Kumpikin käy mies tai nainen hierojaksi, asun Tampereen seudulla kaipaisin eturauhas hierontaa kovasti. Olen odottanut pääsyä Uropolille Taysiin jo 8kk ja mitään ei vain kuulu vieläkään, olen bi henkinen mies 58 vuotias löytäisinkö näin apua. Lääkärini suositteli tuota hierontaa lääkkeiden lisäksi minulla on todettu eturauhasen hyvän laatuista liikakasvua jotain jotain 5v sitten.
Löytyisikö eturauhaselle hierojaa mies/nainen
Anonyymi
2
931
Vastaukset
- Anonyymi
Mun seurassa miehillä seisoo suht heti.. johtuu puutteesta.. haluavat mua vaikka ovat mua huomattavasti nuorempia.. saan siis kovaa kullia.. olen vielä sileäihoinen eikä liikakiloja.. blondattu tukka.. toinen miehistä on yli 20 v nuorempi ja rakastunut minuun, sanoo mua omaksi rakkaakseen.. hän on tumma, on kyllä suomen kansalaisuus
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211791Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531651- 301413
- 691063
- 49966
- 53860
- 23840
- 49821
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?171815Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä173692