Hotelliaamiainen on kilpailuvaltti.
Kummassa paikkakunnan hotelleista on runsaampi ja parempi aamiainen?
Vieraita tulossa ja ajattelimme hemmotella
heitä viikonloppuna.
Hotelli Äänekoski ja Hotelli Hirvi aamiainen
29
4092
Vastaukset
- Anonyymi
Ei keiteleessä ole aamiaista. Hirvessä on hyvä ja edullinen
- Anonyymi
Jösses sentään miten noloa eikä nyt parempaa paikkaa kuin tuo kulahtanut hotelli.
Ennemmin tekisin itse kunnon brunssin porukalle ku Pistäsin rahaa sekundaan- Anonyymi
Kulahtanut tai ei, kunhan ruoka on hyvää. Sinustakaan ei tule kuin roskia hirven lattialle, niin keittele sinä vaan vesipuuros kotonas
- Anonyymi
Huomaa ettet ole raaskinut käydä. Aamiainen on hirvessä todella hyvä. Lisäksi jos olet sattunut huomaamaan hotellia on remontoitu jo jonkin aikaa. Erittäin tyylikäs sisältä
- Anonyymi
Jep jep ja lehmät lentää
- Anonyymi
Näin on todella moni kehunut myös!
- Anonyymi
Hirvessä monipuolinen ja maukas aamiainen.
Hinta vaan kahdeksan euroa.
Keiteleen ravintolassa erinomainen lounas.
Hotellin aamiainen Suolahdessa vaatimaton.- Anonyymi
Hirven aamiaista moni kehunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirven aamiaista moni kehunut
Taitaa nesteen klubi olla siirtynyt hirveen
- Anonyymi
Hotelli Hirvessä on asiallinen ja edullinen aamiainen. Kaikki tarvittavat. Ja ystävällinen henkilökunta, Suosittelen paikallisillekin.
- Anonyymi
Onko aamupalaa tarjolla myös viikonloppuisin? Mihin aikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko aamupalaa tarjolla myös viikonloppuisin? Mihin aikaan?
On kokkelia lauantaisin jos sniffata haluaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kokkelia lauantaisin jos sniffata haluaa
Munakokkeli onkin ihan hyvää. Kyl mä hiffaan nää.
- Anonyymi
Onko Hirvessä aamiaista tarjolla joka lauantai ja sunnuntai? En ole nähnyt heidän mainostavan missään.
- Anonyymi
Jääkö vekeratistin vatsa tyhjäksi. Tarjotaanko muuta kuin vain lihajuttuja?
- Anonyymi
Toivottavasti pelkkiä "lihajuttuja" 👍
- Anonyymi
Onhan siinä tiskin alussa servettejä mitä syödä jos ei sun rahat riitä lihaisaan aamupalaan
- Anonyymi
Kyllä taas järjenjättiläiset kyselee tyhmiä
- Anonyymi
Ainakin facebookissa ja instagramissa on ollu tietoa Hirven aamupalasta. Soittamalla varmaan helpoin selvittää mihin aikaan aamiaistarjoilu on.
- Anonyymi
Eipä tuo ole sen kummempaa kuin muuallakaan
- Anonyymi
Kelpaisi kumpikin jos joku veisi. Eipä ole tullu ikinään aamupalalla käytyä noissa. Työpaikka jouluruokailu on ainoat.
- Anonyymi
Hahaa että joku veisi jessus sentään mikä pummi
- Anonyymi
Voisin hyvinkin viedä jos sovitaan jutuista. ja hinnoista. Olisitko koko yön. Millainen on ulkoinen suloutesi jne. Kerro lisää. Käyn usein paikkakunnalla ja joudun yöpymään siellä missä parhaiten sopii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin hyvinkin viedä jos sovitaan jutuista. ja hinnoista. Olisitko koko yön. Millainen on ulkoinen suloutesi jne. Kerro lisää. Käyn usein paikkakunnalla ja joudun yöpymään siellä missä parhaiten sopii.
Oon tämmönen normaali, kevyt rintakarvoitus, pieni alkava rekkamiehen maha. 35 vuotias, 170 cm ja 89 kg.
Asun yksin omakotitalossa, terve tuloa vaan yöksi, aamupalan lisäksi saisit myös pakarahieronnan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon tämmönen normaali, kevyt rintakarvoitus, pieni alkava rekkamiehen maha. 35 vuotias, 170 cm ja 89 kg.
Asun yksin omakotitalossa, terve tuloa vaan yöksi, aamupalan lisäksi saisit myös pakarahieronnanHeti alkoi tykyttään. Numeroa ja osoitetta vailla niin onnaa ensi tilassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun yksin omakotitalossa, terve tuloa vaan yöksi, aamupalan lisäksi saisit myös pakarahieronnanTuon kokoiset lyhyenlännät rekkakuskiut tai paperinaiset ei todellakaan kiinnosta. Tiukkaa pitää olla ja ammatista ei väliä kun ei vaan ole turhań väljä sieltä. Sauna tai liiterikin käy minulle ja rahaa löytyy enkä muista asioista nirsoile. aamiaiseksi riittää kaurapuuro ja voisilmä.
- Anonyymi
Varmaan tehtaalla töissä..kaikki pitäs saada ilmaseksi . Voi valittaa kun on vuorotyö ja huono palkka.
- Anonyymi
Ei kai nyt kukaan sentään jotain hiellehaisevaa paperimiestä viereensä haluaa hajuaan tartuttamaan. Monta kertaa olen Äänekosken ohi ajanut ja aina sama paskanhaju iskenyt silmiin jo kaukaa.
- Anonyymi
Kai siellä Suolahden hotellissakin nyt aamiainen ainakin hotellivieraille tarjotaan.
Aamupalahan on erittäin tärkeä, että työpäivä lähtee hyvin käyntiin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3472784Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151026Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27944En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82923Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839