Kimpassa kivempaa

Anonyymi

Olemme olleet aviossa pari vuotta ja mieheni haluaa muiden miesten panevan minua.
Minä en tuota miehelleni pettymystä vaan suostun muiden panemaksi aina kun tilaisuus tulee.
Olen ollut mieheni kaverien kanssa niin sinkkujen kuin aviossa olevienkin kanssa.
Jos mies haluaa nussittua vaimoa niin ei ole minusta kiinni.

375

5505

2Äänestä

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Mieheni aisuri..seurutelun alussa kertoi avoimesti mieli haluistaan. Eka suhteeni karitui miehen mustasukkaisuuteen. Rakastan miestäni, sopii meidän suhteeseen kolmannet osapuolet. Mieheni etsii valmiiksi miehen jonka kanssa menen sänkyyn. Rva 50

      • Anonyymi

        Kauanko Rva50 on saanut nauttia tästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko Rva50 on saanut nauttia tästä?

        Viisitoista vuotta saanut elää täysillä. Rva 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisitoista vuotta saanut elää täysillä. Rva 50

        Käyttekö muilla paikkakunnilla harrastamassa vai kotosalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttekö muilla paikkakunnilla harrastamassa vai kotosalla?

        Mieheni etsii välillä miehen kauempaa joka asuu yksin. Silloin meen viikonlopuksi miehen luokse. Mieheni mukana video puheluin sinä aikana. Juuri pari viikkoa sitten välimatka oli 300km, todella kiva vahapoika asui maalla. Naapuri kävi kylässä yhtenä iltana, sanoimme juuri tavattu netin kautta. Rva 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni etsii välillä miehen kauempaa joka asuu yksin. Silloin meen viikonlopuksi miehen luokse. Mieheni mukana video puheluin sinä aikana. Juuri pari viikkoa sitten välimatka oli 300km, todella kiva vahapoika asui maalla. Naapuri kävi kylässä yhtenä iltana, sanoimme juuri tavattu netin kautta. Rva 50

        Aavistavatko esim lapsenne harrastustanne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aavistavatko esim lapsenne harrastustanne?

        Meillä ei yhteisiä lapsia. Olemme avoimia molemmat, muutama ystävä saanut vinkkiä harrastuksesta. Miehen kaveri aikoinaan otti asian puheeksi mieheni kanssa pikku jouluissa. Uudeksi vuodeksi mieheni kutsui kaverin kylään, miheni kysyi juhlinnan tiimellyksessä häneltä et halusiko sänkyyn kanssani. Tuttu mies jotenkin itsekkin halusin häntä.
        Yhdyimme tosi pitkään oli ihanan kiihottavaa tulla kaapista ulos. Yhdyntäkertoja ystävän kanssa ehkä parisen kymmentä tulee vuoden aikana. Aina kun tulee saunomaan yhdyn hänen kanssaan koska mieheni nauttii katsoa kun kaveri yhtyy vaimon kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ei yhteisiä lapsia. Olemme avoimia molemmat, muutama ystävä saanut vinkkiä harrastuksesta. Miehen kaveri aikoinaan otti asian puheeksi mieheni kanssa pikku jouluissa. Uudeksi vuodeksi mieheni kutsui kaverin kylään, miheni kysyi juhlinnan tiimellyksessä häneltä et halusiko sänkyyn kanssani. Tuttu mies jotenkin itsekkin halusin häntä.
        Yhdyimme tosi pitkään oli ihanan kiihottavaa tulla kaapista ulos. Yhdyntäkertoja ystävän kanssa ehkä parisen kymmentä tulee vuoden aikana. Aina kun tulee saunomaan yhdyn hänen kanssaan koska mieheni nauttii katsoa kun kaveri yhtyy vaimon kanssa.

        Montako miestä ja millä ikäskaalalla on saanut sinulta sylihoitoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako miestä ja millä ikäskaalalla on saanut sinulta sylihoitoa?

        Jäin koukkuun sun viesteihin🙂
        Viisitoista vuotta arvatenkin aika monta miestä kanssani. Mieheni joskus laskenut noin 50- 80 eri kaveria. Useimman kans varmaan yli kymmenen kertaa. Nuorin 25 vanhin yli 70 vuotias osan sylissä ratsastanut tykkään itse tyydyttää miehen istuen sylissä, voin supistella pimppiäni ja yhdyntä nopeutta silloin itse myös milloin halun miehen orgasmin sisääni. Rva 50 kiihotuin sinulle👄


      • Anonyymi

        Oletko antanut pillua kaikille jotka mies valinnut. Kiinnostunut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko antanut pillua kaikille jotka mies valinnut. Kiinnostunut..

        Sovittu heti alussa kun mieheni etsii uuden kaverin jonka haluaa yhtymään kanssani, toteutan aisurin toiveet josta hän nauttii. Tietenkin hän kertoo uudelle kaverille perus siisteydestä ja terveydestä. Olenhan itsekkin kiihottunut kun tapaan eka kertaa, osan kanssa keskustellaan ja kahvitellaan ensiksi. Aika monta kylläkin jotka haluaa saman tien päästä yhtyy koska mieheni esittänyt toiveen esim. Ottaa hänen huora rajusti raiskaamalla saman tien. Aisurilla erlisia fantasioita jokaiselle uudelle kaverille. Rva 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäin koukkuun sun viesteihin🙂
        Viisitoista vuotta arvatenkin aika monta miestä kanssani. Mieheni joskus laskenut noin 50- 80 eri kaveria. Useimman kans varmaan yli kymmenen kertaa. Nuorin 25 vanhin yli 70 vuotias osan sylissä ratsastanut tykkään itse tyydyttää miehen istuen sylissä, voin supistella pimppiäni ja yhdyntä nopeutta silloin itse myös milloin halun miehen orgasmin sisääni. Rva 50 kiihotuin sinulle👄

        Nyt mielikuvitus liikkeelle! Miltä tuntuisi 185 cm 97 kg eläkeiän saavuttanut mies hoitamassa sinua ja päinvastoin! Kerro kun olet lauennut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt mielikuvitus liikkeelle! Miltä tuntuisi 185 cm 97 kg eläkeiän saavuttanut mies hoitamassa sinua ja päinvastoin! Kerro kun olet lauennut!

        Hyvässä seksissä tarvitaan mielikuvitusta ja fantasiointi taitoa. Haluisitko että viestin välityksellä olisin kanssasi. Puolisen tuntia olisin vielä kotona. Rva 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvässä seksissä tarvitaan mielikuvitusta ja fantasiointi taitoa. Haluisitko että viestin välityksellä olisin kanssasi. Puolisen tuntia olisin vielä kotona. Rva 50

        Tässäkö viestitellään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkö viestitellään?

        Eihän se haittaa ketään jos keslenään nautimme toisistamme. Olen juuri sängyssä😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvässä seksissä tarvitaan mielikuvitusta ja fantasiointi taitoa. Haluisitko että viestin välityksellä olisin kanssasi. Puolisen tuntia olisin vielä kotona. Rva 50

        Nyt äkkiä ikkunan ääreen! Avaat ikkunan, nostat helmat ylös. Alla ei olekaan pikkareita! Nyt haluttaa ... tulen taaksesi, otan kiinni naisen lanteistasi. Työnnät itseäsi taapäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkö viestitellään?

        Olet hyvän kokoinen, tykkään isoista miehistä😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt äkkiä ikkunan ääreen! Avaat ikkunan, nostat helmat ylös. Alla ei olekaan pikkareita! Nyt haluttaa ... tulen taaksesi, otan kiinni naisen lanteistasi. Työnnät itseäsi taapäin.

        Sarveni seisoo jo jomottaen! Levitän touhutippani ja työnnän takaapäin! Oletpa märkä! Sinne painan sylin lämpöön ja ihanan pillun puristukseen ja lumi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarveni seisoo jo jomottaen! Levitän touhutippani ja työnnän takaapäin! Oletpa märkä! Sinne painan sylin lämpöön ja ihanan pillun puristukseen ja lumi!

        Pysähdyn ja vedän henkeä! Upeaa! Nyt etsimme yhteistä rytmiä! Työnnät takaisin ja huokaat! Hyvälle tuntuu sinustakin! Lämmin sylisi kaipaa enemmän! Tahti kiihtyy, hengitys tihenee! Huokaat ja kouristat peppuasi! Sait nopeasti! Enkä minäkään enää pidättele! Tulen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarveni seisoo jo jomottaen! Levitän touhutippani ja työnnän takaapäin! Oletpa märkä! Sinne painan sylin lämpöön ja ihanan pillun puristukseen ja lumi!

        Aih..olen märkä tuu vain takaa..nussi mut kunnolla kulta😍😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aih..olen märkä tuu vain takaa..nussi mut kunnolla kulta😍😍

        Mieheni soitti juuri.. kerroin mitä teen oli innoissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni soitti juuri.. kerroin mitä teen oli innoissaan.

        Koska leikki jatkuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovittu heti alussa kun mieheni etsii uuden kaverin jonka haluaa yhtymään kanssani, toteutan aisurin toiveet josta hän nauttii. Tietenkin hän kertoo uudelle kaverille perus siisteydestä ja terveydestä. Olenhan itsekkin kiihottunut kun tapaan eka kertaa, osan kanssa keskustellaan ja kahvitellaan ensiksi. Aika monta kylläkin jotka haluaa saman tien päästä yhtyy koska mieheni esittänyt toiveen esim. Ottaa hänen huora rajusti raiskaamalla saman tien. Aisurilla erlisia fantasioita jokaiselle uudelle kaverille. Rva 50

        Koska seuraavan kerran harrastatte aisurikuviota ja millaisen miehen kanssa?


      • Anonyymi

        meillä päinvastoin vaimo etsii miehen minua panemaan ja katselee itte vierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvässä seksissä tarvitaan mielikuvitusta ja fantasiointi taitoa. Haluisitko että viestin välityksellä olisin kanssasi. Puolisen tuntia olisin vielä kotona. Rva 50

        Olen 58v mies pääsisinkö myös panemaan sinua olisi kiinnostava saada kokea tuollaista vaikka useamminkin ota yhteyttä [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ei yhteisiä lapsia. Olemme avoimia molemmat, muutama ystävä saanut vinkkiä harrastuksesta. Miehen kaveri aikoinaan otti asian puheeksi mieheni kanssa pikku jouluissa. Uudeksi vuodeksi mieheni kutsui kaverin kylään, miheni kysyi juhlinnan tiimellyksessä häneltä et halusiko sänkyyn kanssani. Tuttu mies jotenkin itsekkin halusin häntä.
        Yhdyimme tosi pitkään oli ihanan kiihottavaa tulla kaapista ulos. Yhdyntäkertoja ystävän kanssa ehkä parisen kymmentä tulee vuoden aikana. Aina kun tulee saunomaan yhdyn hänen kanssaan koska mieheni nauttii katsoa kun kaveri yhtyy vaimon kanssa.

        Minua kiihoittaa myös kun vaimoani pannaan kimpassa.
        Olen itse mukana ja vuorotellen pannaan toisen hieroessa.


    • Anonyymi

      Minä 53v viriili mies kun olen niin olen käynyt naapuria naimassa jo useamman vuoden.
      Naapuri on leskirouva 63v joka on ihanan pyöreä ja pehmeä. Isot valtaisat rinnat ja muhkea takapuoli.
      Vaimoni on 48v ja nykyisin tietää että käyn naimassa naapurin leskirouvaa hänen töissä ollessaan ja hyväksyy sen.
      Asumme rivitalossa ja nykyisin vaimoni haluaa kun hän tulee iltavuorosta kotiin että olen naapurissa naimassa leskirouvaa ja hän haluaa kuunnella touhujamme.
      Hän kiihottuu siitä ja kun tulen naapurista kotiin hän odottaa jo valmiina sängyllä että nyt hänen vuoro saada kunnolla nuolentaa ja kunnolla naintia.
      Saapi nähdä jos vielä tulevaisuudessa saisin kummatkin naiseni yhtäaikaa sänkyyn.
      Onnellinen olen kuitenkin nykyiseen tilanteeseen.
      Nauttikaa hyvät ihmiset elämästänne ja seksistä.
      Se tekee ihmisen hyväntuuliseksi ja onnelliseksi ja kohottaa itsetuntoa ja seksi jopa edistää terveyttä.

      • Anonyymi

        Ihana kun pidät huolta leski rouvasta joka ikänsä puolesta tarttee vielä miestä. Piristää teidän parisuhdetta hyvällä tavalla myös miheni tykkää kuunnella kun vieras nai minua. Kuulema äänet kiihottavimpiä kuin katsominen, hänen mielikuvitus pääsee valloilleen kun tyydyttää itseään samalla. Rva 50


    • Anonyymi

      saako miehesi myöskin vierasta kullia katsotko

      • Anonyymi

        Huomenta😍 oletko sama kaveri, viestitelttiin pari päivää sitten. Rva 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta😍 oletko sama kaveri, viestitelttiin pari päivää sitten. Rva 50

        Täällä ollaan! Mihin katosit näin pitkäksi aikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ollaan! Mihin katosit näin pitkäksi aikaa?

        Töissä vajaa henkilöstö sairatumisien vuoksi. Kahta vuoroa jouduttu tekee osa meistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä vajaa henkilöstö sairatumisien vuoksi. Kahta vuoroa jouduttu tekee osa meistä.

        Eläkeläinen unohtaa, että ihmisiä on töissäkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta😍 oletko sama kaveri, viestitelttiin pari päivää sitten. Rva 50

        Mitä pidit tarinan tyngästää sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkeläinen unohtaa, että ihmisiä on töissäkin...

        Eläkkeellä täytyykin unohtaa työt,nauttia ja pitää itsestään hyvää huolta😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pidit tarinan tyngästää sinulle?

        Oli ihana..yritin kirjoittaa viestiä samalla kun tulin sinulle..ilmeisesti poistaneet juuri sen viestin.. Rva 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ihana..yritin kirjoittaa viestiä samalla kun tulin sinulle..ilmeisesti poistaneet juuri sen viestin.. Rva 50

        Tuletko helposti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuletko helposti?

        Onko sulla vapaapäivä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuletko helposti?

        Valmistaudun henkisesti fantasioimalla etukäteen, ennen kuin tapaan uuden kaverin. Tulen eka kerran muutamassa minuutissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla vapaapäivä?

        Vapaalla olen..lähden ruoka ostoksille ja pyykin pesua sit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuletko helposti?

        Tuletko itse nopsaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuletko itse nopsaan..

        Nuorena kyllä. Nyt osaan säännöstellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla vapaapäivä?

        Hassua kysyä.. kun viestittelet hyväiletkö samalla🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena kyllä. Nyt osaan säännöstellä.

        Vanhemmat miehet itselleni tuottaneet lukuisia orgasmeja juuri säännöstelyn vuoksi. Enemmän läheisyyttä, suutelua hellästi kieli sellaista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua kysyä.. kun viestittelet hyväiletkö samalla🥰

        En silloin, mutta mieli laukkaa ja valmistelee tulevaa.... hyvää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemmat miehet itselleni tuottaneet lukuisia orgasmeja juuri säännöstelyn vuoksi. Enemmän läheisyyttä, suutelua hellästi kieli sellaista..

        Onko sulla seksuaalisuuden tähden vaikeaa esim työssä keskittyä vai pitääkö välillä saada laueta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ihana..yritin kirjoittaa viestiä samalla kun tulin sinulle..ilmeisesti poistaneet juuri sen viestin.. Rva 50

        Voihan sen tarinan tarvittaessa kerratakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla seksuaalisuuden tähden vaikeaa esim työssä keskittyä vai pitääkö välillä saada laueta?

        Työssä paneudun täysin työhöni ehkä ruokatunnilla jos ulkona syömässä joskus käynyt vessassa sormettanut hyvän olon..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En silloin, mutta mieli laukkaa ja valmistelee tulevaa.... hyvää!

        Mutta silloin kyllä kun katselen netistä eroottisia kuvia varsinkin liikkuvia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En silloin, mutta mieli laukkaa ja valmistelee tulevaa.... hyvää!

        Asutko yksin vai vaimosi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asutko yksin vai vaimosi kanssa?

        Yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sen tarinan tarvittaessa kerratakin!

        Voitais myöhemmin..lähden asioille pariksi tunniksi. Ihana oli vaihtaa mielipiteitä💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta silloin kyllä kun katselen netistä eroottisia kuvia varsinkin liikkuvia...

        Ihana olla mukana kun tyydyttää samalla..voi kun näkisin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana olla mukana kun tyydyttää samalla..voi kun näkisin..

        Missäpäin Suomea rouva50 asustaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitais myöhemmin..lähden asioille pariksi tunniksi. Ihana oli vaihtaa mielipiteitä💋

        Huhuu! Oletko linjoilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin Suomea rouva50 asustaa?

        Lahdessa kiva asuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahdessa kiva asuu..

        Eläkeläinen pääkaupunkiseudulla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahdessa kiva asuu..

        Onko miehesi järjestänyt täksi viikonlopuksi sulle seuraa? Koska seuraavan kerran?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhuu! Oletko linjoilla!

        Huomenta🧞‍♂️katsoin eilen viestejä iltapäivällä et ollut vastaillut, jatkoin koti töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta🧞‍♂️katsoin eilen viestejä iltapäivällä et ollut vastaillut, jatkoin koti töitä.

        Onko aamuorkku paikallaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko aamuorkku paikallaan?

        Oishan se pirstävää..muutama puhelu soitettava ekaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko miehesi järjestänyt täksi viikonlopuksi sulle seuraa? Koska seuraavan kerran?

        Eilen siksi laitoin kotia..tänään illalla tulee vieras yö kuntiin.🙊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oishan se pirstävää..muutama puhelu soitettava ekaksi.

        Katselen kun menet suihkuun. Tuttu naisellinen pena. Ja himoittava.... luontevat liikkeet kumarrus, kun ruusut pikkareita.
        Kulli nousee nytkähtäen, hengitys syvenee...
        Lähestyn takaa. - Kulta, käänny vähän!
        Käännyt, ja silmäsi katsoo salkoani! - Voi, kun on upea!
        Käsi ojetuu, tarttuu, alkaa hyväillä hitaasti.
        - Tule! Sanot.
        Ja pinkaiset takaisin vuoteeseen...
        Menen perässä... avaat reitäsi levälleen ..
        Syöksyn ihanalle posliinipillullesi. Tai kyllä se on kypsän naisen kypsä vittu!
        Maku on yön ja pisuttelun jälkeen kirpeä, mutta ihana!
        Nuolaisen ja sinä ynähdät tyytyväisenä...
        Nuolen ja nuolen tasaisin, määrätietoisin vedoin.
        Alat vastaamaan... peppu alkaa liikkumaan rytmikkäästi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselen kun menet suihkuun. Tuttu naisellinen pena. Ja himoittava.... luontevat liikkeet kumarrus, kun ruusut pikkareita.
        Kulli nousee nytkähtäen, hengitys syvenee...
        Lähestyn takaa. - Kulta, käänny vähän!
        Käännyt, ja silmäsi katsoo salkoani! - Voi, kun on upea!
        Käsi ojetuu, tarttuu, alkaa hyväillä hitaasti.
        - Tule! Sanot.
        Ja pinkaiset takaisin vuoteeseen...
        Menen perässä... avaat reitäsi levälleen ..
        Syöksyn ihanalle posliinipillullesi. Tai kyllä se on kypsän naisen kypsä vittu!
        Maku on yön ja pisuttelun jälkeen kirpeä, mutta ihana!
        Nuolaisen ja sinä ynähdät tyytyväisenä...
        Nuolen ja nuolen tasaisin, määrätietoisin vedoin.
        Alat vastaamaan... peppu alkaa liikkumaan rytmikkäästi!

        Huohotat ja huokailet!
        - Älä vaan lopeta, anelet! Lisää, Lisää!
        Nuolen ja huomaan, että alat seota rytmistä!
        Ja yhtäkkiä yleiset, reitäsi painavat päätäni, puristavat todella lujaa...
        Sitten laukat ...jalat vanhahtavat vuoteelle ... selität päätäni.
        Ja kun nostan katseeni, hymyilet minulle,
        - Kiitos! Se oli ihanaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen siksi laitoin kotia..tänään illalla tulee vieras yö kuntiin.🙊

        Onko tuttu vai uusi ystävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselen kun menet suihkuun. Tuttu naisellinen pena. Ja himoittava.... luontevat liikkeet kumarrus, kun ruusut pikkareita.
        Kulli nousee nytkähtäen, hengitys syvenee...
        Lähestyn takaa. - Kulta, käänny vähän!
        Käännyt, ja silmäsi katsoo salkoani! - Voi, kun on upea!
        Käsi ojetuu, tarttuu, alkaa hyväillä hitaasti.
        - Tule! Sanot.
        Ja pinkaiset takaisin vuoteeseen...
        Menen perässä... avaat reitäsi levälleen ..
        Syöksyn ihanalle posliinipillullesi. Tai kyllä se on kypsän naisen kypsä vittu!
        Maku on yön ja pisuttelun jälkeen kirpeä, mutta ihana!
        Nuolaisen ja sinä ynähdät tyytyväisenä...
        Nuolen ja nuolen tasaisin, määrätietoisin vedoin.
        Alat vastaamaan... peppu alkaa liikkumaan rytmikkäästi!

        Ihana salko kädessäni, käteni liikkuu pitkin jäykkää vartta. Menen polvilleni alan nuolee hellästi sen punertavaa päätä. Aih miten eläkeläisellä voi olla näin jämäkkä..sänkyssä jalkani aivan auki..nuolet ihanasti pilluani ai..työnnän vastaan ..💛💛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huohotat ja huokailet!
        - Älä vaan lopeta, anelet! Lisää, Lisää!
        Nuolen ja huomaan, että alat seota rytmistä!
        Ja yhtäkkiä yleiset, reitäsi painavat päätäni, puristavat todella lujaa...
        Sitten laukat ...jalat vanhahtavat vuoteelle ... selität päätäni.
        Ja kun nostan katseeni, hymyilet minulle,
        - Kiitos! Se oli ihanaa!

        Kiitos sinulle💕 olin tän tarpees..en pysty kirjoittaa yhtä aikaa kun isoin leluni sisälläni.. sain kolme perättäistä rajuu..jalkani tärisee vieläkin. Rva 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle💕 olin tän tarpees..en pysty kirjoittaa yhtä aikaa kun isoin leluni sisälläni.. sain kolme perättäistä rajuu..jalkani tärisee vieläkin. Rva 50

        Kuinka iso lelu sulla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuttu vai uusi ystävä?

        Uusi ystävä..mieheni tavannut hänet pari päivää sitten. Paljasti ainoastaan hyvin ruskettunut ja miehisyys xl kokoa🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka iso lelu sulla on?

        Tää suurin 23cm..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää suurin 23cm..

        Kuinka paksu se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi ystävä..mieheni tavannut hänet pari päivää sitten. Paljasti ainoastaan hyvin ruskettunut ja miehisyys xl kokoa🤔

        Onko sulla pienet paikat, kun on niin aprikoivan näköinen emoiji...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paksu se on?

        Sanosin 9-11 terskan pää aika suuri..
        Joudun molemmin käsin pitää kiinni et pystyn liuttaa sisässäni..jalkani silloin sänkyn päädyn päällä levällään..silloin pystyn työntää kokonaan sisääni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanosin 9-11 terskan pää aika suuri..
        Joudun molemmin käsin pitää kiinni et pystyn liuttaa sisässäni..jalkani silloin sänkyn päädyn päällä levällään..silloin pystyn työntää kokonaan sisääni..

        Ja tekee gutaa ... Onko miehesi joskus apuna tämän lelun kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla pienet paikat, kun on niin aprikoivan näköinen emoiji...

        Mietin minkä maalainen tumma kaveri tulee kylään. Miesten mielestä paikat kimmosat..nehän pysyykin kun yhdyntää useesti ja omaa kivaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tekee gutaa ... Onko miehesi joskus apuna tämän lelun kanssa?

        Miten sen saat sisääsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sen saat sisääsi!

        Oletko tosissasi.. luin sun viestisi samalla fantsioin ja kiihotuin..käsin hyväilin hetken kun vuodan kunnolla..kaksin käsin penis huulille..lantiota nostaen terska avaa paikkani..hengitän kunnolla kun kerralla painan sisään..hetki paikallaan sitten lyhyttä liikettä ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tosissasi.. luin sun viestisi samalla fantsioin ja kiihotuin..käsin hyväilin hetken kun vuodan kunnolla..kaksin käsin penis huulille..lantiota nostaen terska avaa paikkani..hengitän kunnolla kun kerralla painan sisään..hetki paikallaan sitten lyhyttä liikettä ensin.

        En ole nähnyt koskaan kun jättidildoa upotetaan pilluun... pienempiä tietysti kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nähnyt koskaan kun jättidildoa upotetaan pilluun... pienempiä tietysti kyllä.

        Nyt joudun lähtemään.
        Hyvää antoisaa viikonloppua sulle ja miehellesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin minkä maalainen tumma kaveri tulee kylään. Miesten mielestä paikat kimmosat..nehän pysyykin kun yhdyntää useesti ja omaa kivaa..

        Olitko tyytyväinen ja tyydytetty tumman miehen toimesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tosissasi.. luin sun viestisi samalla fantsioin ja kiihotuin..käsin hyväilin hetken kun vuodan kunnolla..kaksin käsin penis huulille..lantiota nostaen terska avaa paikkani..hengitän kunnolla kun kerralla painan sisään..hetki paikallaan sitten lyhyttä liikettä ensin.

        Naisiin vaikuttaa verbaalisuus, puhe ja kirjoitus.
        Miehiin visuaalisuus.
        Mikä oli todistettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin minkä maalainen tumma kaveri tulee kylään. Miesten mielestä paikat kimmosat..nehän pysyykin kun yhdyntää useesti ja omaa kivaa..

        Hei Rouva 50!
        Millainen kokemus oli odottamasi tumma kaveri?
        Täyttyikö rakkauden maljasi äärimmilleen herkusta!
        Voitko jotain kertoa viikonlopusta!♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Rouva 50!
        Millainen kokemus oli odottamasi tumma kaveri?
        Täyttyikö rakkauden maljasi äärimmilleen herkusta!
        Voitko jotain kertoa viikonlopusta!♥️

        Hei💖..juuri herännyt yön töissä..
        Aivan ihana nuorehko kaveri, rakkauden malja täyttyi todella herkusta. Mieheni sopinut etukäteen olen sidottuna sänkyyn muutaman tunnin. Vuoron perään kävivät kiusaamassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei💖..juuri herännyt yön töissä..
        Aivan ihana nuorehko kaveri, rakkauden malja täyttyi todella herkusta. Mieheni sopinut etukäteen olen sidottuna sänkyyn muutaman tunnin. Vuoron perään kävivät kiusaamassa..

        Miten kiusasivat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kiusasivat...

        Hellästi hyväillen, suudellen koko kehoani..suu seksiä siihen saakka kunnes anelin yhdyntää..eivät kuiteskaan tuleet sisääni vaan jättivät yksin makkariin. Arvaat vaan miten kiusallista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellästi hyväillen, suudellen koko kehoani..suu seksiä siihen saakka kunnes anelin yhdyntää..eivät kuiteskaan tuleet sisääni vaan jättivät yksin makkariin. Arvaat vaan miten kiusallista..

        Henkistä väkivaltaa ... miten sait tyydytyksen lopulta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkistä väkivaltaa ... miten sait tyydytyksen lopulta...

        Sain tunnin kiusoittelun jälkeen..
        Kaksi tuntia iman taukoa yhtyivät yhdessä ja erikseen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain tunnin kiusoittelun jälkeen..
        Kaksi tuntia iman taukoa yhtyivät yhdessä ja erikseen..

        Oliko paikat hellinä sen myllytyksen jälkeen ... luonnollista ainakin olisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko paikat hellinä sen myllytyksen jälkeen ... luonnollista ainakin olisi

        Kauanko sulla kestää, että täydellisen tyydytyksen jälkeen alat taas kaivata kullia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko paikat hellinä sen myllytyksen jälkeen ... luonnollista ainakin olisi

        Sellainen kihelmöinti ja turvotuksen tunne..lonkat vähän kipeät vieläkin kun mies kuumimmillaan yhtyessä pitää tiukasti kiinni reisistä, vääntö sivuille luonnollista kun haluu pästä mahdollisiman syvälle sisään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko sulla kestää, että täydellisen tyydytyksen jälkeen alat taas kaivata kullia...

        Vuorokausi mennyt olen aivan tulisilla hiilillä..jotenkin tollasen jälkeen paikat vaan kaipaa pari päivää jospa saisi lisää..tietenkin sitä mietiskelee miten hyvältä tuntui..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuorokausi mennyt olen aivan tulisilla hiilillä..jotenkin tollasen jälkeen paikat vaan kaipaa pari päivää jospa saisi lisää..tietenkin sitä mietiskelee miten hyvältä tuntui..

        Oletko kysellyt mieheltäsi, mikä voisi olla seuraava seksisessio... vai tulevatko ne tietoon lyhyellä varoitusajalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kysellyt mieheltäsi, mikä voisi olla seuraava seksisessio... vai tulevatko ne tietoon lyhyellä varoitusajalla?

        Kyselisin tulevia tarinoita varten joitain tietoja olemuksestasi: pituus, paino, hiusten väri, povi, posliini/trimmattu,...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyselisin tulevia tarinoita varten joitain tietoja olemuksestasi: pituus, paino, hiusten väri, povi, posliini/trimmattu,...

        Etunimi/lempinimi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyselisin tulevia tarinoita varten joitain tietoja olemuksestasi: pituus, paino, hiusten väri, povi, posliini/trimmattu,...

        Huomenta kuulustelija🤭
        Pakko kai kertoa sulle..
        Pituus 165 painoni 70 hiukset pitkät vaaleet, kuppi kokoni C , lantioni leveän puoleinen, juuri nyt posliini..
        Seuraavaa sessio kuulema valmisteilla, ilmeisesti kaksi vierasta ja mieheni lähtee kavereiden kanssa mökille viikon lopuksi.😻 Terkuin Kaisu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta kuulustelija🤭
        Pakko kai kertoa sulle..
        Pituus 165 painoni 70 hiukset pitkät vaaleet, kuppi kokoni C , lantioni leveän puoleinen, juuri nyt posliini..
        Seuraavaa sessio kuulema valmisteilla, ilmeisesti kaksi vierasta ja mieheni lähtee kavereiden kanssa mökille viikon lopuksi.😻 Terkuin Kaisu

        Kiitos Kaisu! Haluatko olla tarinassa aktiivisesti ottava vai auliisti antava osapuoli?
        Terveisin Martti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Kaisu! Haluatko olla tarinassa aktiivisesti ottava vai auliisti antava osapuoli?
        Terveisin Martti

        Vai molempia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Kaisu! Haluatko olla tarinassa aktiivisesti ottava vai auliisti antava osapuoli?
        Terveisin Martti

        Martti Martti😀
        Ilmeisesti tykkäät viestitellä kansani tälleen..
        Tykkään molemmista kyllä..
        Ehkä enemmän et mies ottaa kunnolla eikä kysele.. T. Kaisu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martti Martti😀
        Ilmeisesti tykkäät viestitellä kansani tälleen..
        Tykkään molemmista kyllä..
        Ehkä enemmän et mies ottaa kunnolla eikä kysele.. T. Kaisu

        Kaisun onni

        Kaisu tuli suihkusta. - Tulipa hyvä olo, hän tuumasi itsekseen. Makuuhuoneen komeron peilioven edessä hän katsoi alastonta kroppaansa.

        Olen kyllä viisikymppiseksi ihan hyvän näköinen. Pitkät, vaaleat hiukset olivat päähän kietaistun pyyhkeen alla. Kasvot säännölliset. Silmät salaperäisen samettiset, niinkuin eräs työtoveri oli pikkujoulussa hänelle avautunut.

        Olkapäät ja käsivarret kypsän naiselliset. Vartalo sopusuhtainen – vähän pyöristynyt kylläkin. Mutta miesten päät kyllä pysähtyvät tarkkailemaan, sen Kaisu oli huomannut – ja oli salaa tyytyväinen...

        Ja se pillu: posliiniksi ajeltu kaikkein pyhin vetäytyi ujosti reisien väliin. Ei se mikään ujo kapistus ollut, sen tiesi Kaisu pitkästä kokemuksesta. Se oli kätkössä oleva tulivuori! Ja tunsihan hän jo alavatsassa sen heränneen eloon, sykkimään. Kaisun posket punehtuivat hieman...

        Kaisu kääntyi ja katsoi sivukuvaansa. Masu pömpötti hieman, vain hieman... rinnat olivat tulleet vuosien saatossa uhkeammiksi ja täyteläisemmiksi ja keräsivät miesten katseita... pyllyn kaarre oli kohdallaan... reidet voimakkaat... nilkat kaposet. Kroppa ihan kuosissa. - Ihan hyvä, oli Kaisun tyytyväinen loppuarvio.

        Miksi Kaisu tutki vartaloaan tavallista huolellisemmin? Tänään olisi tulossa treffit. Oma mies kyllä tiesi siitä... ei tässä mitään salaista olla tekemässä... Työpaikalta tuttu nelikymppinen lääkäri Mikko olisi tulossa päiväkahville - niin oli sovittu. Mies oli osoittanut Kaisulle töissä huomaavaista käytöstä. Vaisto sanoi: mies on kiinnostunut minusta! Ainahan miesten huomio ja huomaavaisuus on naisesta miellyttävää.

        Jotkut sanovat, että iän myötä miesten huomio vähenee. Eräskin ystävätär sanoi Kaisulle katkerasti muuttuneensa tapettipaperiksi, jota miehet eivä enää noteeraa. - Mitäs menit lihomaan, Kaisu muistaa ajatelleensa. - Ei ole minun ongelmani! Kaisa oli hyrissyt mielessään...

        Mutta nyt oli aika katsoa mitä alle ja ylle laittaisi... pillu tykyttää jo... pillun huulet hieman ovat avautuneet... kostealtakin siellä tuntuu...



        Päiväkahvin sijaan oli ollut valkkaria. Se rentoutti ja vei jännityksen. Kaisu johdatti Mikon makkariin. Mies riisui housunsa. Boksereissa pullotti kelpo kalu. Ei kun pois! Paita pois! Kaisu auttoi mielellään! Urheilijan kroppahan sieltä paljastui.

        Mikko alkoi riisua Kaisua. Paitapusero lähti viivyttelevin liikkein, samoin minihame. - Nopeammin, huokasi Kaisu mielessään! Mutta Mikko kiihotti verkkaisuudellaan... rintaliivit pois ja uhkea povi pullahti esiin... Mikko vaistomaisesti ojensi kätensä ja hyväili niitä. Suukko molemmille nänneille!

        Kaisun posket punehtuivat enemmän, pillu valui, hengitys syveni. Hän otti malttamattomasti stringinsä ja pudotti ne lattialle. Nyt Mikko kumarsi alas, suuteli pillua. Ihanat, naisen kiimalle tuoksuvat pillun huulet..

        He kävivät vuoteelle... suukottelua... hyväilyjä... pillu avoimeksi... Mikko antamaan suudelmia avoimeen syliin... Kaisu ei ollut unohtanut miestään. Läppärissä oli skype päällä, joten kaikki äänet ja naiminen näkyi hänelle. Rakastelun tuoksut vain jäivät mielikuvituksen varaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaisun onni

        Kaisu tuli suihkusta. - Tulipa hyvä olo, hän tuumasi itsekseen. Makuuhuoneen komeron peilioven edessä hän katsoi alastonta kroppaansa.

        Olen kyllä viisikymppiseksi ihan hyvän näköinen. Pitkät, vaaleat hiukset olivat päähän kietaistun pyyhkeen alla. Kasvot säännölliset. Silmät salaperäisen samettiset, niinkuin eräs työtoveri oli pikkujoulussa hänelle avautunut.

        Olkapäät ja käsivarret kypsän naiselliset. Vartalo sopusuhtainen – vähän pyöristynyt kylläkin. Mutta miesten päät kyllä pysähtyvät tarkkailemaan, sen Kaisu oli huomannut – ja oli salaa tyytyväinen...

        Ja se pillu: posliiniksi ajeltu kaikkein pyhin vetäytyi ujosti reisien väliin. Ei se mikään ujo kapistus ollut, sen tiesi Kaisu pitkästä kokemuksesta. Se oli kätkössä oleva tulivuori! Ja tunsihan hän jo alavatsassa sen heränneen eloon, sykkimään. Kaisun posket punehtuivat hieman...

        Kaisu kääntyi ja katsoi sivukuvaansa. Masu pömpötti hieman, vain hieman... rinnat olivat tulleet vuosien saatossa uhkeammiksi ja täyteläisemmiksi ja keräsivät miesten katseita... pyllyn kaarre oli kohdallaan... reidet voimakkaat... nilkat kaposet. Kroppa ihan kuosissa. - Ihan hyvä, oli Kaisun tyytyväinen loppuarvio.

        Miksi Kaisu tutki vartaloaan tavallista huolellisemmin? Tänään olisi tulossa treffit. Oma mies kyllä tiesi siitä... ei tässä mitään salaista olla tekemässä... Työpaikalta tuttu nelikymppinen lääkäri Mikko olisi tulossa päiväkahville - niin oli sovittu. Mies oli osoittanut Kaisulle töissä huomaavaista käytöstä. Vaisto sanoi: mies on kiinnostunut minusta! Ainahan miesten huomio ja huomaavaisuus on naisesta miellyttävää.

        Jotkut sanovat, että iän myötä miesten huomio vähenee. Eräskin ystävätär sanoi Kaisulle katkerasti muuttuneensa tapettipaperiksi, jota miehet eivä enää noteeraa. - Mitäs menit lihomaan, Kaisu muistaa ajatelleensa. - Ei ole minun ongelmani! Kaisa oli hyrissyt mielessään...

        Mutta nyt oli aika katsoa mitä alle ja ylle laittaisi... pillu tykyttää jo... pillun huulet hieman ovat avautuneet... kostealtakin siellä tuntuu...



        Päiväkahvin sijaan oli ollut valkkaria. Se rentoutti ja vei jännityksen. Kaisu johdatti Mikon makkariin. Mies riisui housunsa. Boksereissa pullotti kelpo kalu. Ei kun pois! Paita pois! Kaisu auttoi mielellään! Urheilijan kroppahan sieltä paljastui.

        Mikko alkoi riisua Kaisua. Paitapusero lähti viivyttelevin liikkein, samoin minihame. - Nopeammin, huokasi Kaisu mielessään! Mutta Mikko kiihotti verkkaisuudellaan... rintaliivit pois ja uhkea povi pullahti esiin... Mikko vaistomaisesti ojensi kätensä ja hyväili niitä. Suukko molemmille nänneille!

        Kaisun posket punehtuivat enemmän, pillu valui, hengitys syveni. Hän otti malttamattomasti stringinsä ja pudotti ne lattialle. Nyt Mikko kumarsi alas, suuteli pillua. Ihanat, naisen kiimalle tuoksuvat pillun huulet..

        He kävivät vuoteelle... suukottelua... hyväilyjä... pillu avoimeksi... Mikko antamaan suudelmia avoimeen syliin... Kaisu ei ollut unohtanut miestään. Läppärissä oli skype päällä, joten kaikki äänet ja naiminen näkyi hänelle. Rakastelun tuoksut vain jäivät mielikuvituksen varaan...

        Mikko nuoli Kaisua, hengitys tiheni, kuului pieniä korahduksia, pyllyn posket alkoivat tahattomasti nykiä... sitten yhtäkkiä Kaisu puristi käsillään Mikon päätä tiiviimmin pillullensa, jalat puristivat täysillä päätä, pillun posket jännittyivät äärimmilleen... Kaisun huuto karkasi suusta varottamatta ja orkku vei vallan hänestä ja melkein tajunkin! - Kiitos! Kaisu huokasi voipuneena.

        Mutta Mikko ei antanut armoa Kaisulle. Hän nousi, vei ison siittimensä Kaisun pillun huulille, Kaisu ohjasi, huokasi ja työnsi himoissaan vastaan... niin solahti mahtikalu syvälle turvonneeseen pilluun... Kaisu huudahti onnessaan. Hetki kasvokkain, silmästä silmään. Sitten Mikko alkoi liikkua Kaisun sisällä, ensin verkkaisesti, sitten nopeammin. Kaisu ei heti jaksanut työntää vastaan orkusta toipuessaan, pilluakin aristi vähän.

        Mikko oli periksiantamaton. Hän alkoi nussia toden teolla Kaisua... nyt Kaisukin vastasi lantion liikkeillään... äänet kuuluivat makkarissa voimakkaammin. Naimisen tahti kiihtyi... älä enää, rukoili Kaisu... Mikko jatkoi nussimista... Kaisu eli kaikesta huolimatta mukana... lopulta Mikko karjaisi uroon lailla, jäykistyi ja purkautui syvälle Kaisun pillun perukoille. Samalla Kaisukin laukesi huudahtaen!

        Vuoteella makasi kaksi tyydytettyä hiljaa... sitten Kaisu kääntyi Mikon puoleen, otti kullin suuhunsa … sinä paholainen! hän torui leikillään... melkein veit hengen minulta... Kaisu imi rytmikkäästi, Mikon kulli heräsi, nosti päätään ja röyhisti uudelleen täyteen pituuteensa.

        Kaisu nousi, nosti toisen jalkansa Mikon yli, ohjasi kullin lemmenonkalonsa syvyyteen. Hän katsoi Mikkoa... ihana mies... ja nyt kokonaan minun, munaskuita myöten! Kaisu asettui hyvään asentoon Mikon päällä... kulli oli juuri sopivasti sisässä... hän alkoi liikuttaa lanteitaan... tahti kiihtyi... orkku tuli taas äkkiarvaamatta... Kaisu laukesi... ja Mikkokin...

        Kaisu käännähti Mikon viereen... alapää valui molempien lemmennesteitä... oli hetki hiljaista... Vieras hoidetaan loppuun saakka, Kaisu kuiskasi... hän kääntyi, alkoi taas imeä ja sai aikaan tutun stondiksen... hän imi ja imi... Mikko laukesi vielä kerran. Kaisu otti ryöpyn suuhunsa vastaan kuin aito nainen konsanaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikko nuoli Kaisua, hengitys tiheni, kuului pieniä korahduksia, pyllyn posket alkoivat tahattomasti nykiä... sitten yhtäkkiä Kaisu puristi käsillään Mikon päätä tiiviimmin pillullensa, jalat puristivat täysillä päätä, pillun posket jännittyivät äärimmilleen... Kaisun huuto karkasi suusta varottamatta ja orkku vei vallan hänestä ja melkein tajunkin! - Kiitos! Kaisu huokasi voipuneena.

        Mutta Mikko ei antanut armoa Kaisulle. Hän nousi, vei ison siittimensä Kaisun pillun huulille, Kaisu ohjasi, huokasi ja työnsi himoissaan vastaan... niin solahti mahtikalu syvälle turvonneeseen pilluun... Kaisu huudahti onnessaan. Hetki kasvokkain, silmästä silmään. Sitten Mikko alkoi liikkua Kaisun sisällä, ensin verkkaisesti, sitten nopeammin. Kaisu ei heti jaksanut työntää vastaan orkusta toipuessaan, pilluakin aristi vähän.

        Mikko oli periksiantamaton. Hän alkoi nussia toden teolla Kaisua... nyt Kaisukin vastasi lantion liikkeillään... äänet kuuluivat makkarissa voimakkaammin. Naimisen tahti kiihtyi... älä enää, rukoili Kaisu... Mikko jatkoi nussimista... Kaisu eli kaikesta huolimatta mukana... lopulta Mikko karjaisi uroon lailla, jäykistyi ja purkautui syvälle Kaisun pillun perukoille. Samalla Kaisukin laukesi huudahtaen!

        Vuoteella makasi kaksi tyydytettyä hiljaa... sitten Kaisu kääntyi Mikon puoleen, otti kullin suuhunsa … sinä paholainen! hän torui leikillään... melkein veit hengen minulta... Kaisu imi rytmikkäästi, Mikon kulli heräsi, nosti päätään ja röyhisti uudelleen täyteen pituuteensa.

        Kaisu nousi, nosti toisen jalkansa Mikon yli, ohjasi kullin lemmenonkalonsa syvyyteen. Hän katsoi Mikkoa... ihana mies... ja nyt kokonaan minun, munaskuita myöten! Kaisu asettui hyvään asentoon Mikon päällä... kulli oli juuri sopivasti sisässä... hän alkoi liikuttaa lanteitaan... tahti kiihtyi... orkku tuli taas äkkiarvaamatta... Kaisu laukesi... ja Mikkokin...

        Kaisu käännähti Mikon viereen... alapää valui molempien lemmennesteitä... oli hetki hiljaista... Vieras hoidetaan loppuun saakka, Kaisu kuiskasi... hän kääntyi, alkoi taas imeä ja sai aikaan tutun stondiksen... hän imi ja imi... Mikko laukesi vielä kerran. Kaisu otti ryöpyn suuhunsa vastaan kuin aito nainen konsanaan...

        Hei Kaisu!
        Tässä tarina. Saatoitko eläytyä siihen? Mitä miehesi piti siitä?
        Terkut!
        Martti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Kaisu!
        Tässä tarina. Saatoitko eläytyä siihen? Mitä miehesi piti siitä?
        Terkut!
        Martti

        Hei Kaisu!
        Ja vielä: jos teen aisuritarinan, niin mikä nimi miehelle? Voitko jotain piirteitä kertoa hänestä...
        Terveisin Martti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Kaisu!
        Ja vielä: jos teen aisuritarinan, niin mikä nimi miehelle? Voitko jotain piirteitä kertoa hänestä...
        Terveisin Martti

        Seuraavat Kaisu-jutut kirjoitan seksinovelli-palstalle...
        Kauniita unia!
        Tv Martti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Kaisu!
        Tässä tarina. Saatoitko eläytyä siihen? Mitä miehesi piti siitä?
        Terkut!
        Martti

        Suukko sinulle Martti💋
        Juuri luin kirjoituksiasi..aivan ihanaa yhdyntää..sain kaksikertaa perä jälkeen💞 Laitoin viestin miehelle töihin et lukee.. Kaisu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suukko sinulle Martti💋
        Juuri luin kirjoituksiasi..aivan ihanaa yhdyntää..sain kaksikertaa perä jälkeen💞 Laitoin viestin miehelle töihin et lukee.. Kaisu

        Mikä on miehesi kommentti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on miehesi kommentti...

        Sanonko sanasta sanaan..upeeta pillusi sai kyrpää kunnolla..alkoi kuulema jäykistyä..aisuri juuri tollanen vähän sadisti..🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanonko sanasta sanaan..upeeta pillusi sai kyrpää kunnolla..alkoi kuulema jäykistyä..aisuri juuri tollanen vähän sadisti..🤭

        Entäpä aisurimiehestäsi vähän tietoja tulevia tarinoita varten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Kaisu!
        Ja vielä: jos teen aisuritarinan, niin mikä nimi miehelle? Voitko jotain piirteitä kertoa hänestä...
        Terveisin Martti

        Mieheni lempi nimi Jyri..iso mies 192 130kg kova tekee töitä..pitää huolta minusta vähän liikaakin. Kaisu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni lempi nimi Jyri..iso mies 192 130kg kova tekee töitä..pitää huolta minusta vähän liikaakin. Kaisu

        Kiitos! Mukavaa kun tarinat saivat eroottista vastakaikua teissä molemmissa! Voihan niihin palata myöhemminkin...

        Muuten: pidätkö eroottisista tarinoista vai pornofilmeistä enemmän? Onko hyvät tarinat sinulle suoraa toimintaa vai kaipaatko myös romantiikkaa niissä?
        Millaisia tarinoita Jyri haluaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Mukavaa kun tarinat saivat eroottista vastakaikua teissä molemmissa! Voihan niihin palata myöhemminkin...

        Muuten: pidätkö eroottisista tarinoista vai pornofilmeistä enemmän? Onko hyvät tarinat sinulle suoraa toimintaa vai kaipaatko myös romantiikkaa niissä?
        Millaisia tarinoita Jyri haluaa?

        Katsotaan yhdessä filmejä usein..tarinat saa mielikuvituksen valloilleen..romantiikkaa ja hellyyttä kaipaan aluksi.. Jyri fantasioi et ihastuisin jopa rakastuisin johonkin mieheen..toinen on tää rajuus ja hyväksi käyttö. Pitää tuntee aisurin mieli jos elää parisuhteessa🖤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan yhdessä filmejä usein..tarinat saa mielikuvituksen valloilleen..romantiikkaa ja hellyyttä kaipaan aluksi.. Jyri fantasioi et ihastuisin jopa rakastuisin johonkin mieheen..toinen on tää rajuus ja hyväksi käyttö. Pitää tuntee aisurin mieli jos elää parisuhteessa🖤

        Kiitos tiedoista!
        Alan rustaamaan aisuritarinaa. Sen otsikossa on aina Kaisu... ja päähenkilö, kaiken toiminnan kuningatar tietysti Kaisu...
        Juttu tulee paikkaan: Suomi24 - Seksi - seksinovellit - seksinovellit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedoista!
        Alan rustaamaan aisuritarinaa. Sen otsikossa on aina Kaisu... ja päähenkilö, kaiken toiminnan kuningatar tietysti Kaisu...
        Juttu tulee paikkaan: Suomi24 - Seksi - seksinovellit - seksinovellit.

        Oot ihana🤎
        Mieheni haluis meidän tapaavan kahden..odotin milloin hän ehdottais tälläistä. Ihanaa kyllä näinkin olla kanssasi..Kaisu💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedoista!
        Alan rustaamaan aisuritarinaa. Sen otsikossa on aina Kaisu... ja päähenkilö, kaiken toiminnan kuningatar tietysti Kaisu...
        Juttu tulee paikkaan: Suomi24 - Seksi - seksinovellit - seksinovellit.

        Hei Kaisu!
        Onko teidän aisuriliitossa seksissä vieraan kanssa oman miehen nöyryyttämispiirteitä. Semmoista kun usein ilmenee...
        Tv Martti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedoista!
        Alan rustaamaan aisuritarinaa. Sen otsikossa on aina Kaisu... ja päähenkilö, kaiken toiminnan kuningatar tietysti Kaisu...
        Juttu tulee paikkaan: Suomi24 - Seksi - seksinovellit - seksinovellit.

        Hei vielä.. katsoin otsikon, siinä kyllä homma hanskassa..aivan ihana hoito miehelle..oisin itse voinut tehdä samoin..paitsi niellyt joka pisaran..💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Kaisu!
        Onko teidän aisuriliitossa seksissä vieraan kanssa oman miehen nöyryyttämispiirteitä. Semmoista kun usein ilmenee...
        Tv Martti

        💞 Tavallaan..kun yhdyn vieraan kanssa juttelen hänelle kulta..rakas..halun sua. Myös moni mies alistaa miestäni samoin.. halun sut vaimokseni..jätä toi miehesi..nussin sut paksuksi..tehdään lapsi yhdessä..Kaisu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot ihana🤎
        Mieheni haluis meidän tapaavan kahden..odotin milloin hän ehdottais tälläistä. Ihanaa kyllä näinkin olla kanssasi..Kaisu💖

        Kiitos luottamuksesta Jyrille ja sulle!!
        Pohdin asiaa tykönäni. Ja ilmoitan sitten
        Tv Martti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos luottamuksesta Jyrille ja sulle!!
        Pohdin asiaa tykönäni. Ja ilmoitan sitten
        Tv Martti

        Hei Kaisu ja Jyri!
        Nyt täytyy sanoa, etten oikein voi tulla mukaan tähän kuvioon.
        Hankin prepaid-liittymän ja ilmoitan sen numeron sitten niin voimme olla henkilökohtaisemmin yhteyksissä...
        Terveisin Martti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Kaisu ja Jyri!
        Nyt täytyy sanoa, etten oikein voi tulla mukaan tähän kuvioon.
        Hankin prepaid-liittymän ja ilmoitan sen numeron sitten niin voimme olla henkilökohtaisemmin yhteyksissä...
        Terveisin Martti

        Ymmärän sua hyvin..voidaan näinkin jatkaa aina kun aikaa. Haluat varmaan pysyä anonyyminä..Kaisu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärän sua hyvin..voidaan näinkin jatkaa aina kun aikaa. Haluat varmaan pysyä anonyyminä..Kaisu

        Niinpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä.

        Hei Kaisu!
        Hyvä kun ymmärrät!
        Vaimo ei alkuunkaan kestä tällaista. Avioliitto on hänelle suljettu piiri.
        Itsekin olen kiinnostunut Jyrin tavoin seuraamaan, mitä sängyssä tapahtuu. Olen kai semi-aisuri!
        Tv Martti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Kaisu!
        Hyvä kun ymmärrät!
        Vaimo ei alkuunkaan kestä tällaista. Avioliitto on hänelle suljettu piiri.
        Itsekin olen kiinnostunut Jyrin tavoin seuraamaan, mitä sängyssä tapahtuu. Olen kai semi-aisuri!
        Tv Martti

        Martti💞 Arvostan vaimoasi..näin itsekkin ajattelin aiemmin kunnes tapasin mieheni. Miehet usein kaipaa lisä piristystä..kyllä vierestä seuraaminen kiihottavaa kun näkee ja kuulee yhdynnän äänet jossa molemmat nauttivat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martti💞 Arvostan vaimoasi..näin itsekkin ajattelin aiemmin kunnes tapasin mieheni. Miehet usein kaipaa lisä piristystä..kyllä vierestä seuraaminen kiihottavaa kun näkee ja kuulee yhdynnän äänet jossa molemmat nauttivat..

        Kiitos Kaisu ymmärtämyksestä!
        Jos joskus on sopiva katsomopaikka tiedossa, niin tulen paikalle jos vähänkin mahdollista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Kaisu ymmärtämyksestä!
        Jos joskus on sopiva katsomopaikka tiedossa, niin tulen paikalle jos vähänkin mahdollista!

        Kesä lähestyy jospa..sain äsken puhelimeeni viestin tälttä tummalta mieheltä..kertoi rakastuneen ei pysty edes nukkuu..sovin huomenna tulee luokseni päiväksi saadaan olla kaksin..ihana tunne kun rakastunut seksi kyllä kuumaa hänen kanssaan.. Kaisu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesä lähestyy jospa..sain äsken puhelimeeni viestin tälttä tummalta mieheltä..kertoi rakastuneen ei pysty edes nukkuu..sovin huomenna tulee luokseni päiväksi saadaan olla kaksin..ihana tunne kun rakastunut seksi kyllä kuumaa hänen kanssaan.. Kaisu

        ❤😊
        Martti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesä lähestyy jospa..sain äsken puhelimeeni viestin tälttä tummalta mieheltä..kertoi rakastuneen ei pysty edes nukkuu..sovin huomenna tulee luokseni päiväksi saadaan olla kaksin..ihana tunne kun rakastunut seksi kyllä kuumaa hänen kanssaan.. Kaisu

        Onko vieraalla huomisella vierailulla erityistä aisurin määrittämää roolia? Vai nussitteko vapautuneesti ja mielikuvitukseenne ja haluihinne luottaen?
        Kyselee taas Martti...


    • Anonyymi

      Mutta nyt oli minun vuoro!
      Nousin, asetin jomottavan kyrvän ahnaalle alasuullesi.
      Ohjasit sen sisääsi.
      Lämmintä ja liukasta!
      Rytmi löytyi heti. Puret huultasi, niin hyvää tekee!
      Huokailet, ynähtelet, ..
      - Nussi, nussi! Silmäsi ovat kiinni, huokailut voimistuvat...
      Tuntuu upealle naisia elämäni näistä!
      Nyt tuntuu ... kyrpä sylkäisee lastinsa ja huudan!
      Liikkeeni vaimenevat... tuntuu hyvälle.
      Sinäkin laukat! Pieru pääse, ja nauravat!
      - Ihana aamun aloitus, sanot.
      No nyt sitten suihkuun - yhdessä!

    • Anonyymi

      Oliko tarina virikettä orkullesi?

      • Anonyymi

        Täysin en olisi aloittanut heti aamusta, vaikkakin miettinyt iltaa ja vierasta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin en olisi aloittanut heti aamusta, vaikkakin miettinyt iltaa ja vierasta..

        Onko paikat nyt hellänä? Ei kai se estä iltaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko paikat nyt hellänä? Ei kai se estä iltaa...

        Siulla paljon kysymyksiä.. ei paikat noin vähästä helläksi mee. Päin vastoin iltaa ja yötä ajatellen..ihana saada vierasta luvan kanssa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siulla paljon kysymyksiä.. ei paikat noin vähästä helläksi mee. Päin vastoin iltaa ja yötä ajatellen..ihana saada vierasta luvan kanssa..

        Sitähän sanotaan että yksi hullu kyselee enemmän kuin 10 viisasta ehtii vastata...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siulla paljon kysymyksiä.. ei paikat noin vähästä helläksi mee. Päin vastoin iltaa ja yötä ajatellen..ihana saada vierasta luvan kanssa..

        :):):)


    • Anonyymi

      Onko miten yleistä että mies ottaa oman veljensä mukaan vaimoansa panemaan?
      Olen ollut veljesten kimppa nainen yli vuoden yhdessä ja erikseen.
      Asumme 2 kerroksisessa omakoti talossa.
      Me asutaan alakerrassa ja mieheni veli asuu yläkerrassa.
      Onkohan yleistä veljesten kesken jakaa sama nainen?

      • Anonyymi

        Ei varmaan kovin yleistä, mutta kaksi kertaa yhden veljesparin kanssa harrastin seksiä teini-ikäisenä. Voin sanoa että silloin valuin, sekä kiimasta että heidän spermasta!


    • Anonyymi

      Missä päin olet voisin myös panna sinua olen 58v mies ota yhteyttä

    • Anonyymi

      nää teidän jutut ovat huttua en usko sanakaan jos ovat totta niin älä ihmettele
      miksi elämääsi tulee ongelmia,,rahahuolia ja terveys huolia.. kyllä sinua ylhäältä
      katsotaan ,,,elä hyvin voit hyvin..

    • Anonyymi

      Eilen saunottiin vaimoni ja karvin kanssa ja niinhän siinä kävi,..

    • Anonyymi

      Eilen pitkästä aikaa kimpassa. Kivaa oli.

    • Anonyymi

      Millai puuhasitte

      • Anonyymi

        Saunan lauteilla vaimo alkoi silitellä vierasta... sitten suihkussa saippuoi kunnolla ja seisonki oli valtava. Siitä homma jatkui vilvoittelun ja saunomisen merkeissä.


    • Anonyymi

      Minunkin puolisoni on aisuri. Häntä ei ennen saanut vauhtiin lainkaan, jos ei juteltu tuuhmia aiheesta. Sitten pääsin hänen mukaansa kerra työmatkalle. asuimme asuntoautossa läheisen tehtaan suurella vaunuparkkialueella, mikä sinne joka vuosi seisokin aikana laitetaan. Siellä on hyvät sosiaaliset tilat. VC, mutta myös suihkut. Kerran istuimme vaunussamme parin mieheni työkaverin kanssa. Se alkoi okeastaan ensin pienellä silmäpelillä vieraiden kanssa ja sitten muutaman siiderin jälkeen tulin vähän rohkeammaksi, enkä laittanut yhtään hanttiin kun mies jonka vieressä istuin alkoi hyväilemään reisiäni pöydän alla. Vikaisin välillä miestäni, joka oli huomannut sen ja lopulta alkoi kehumaan minua kavereilleen kuinka hyvä minä olin sängyssä. Toinen kaveri tokaisi siihen että sitähän pitäisi kai testata... Siitäkös mieheni yltyi ja ennenkui huomasinkaan, makasen selin vuoteellamme ja kaksi miestä painoi vuoron perään. Mieheni istui vaunun etuosassa ja runkkasi ihan avoimesti. Sain siinä elämäni orkut, mutta vielä sen päälle lisää kun mieheni nuoli viraiden spermat pois näiden lähdettyä. Ihanaa!!

    • Anonyymi

      Mielelläni tulisin. Mukaan. 52v. mies.

    • Anonyymi

      On kiva kuulla että nainen on täysillä mukana ja antaa kun tilaisuus tulee , miehesi varmasti nauttii tästä kuten myös sinä naisena.Oletteko minkä ikäisiä? , olisi kiva olla mukana antamassa nautintoa.

    Ketjusta on poistettu 375 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe