Mies, 63 v. Perusterve, ei mitään lääkitystä. Ei todettu mitään sairauksia.
Verikokeissa on glukoosi ollut aina 4,5 tasolla. Viimeksi mitattiin B -HbA1c, joka oli 35, kun raja-arvo on alle 42.
Sokerin rasituskoetta ei ole tehty.
Voiko minulla koetuloksista huolimatta silti olla esidiabetes/diabetes? Kysyn, koska minulla on jaloissa vaivoja, jotka viittaavat johonkin diabetekselle tyypilliseen neurologiseen sairauteen.
Kysymys verikokeista
Anonyymi
3
175
Vastaukset 3
Tuskin on. Diabetekseen liittyvät neurologiset vaivat vaativat pitkään korkealla olleet verensokeriarvot ja sinulla ne ovat ihan normaalit.
- Anonyymi
Neurologiset vaivat tulevat kun sokerin sakkauttamaa verta on kierrossa liian pitkään. Se, että hobiksesi on normaali, kertoo ettei sokeri ole ollut pitkiä aikoja koholla.
Tosin hobis ei kerro onko lyhyitä piikkejä, minulla on 36 ja välillä on joku outo ruoka tehnyt tepposet tai olen pistänyt väärin tai jotain niin arvot ovat käyneet jossain 13 millimoolissa. - Anonyymi
Ei voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941066Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3281060- 102905
- 82807
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45661
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39660