Hotelli Äänekoski ja Hotelli Hirvi aamiainen

Anonyymi

Hotelliaamiainen on kilpailuvaltti.
Kummassa paikkakunnan hotelleista on runsaampi ja parempi aamiainen?
Vieraita tulossa ja ajattelimme hemmotella
heitä viikonloppuna.

29

4092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei keiteleessä ole aamiaista. Hirvessä on hyvä ja edullinen

• Anonyymi

Jösses sentään miten noloa eikä nyt parempaa paikkaa kuin tuo kulahtanut hotelli.
      Ennemmin tekisin itse kunnon brunssin porukalle ku Pistäsin rahaa sekundaan

• Anonyymi

Kulahtanut tai ei, kunhan ruoka on hyvää. Sinustakaan ei tule kuin roskia hirven lattialle, niin keittele sinä vaan vesipuuros kotonas

• Anonyymi

Huomaa ettet ole raaskinut käydä. Aamiainen on hirvessä todella hyvä. Lisäksi jos olet sattunut huomaamaan hotellia on remontoitu jo jonkin aikaa. Erittäin tyylikäs sisältä

• Anonyymi

Jep jep ja lehmät lentää

• Anonyymi

Näin on todella moni kehunut myös!

• Anonyymi

Hirvessä monipuolinen ja maukas aamiainen.
      Hinta vaan kahdeksan euroa.
      Keiteleen ravintolassa erinomainen lounas.
      Hotellin aamiainen Suolahdessa vaatimaton.

• Anonyymi

Hirven aamiaista moni kehunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hirven aamiaista moni kehunut

Taitaa nesteen klubi olla siirtynyt hirveen

• Anonyymi

Hotelli Hirvessä on asiallinen ja edullinen aamiainen. Kaikki tarvittavat. Ja ystävällinen henkilökunta, Suosittelen paikallisillekin.

• Anonyymi

Onko aamupalaa tarjolla myös viikonloppuisin? Mihin aikaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko aamupalaa tarjolla myös viikonloppuisin? Mihin aikaan?

On kokkelia lauantaisin jos sniffata haluaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kokkelia lauantaisin jos sniffata haluaa

Munakokkeli onkin ihan hyvää. Kyl mä hiffaan nää.

• Anonyymi

Onko Hirvessä aamiaista tarjolla joka lauantai ja sunnuntai? En ole nähnyt heidän mainostavan missään.

• Anonyymi

Jääkö vekeratistin vatsa tyhjäksi. Tarjotaanko muuta kuin vain lihajuttuja?

• Anonyymi

Toivottavasti pelkkiä "lihajuttuja" 👍

• Anonyymi

Onhan siinä tiskin alussa servettejä mitä syödä jos ei sun rahat riitä lihaisaan aamupalaan

• Anonyymi

Kyllä taas järjenjättiläiset kyselee tyhmiä

• Anonyymi

Ainakin facebookissa ja instagramissa on ollu tietoa Hirven aamupalasta. Soittamalla varmaan helpoin selvittää mihin aikaan aamiaistarjoilu on.

• Anonyymi

Eipä tuo ole sen kummempaa kuin muuallakaan

• Anonyymi

Kelpaisi kumpikin jos joku veisi. Eipä ole tullu ikinään aamupalalla käytyä noissa. Työpaikka jouluruokailu on ainoat.

• Anonyymi

Hahaa että joku veisi jessus sentään mikä pummi

• Anonyymi

Voisin hyvinkin viedä jos sovitaan jutuista. ja hinnoista. Olisitko koko yön. Millainen on ulkoinen suloutesi jne. Kerro lisää. Käyn usein paikkakunnalla ja joudun yöpymään siellä missä parhaiten sopii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin hyvinkin viedä jos sovitaan jutuista. ja hinnoista. Olisitko koko yön. Millainen on ulkoinen suloutesi jne. Kerro lisää. Käyn usein paikkakunnalla ja joudun yöpymään siellä missä parhaiten sopii.

Oon tämmönen normaali, kevyt rintakarvoitus, pieni alkava rekkamiehen maha. 35 vuotias, 170 cm ja 89 kg.

Asun yksin omakotitalossa, terve tuloa vaan yöksi, aamupalan lisäksi saisit myös pakarahieronnan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon tämmönen normaali, kevyt rintakarvoitus, pieni alkava rekkamiehen maha. 35 vuotias, 170 cm ja 89 kg.

Asun yksin omakotitalossa, terve tuloa vaan yöksi, aamupalan lisäksi saisit myös pakarahieronnan

Heti alkoi tykyttään. Numeroa ja osoitetta vailla niin onnaa ensi tilassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon kokoiset lyhyenlännät rekkakuskiut tai paperinaiset ei todellakaan kiinnosta. Tiukkaa pitää olla ja ammatista ei väliä kun ei vaan ole turhań väljä sieltä. Sauna tai liiterikin käy minulle ja rahaa löytyy enkä muista asioista nirsoile. aamiaiseksi riittää kaurapuuro ja voisilmä.

• Anonyymi

Varmaan tehtaalla töissä..kaikki pitäs saada ilmaseksi . Voi valittaa kun on vuorotyö ja huono palkka.

• Anonyymi

Ei kai nyt kukaan sentään jotain hiellehaisevaa paperimiestä viereensä haluaa hajuaan tartuttamaan. Monta kertaa olen Äänekosken ohi ajanut ja aina sama paskanhaju iskenyt silmiin jo kaukaa.

• Anonyymi

Kai siellä Suolahden hotellissakin nyt aamiainen ainakin hotellivieraille tarjotaan.
      Aamupalahan on erittäin tärkeä, että työpäivä lähtee hyvin käyntiin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      347
      2784
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1549
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1026
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      997
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      944
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      923
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe