Pelkoa luodaan kansaan jyrkästi hallinnan takaamiseksi

On istutettu pelkoa :

-Sodasta (Venäjä/3 maailmansota)
-Hoitajapula (ensi viikolla sen tekevät todelliseksi)
-Korona (uudet tulevat variantit)
-Pörssiromahdus (asuntolainojen korot jne)

Kaiken on pukukansan ohjaileva elin suorittanut asettaakseen ihmisiin pelkoa ja kaaosta uuden luomiseksi.
Kun kaikki on levällään on helppo alkaa uutta luomaan.

Convay , täysin eliitin luoma tapahtuma jossa apinat ovat vain pelinappuloina.

Hoitajapulan meinaavat suorittaa todelliseksi ensi viikolla.

Sota on kiinni natosta/jenkeistä , Ukraina on ilmoittanut ettei sotaa ole ja sota alkaa jos jenkit tunkee liian lähelle Venäjää.
Menisivät pois mutta ei ! Tarvitaan uutta alkua Jenkkien konkurssin vuoksi!

Pörssiromahdus tietenkin tulee tällaisen hysteria luomisesta ja pukukansan ohjailevan elimen päätöksestä.
Miljardit ovat heille kymmeneurosia joilla pelata yhteiskuntia miten lystäävät.

Ilman koronaakin ihmisiä kuolee muuhun kuin vanhuuteen miljardettain.
Mitä vittua te yhdestä taudista vikisette SAATANAN LUUSERIT HÄH!?

Voit kuolla jo huomennakin johonkin !
Piikki sinua ei pelasta eikä kunniapassi sille 👊

Kehosi tulee muuttumaan maaksi jälleen ja sille asialle et mitään voi tehdä.
Jos myyt pelolle sielusi niin tiedätpähän nyt ainakin 👊 Olet sen orja 😈

13

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kaikki pelkää samanlailla kuten sinä. ;)

      • Tietäisitkin 😉


    • Anonyymi

      Maaperä on hyvää, rokotevastaiset hyödylliset idiootit ovat yksi suuri valhepropagandan ja pelon levittäjä.

      Tosin äkykkäät jättävät heidän juttunsa huomiotta.

      • Noin pieneen palaan keskityt 😂 No ei siinä mitään muuta kuin onnea uuteen normaaliin 👍😉


    • Anonyymi

      Lisää tuohon luontokato ja ilmastonmuutos niin lista alkaa olla täydellinen

      • Kiitos 👍 ! Tuo kuuluu listaan tietenkin ! 😊

        Näillä eväillä saadaan hyvin kansa huonovointiseksi ja mielialalääkkeiden myynti korkeaksi 😇

        Lääkkeiden sesonkiaika näemmä 😉


    • Hyvin voin kuvitella maiden johtajat (kaikki) istumassa saman pöydän ääressä juoden ja naureskellen typerille apinoille joista revitään kohta kunnolla se nahka selkäpuolelta 😂

      Kohta nimittäin ihan perusasiat :

      Asunto , ruoka ja energia maksaa niin paljon että palkka menee kokonaisuudessaan niihin 😉
      Voit sitten viihteesi ja harrastuksesi hoitaa metaversumissa kaikkineen 😂
      Siinä se 😈

      Toinen vaihtoehto on omavaraisuus ja ihan vapaa elämä 😇
      Tosin nykyisistä avuttomista tuskin siihen on 😉
      Helpompaa on antautua orjaksi järjestelmälle 😈

      • Anonyymi

        Tyypillistä vasemmistolaisen hallinnon satoa.
        Venezuelassa oli ihsn sama mutta siellä ei tarvita lämmitystä.


    • Anonyymi

      Suomi on ajettu ahdinkoon NATO isäntämaa sopimuksella. Virolaiset maksattaa kaìken Suomalaisilla ja häpäisevät Suomen sotilaat rättisulkeisillaan Tallinnassa.

    • Älä sekoile. Se on tyhmää.

      • Et vain kestä mitä tapahtuu ympärilläsi mutta se on melko tavallista 😉
        Hae pilleri lääkäriltä niin ympäristösi muuttuu "vaaleanpunaiseksi" 👍
        Tumuttuneena siedät sitten paremmin 😊


    • Anonyymi

      Jos ei liitytä natoon niin venäjä valtaa suomen ja meistä tulee orjia. Ja sitten neuvoa antava kansanäänestys.

      Hallituksen on pakko päättää näin koska eu käskee päättämään. Jos ei totella niin eu rahahanat menee kiinni.

      Suomen on pakko lähettää rahaa ulkomaille avuksi muihin eu maihin koska ne ovat köyhiä ja suomi rikas tai muuten ei saada enää lisää velkaa ja kaikki romahtaa.

      Jos houtajille ei makseta enemmän ne lopettaa hommat kaikki. Tämä jatkuu ikuisesti. Sairaanhoitaja on alipalkattu eikä voi tehdä töitä. Sairaanhoitajaa tarvitsee koko kansa enemmän kuin mitään muuta. Mitä se tekee sitä ei kukaan tiedä.

      Kaukki on paskaa. Ydinpommi auttaa.

      • Suomelle kaksi ydinpommia 👍
        Yksi Putinin päätä kohti ja toinen Bidenin 😇


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe