Safirelta uusi dieselliesi

Anonyymi

Valmistaja lupailee, että alusta aloittaen litra vettä kiehuu reilussa 10 minuutissa ja lämpimästä aloittaen kuudessa minuutissa. Käyttäjäkokemuksetkin viittaavat nopeuteen. Hintaa reilu tonni.

Miten tuo nopeus on saavutettu, miksi Wallas on niin paljon hitaampi?

11

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suuremmalla energialla tietysti, brasupalaa isommalla lieskalla ja hapella, lisäksi lämpö voi johtua nopeammin kattilan pohjaan vs wallas.

Ei kai tuo ihmeempi asia ole, kuin kummastella miksi eber D5 lämmittää veneen nopeammin kuin D2

• Anonyymi

Ei se tietenkään ihmeellinen asia ole, mutta miksi Wallas ei sitten ole tehnyt samaa, vaikka dieselliesien ehdottomaksi heikkoudeksi on tiedetty nopeus?

• Anonyymi

Wallas rakentaa turpeeella toimivaa lämmitintä - julkaisu -22 kesällä.

• Anonyymi

Hanhenpaskalla toimiva olisi veneilijälle sopivampi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanhenpaskalla toimiva olisi veneilijälle sopivampi.

Jep, Suoli24- palstajätteellä onkin heikompi polttoarvo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, Suoli24- palstajätteellä onkin heikompi polttoarvo.

No sillä lämmittää äkkiä jonkun lähiön.

• Anonyymi

Mikä, missä? Safiren sivuilla ei ole uutuudesta mainintaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Hienoa, että Suomessa osataan tehdä hyviä laitteita. Tämäkin taitaa olla Jorma Wallaswaaran ansiota alun perin.

• Anonyymi

Ei ole uunia. Wallaksen laitteessa on uuni, mutta se maksaa 3 kertaa enemmän.

• Anonyymi

Kesän safiren liettä käytttäneenä voin sanoa, että on todella paljon nopeampi. Vanha Wallaksen 95D koki kohtalonsa keväällä ja uusi Safire meni vanhan paikalle liki heittämällä (reikä oli saman kokoinen) Tarkempaa kellotusta en ole tehnyt, mutta selkeästi kuumempi taso ja nopeampi syttyminen. Myyjän mukaan sytytysprosessissa valvotaan liekkiä kaksi kertaa sekunnissa ja ohjelma kääntää tehot täysille heti kun liekkivuo on vapaa, kun taas muissa sytytysprosessia ohjataan kellon mukaan. Suosittelen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1737
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      40
      910
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      792
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe