Komia on kone

Anonyymi

Kyllä. Nyt alkaa tapahtua. Onnittelut vaan sinne uusille omistajille. Teitte hyvän hankinnan.

95

5261

Äänestä

Vastaukset

• Anonyymi

Ponsse Hs 16 Ergo 34 720 €, 2000. Heinävesi

• Anonyymi

Hyvin pidetty Ponsse Hs 16 Ergo Moto. Kone on ainakin tammikuun hakkuulla, joten konetta voi tulla koeajamaan metsään. Koneessa on ponsse 60 koura isoilla vetorullilla. Kone on muutettu 2 pumppuiseksi ja sopii parhaiten harvennuksille.

Mittalaite opti silver 2 solmu tietokone johon on päivitetty uusi tyvikuutiointi ohjelma 4.602. Käyttötunnit 23000h. Soita ja kysy lisää. Kone on rekisterissä.

Koneessa lisälämmitin (eber) , ilmastointi, värimerkkaus ja kantokäsittely laitteet.

Todella hyvä kone vaikka isäntälinjan hakkuille. Helppo huoltaa ja ollut toiminta varma.

Osia kyseisiin koneisiin löytyy myös jos niille tarvetta joskus tulisi.

• Anonyymi

Hankintapuulle pitääkin tulla hintaa sehän siinä on ideana. 10 000m3 laaniin keväälle ja kuitattu kona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hankintapuulle pitääkin tulla hintaa sehän siinä on ideana. 10 000m3 laaniin keväälle ja kuitattu kona.

Kone.

• Anonyymi

Höpö höpö

• Anonyymi

Kukahan se mahtaa noita ponsseja ja muita romuja ajaa muutaman vuoden päästä se on mielenkiintoinen kysymys.

hiljainen on metsätie.

• Anonyymi

Kellään ei ole varaa korjata puuta kun energia maksaa enemmän kuin itse puusta saa rahaa!!!

• Anonyymi

Vielä kun on hengissä ja kunnossa niin kanattaa elää täysillä..... Metsaman tekee niin , hattua nostan hänelle.. Hautaan ei mammonaa saa.........

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä kun on hengissä ja kunnossa niin kanattaa elää täysillä..... Metsaman tekee niin , hattua nostan hänelle.. Hautaan ei mammonaa saa.........

Niinpä

• Anonyymi

Hä?

• Anonyymi

Mä kysy sulta viellä kerran onko sulla häät?

• Anonyymi

Onko terveellisten kuitujen tekeminen nuinkin kannattavvoo hommoo,että nuin kattavan konekannan hankinta kannattaa.

• Anonyymi

Hinta n.30e kuutio tien varressa. Ensi harvennuksessa voi tulla n.40-50kuutiota/ha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hinta n.30e kuutio tien varressa. Ensi harvennuksessa voi tulla n.40-50kuutiota/ha

sitten ei tarvitseisi rikkaan almuja ruinata ja kerjätä, ja esittää köyhää.
        Ja Lisänä on kela rahat ja mtk edut, verohelpotukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sitten ei tarvitseisi rikkaan almuja ruinata ja kerjätä, ja esittää köyhää.
        Ja Lisänä on kela rahat ja mtk edut, verohelpotukset.

niin ja lisänä oton eläkkeet, perinnöt, jne... Jotta köyhiä nämä ei ole. Näkeehän sen omistamisen määrästä ja suuresta vapaa-ajasta.

• Anonyymi

Koneita on nyt ostettu lähes 100000e tuohon kuitu savottaan.Liekö lajissaan Suomen ennätys.

• Anonyymi

Vois panna silleeks 30 ha niin olis konneitten hinta siinä. Harrastetyönä. Ei käy katteeks. Ei yhtää!

Voishan koneet myyvvä sitten pienellä voitolla?

• Anonyymi

Kuka viittii kahtoo jatkuvasti jotain kuitupuun tekoa?

• Anonyymi

Ei vois riittää pankijohtajalle tuo selitys,jos mänis rahhoo lainoomaan savotta koneisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vois panna silleeks 30 ha niin olis konneitten hinta siinä. Harrastetyönä. Ei käy katteeks. Ei yhtää!

Voishan koneet myyvvä sitten pienellä voitolla?

Miten nuo on antanut metsän noin pahasti ränsistyä ylitiheänä.Kyllä tuolla on varmasti kirjanpainaja ötökkä tuhoamassa koko metsän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten nuo on antanut metsän noin pahasti ränsistyä ylitiheänä.Kyllä tuolla on varmasti kirjanpainaja ötökkä tuhoamassa koko metsän.

Naapureille ja muille kyläläisille tulee käymään tosi tylysti kun ötökät leviävät kylälle ja koko pitäjään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka viittii kahtoo jatkuvasti jotain kuitupuun tekoa?

Kyllä tukin katkominen olis miehekkäämpää.

• Anonyymi

Tienesteille sama kyntikö vae ehti hevosta.

• Anonyymi

Kyllä pitää päkitsiä tulla jotta saa ponssen korjattua .. Ihi ihi ihi ..

• Anonyymi

Myyjän onni oli päästä rahanreijästä eroon . Mielenkevennystä lie tuo onnittelu tietäen miten silkkoa sisältä myyty kohde olikaan, kuten moni kakku ?

• Anonyymi

Tokkopa viimeisiään vetelevä kone kenenkään kateutta herättää sillä niitä on tarjolla runsaasti , antaa vain luvan tuoda vehje nurkalle . Myyjän saisi riemastumaan moisella , hyvän mielen aiheuttaisi .

• Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

On osakas.

• Anonyymi

On kommentoenna, ee kannata pikkiseen mehtään ostoo muita kuin pikkisiä konneeta.

• Anonyymi

Ostakaa oma kone niin ei tartte olla kateellisia.

• Anonyymi

en oo katteellinen enkä romuja osta

• Anonyymi

Etkö muuta keksi.

• Anonyymi

Eikös noi ikääntyneet vekottimet ole paremminkin rasvakeittimiä ?

• Anonyymi

👍👍👍👍👍👍

• Anonyymi

Ole onnellinen.ja osta ponsse.Kaikilla ei ole tuommoista määrää takamehtää, säästäväistä isäukkoo, ei sisaruksia jakamassa pottia, valamiit ilimaset rakennukset ympärillä.Hyvä on nuamoo, turpoosa viännellä vilimillä, kun kaikki valamiina .

• Anonyymi

Onhan nuo videot vähä niinku semmoista köyhille vittuilua kun elämän ehtoopuolella alkoi tippumaan kultamunia taivaalta.

• Anonyymi

Ei tuollaisiin mitättömän kokoisiin metsiin mitään ponsseja tarvitsisi itselle ostella, silkkaa rahojen tuhlausta. Mutta jokainenhan tietty tekee niin kuin itse haluaa...

Ketjusta on poistettu 91 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe