Nurmijärventien varrella on luonnonkivi, jossa on päivämäärä 8.8.1960 sekä kaksi nimeä ja risti. Kivelle ilmestyy silloin tällöin kynttilä. Voiko joku kertoa tuosta lähes 62 vuotta sitten tapahtuneesta ikävästä tapauksesta?
Mikä onnettomuus?
8
779
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se ennen saarivaaran tietä? Jos on niin siinnä kuoli pariskunta moottoripyörä onnettomuudessa. Pikku tyttö jäi eloon. Oli isän ja äidin välissä.
Näin on kerrottu tapahtuneen. Kiveä on ilmeisesti siirretty jonkun verran tietyön takia.
- Anonyymi
rotestimökinpoika kirjoitti:
Näin on kerrottu tapahtuneen. Kiveä on ilmeisesti siirretty jonkun verran tietyön takia.
Kyseessä on mootoripyörä onnettomuus jossa kuoli ajajana ollut mies ja takana ollut vaímonsa, mutta heidän keskellä ollut pikkutyttö selvisi hengissä. En tarkkaan muista oliko kyseessä auton kanssa törmäys vai tieltä suistuminen. Sen muistan vaikka olin pikkupoika siihen aikaan, olin 7 vuotias.
- Anonyymi
Kyllä. Ennen Saarivaara risteystä. Kiitos vastauksesta.
- Anonyymi
rotestimökinpoika kirjoitti:
Siinnä oli mäntykin johon oli tehty risti.
- Anonyymi
Oliko Kawasaki H2R Ninja
- Anonyymi
Typerys kyselee typeryyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429