revetä ihan tyystin,oli sen verran huvittava...!


      • mikäleffa

        Hei onko mitään hajua että minkä niminen vamppyyrileffa on kyseessä.. kun oon miettinyt pääni puhki ja en löydä /tiedä msitä puhutaan,mutta siinä muistaakeseni oli ajomatkalla ihmisiä en muista oliko nuoria vai mitä mutta kummiskin ja sitten ne pysähty taikka auto hajos (vuoden aika oli talvi) ja sitten siel vampyyreillä oli kanssa oma auto ja siinä oli mies vampyyrillä oli naine se oli tumma ihonen ja itse se oli vaalea ihoinen.. Ja sitten lopussa ne tappeli jossai talossa vampyyrit ja ne ihmiset. :D


      • sake humahuta
        mikäleffa kirjoitti:

        Hei onko mitään hajua että minkä niminen vamppyyrileffa on kyseessä.. kun oon miettinyt pääni puhki ja en löydä /tiedä msitä puhutaan,mutta siinä muistaakeseni oli ajomatkalla ihmisiä en muista oliko nuoria vai mitä mutta kummiskin ja sitten ne pysähty taikka auto hajos (vuoden aika oli talvi) ja sitten siel vampyyreillä oli kanssa oma auto ja siinä oli mies vampyyrillä oli naine se oli tumma ihonen ja itse se oli vaalea ihoinen.. Ja sitten lopussa ne tappeli jossai talossa vampyyrit ja ne ihmiset. :D

        Forsaken


    • mursu

      interview with the vampire, suomeksi taitaa olla veren vangit tai jotain muuta... :D Paras!

      • kissgroupie

        1. Veren vangit
        2. Nosferatu
        3. Bela Lugosin Dracula
        4. Fright Night
        5. Coppolan Drcula

        nämä tuli nyt mieleen.


      • bitch_called_nana

        Veren Vangit on ihana, ja Kadotettujen Kuningatar! Ne kirjatki on tosi hyviä...


    • ggggggg

      From Dusk Till Dawn
      John Carpenters Vampires

    • ...

      Ei mikään lempi leffa mut yks olisi Underworld. Siinä kyllä pyörii ihmissusiakin. Semmonen leffa et sen kattoo jos ei oo muutakaan..

    • Sweet Alice

      ..lempi vampyyri leffa on aivan loistava Veren Vangit elikkä Interview with the vampire. Toinen hyvä on Dracula 2001.

    • Pinhead

      Christopher Leen esittämä Dracula, Bram Stokerin Dracula, the Lost Boys, Veren vangit, Fright night..siinäpä parhaimmistoa.

    • werty

      veren vangit,dragula 2001, mut helvetin hauska on mel brooksin verevä vainaja kannattaa kattoo

      • ~vampire~

        Ehdottomasti Queen Of The Damned


    • emma s.c.
    • ftrtghtyu

      on täyttä roskaa!

    • Paras on tottakai...

      ...Jesus Francon Vampyros Lesbos vuodelta 1970!

      Psykedeelinen happojazz pauhaa läpi leffan (yksi parhaista leffasoundtrackeistä, vaikka inohan jazzia), kuvattu Istanbulissa ja näyttelijöiden puheet dubattu alunperinkin saksankielelle. Tuossapa vasta ne elokuvan vähiten ihmettelyä aiheuttavat jutut. Vampyyriton vampyyrileffa on outo sekoitus sekä hellyyttävää b-luokan kulttileffaa että hetkittäin ihan klassikkotason leffaakin. Puree eri tavalla tää leffa.

      http://www.imdb.com/title/tt0066380/

    • jköjäjlä

      30 päivää kaamosta. Ihan kauhea :O

    • Wivady

      Veren vangit.. en tiiä milloin on tehty mut se on aika outo....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe