Kumpikin käy mies tai nainen hierojaksi, asun Tampereen seudulla kaipaisin eturauhas hierontaa kovasti. Olen odottanut pääsyä Uropolille Taysiin jo 8kk ja mitään ei vain kuulu vieläkään, olen bi henkinen mies 58 vuotias löytäisinkö näin apua. Lääkärini suositteli tuota hierontaa lääkkeiden lisäksi minulla on todettu eturauhasen hyvän laatuista liikakasvua jotain jotain 5v sitten.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Mun seurassa miehillä seisoo suht heti.. johtuu puutteesta.. haluavat mua vaikka ovat mua huomattavasti nuorempia.. saan siis kovaa kullia.. olen vielä sileäihoinen eikä liikakiloja.. blondattu tukka.. toinen miehistä on yli 20 v nuorempi ja rakastunut minuun, sanoo mua omaksi rakkaakseen.. hän on tumma, on kyllä suomen kansalaisuus
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45697
- 20649
- 53608
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit47582- 46569
- 76566
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan183504