Ajoi itse pakettiautolla ja "luuli" törmäävänsä rekkaan... törmäsi, oletettavan tahallaan mopoautonuoriin, jotka kuolivat. Mies päätyi itse istumaan. Miehellä oli ainakin silloin nainen ja lapsi. Missä tämä mies on nyt? Nuoria ei saada enää eloon, mutta tämä murhaaja, jonka poliisi julisti vain liikenteenvaarantajaksi lienee jo vapaalla jalalla?
Onko tämä mies edelleen vaaraksi liikenteelle, kertokaahan nokialaiset, älkääkä tapojenne mukaan suojelko rikollista keskuudessanne!
Mitä kuuluu miehelle joka VT 12:lla ajoi sastamalaisnuoria päin?
Anonyymi
8
491
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla hiukan factat hukassa.
- Anonyymi
Hyvä tyyppi on, arvostan
- Anonyymi
Tämän miehen voisi kutsua viettämään iltaa ja sitten kadottaa koko miehen...
- Anonyymi
Kari tapani saari
- Anonyymi
No on kyllä Kari perinteisen sekakäyttäjän ja pitkäaikaistyöttömän näköinen herra.
Ja päähän vain taputeltiin kun tappoi nämä nuoret...
- Anonyymi
Olisko eilen onnistunut ?
- Anonyymi
Toivottavasti oli sama mies...
- Anonyymi
Odottaa luojan tuomiota eli kadotusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen363190Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,632622Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään642443Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621338Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3031263- 411016
- 42997
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh101992- 80971
Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?2968